Παρ' όλα αυτά, μια τέτοια συζήτηση ενδέχεται να αποδειχθεί ιδανική για όσους επιθυμούν να κουκουλώσουν το πραγματικό σκάνδαλο με τη λίστα Λαγκάρντ, που είναι η μη αξιοποίηση της από το αποκλειστικά αρμόδιο ΣΔΟΕ.
Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012
Ο Παπακωνσταντίνου έχασε μεν τη λίστα αλλά η αδράνεια του ΣΔΟΕ δεν δικαιολογείται
Παρ' όλα αυτά, μια τέτοια συζήτηση ενδέχεται να αποδειχθεί ιδανική για όσους επιθυμούν να κουκουλώσουν το πραγματικό σκάνδαλο με τη λίστα Λαγκάρντ, που είναι η μη αξιοποίηση της από το αποκλειστικά αρμόδιο ΣΔΟΕ.
Bορίδης για ΣΥΡΙΖΑ: Αφού έχουμε το κανονικό ΚΚΕ, τι το θέλουμε το ιμιτατιόν; (video)
Στo video που ακολουθεί, αξίζει να παρατηρήσετε και την αποθέωση που...
...γνωρίζει στο τέλος ο κ.Βορίδης από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, δείγμα της γοητείας που τους ασκεί ο τεχνικά άψογος κοινοβουλευτικός του λόγος.
Ποιοι θίγονται περισσότερο από τις προωθούμενες αλλαγές στα εργασιακά...

Ακόμη και κατά 60% εκτιμάται ότι θα κοπεί η αποζημίωση στους εργαζόμενους με μεγάλη προϋπηρεσία και υψηλό μισθό, ενώ στο μισό, σε 12 από 24, περιορίζονται αυτόματα, από την ψήφιση του νόμου και μετά, οι αποζημιώσεις για όλους τους...
υπόλοιπους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα. Παράπλευρη απώλεια θεωρείται και η περικοπή στις αποζημιώσεις λόγω συνταξιοδότησης που δίνουν σε πολλές περιπτώσεις κάποιες επιχειρήσεις, όπως ΔΕΚΟ, Τράπεζες και επιχειρήσεις Τύπου. Στην πολύ πιθανή δε, περίπτωση προειδοποίησης πριν από την απόλυση, η αποζημίωση μειώνεται �ατά επιπλέον 50%. Ο χρόνος αποζημίωσης, 1 έως 6 που ισχύει σήμερα, μειώνεται σε μάξιμουμ 4.
Μια από τις δομικές και σημαντικότατες αλλαγές που επέρχονται από την τελική συμφωνία μεταξύ υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας με την Τρόικα, είναι η κατάργηση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΓΣΣΕ), που αναμένεται να επηρεάσει εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους που είτε βρίσκονται ήδη στην αγορά εργασίας και δεν καλύπτονται από κάποια άλλη, κλαδική ή ομοιοεπαγγελματική σύμβαση, είτε θα μπουν στο μέλλον, ως ανειδίκευτοι εργάτες.
Σύμφωνα ! με τις υπάρχουσες πληροφορίες η ΕΓΣΣΕ καταργείται, όπως καταργούνται και τα επιδόματα που αυτή προβλέπει. Εξαίρεση αποτελούν τα επιδόματα πλην γάμου, που θα συμφωνούν εργαζόμενοι και εργοδότες. Αλλά και αυτή η συμφωνία δεν θα καλύπτει το σύνολο των εργαζόμενων που σήμερα καλύπτονται από την ομπρέλα της ΕΓΣΣΕ. Η όποια συμφωνία θα είναι δεσμευτική μόνο για όσες εργοδοτικές οργανώσεις εκπροσωπούνται στη διαπραγμάτευση.
Μια άλλη σημαντικότατη αλλαγή που δεν είχε γίνει κατανοητή μέχρι σήμερα, καθώς δεν υπάρχει δημοσιοποιημένη, επίσημα, η τελική συμφων�α μεταξύ υπουργείων και τρόικας, αφορά στους ήδη εργαζόμενους που όμως, δεν έχουν συμπληρώσει ακόμη 16 χρόνια υπηρεσίας στον ίδιο εργοδότη. Και αυτοί, υπάγονται στην περίπτωση μείωσης της αποζημίωσης κατά 50%. Συνεπώς, στην καλύτερη – κακή περίπτωση απόλυσης, η αποζημίωση δεν θα ξεπερνά τους 12 μισθούς…
Αλλά και οι εργαζόμενοι με προϋπηρεσία πάνω από 16 χρόνια, που συνήθως είναι υψηλόβαθμα στελέχη, αφού σύμφωνα με την πάγια πρακτική οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι δεν μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στον ίδιο εργοδότη, χάνουν από το πλαφόν των 2000 ευρώ, ! για τ! ους μισθούς άνω των 12.
Οι εργατοτεχνίτες παραμένουν και με το παλαιό και με το νέο σύστημα οι πλέον αδικημένοι αφού, το μάξιμουμ της αποζημίωσης τους παραμένει 7 μισθοί ακόμη και για 30 χρόνια εργασίας.
Για περίπου το 20% των εργαζόμενων του ιδιωτικού τομέα, ο μισθός μπορεί να μειωθεί κατά περίπου 30%, εφόσον υποχρεωθούν να εργαστούν Σάββατο. Σήμερα, δεν ισχύει για το 20% των μισθωτών η υποχρέωση 6ημερης απασχόλησης.
Πηγή:www.capital.gr

Ψυχάρης: «Πέρασαν οι εποχές που ο Φωτόπουλος θεωρούσε τη ΔΕΗ κτήμα του»...

«Πέρασαν οι εποχές που ο Φωτόπουλος και ο κάθε κύριος Φωτόπουλος, μπορούσε να κατεβάσει τους διακόπτες όποτε ήθελε, λες και η ΔΕΗ ήταν κτήμα του», υπογράμμισε σε υψηλούς τόνους, ο...
βουλευτής της ΝΔ, κ. Ανδρέας Ψυχάρης, στην παρέμβαση που έκανε την Τετάρτη στη Βουλή κατά τη διάρκεια συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών για τις αποκρατικοποιήσεις.
Ο βουλευτής της ΝΔ συνέχισε, λέγοντας: «Αλλά βέβαια για να το κάνει προφανώς θεωρούσε ότι είναι. Διότι δεν εργαζόταν, διότι έκανε ταξιδάκια με τα χρήματα του ελληνικού λαού και έχει κα� το θράσος αυτή τη στιγμή να ζητάει ένα είδος αντάρτικου. Αυτό, λοιπόν, το σύστημα, αυτό το κατεστημένο πρέπει να το αλλάξουμε».
«Επειδή δεν είμαστε ένα σοβιετικό κράτος, το κράτος δεν μπορεί να είναι επιχειρηματίας. Με τον τρόπο αυτό όταν έχουμε δικές μας επιχειρήσεις ουσιαστικά αντί να κερδίσουμε, χάνουμε έσοδα. Έχουμε παραπάνω έξοδα και χάνουμε φορολογικά έσοδα. Επίσης, επιτρέπουμε τη δημιουργία κατεστημένων και συστημάτων τύπου Φωτόπουλου, τα οποία απειλούν την κοινωνία» συμπλήρωσε ο κ. Ψυχάρης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην ευκαιρία που παρου�! �ιάζεται μέσα από την κρίση για την αναδιοργάνωση του κράτους.
«Εμείς θέλουμε ένα υγιές κράτος όπου ο επιχειρηματίας να μπορεί να αναπτυχθεί και να έχουμε μια ελεύθερη αγορά» κατέληξε ο κ. Ψυχάρης, ζητώντας από τον υπουργό Οικονομικών την άμεση προώθηση των αποκρατικοποιήσεων, από τις οποίες αναμένεται να επωφεληθεί το ελληνικό κράτος...
newpost.gr

Τέλος ο Μίχαλος για το Μαξίμου ...

Τελειωμένος για το Μαξίμου είναι ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος. Ο Σαμαράς, διαχρονικά δεν...
έδειχνε (και ορθώς έπραττε) ιδιαίτερη εκτίμηση στο συγκεκριμένο πρόσωπο.
Δεν ξεχνά, ότι ανήκε στον σκληρό πυρήνα των ανθρώπων που του επιτέθηκαν στις εσωκομματικές εκλογές του 2009...
parapolitika.gr

Καταδίκη Δημάρχου για πινακίδα που στοίχισε τη ζωή σε 25χρονο Κρητικό...

Δικαιωμένος δηλώνει ο πατέρας του 25χρονου Γιάννη, μετά την καταδίκη σε 18 μήνες φυλάκιση με αναστολή του πρώην δημάρχου... Αμαρουσίου Παναγιώτη Τζανίκου από το τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων για ανθρωποκτονία από αμέλεια.
Ο 25χρονος πέθανε, όταν..
. το αυτοκίνητο του έπεσε σε διαφημιστική πινακίδα, που βρισκόταν σε νησίδα επί της λεωφόρου Κηφισίας.
Σύμφωνα με το πόρισμα των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης η πινακίδα ήταν παράνομη
ενώ μαζί με τον κύριο Τζανίκο παραπέμφθηκαν άλλα έξι άτομα που εργάζονταν στο δήμο Αμαρουσίου για τους οποίους έπ�υσε η δίωξη λογω παραγραφής.
Είναι η πρώτη καταδίκη (επτά χρόνια μετά το θανατηφόρο συμβαν) δημάρχου, υπεύθυνου για την τοποθετηση σε συνεργασία με διαφημιστικες εταιρείες παράνομων πινακίδων.
Σύμφωνα με όσα λέει στο Cretalive o πατέρας του θύματος, πρόκειται για την πρώτη από σειρά ανάλογων δικών που θα ακολουθήσουν .
Ο ίδιος λέει πως αν και το καθεστως παρανομιας της φονικής υπαίθριας διαφήμισης έχει ξεκαθαρίσει νομικά με επανειλημμενες αποφάσεις των ανωτάτων δικαστικών οργάνων και παρά το γεγονός πως δήμαρχοι έχουν παραπεμφθεί για παρόμοι�! �ς υποθέσεις και εκκρεμούν και άλλες δικαστικές αποφάσεις, η παράνομη υπαίθρια διαφήμιση εξακολουθεί να ακμάζει με την συνενοχή δημάρχων ή με την δικαιολογία της έλλειψης προσωπικού από τους περιφερειάρχες.
Δεν παρέλειψε να εκφράσει και το παράπονο του για το γεγονός ότι στο Ηράκλειο φέτος νέο κύμα παράνομων διαφημιστικών πινακίδων γέμισε τις νησίδες και τα πεζοδρόμια...

Θα πέσει η δικτατορία των επαγγελματικών συντεχνιών...

Δείτε το χάλι μιας χώρας που ζητάει επενδύσεις.
Η νομοθεσία στις μεταφορές επιτρέπει σε Εταιρίες να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά μόνο όταν τα εμπορευματοκιβώτια είναι γεμάτα. Όταν αδειάσουν πρέπει αναγκαστικά να γυρίσουν πίσω με φορτηγό δημόσιας χρήσης. Και το ...
δικό της Ι.Χ. φορτηγό να επιστρέψει χωρίς φορτίο!!!
Η χαριστική νομοθεσία για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης εφαρμόσθηκε το 1991 και συμπληρώθηκε με το παραπάνω «δώρο» το 2008. Τότε που υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση θα άλλαζε το κράτος...
Το 2005 που θα ξεκινούσε... ο εκσυγχρονισμός του κράτους oι πολιτικοί «προστάτες» των φορ�ηγατζήδων εκτός από την σκανδαλώδη διατήρηση του κλειστού επαγγέλματος τους έκαναν και ένα έκτακτο δωράκι... Απαγόρευσαν στις ιδιωτικές εταιρίες ταχυμεταφορών να χρησιμοποιούν δικά τους φορτηγά πάνω από 4 τον. όπως μέχρι τότε. Εξαίρεσαν βεβαίως τα κρατικά ΕΛΤΑ υπό την «απειλή» των συνδικαλιστικών συντεχνιών.
Το «δωράκι» έγινε με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών δημοσιεύθηκε και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (μπας και την αμφισβητήσουν οι επόμενοι υπουργοί) αλλά έλειπε κάτι πολύ βασικό. Το σκεπτικό του υπουργείου που οδήγησε στην απόφαση αυτ�! �.
Ο κλάδος των ταχυμεταφορών ζήτησε να μάθει γιατί έγινε αυτό και τι σκοπό εξυπηρέτησε εκτός από τα συμφέροντα των φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Μέχρι σήμερα, μετά από 7 χρόνια, κανείς δεν ξέρει τι και πως έγινε. Και ο ένας πολιτικός τα ρίχνει στον άλλο.
Διατηρήθηκε δηλαδή μια γενική σιωπηρή πολιτική συμφωνία αφού οι κυβερνήσεις από το 2005 μέχρι σήμερα «εξυπηρέτησαν» (από κοινού) την συντεχνία των φορτηγατζήδων. Η δε αντιπολίτευση της αριστεράς δεν είχε λόγο να τα βάλει με ένα «λαϊκό κλάδο προς όφελος ιδιωτικών εταιριών...».
Δεν διάλεξα τυχαία το θέ�α των επαγγελματικών συντεχνιών στις μεταφορές. Την 1η Ιανουαρίου 2013 καταφθάνει ο πέλεκυς της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την μορφή οδηγίας και επιβάλλει στην Ελλάδα πλήρη απελευθέρωση και των ταχυδρομείων.
Αυτό σημαίνει τέρμα στις μονοπωλιακού χαρακτήρα διατάξεις υπέρ των ΕΛΤΑ και κατάργηση κάθε νόμου ή υπουργικής απόφασης που στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.
Πρόκειται για την οδηγία που θα προστεθεί στις προηγούμενες για πλήρη απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, του φυσικού αερίου, των επαγγελμάτων, των αδειών πάσης φύσεως επαγγελματικών οχημάτων �! �αι τ�! �ς χρήσης κάθε μορφής καυσίμου.
Θα μου πείτε ότι για την Ελλάδα (όπως αποδείχθηκε μέχρι σήμερα) όλα αυτά είναι «ψιλά γράμματα» που αφορούν μόνο τους «κουτόφραγκους» της Ευρώπης. Και βεβαίως όχι τους Ελληναράδες πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες που είναι «ταγμένοι» να προστατεύουν τα κρατικά μονοπώλια.
Ας νομίζουν όμως ότι όλα θα μείνουν έτσι.
Από εδώ και στο εξής δεν θα είναι τόσο απλά τα πράγματα για τους πολιτικούς που προσφέρουν «προστασία» και στις επαγγελματικές συντεχνίες.
Από το 2013 οι καταγγελίες για παράβαση οδηγιών της Ευρωπ�ϊκής Ένωσης θα πέφτουν βροχή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για χίλιες δύο υποθέσεις του χώρου ενεργείας, κίνησης, επαγγελμάτων, συγκοινωνιών, μεταφορών αλλά και παιδείας.
Ελληνικοί και ξένοι όμιλοι της Ελλάδας επιμένουν ότι δεν πάει άλλο.
Ας δούμε όμως σήμερα μόνο αυτές που αφορούν τις μεταφορές γενικά και την «πολιτική προστασία τους» που θα απασχολήσει και το δικαστήριο του Λουξεμβούργου εντός του 2013. Σύμφωνα λοιπόν με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών δεν έχουν επίσης δικαίωμα να χρησιμοποιούν στα φορτηγά τους ,ω! ς καύ! σιμο, το Diesel της νέας τεχνολογίας όταν κυκλοφορούν στο κέντρο των πόλεων...
Εκεί δηλαδή ακριβώς που χρειάζεται για περιβαλλοντικούς λόγους!!! Υποχρεώνονται να επιβαρύνουν το κόστος τους σε όφελος των φορτηγατζήδων. Γιατί, αντίθετα, επιτρέπεται η χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου στα φορτηγά των ΕΛΤΑ, στα ταξί και στα φορτηγά δημόσιας χρήσης!!!
Πάμε παρακάτω.
Ξένες και ελληνικές εταιρίες που κάνουν εξαγωγές μπορούν να μεταφέρουν εμπορεύματα εκτός Ελλάδος με δικά τους φορτηγά. Αλλά αν μια θυγατρική τους στο εξωτερικό θέλει να στείλει εμπορεύματα �την Ελλάδα με το συγκεκριμένο φορτηγό που βρίσκεται εκεί της το απαγορεύει η ελληνική νομοθεσία!!!
Οι εταιρείες πετρελαιοειδών δεν έχουν δικαίωμα να διαθέτουν όσα βυτιοφόρα καυσίμων θέλουν αλλά ένα συγκεκριμένο αριθμό. Αλλά και αυτό θα το εγκρίνει το κράτος.
Αν θέλουν κι άλλες μεταφορές θα πρέπει να πληρώνουν αναγκαστικά βυτιοφόρα Δ.Χ.
Το «καθεστώς» είναι γνωστό και ισχύει από χρόνια. Το άγνωστο είναι ότι θα έλθουν οι πανταχούσες στο κράτος από το Ευρωπαϊκό Δικαστήρια.
Οι Ελληνικές Εταιρίες Ενοικίασης Αυτοκινήτων δεν επιτρέπεται να έχ�! �υν φ�! �ρτηγά να τα ενοικιάζουν αλλά ούτε επαγγελματικά αυτοκίνητα με οδηγό για επαγγελματική χρήση από Εταιρίες. Τις γνωστές λιμουζίνες με σοφέρ που συναντάμε σε όλο τον πλανήτη μέχρι και στην Αφρική.
Εμείς στο Ελλάδισταν όμως δεν πρέπει να χαλάσουμε την επαγγελματική «σούπα» στους ταξιτζήδες.
Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να σταθούν άλλο και δεν θα σταθούν. Η χώρα ή θα γίνει Ευρωπαϊκή ή ας κλείσει, μαζί με τα επαγγέλματα, και τα σύνορά της.
Και ας το πάρουμε απόφαση ότι τελειώσαμε.
capital.gr

Αντιμετώπισε μια... Μάριον Μιχελιδάκη!...

Μιλάμε, για ...
φοβερή πλάκα. Τους έπαιζε όπως γούσταρε -σιγά που θα τον στρίμωχναν μια Μάριον κι ένας Κουβαράς.
Άσε τις ειρωνείες!
"Να σας πω κι αυτό κυρία Μιχελιδάκη, για να πλουτίσετε τις γνώσεις σας", "να μ' αφήνετε να ολοκληρώνω τις σκέψεις μου κύριε Κουβαρά, γιατί έτσι καταπιέζετε την συμπαρουσιάστριά σας".
Συνέντευξη που θα' πρεπε να ενταχθεί στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα...

ΑΚΟΥΣΤΕ τη συγκλονιστική αφήγηση του προέδρου του ΟΕΒΕΜ Κ. Κόγια (Ηχητικό + Video + Photos)
ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ του Βόλου, μετά από 11 ημέρες πεζοπορίας, στην Αθήνα και από εκεί... μπροστά στις διμοιρίες, έξω από το Ναό της Δημοκρατίας - ΜΙΛΗΣΕ στο "Marconi Radio 96,1 F.M." και στον Αντώνη Κουμιώτη
Το είπε και το έκανε! Περπάτησε 11 ολόκληρες μέρες και νύχτες, με όλους τους απαραίτητους σταθμούς στο διάβα του, από το λιμάνι του Βόλου μέχρι την Αθήνα, μεταφέροντας στην πλατεία Συντάγματος και στους άγρυπνους φρουρούς της εξουσίας (ΜΑΤ), οι οποίοι δεν δίστασαν ούτε και τον προπηλακισμό των επί μέρες πεζοπόρων, το μήνυμα ελπίδας, όπως τιτλοφορείται και η "Κίνηση Ελπίδας Πολιτών"...
συνέχεια στο e-Volos.gr
Κλειστές και σήμερα οι τράπεζες

Οι τραπεζοϋπάλληλοι αποφάσισαν συνέχιση των κινητοποιήσεων καθώς σήμερα ψηφίζεται στη Βουλή η τροπολογία που εντάσσει το ταμείο υγείας των Τραπεζοϋπαλλήλων στον ΕΟΠΥΥ.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΖΑΓΟΡΑΣ - ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ
Στη Σκιάθο για την επέτειο του «ΟΧΙ» ο Πάνος Καμμένος
Η ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ στην Μαγνησία θα είναι τριήμερη, από τις 26, όπου θα εγκαινιάσει τα γραφεία του κινήματος στον Βόλο και θα έχει συναντήσεις με φορείς, έως τις 28, όπου θα μεταβεί στη Σκιάθο...
συνέχεια στο e-Volos.gr
Πάτρα:Άρπαξε τα ανήλικα παιδιά από τη μητέρα τους και εξαφανίστηκε!
Τα παιδιά ηλικίας 7 και 4 ετών φαίνεται πως πληρώνουν την διαμάχη μεταξύ των γονέων τους...
Στο πόδι" χθες (24-10-2012) η αστυνομία στην Πάτρα για να εντοπιστεί 34χρονος, ο οποίος άρπαξε τα παιδιά του από το σπίτι της μητέρας τους με την οποία είναι σε διάσταση και τα οδήγησε στο σπίτι... του αδελφού του. ...Τα παιδιά ηλικίας 7 και 4 ετών φαίνεται πως πληρώνουν την διαμάχη μεταξύ των γονέων τους. Ανδρες της ασφάλειας εντόπισαν τα ίχνη των δύο ανηλίκων και τα επέστρεψαν στη μητέρα τους.
Σύμφωνα με το dete.gr, ο πατέρας τους αναζητείται στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ενώ μετά από μήνυση για αρπαγή ανηλίκων σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του.
Γιάννενα: ''Φοιτήτριες κάνουν στοματικό σεξ στις τουαλέτες για ένα ποτό''!
Αντιδράσεις και πολλές συζητήσεις στην τοπική κοινωνία, προκαλούν οι αλλεπάλληλες καταγγελίες...
ιδιοκτητών καταστημάτων, για φοιτήτριες που πουλάνε το κορμί τους, για να κερδίσουν ένα ποτό....Σύμφωνα με το katoci.com, φοιτήτριες στα Γιάννινα κάνουν στοματικό σεξ στις τουαλέτες καφετεριών. Ιδιοκτήτης καφετέριας μάλιστα, αναφέρει πως και άλλοι μαγαζάτορες της πόλης, επιβεβαιώνουν πως γίνεται το ίδιο και στις δικές τους καφετέριες.
''Είναι διαπιστωμένο ότι όπου ανεβαίνει ο δείκτης της φτώχειας, εκεί παρατηρείται και αύξηση της πορνείας και της ανηθικότητας'' καταλήγει στην καταγγελία του.