Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

«Επίλεκτοι» εκπαιδεύονται στα βουνά και καλούν αριστερούς να πάνε μαζί στις γειτονιές

Τις τελευταίες ημέρες ιδιαίτερης προβολής έτυχε η εμφάνιση διαφόρων οργανώσεων που καλούν για τη δημιουργία πολιτοφυλακών προκειμένου, όπως ισχυρίζονται, «να προστατεύσουν τους πολίτες, τους οποίους το κράτος έχει αφήσει στο έλεος των κακοποιών». Μέσα από ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο προσκαλούν τους Έλληνες ν� ενταχθούν στις δυνάμεις τους και να πάρουν μέρος στις εξορμήσεις εκπαίδευσης που διοργανώνουν ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν το χάος που, όπως σημειώνουν, είναι «προ των πυλών». Πρόκειται για μια ....
επικίνδυνη εξέλιξη την οποία καταδίκασε και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μ. Χρυσοχοΐδης ο οποίος ερωτηθείς για πρωτοβουλίες πολιτών για δημιουργία πολιτοφυλακών είπε ότι υπεύθυνη για την ασφάλεια των πολιτών είναι η Αστυνομία και οι αρμόδιες υπηρεσίες, όπως προβλέπονται από το Σύνταγμα. «Δεν δικαιούται κανείς άλλος, ούτε να κάνει χρήση των όπλων, ούτε να αυτοδικεί» ανέφερε χαρακτηριστικά. Για το ίδιο θέμα ο εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Νίκος Αντωναράκος διέταξε, την περασμένη Πέμπτη, επείγουσα προκαταρτική εξέταση για τη δράση και τη λει�ουργία των «οργανώσεων» αυτών. Η όλη κατάσταση έχει άρωμα άλλων εποχών. Πολλοί εκτιμούν ότι τα φαινόμενα αυτά είναι ανάλογα με εκείνα που έκαναν την εμφάνισή τους στη Γερμανία τη δεκαετία του 1930 πριν από την άνοδο στην εξουσία του Χίτλερ. Αλλοι επισημαίνουν ότι σε εποχές κρίσης η αύξηση της ξενοφοβίας και η άνοδος της Ακροδεξιάς, που είναι κύριος εκφραστής της, είναι φυσικά επακόλουθα. Τέλος, υπάρχουν αρκετοί που τονίζουν ότι όταν κοιμάται το κράτος, ξυπνά το παρακράτος. Ζούμε λοιπόν την εκκόλαψη του αβγού του φιδιού;


Μία από τις ομάδες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους διατρανώνοντας ότι «θα προστατεύσουν τους πολίτες από το έλεος των κακοποιών» και είναι στο στόχαστρο των ερευνών αυτοαποκαλείται Πατριωτική Πολιτοφυλακή (ΠΠ). Εκπρόσωπός της είναι ο κ. Γεώργιος Ανεστόπουλος, ο οποίος υπογράφει επίσης και ως «Γεράκι του Αιγαίου».
«Η Πολιτική Πολιτοφυλακή είναι μια από τις εκατοντάδες (πανελλαδικά) ομάδες εφέδρων που με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, φυσιογνωμία και οργανωτικό σχήμα, συνεχίζουν τη στρατιωτική τους εκπαίδευση ακόμη και στην πολιτική τους ζωή» λέει.
Οπως εξηγεί, φιλοδοξία της οργάνωσης είναι σε καιρό πολέμου «να αφήσει πίσω της μια οργανωμένη μονάδα πολιτοφυλακής από μη επίστρατους και γυναίκες οι οποίοι θα μπορέσουν να συμβάλουν στην προστασία του άμαχου πληθυσμού από τα ξένα εχθρικά στρατεύματα». Τονίζει ωστόσο ότι «ουδέποτε ήταν στις προθέσεις μας, ούτε θα είναι ποτέ η συμμετοχή μας στην καταστολή των λαϊκών κινητοποιήσεων».


«Για τους ανθέλληνες, αν χρειαστεί»
Οι απόψεις του κ. Ανεστόπουλου έχουν έντονο άρωμα θεωριών συνωμοσίας. Διαβεβαιώνει ότι «δεν έχουμε καμία διάθεση να πάρουμε τον ρόλο του αυτόκλητου σωτήρα, αλλά - εάν και εφόσον χρειαστεί - προτιμούμε να είμαστε έτοιμοι την "κρίσιμη ώρα" προκειμένου να προστατέψουμε τις οικογένειές μας (και τον πληθυσμό μας) από τον (εντός των τειχών) πόλεμο που κάποιοι "μη Ελληνες - ανθέλληνες" ετοιμάζονται να εξαπολύσουν ενάντια στον λαό μας, αντί να σφαγούμε ανυπεράσπιστοι σαν το σκυλί στ' αμπέλι, τη στιγμή που η Πολιτεία αποδεικνύει καθημερινά την ανεπάρκειά της επί τηςπροστασίας του λαού μας».
Σχετικά με την εκπαίδευση την οποία παίρνουν τα μέλη της εξηγεί ότι πρόκειται βασικά για «Basic Soldiering». «Σαφώς όμως υπάρχει διάταξη μικρογραφίας ενός τακτικού στρατού. Καθένας / καθεμία ανάλογα με την ειδικότητά του και τις ικανότητές του στον τομέα που μπορεί να αποδώσει καλύτερα. Και βεβαίως, οι ικανότεροι και πιο ειδικά εκπαιδευμένοι σχηματίζουν την Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Δυνάμεων» σημειώνει.
Μεγαλύτερη απειλή κατά τον κ. Ανεστόπουλο, ο υπερβολικός αριθμός των λαθρομεταναστών. Στην ερώτηση αν οι Ελληνες θα πρέπει να οπλιστούν για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης εγκληματικότητας, όπως πρότεινε πρόσφατα ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης, απαντά: «Βεβαίως, πλην υπό προϋποθέσεις. Αν κάποιος έχει ψυχικά ασταθή χαρακτηριστικά, σαφώς και δεν μπορεί, ούτε πρέπει να φέρει όπλο, και αυτό μπορεί να διαγνωσθεί. Και φυσικά, απαιτείται μια εξαιρετικά επισταμένη εκπαίδευση του πολίτη στη χρήση του όπλου προτού επιτραπεί σε κάποιον να το κατέχει ελεύθ�ρα για αυτοπροστασία».
Στην επισήμανση μάλιστα ότι αν οι πολίτες πάρουν τον νόμο στα χέρια τους κινδυνεύουμε να διολισθήσουμε σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις χάους, απαντά: «Δυστυχώς, όταν η Πολιτεία αποδεικνύεται ανεπαρκής στην προστασία του πολίτη και της περιουσίας του, τέτοιες "διολισθήσεις" είναι αναπόφευκτες» και προσθέτει ότι ο λαός έχει μια παροιμία: «Καλύτερα να σε πάνε χωροφύλακες, παρά παπάδες».


«Χαράκωμα» από την Εθνική Εταιρεία
Η Πολιτική Πολιτοφυλακή στην ιστοσελίδα της δηλώνει ότι είναι στη διάθεση της Εθνικής Εταιρείας αν και εφόσον κληθεί. Τι είναι όμως η Εθνική Εταιρεία; Οπως εξηγεί ο κ. Ν. Αργυρόπουλος, υπεύθυνος επικοινωνίας, «είναι μια αστική, μη κερδοσκοπική εταιρεία. Σκοπό έχει να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των Ελλήνων, τα οποία δεν τα υπερασπίζεται κανείς». Η εταιρεία δημοσιοποίησε τη δράση της στις 12 Μαρτίου 2012 με μια εκδήλωση στο Πολεμικό Μουσείο.
«Η Εθνική Εταιρεία δεν είναι κόμμα, είναι χαράκωμα αμύνης έναντι της κρατικής αυθαιρεσίας που πλήττει βάναυσα τους Ελληνες, έναντι όλων αυτών που πλήττουν τους συμπολίτες μας, είτε είναι νόμοι είτε υπουργικές αποφάσεις είτε αυθαιρεσίες κρατικών λειτουργών και υπαλλήλων» επισημαίνει. Μία από τις πρώτες κινήσεις της ήταν «η μηνυτήρια αναφορά που υπεβλήθη κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια και του πρώην πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου με την κατηγορία της κατάλυσης του Συντάγματος και της εσχάτης προδοσίας. Και οι δύο παραβίασαν τα άρθρ� 37 και 38 του Συντάγματος, το οποίο άλλα ορίζει για την ανάθεση της πρωθυπουργίας από αυτά που έκαναν οι δύο αυτοί πολιτικοί».
Για το θέμα της Πολιτικής Πολιτοφυλακής ο κ. Αργυρόπουλος λέει ότι «είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των Ελλήνων. Κάνουν μαθήματα πρώτων βοηθειών και μαθήματα προστασίας των πολιτών σε έκτακτες ανάγκες και καταστάσεις», ενώ τονίζει ότι είναι εναντίον «όσων καλούν για εξοπλισμό των πολιτών. Εμείς θεωρούμε ότι η ελληνική Πολιτεία πρέπει, αντίθετα, να φροντίσει να μαζέψει τα όπλα που κυκλοφορούν εκεί έξω και βρίσκονται στα χέρια των κακοποιών».


Η πολιτοφυλακή της... γειτονιάς
Σε άλλο μήκος κύματος και διαφορετικές παραμέτρους κινείται το Ελληνικό Κέντρο Ελέγχου Οπλων το οποίο καλεί για την οργάνωση ενός κινήματος που αποκαλεί «Φύλακες της Γειτονιάς» (neighborhood watch).
Οπως εξηγεί ο διευθυντής του κέντρου κ. Θεόδωρος Λιόλιος, αναπληρωτής καθηγητής Πυρηνικής Φυσικής και Στρατιωτικών Εφαρμογών στη Σχολή Ευελπίδων, η εγκληματικότητα έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και ως εκ τούτου θεωρεί απαραίτητη «τη συγκρότηση ομάδων πολιτών που θα περιπολούν στις γειτονιές και θα ελέγχουν την εγκληματικότητα στην περιοχή τους με τη βοήθεια της Αστυνομίας. Οι ηλικιωμένοι και οι ανήμποροι συμπολίτες μας θα μπορούν να επικοινωνούν με τις ομάδες αυτές σε περίπτωση που πέσουν θύματα ή διαπιστώσουν εγκληματικές δραστηριότητες καιτα μέλη των ομάδων θα επικοινωνούν άμεσα με την Αστυνομία ή θα χτυπούν την πόρτα του ηλικιωμένου προκειμένου να αποτρέψουν τους εγκληματίες».
Ο κ. Λιόλιος λέει ότι θα απαγορεύεται στα μέλη των ομάδων να οπλοφορούν ή να εμπλέκονται σε αντιπαραθέσεις με τους εγκληματίες και ότι η παρουσία τους θα έχει κυρίως αποτρεπτικό χαρακτήρα. Μάλιστα αναφέρει ότι «στις ομάδες αυτές θα μπορούν να συμμετέχουν και μετανάστες που έχουν καλύτερη αντίληψη της κουλτούρας και καλύτερες επαφές με τους συμπατριώτες τους», ενώ καλεί ακόμη και τις οργανώσεις της Αριστεράς να συμμετέχουν στις δραστηριότητές της. Υποστηρίζει ότι ανάλογες κινήσεις θα μπορούσαν να οργανωθούν και στα σχολεία.



«Θα βάζαμε πάλι νάρκες στον Εβρο αν ήμασταν εμείς κυβέρνηση»
Η Χρυσή Αυγή διαχωρίζει τη θέση της από τις «πολιτοφυλακές», αν και κάτοικοι μιλούν για «περιπολίες» μελών της στον Αγιο Παντελεήμονα
Αν η εμφάνιση των οργανώσεων πολιτοφυλακής εγείρει ερωτηματικά και ξυπνά φόβους, η δράση της Χρυσής Αυγής διχάζει τους κατοίκους των περιοχών στις οποίες έχει έντονη παρουσία. Οι εκπρόσωποί της δηλώνουν πως «ουδεμία σχέση έχουμε με τις πολιτοφυλακές». Οπως λένε, είναι πολιτικό κόμμα με συγκεκριμένη οργάνωση, θέσεις και δράσεις.
Κέντρο των «επιχειρήσεών» της οι γειτονιές γύρω από τον Αγιο Παντελεήμονα και την πλατεία Αττικής, που τα τελευταία χρόνια έχουν μεταμορφωθεί σε ένα ιδιότυπο πεδίο μάχης ανάμεσα σε δυνάμεις της Ακροδεξιάς και σε οργανώσεις από τον ευρύτερο χώρο της Αριστεράς και οργανώσεις για τα δικαιώματα των μεταναστών. Το γεγονός ότι στις εκλογές για την αυτοδιοίκηση του 2010 η Χρυσή Αυγή συγκέντρωσε ποσοστό 5,29%, κερδίζοντας μία έδρα στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων, οφείλεται ως επί το πλείστον σε ψήφους των κατοίκων αυτής της περιοχής.


«Αλληλεγγύη» μόνο σε Ελληνες
Οπως εξηγεί ο κ. Ηλίας Κασιδιάρης, μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου της οργάνωσης και υποψήφιος βουλευτής στην Περιφέρεια Αττικής, τα τελευταία χρόνια υπάρχει σαφώς μια αλλαγή στον τρόπο που ο κόσμος αντιμετωπίζει τη Χρυσή Αυγή. «Εμείς δεν έχουμε αλλάξει καθόλου, αλλά ο κόσμος έχει αλλάξει απέναντί μας. Η κρίση λειτούργησε σαν ένα μέσο αφύπνισης πολλών Ελλήνων. Δηλαδή με τη μείωση των εισοδημάτων άρχισαν να αντιλαμβάνονται αυτό που δεν αντιλαμβάνονταν τόσα χρόνια, ότι το σύστημα είναι διεφθαρμένο και προβληματικό και λειτουργεί εις βάρος του έθνους και �ου λαού» παρατηρεί.
Αποδίδει τη μεταστροφή μερίδας πολιτών υπέρ της Χρυσής Αυγής στο «κοινωνικό έργο» της οργάνωσης. «Τον τελευταίο χρόνο έχουμε ιδρύσει την Κίνηση Αλληλεγγύης Ελλήνων μέσω της οποίας συλλέγουμε εθελοντικές εισφορές ελλήνων πολιτών και κάνουμε διανομή σε ελληνικές οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα επιβίωσης. Αυτό αφορά αποκλειστικά Ελληνες και όχι αλλοδαπούς. Σε αυτό το σημείο διαχωρίζουμε τη θέση μας από ανάλογες δραστηριότητες άλλων φορέων» λέει.
Από την άλλη πλευρά, θεωρεί ότι το πολιτικό σύστημα είναι «πιο επικίνδυνο από τους λαθρομετανάστες. Αν τη χώρα τη διοικούσαν πραγματικοί Ελληνες, δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες. Δεν θα υπήρχε ούτε ένας σε ολόκληρη τη χώρα. Θα εφαρμόζαμε τους νόμους και οι παράνομοι θα διώκονταν εκτός των συνόρων» λέει και προσθέτει: «Αν γινόμασταν ποτέ κυβέρνηση, θα ξαναβάζαμε ναρκοπέδια στα σύνορά μας με την Τουρκία, τα οποία τα έχουν καταργήσει». Το γεγονός ότι γίνεται μια παγκόσμια εκστρατεία για να καταργηθούν οι νάρκες κατά προσωπικού δεν φαί�εται να τον απασχολεί.


Τι λένε κάτοικοι στον Αγιο Παντελεήμονα
Οι απόψεις για τη Χρυσή Αυγή όσων διαβιούν στις γύρω γειτονιές διχάζονται. Τόσο κάτοικοι της περιοχής, έλληνες και μετανάστες, όσο και αριστερές οργανώσεις καταγγέλλουν ότι τα μέλη της έχουν επιβάλει μια ιδιότυπη τρομοκρατία, κυρίως σε όσους έχουν την ατυχία να είναι μελαψοί και να βρεθούν στο διάβα τους.
Οπως αναφέρει ο κ. Γιάννης Γ. που εργάζεται σε καφετέρια της περιοχής «κυκλοφορούν κατά ομάδες και ουσιαστικά, με την ανοχή της Αστυνομίας, ελέγχουν την περιοχή. Κυρίως όταν σκοτεινιάζει τους βλέπεις να τριγυρνάνε με μαύρα μπουφάν και να περιπολούν στους δρόμους. Πολύ συχνά ακούμε για επιθέσεις που κάνουν εναντίον μεταναστών, οι οποίοι δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν τα βράδια».
Ο Σαΐντ είναι ένας Ιρακινός που ζει τα τελευταία οκτώ χρόνια στην περιοχή και εργάζεται σε ψητοπωλείο. «Τα βράδια φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε στον δρόμο. Γνωρίζω πολλούς μετανάστες που έχουν ξυλοκοπηθεί άγρια από μέλη της οργάνωσης» λέει. Στην ερώτηση γιατί δεν κατέφυγαν στην Αστυνομία απαντά ότι αν το έκαναν, το πιο πιθανόν είναι να τους έδιωχναν από τη χώρα, αφού δεν βρίσκονται νόμιμα εδώ.
Από την άλλη πλευρά η κυρία Μαρία Γ. που εργάζεται σε ψιλικατζίδικο κοντά στην πλατεία Αττικής λέει ότι η παρουσία της οργάνωσης έχει αλλάξει την ισορροπία δυνάμεων στην περιοχή. «Πριν από λίγο καιρό ήταν οι Ελληνες που δεν τολμούσαν να κυκλοφορήσουν στους γύρω δρόμους. Αν δεν έχετε μείνει εδώ, δεν καταλαβαίνετε τι σας λέω. Παλαιότερα έτρεμα ότι από στιγμή σε στιγμή θα ανοίξει η πόρτα και θα μπουν να με ληστέψουν, σήμερα νιώθω πιο ασφαλής» εξηγεί.
Στην ερώτηση αν την τρομάζει το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή είναι οργάνωση του ακροδεξιού χώρου, η κυρία Μαρία λέει: «Δεν με νοιάζει η πολιτική τους τοποθέτηση. Ας έρχονταν οι αριστεροί να διώξουν τους μετανάστες. Τότε θα ψήφιζα αυτούς, όπως στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ψήφισα τη Χρυσή Αυγή».

Το άρθρο είναι από το Βήμα...
Τα σχόλια δικά σας....