Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012
10 αεροπορικές τραγωδίες από… ασυνεννοησία!
Στον τεχνολογικό κόσμο των σύγχρονων αεροπορικών ταξιδιών υπάρχει μια παράξενη ειρωνεία που αφορά στο γεγονός ότι...
η πλειοψηφία των δυστηχημάτων προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος. Και μία από τις πιο κοινές μορφές του είναι η κακή επικοινωνία. Αν και τα αεροπλάνα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς, όταν συμβεί ένα αεροπορικό δυστύχημα οι επιπτώσεις είναι σίγουρα καταστροφικές. Γιατί ακόμη και εάν ένα μόνο άτομο κάνει λάθος στην επικοινωνία, το τίμημα για την ανθρώπινη ζωή είναι μεγάλο. Ας δούμε λοιπόν στη συνέχεια ποιες είναι οι 10 αεροπορικές τραγωδίες που οφείλονται σε απλή ασυνεννοησία:
10. Avianca, Πτήση 52 (1990)
Στις 25 Ιανουαρίου 1990, η πτήση 52 της Avianca μετέφερε 149 επιβάτες από την Μπογκοτά της Κολομβίας στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών και της συμφόρησης στην εναέρια κυκλοφορία, το Boeing 707 αναγκάστηκε να κάνει κύκλους για σχεδόν μία ώρα, με αποτέλεσμα να «εξαντληθεί» από καύσιμα. Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο Κένεντι, λόγω της ομίχλης και του ανέμου, μόνο ένας διάδρομος ήταν ανοικτός για τα 33 αεροπλάνα που επιχειρούσαν να προσγειωθούν διαδοχικά. Έτσι η κατάσταση πολύ σύντομα έγινε απελπιστική. Δύο είναι τα κρίσιμα σημεία της ασυνεννοησίας που οδ�γησε στην καταστροφή που επρόκειτο να ακολουθήσει. Όταν το αεροσκάφος πέρασε από τους περιφερειακούς στους τοπικούς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι δεύτεροι δεν ενημερώθηκαν για τα πολύ λίγα καύσιμα του αεροσκάφους, που δεν επαρκούσαν για να φτάσει σε εναλλακτικό αεροδρόμιο. Επιδεινώνοντας το πρόβλημα, το πλήρωμα του αεροπλάνου δεν δηλώνει ρητά ότι πλέον δεν υπήρχε «καύσιμο έκτακτης ανάγκης». Ως αποτέλεσμα, στο αεροπλάνο δόθηκε ένα μοτίβο προσγείωσης για το οποίο, όμως, είχε πολύ λίγα καύσιμα για να το εκτελέσει. Έτσι οι κινητήρες έσβησαν και τ�! � Boeing 707 χτύπησε στο χωριό Cove Neck στο Long Island, σκοτώνοντας 65 από τους 149 επιβάτες και οκτώ από τα εννέα μέλη του πληρώματος.
9. Air Florida, Πτήση 90 (1982)
Στις 13 Ιανουαρίου του 1982, η πτήση 90 της Air Florida επρόκειτο να ταξιδέψει από το αεροδρόμιο Washington National Airport στη Βιρτζίνια, με μια ενδιάμεση στάση στην Τάμπα. Λόγω του χιονιού και της παγωνιάς τα συστήματα του αεροσκάφους πάγωσαν και το σύστημα «αντιψύξης» δεν ενεργοποιήθηκε σωστά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα μηχανήματα να μη καταγράφουν σωστά τις μετρήσεις. Έτσι, ενώ το πλήρωμα καμπίνας πίστευε ότι είχαν τεθεί σε αναμονή για την απογείωση, στην πραγματικότητα το αεροσκάφος δεν είχε αρκετή δύναμη για να απογειωθεί. Μόλις το Boeing 737 ξεκίνησε, ο αξιωματικός εδάφουςπαρατήρησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα όργανα του αεροσκάφους και ότι δεν θα μπορούσε να πάρει ύψος. Ωστόσο, οι προσπάθειές του να επικοινωνήσειμε τον πιλότο απέτυχε, καθώς ο ίδιος πίστευε ότι δεν είχε πρόβλημα. Το αεροπλάνο συνετρίβη στο δρόμο, σκοτώνοντας 78 άτομα, μεταξύ των οποίων τέσσερις οδηγούς.
8. Singapore Airlines, Πτήση 006 (2000)
Δεν είναι συχνό φαινόμενο ένα αεροσκάφος να συγκρούεται με μια μπουλντόζα, αλλά αυτό είναι ακριβώς ό,τι συνέβη σε αυτό το αεροπλάνο που επρόκειτο να πετάξει από τη Σιγκαπούρη στο Λος Άντζελες μέσω της Ταϊπέι. Στις 31 Οκτωβρίου 2000, η πτήση 006 της Singapore Airlines βρισκόταν στο σημείο απογείωσης μέσα σε θυελλώδεις ανέμους και κακές καιρικές συνθήκες. Υπήρχε χαμηλή ορατότητα εξαιτίας της δυνατής βροχής που έπεφτε με αποτέλεσμα οι πιλότοι να οδηγούν λάθος το Boeing 747 στο διάδρομο 05R, ο οποίος ήταν κλειστός για επισκευές. Πιο συγκεκριμένα, ο διάδρομος ήταν γεμάτος εκ�καφείς και μπουλντόζες, αλλά ο πιλότος δεν ήταν σε θέση να τους δει λόγω της κακοκαιρίας. Επιπλέον, οι πιλότοι δεν είχαν μπει στον κόπο να διαβάσουν μια έκθεση που τους είχε δοθεί 2 μήνες πριν σχετικά με τις επισκευές, με αποτέλεσμα να αρχίσουν τις διαδικασίες απογείωσης σε λάθος διάδρομο. Το αεροσκάφος συγκρούστηκε με τα οχήματα, σκοτώνοντας 83 από τους 179 επιβάτες, μεταξύ των οποίων και τέσσερα μέλη του πληρώματος.
7. Ατύχημα στο Αεροδρόμιο Linate (2001)
Στις 8 Οκτωβρίου 2001, η κακή επικοινωνία έπαιξε σπουδαίο ρόλο σε μια μεγάλη σύγκρουση στο αεροδρόμιο Linate του Μιλάνου. Ο διάδρομος είχε καλυφθεί από πυκνή ομίχλη, μειώνοντας την ορατότητα σε περίπου 656 πόδια (200 μέτρα), γεγονός που συνέβαλε στην τραγωδία, σε συνδυασμό και με τη μεγάλη ένταση της κυκλοφορίας. Ένα Cessna Citation CJ2 έλαβε εντολή να προχωρήσει για την απογείωσή του σε έναν παράπλευρο διάδρομο, αλλά η κακή χρήση των ραδιοεπικοινωνιών και η έλλειψη της κατάλληλης σήμανσης στους διαδρόμους οδήγησαν το Cessna σε λάθος κατεύθυνση. Διασχίζοντας έτσι τον κεντρι�ό διάδρομο βρέθηκε στο δρόμο της πτήσης 686 των Scandinavian Airlines, και πιο συγκεκριμένα μπροστά σε ένα αεροσκάφος McDonnell Douglas MD-87. Τα δύο αεροπλάνα συγκρούστηκαν, με το Cessna να τυλίγεται στις φλόγες και το MD-87 να χάνει τον έλεγχο και να πέφτει επάνω σε ένα υπόστεγο αποσκευών. Συνολικά 118 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.
6. Dan Air, Πτήση 1008 (1980)
Η καταστροφή προκλήθηκε από μία λέξη που δεν ακούστηκε καλά! Η πτήση 1008 της Dan Air αναχώρησε από το Μάντσεστερ της Αγγλίας, το πρωί της 25ης Απριλίου 1980, καθ' οδόν προς την Τενερίφη, ένα από τα Κανάρια Νησιά. Στις 1:21 μ.μ., το αεροπλάνο έπεσε πάνω στο βουνό του νησιού La Esperanza, σκοτώνοντας και τους 146 επιβαίνοντες. Η αιτία της καταστροφής ήταν μια παρερμηνεία από το πλήρωμα της πτήσης του Boeing 727. Το αεροπλάνο έλαβε εντολή από τον πύργο ελέγχου να κάνει μια στροφή πάνω από το αεροδρόμιο Los Rodeos, όμως ο πιλότος αντί για τη λέξη «εισερχόμενα αεροσκάφη» κατάλαβε «εξερχόμε�α αεροσκάφη» με αποτέλεσμα να πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Και λόγω της έλλειψης ραντάρ εδάφους στο αεροδρόμιο, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν ήταν σε θέση να ενημερώσουν το πλήρωμα της πτήσης ότι το αεροπλάνο ήταν εκτός πορείας. Τα βαριά σύννεφα δυσκόλευαν την ορατότητα των πιλότων οι οποίοι δεν μπόρεσαν να δουν τη διαφαινόμενη απειλή του βουνού. Αν και το πλήρωμα προσπάθησε να πάρει ύψος δεν τα κατάφερε και το αεροσκάφος έπεσε στην πλαγιά του βουνού.
5. PSA, Πτήση 182 (1978)
Στις 25 Σεπτεμβρίου 1978, η πτήση 182 της Pacific Southwest Airlines έκανε ένα ταξίδι ρουτίνας από το Σακραμέντο στο Σαν Ντιέγκο. Στη γύρω περιοχή, ένας εκπαιδευτής έκανε μάθημα σε έναν μαθητή του μέσα σε ένα ιδιωτικό αεροσκάφος Cessna. Σε κάποιο σημείο, το Cessna έκανε μια μη εξουσιοδοτημένη αλλαγή πορείας με αποτέλεσμα να βρεθεί στον ίδιο χώρο με το Boeing 727. Αρχικά, οι δύο πιλότοι κατάφεραν να μείνουν μακριά, αλλά η επικοινωνία μεταξύ των πληρωμάτων και του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας δεν απέδωσε. Το Cessna χτύπησε στο κάτω μέρος της δεξιάς πτέρυγας του αεροσκάφους της πτήσης 182 κα� διαλύθηκε, ενώ το Boeing 727 με διαλυμμένο πτερύγιο κατέρρευσε. Και τα δύο αεροσκάφη έπεσαν κατακόρυφα σε μια γειτονιά στο Σαν Ντιέγκο, οηγώντας στο θάνατο τους 135 επιβάτες της πτήσης 182, επτά άτομα στο έδαφος αλλά και τους δύο πιλότους του Cessna.
4. American Airlines, Πτήση 965 (1995)
Στις 20 Δεκ 1995, η πτήση 965 της American Airlines πετούσε από το Μαϊάμι στο Cali της Κολομβίας, μεταφέροντας 163 επιβάτες και το πλήρωμα. Κατά την προσέγγιση στο αεροδρόμιο του Cali, το πλήρωμα διαγράφει κατά λάθος τα σημεία κατεύθυνσης που θα τους επέτρεπαν να προσεγγίσουν το αεροδρόμιο, ενώ ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας δεν γνωρίζει Αγγλικά για να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη λάθος πορεία που ακολουθούσαν. Η πτήση 965 χτύπησε στην άκρη ενός βουνού, με αποτέλεσμα 159 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, με μόλις 4 επιζώντες μεταξύ των οποίων και ένας σκύλος.
3. Garuda Indonesia, Πτήση 152 (1997)
Στις 26 Σεπτεμβρίου 1997, η πτήση 152 της Garuda Indonesia Airlines ταξίδευε από την Τζακάρτα προς την πόλη Μεντάν. Κάνοντας την τελική προσέγγιση, ο πιλότος ζήτησε βοήθεια από το αεροδρόμιο του Μεντάν εξαιτίας της κακής ορατότητας που είχε λόγω των δασικών πυρκαγιών στην περιοχή. Οι πυρκαγιές είχαν προκαλέσει καθυστερήσεις και τρία αεροπλάνα ήδη περίμεναν για να προσγειωθούν, με τα δύο από αυτά να έχουν τον ίδιο αριθμό πτήσης! Αυτή η σύγχυση με τους αριθμούς αλλά και μια λάθος οδηγία του ελεγκτή εδάφους να στρίψει το αεροπλάνο δεξιά αντί για αριστερά ήταν αρκετά για να �αταδικάσουν την πτήση 152. Το Airbus A300 συνετρίβη σε ορεινό έδαφος, σκοτώνοντας και τους 234 επιβάτες.
2. Charkhi Dadri, Σύγκρουση στον αέρα (1996)
Το περιστατικό συνέβη στις 12 Νοεμβρίου του 1996 και είναι η χειρότερη σύγκρουση αεροσκαφών στον αέρα στην ιστορία της αεροπορίας. Η πτήση 1907 των Kazakhstan Airlines Flight 1907 συγκρούστηκε με την πτήση 763 των Saudi Arabian Airlines σε υψόμετρο σχεδόν 14.000 ποδιών (4.300 μέτρα), σκοτώνοντας όλους τους επιβάτες και των δύο αεροπλάνων. Η αιτία της καταστροφής ανάγεται στις δυσκολίες επικοινωνίας του πληρώματος του αεροσκάφους του Καζακστάν με τους ελεγκτές της εναέριας κυκλοφορίας, καθώς κανείς δεν γνώριζε Αγγλικά. Η πτήση 1907 κατέβηκε αρκετά χαμηλά, ενώ παράλληλα «πάλευε» με τις αναταρ�ξεις. Ο χειριστής ασυρμάτου στο έδαφος, παρατήρησε αυτή την απότομη κάθοδο και είπε στο πλήρωμα γυρίσει το αεροσκάφος, τοποθετώντας το κατά λάθος στη διαδρομή της πτήσης 763 των Saudi Arabian Airlines.
1. Σύγκρουση στο Αεροδρόμιο της Τενερίφης (1977)
Το χειρότερο αεροπορικό δυστύχημα όλων των εποχών έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο Los Rodeos της Τενερίφης (γνωστό σήμερα ως Tenerife North Airport) στα Κανάρια Νησιά. Δύο Boeing 747 (Pan Am Πτήση 1736 και KLM Royal Dutch Airline Πτήση 4805) συγκρούστηκαν στην ομίχλη, σκοτώνοντας 583 ανθρώπους και αφήνοντας μόνο 61 επιζώντες. Δυστυχώς, οι αιτίες της καταστροφής συνοψίζονται σε πιθανή ανυπομονησία και σε ένα πολύ βασικό λάθος συνεννόησης. Στις 27 Μαρτίου 1977, το αεροδρόμιο της Τενερίφης καλύφθηκε από πυκνή ομίχλη, ενώ υπήρχε μεγάλη κυκλοφορία εξαιτίας της «εκτροπής» των αεροσκαφών από το αεροδρόμιο Gran aneria, όπου είχε εκραγεί μια βόμβα. Αυτό σημαίνει ότι η ενημέρωση από το κέντρο ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας ήταν πιο μπερδεμένη από ό,τι συνήθως. Ο πιλότος της KLM αν δεν απογειωνόταν σύντομα θα έπρεπε να μείνει κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Τενερίφη, πράγμα που δεν ήθελε καθόλου, με αποτέλεσμα να βιαστεί λίγο παραπάνω. Μόλις έλαβε την ανακοίνωση «είστε έτοιμος» από τον πύργο ελέγχου άρχισε να επιταχύνει στο διάδρομο. Εν τω μεταξύ, η πτήση της Pan Am προσπαθεί να βρει το διάδρομο προς απογείωση μέσα στην πυκνή ομίχλη και βρίσκεται κατά λάθος στην πορ�! �ία της KLM. Η σύγκρουση είναι τρομακτική και τα δύο αεροπλάνα τυλίγονται στις φλόγες με τις γνωστές καταστροφικές συνέπειες.
πηγή
η πλειοψηφία των δυστηχημάτων προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος. Και μία από τις πιο κοινές μορφές του είναι η κακή επικοινωνία. Αν και τα αεροπλάνα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς, όταν συμβεί ένα αεροπορικό δυστύχημα οι επιπτώσεις είναι σίγουρα καταστροφικές. Γιατί ακόμη και εάν ένα μόνο άτομο κάνει λάθος στην επικοινωνία, το τίμημα για την ανθρώπινη ζωή είναι μεγάλο. Ας δούμε λοιπόν στη συνέχεια ποιες είναι οι 10 αεροπορικές τραγωδίες που οφείλονται σε απλή ασυνεννοησία:
10. Avianca, Πτήση 52 (1990)
Στις 25 Ιανουαρίου 1990, η πτήση 52 της Avianca μετέφερε 149 επιβάτες από την Μπογκοτά της Κολομβίας στη Νέα Υόρκη. Ωστόσο, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών και της συμφόρησης στην εναέρια κυκλοφορία, το Boeing 707 αναγκάστηκε να κάνει κύκλους για σχεδόν μία ώρα, με αποτέλεσμα να «εξαντληθεί» από καύσιμα. Όταν έφτασε στο αεροδρόμιο Κένεντι, λόγω της ομίχλης και του ανέμου, μόνο ένας διάδρομος ήταν ανοικτός για τα 33 αεροπλάνα που επιχειρούσαν να προσγειωθούν διαδοχικά. Έτσι η κατάσταση πολύ σύντομα έγινε απελπιστική. Δύο είναι τα κρίσιμα σημεία της ασυνεννοησίας που οδ�γησε στην καταστροφή που επρόκειτο να ακολουθήσει. Όταν το αεροσκάφος πέρασε από τους περιφερειακούς στους τοπικούς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι δεύτεροι δεν ενημερώθηκαν για τα πολύ λίγα καύσιμα του αεροσκάφους, που δεν επαρκούσαν για να φτάσει σε εναλλακτικό αεροδρόμιο. Επιδεινώνοντας το πρόβλημα, το πλήρωμα του αεροπλάνου δεν δηλώνει ρητά ότι πλέον δεν υπήρχε «καύσιμο έκτακτης ανάγκης». Ως αποτέλεσμα, στο αεροπλάνο δόθηκε ένα μοτίβο προσγείωσης για το οποίο, όμως, είχε πολύ λίγα καύσιμα για να το εκτελέσει. Έτσι οι κινητήρες έσβησαν και τ�! � Boeing 707 χτύπησε στο χωριό Cove Neck στο Long Island, σκοτώνοντας 65 από τους 149 επιβάτες και οκτώ από τα εννέα μέλη του πληρώματος.
9. Air Florida, Πτήση 90 (1982)
Στις 13 Ιανουαρίου του 1982, η πτήση 90 της Air Florida επρόκειτο να ταξιδέψει από το αεροδρόμιο Washington National Airport στη Βιρτζίνια, με μια ενδιάμεση στάση στην Τάμπα. Λόγω του χιονιού και της παγωνιάς τα συστήματα του αεροσκάφους πάγωσαν και το σύστημα «αντιψύξης» δεν ενεργοποιήθηκε σωστά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα μηχανήματα να μη καταγράφουν σωστά τις μετρήσεις. Έτσι, ενώ το πλήρωμα καμπίνας πίστευε ότι είχαν τεθεί σε αναμονή για την απογείωση, στην πραγματικότητα το αεροσκάφος δεν είχε αρκετή δύναμη για να απογειωθεί. Μόλις το Boeing 737 ξεκίνησε, ο αξιωματικός εδάφουςπαρατήρησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα όργανα του αεροσκάφους και ότι δεν θα μπορούσε να πάρει ύψος. Ωστόσο, οι προσπάθειές του να επικοινωνήσειμε τον πιλότο απέτυχε, καθώς ο ίδιος πίστευε ότι δεν είχε πρόβλημα. Το αεροπλάνο συνετρίβη στο δρόμο, σκοτώνοντας 78 άτομα, μεταξύ των οποίων τέσσερις οδηγούς.
8. Singapore Airlines, Πτήση 006 (2000)
Δεν είναι συχνό φαινόμενο ένα αεροσκάφος να συγκρούεται με μια μπουλντόζα, αλλά αυτό είναι ακριβώς ό,τι συνέβη σε αυτό το αεροπλάνο που επρόκειτο να πετάξει από τη Σιγκαπούρη στο Λος Άντζελες μέσω της Ταϊπέι. Στις 31 Οκτωβρίου 2000, η πτήση 006 της Singapore Airlines βρισκόταν στο σημείο απογείωσης μέσα σε θυελλώδεις ανέμους και κακές καιρικές συνθήκες. Υπήρχε χαμηλή ορατότητα εξαιτίας της δυνατής βροχής που έπεφτε με αποτέλεσμα οι πιλότοι να οδηγούν λάθος το Boeing 747 στο διάδρομο 05R, ο οποίος ήταν κλειστός για επισκευές. Πιο συγκεκριμένα, ο διάδρομος ήταν γεμάτος εκ�καφείς και μπουλντόζες, αλλά ο πιλότος δεν ήταν σε θέση να τους δει λόγω της κακοκαιρίας. Επιπλέον, οι πιλότοι δεν είχαν μπει στον κόπο να διαβάσουν μια έκθεση που τους είχε δοθεί 2 μήνες πριν σχετικά με τις επισκευές, με αποτέλεσμα να αρχίσουν τις διαδικασίες απογείωσης σε λάθος διάδρομο. Το αεροσκάφος συγκρούστηκε με τα οχήματα, σκοτώνοντας 83 από τους 179 επιβάτες, μεταξύ των οποίων και τέσσερα μέλη του πληρώματος.
7. Ατύχημα στο Αεροδρόμιο Linate (2001)
Στις 8 Οκτωβρίου 2001, η κακή επικοινωνία έπαιξε σπουδαίο ρόλο σε μια μεγάλη σύγκρουση στο αεροδρόμιο Linate του Μιλάνου. Ο διάδρομος είχε καλυφθεί από πυκνή ομίχλη, μειώνοντας την ορατότητα σε περίπου 656 πόδια (200 μέτρα), γεγονός που συνέβαλε στην τραγωδία, σε συνδυασμό και με τη μεγάλη ένταση της κυκλοφορίας. Ένα Cessna Citation CJ2 έλαβε εντολή να προχωρήσει για την απογείωσή του σε έναν παράπλευρο διάδρομο, αλλά η κακή χρήση των ραδιοεπικοινωνιών και η έλλειψη της κατάλληλης σήμανσης στους διαδρόμους οδήγησαν το Cessna σε λάθος κατεύθυνση. Διασχίζοντας έτσι τον κεντρι�ό διάδρομο βρέθηκε στο δρόμο της πτήσης 686 των Scandinavian Airlines, και πιο συγκεκριμένα μπροστά σε ένα αεροσκάφος McDonnell Douglas MD-87. Τα δύο αεροπλάνα συγκρούστηκαν, με το Cessna να τυλίγεται στις φλόγες και το MD-87 να χάνει τον έλεγχο και να πέφτει επάνω σε ένα υπόστεγο αποσκευών. Συνολικά 118 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.
6. Dan Air, Πτήση 1008 (1980)
Η καταστροφή προκλήθηκε από μία λέξη που δεν ακούστηκε καλά! Η πτήση 1008 της Dan Air αναχώρησε από το Μάντσεστερ της Αγγλίας, το πρωί της 25ης Απριλίου 1980, καθ' οδόν προς την Τενερίφη, ένα από τα Κανάρια Νησιά. Στις 1:21 μ.μ., το αεροπλάνο έπεσε πάνω στο βουνό του νησιού La Esperanza, σκοτώνοντας και τους 146 επιβαίνοντες. Η αιτία της καταστροφής ήταν μια παρερμηνεία από το πλήρωμα της πτήσης του Boeing 727. Το αεροπλάνο έλαβε εντολή από τον πύργο ελέγχου να κάνει μια στροφή πάνω από το αεροδρόμιο Los Rodeos, όμως ο πιλότος αντί για τη λέξη «εισερχόμενα αεροσκάφη» κατάλαβε «εξερχόμε�α αεροσκάφη» με αποτέλεσμα να πάει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Και λόγω της έλλειψης ραντάρ εδάφους στο αεροδρόμιο, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν ήταν σε θέση να ενημερώσουν το πλήρωμα της πτήσης ότι το αεροπλάνο ήταν εκτός πορείας. Τα βαριά σύννεφα δυσκόλευαν την ορατότητα των πιλότων οι οποίοι δεν μπόρεσαν να δουν τη διαφαινόμενη απειλή του βουνού. Αν και το πλήρωμα προσπάθησε να πάρει ύψος δεν τα κατάφερε και το αεροσκάφος έπεσε στην πλαγιά του βουνού.
5. PSA, Πτήση 182 (1978)
Στις 25 Σεπτεμβρίου 1978, η πτήση 182 της Pacific Southwest Airlines έκανε ένα ταξίδι ρουτίνας από το Σακραμέντο στο Σαν Ντιέγκο. Στη γύρω περιοχή, ένας εκπαιδευτής έκανε μάθημα σε έναν μαθητή του μέσα σε ένα ιδιωτικό αεροσκάφος Cessna. Σε κάποιο σημείο, το Cessna έκανε μια μη εξουσιοδοτημένη αλλαγή πορείας με αποτέλεσμα να βρεθεί στον ίδιο χώρο με το Boeing 727. Αρχικά, οι δύο πιλότοι κατάφεραν να μείνουν μακριά, αλλά η επικοινωνία μεταξύ των πληρωμάτων και του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας δεν απέδωσε. Το Cessna χτύπησε στο κάτω μέρος της δεξιάς πτέρυγας του αεροσκάφους της πτήσης 182 κα� διαλύθηκε, ενώ το Boeing 727 με διαλυμμένο πτερύγιο κατέρρευσε. Και τα δύο αεροσκάφη έπεσαν κατακόρυφα σε μια γειτονιά στο Σαν Ντιέγκο, οηγώντας στο θάνατο τους 135 επιβάτες της πτήσης 182, επτά άτομα στο έδαφος αλλά και τους δύο πιλότους του Cessna.
4. American Airlines, Πτήση 965 (1995)
Στις 20 Δεκ 1995, η πτήση 965 της American Airlines πετούσε από το Μαϊάμι στο Cali της Κολομβίας, μεταφέροντας 163 επιβάτες και το πλήρωμα. Κατά την προσέγγιση στο αεροδρόμιο του Cali, το πλήρωμα διαγράφει κατά λάθος τα σημεία κατεύθυνσης που θα τους επέτρεπαν να προσεγγίσουν το αεροδρόμιο, ενώ ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας δεν γνωρίζει Αγγλικά για να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη λάθος πορεία που ακολουθούσαν. Η πτήση 965 χτύπησε στην άκρη ενός βουνού, με αποτέλεσμα 159 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους, με μόλις 4 επιζώντες μεταξύ των οποίων και ένας σκύλος.
3. Garuda Indonesia, Πτήση 152 (1997)
Στις 26 Σεπτεμβρίου 1997, η πτήση 152 της Garuda Indonesia Airlines ταξίδευε από την Τζακάρτα προς την πόλη Μεντάν. Κάνοντας την τελική προσέγγιση, ο πιλότος ζήτησε βοήθεια από το αεροδρόμιο του Μεντάν εξαιτίας της κακής ορατότητας που είχε λόγω των δασικών πυρκαγιών στην περιοχή. Οι πυρκαγιές είχαν προκαλέσει καθυστερήσεις και τρία αεροπλάνα ήδη περίμεναν για να προσγειωθούν, με τα δύο από αυτά να έχουν τον ίδιο αριθμό πτήσης! Αυτή η σύγχυση με τους αριθμούς αλλά και μια λάθος οδηγία του ελεγκτή εδάφους να στρίψει το αεροπλάνο δεξιά αντί για αριστερά ήταν αρκετά για να �αταδικάσουν την πτήση 152. Το Airbus A300 συνετρίβη σε ορεινό έδαφος, σκοτώνοντας και τους 234 επιβάτες.
2. Charkhi Dadri, Σύγκρουση στον αέρα (1996)
Το περιστατικό συνέβη στις 12 Νοεμβρίου του 1996 και είναι η χειρότερη σύγκρουση αεροσκαφών στον αέρα στην ιστορία της αεροπορίας. Η πτήση 1907 των Kazakhstan Airlines Flight 1907 συγκρούστηκε με την πτήση 763 των Saudi Arabian Airlines σε υψόμετρο σχεδόν 14.000 ποδιών (4.300 μέτρα), σκοτώνοντας όλους τους επιβάτες και των δύο αεροπλάνων. Η αιτία της καταστροφής ανάγεται στις δυσκολίες επικοινωνίας του πληρώματος του αεροσκάφους του Καζακστάν με τους ελεγκτές της εναέριας κυκλοφορίας, καθώς κανείς δεν γνώριζε Αγγλικά. Η πτήση 1907 κατέβηκε αρκετά χαμηλά, ενώ παράλληλα «πάλευε» με τις αναταρ�ξεις. Ο χειριστής ασυρμάτου στο έδαφος, παρατήρησε αυτή την απότομη κάθοδο και είπε στο πλήρωμα γυρίσει το αεροσκάφος, τοποθετώντας το κατά λάθος στη διαδρομή της πτήσης 763 των Saudi Arabian Airlines.
1. Σύγκρουση στο Αεροδρόμιο της Τενερίφης (1977)
Το χειρότερο αεροπορικό δυστύχημα όλων των εποχών έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο Los Rodeos της Τενερίφης (γνωστό σήμερα ως Tenerife North Airport) στα Κανάρια Νησιά. Δύο Boeing 747 (Pan Am Πτήση 1736 και KLM Royal Dutch Airline Πτήση 4805) συγκρούστηκαν στην ομίχλη, σκοτώνοντας 583 ανθρώπους και αφήνοντας μόνο 61 επιζώντες. Δυστυχώς, οι αιτίες της καταστροφής συνοψίζονται σε πιθανή ανυπομονησία και σε ένα πολύ βασικό λάθος συνεννόησης. Στις 27 Μαρτίου 1977, το αεροδρόμιο της Τενερίφης καλύφθηκε από πυκνή ομίχλη, ενώ υπήρχε μεγάλη κυκλοφορία εξαιτίας της «εκτροπής» των αεροσκαφών από το αεροδρόμιο Gran aneria, όπου είχε εκραγεί μια βόμβα. Αυτό σημαίνει ότι η ενημέρωση από το κέντρο ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας ήταν πιο μπερδεμένη από ό,τι συνήθως. Ο πιλότος της KLM αν δεν απογειωνόταν σύντομα θα έπρεπε να μείνει κατά τη διάρκεια της νύχτας στην Τενερίφη, πράγμα που δεν ήθελε καθόλου, με αποτέλεσμα να βιαστεί λίγο παραπάνω. Μόλις έλαβε την ανακοίνωση «είστε έτοιμος» από τον πύργο ελέγχου άρχισε να επιταχύνει στο διάδρομο. Εν τω μεταξύ, η πτήση της Pan Am προσπαθεί να βρει το διάδρομο προς απογείωση μέσα στην πυκνή ομίχλη και βρίσκεται κατά λάθος στην πορ�! �ία της KLM. Η σύγκρουση είναι τρομακτική και τα δύο αεροπλάνα τυλίγονται στις φλόγες με τις γνωστές καταστροφικές συνέπειες.
πηγή
Καλημέρααα!!!!Ανεκδοτάκιιιι!!!!
Ο καινούριος ειδικευόμενος παρουσιάζεται στον διευθυντή της κλινικής.
- Kαλημέρα σας είμαι ο καινούριος ειδικευόμενος.
- Α μάλιστα αύριο να έρθετε να σας συστήσω στους συνάδελφους. Το όνομα σας;
- Kύριος Πρέος
- Aμάν! σκέφτεται ο διευθυντής....
αύριο που θα τον συστήσω στους συνάδελφους να μην ξεχάσω το ρο!
Πάει σπίτι του κατα-άγχωμενος "να μην ξεχάσω το ρο να μην ξεχάσω το ρο" Την άλλη μέρα, μετά από ένα ανήσυχο ύπνο, πάει στην κλινική. Έρχετε η ώρα της επίσκεψης και ο διευθυντής από μέσα του "να μην ξεχάσω το ρο να μην ξεχάσω το ρο" Σηκώνεται ο διευθυντής.
- Kαλημέρα συνάδελφοι έχω την χαρά να σας παρουσιάσω ένα καινούριο ειδικευόμενο, από δω ο κύριος Προυτσος!
- Kαλημέρα σας είμαι ο καινούριος ειδικευόμενος.
- Α μάλιστα αύριο να έρθετε να σας συστήσω στους συνάδελφους. Το όνομα σας;
- Kύριος Πρέος
- Aμάν! σκέφτεται ο διευθυντής....
αύριο που θα τον συστήσω στους συνάδελφους να μην ξεχάσω το ρο!
Πάει σπίτι του κατα-άγχωμενος "να μην ξεχάσω το ρο να μην ξεχάσω το ρο" Την άλλη μέρα, μετά από ένα ανήσυχο ύπνο, πάει στην κλινική. Έρχετε η ώρα της επίσκεψης και ο διευθυντής από μέσα του "να μην ξεχάσω το ρο να μην ξεχάσω το ρο" Σηκώνεται ο διευθυντής.
- Kαλημέρα συνάδελφοι έχω την χαρά να σας παρουσιάσω ένα καινούριο ειδικευόμενο, από δω ο κύριος Προυτσος!
Η γη θα καταστραφεί το...2054
Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι, αλλά δεν μάς μένει και πολύ χρόνος για σουλατσάρισμα στη γη. Δεν είναι οι Μάγιας, αυτούς προς το …
παρόν τους προσπεράσαμε, αλλά κάτι άλλο. Κάποια στιγμή, όχι πολύ μακριά από σήμερα, ο πληθυσμός της γης θα χτυπήσει άπειρο! Κυριολεκτικά! Θα γίνουμε τόσοι, που δεν θα 'χουμε τόπο να σταθούμε, θα ξεχειλίζουμε από τις άκρες της και θα πηδάμε στο κενό από το στρίμωγμα. Δεν θα γίνουμε απλώς πολλοί, ούτε υπερβολικά πολλοί, αλλά άπειροι!
Το παραπάνω διαγραμματάκι δείχνει στον οριζόντιο x-άξονα τα χρόνια από το 0 μΧ μέχρι το 2001, και στον κάθετο, τον πληθυσμό της Γης για όσες χρονιές είναι διαθέσιμα στοιχεία, σε δισεκατομμύρια. Κάθε τετραγωνάκι αντιστοιχεί στον πληθυσμό μιας δεδομένης χρονιάς οι οποίοι έχουν ληφθεί από διάφορες αξιόπιστες data-bases.
Η κόκκινη γραμμή είναι το fit, δηλαδή η αναλυτική συνάρτηση που περνάει όσο το δυνατόν εγγύτερα από τα δεδομένα. Η αναλυτική έκφραση είναι ο γνωστός μας από άλλες αναρτήσεις (βλ. Θαυμαστός κόσμος των Αμμολόφων) Power Law και στη συγκεκριμένη περίπτωση δίνεται από την εξής έκφραση:
όπου η μεταβλητή P είναι ο πληθυσμός, X είναι τα χρόνια και Xc είναι η κρίσιμη χρονιά για την οποία ο πληθυσμός θα πάει στο άπειρο. Α και a είναι η πολλαπλασιαστική σταθερά και ο εκθέτης αντίστοιχα.
Όπως φαίνεται από το διάγραμμα, η κόκκινη γραμμή η οποία αναπαριστά πολύ καλά τα δεδομένα,έχει ληφθεί για το έτοςXc=2054, το οποίο δεν είναι και πολύ μακριά!
Για να μην τρομάξουμε όμως υπερβολικά, εξίσου καλό fit λαμβάνεται και για τη χρονιά 2080, αλλά όχι για αργότερα. Δηλαδή, αν καβατζάρουμε το 2050, σίγουρα θα κολλήσουμε στο 2080.
Ποια είναι η λύση λοιπόν; Μα φυσικά ο πόλεμος! Πόλεμος όμως κανονικός, όχι τα παιχνιδάκια του Α και του Β παγκοσμίου πολέμου. Θα πρέπει να γίνουν σοβαρά πληθυσμιακά κουρέματα, του στιλ PSI+ και PSI++ και ακόμα παραπάνω.
Νομίζω ότι η παρούσα κρίση είναι ένα σημαντικό προεόρτιο. Ο πλανήτης θα ξεφορτωθεί κάποιο παραπανίσιο φορτίο ανθρώπων, αλλά χρειάζεται μια διαδοχή από σοβαρότερες κρίσεις, ώστε να αναστραφεί η τάση της πληθυσμιακής αύξησης. Πολλές κρίσεις στη σειρά, μοιραία θα φέρουν και τον Πόλεμο, που τόσο χρειαζόμαστε, ώστε όσοι επιβιώσουν να μπορούν να ζήσουν με κάποια άπλα.
Κοιτάω τις ημερομηνίες λήξεις των ομολόγων. Γαμώτο! Τα περισσότερα λήγουν πριν το 2030. Τουλάχιστον θα γλιτώναμε μερικά και δεν θα τα πληρώναμε, αφού θα καταστρεφόταν ο κόσμος. Ευτυχώς, οι μικρο-ομολογιούχοι θα προφτάσουν να εισπράξουν τα ομόλογα που τους έχουν απομείνει. Κάτι είναι και αυτό…
Υ.Γ. Τα data είναι από United Nations Population Division, Dept. of Economic and Social Information and Policy Analysis.
Αν πάρουμε τους λογάριθμους και στα δυο μέλη της εξίσωσης, έχουμε
log(P-P0)=logA-alog(Xc-X)
η οποία παριστάνει μια ευθεία γραμμή. Xc=2054. Η κόκκινη καμπύλη είναι ευθεία και περνάει τζάμι από τα σημεία, δηλαδή τους πληθυσμούς. Οι χρονιές στο διάγραμμα αυτό ανεβαίνουν από τα δεξιά προς τ' αριστερά.
Μια χαρά, λοιπόν θα βγάλουμε κοριούς το 2054!
πηγή:http://e-cynical.blogspot.gr
Προσεκτική χρήση για τζάκια και ξυλόσομπες συνιστά το ΥΠΕΚΑ
Να αποφεύγουν τη χρήση και καύση ακατάλληλων υλικών σε τζάκια και ξυλόσομπες, συνιστά στους πολίτες το υπουργείο Περιβάλλοντος, καθώς...
το δίκτυο σταθμών παρακολούθησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης κατέγραψε, κυρίως στην Αθήνα, και σε δύο χρονικές περιόδους, ασυνήθιστα υψηλά επίπεδα αιωρούμενων σωματιδίων.
Τις επόμενες ημέρες, θα γίνει ευρεία σύσκεψη στο ΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εξεταστεί σε όλες τις σύνθετες πτυχές του το πρόβλημα, που δημιουργήθηκε από τη μεγάλη μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου για θέρμανση, εξαιτίας της αύξησης των τιμών μετά την εξίωση του φόρου.
Το φαινόμενο οφείλεται αφενός στις επικρατούσες μετεωρολογικές συνθήκες, όπως ασθενείς άνεμοι και θερμοκρασ�ακή αναστροφή (σ.σ. στρώματα αέρα με διαφορετική θερμοκρασία δημιουργούν ένα «ταβάνι» που εμποδίζει τη διαφυγή των ρύπων), και αφετέρου στην έντονη χρήση εστιών καύσης που χρησιμοποιούν ως καύσιμη ύλη βιομάζα.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα πάντα με το ΥΠΕΚΑ, παρατηρήθηκε έντονη οσμή στον περιβάλλοντα αέρα και σημαντική μείωση της ορατότητας. Τα χρονικά αυτά διαστήματα ήταν, από 14 έως 16 Δεκεμβρίου και το τριήμερο από 25 έως και 27 Δεκεμβρίου, ενώ ενδιάμεσα οι συγκεντρώσεις κυμάνθηκαν σε φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα.
Για την αποφυγή παρόμοιων κ�! �ταστάσεων, το υπουργείο συστήνει στο κοινό τον περιορισμό καύσης βιομάζας (χρήση τζακιών και ξυλόσομπες), εφόσον δεν υφίσταται άμεση ανάγκη.
Επίσης, το ΥΠΕΚΑ, παρακολουθώντας την ατμοσφαιρική επιβάρυνση των ημερών, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στην οποία συνδράμει και η αυξημένη καύση ξυλείας όχι πάντοτε κατάλληλης για το σκοπό αυτό, καλεί τους πολίτες να επιδείξουν την απαιτούμενη προσοχή στη χρήση και καύση ακατάλληλων υλικών.
Επισημαίνεται ότι η ενδεχόμενη καύση συνθετικών προϊόντων ξυλείας (όπως μελαμίνες, νοβοπάν, κόντρα πλακέ), �ύλων βαμμένων ή εμποτισμένων με χημικές ουσίες, καθώς και πλαστικών ή ελαστικών υλικών, επιβαρύνει τόσο την υγεία του χρήστη των εστιών καύσης από ρύπανση του εσωτερικού περιβάλλοντος όσο και το εξωτερικό περιβάλλον.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος παρακολουθούν, μέσω του Εθνικού Δικτύου Παρακολούθησης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης, τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε συνεχή βάση, ενώ βρίσκονται σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
το δίκτυο σταθμών παρακολούθησης ατμοσφαιρικής ρύπανσης κατέγραψε, κυρίως στην Αθήνα, και σε δύο χρονικές περιόδους, ασυνήθιστα υψηλά επίπεδα αιωρούμενων σωματιδίων.
Τις επόμενες ημέρες, θα γίνει ευρεία σύσκεψη στο ΥΠΕΚΑ, προκειμένου να εξεταστεί σε όλες τις σύνθετες πτυχές του το πρόβλημα, που δημιουργήθηκε από τη μεγάλη μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου για θέρμανση, εξαιτίας της αύξησης των τιμών μετά την εξίωση του φόρου.
Το φαινόμενο οφείλεται αφενός στις επικρατούσες μετεωρολογικές συνθήκες, όπως ασθενείς άνεμοι και θερμοκρασ�ακή αναστροφή (σ.σ. στρώματα αέρα με διαφορετική θερμοκρασία δημιουργούν ένα «ταβάνι» που εμποδίζει τη διαφυγή των ρύπων), και αφετέρου στην έντονη χρήση εστιών καύσης που χρησιμοποιούν ως καύσιμη ύλη βιομάζα.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα πάντα με το ΥΠΕΚΑ, παρατηρήθηκε έντονη οσμή στον περιβάλλοντα αέρα και σημαντική μείωση της ορατότητας. Τα χρονικά αυτά διαστήματα ήταν, από 14 έως 16 Δεκεμβρίου και το τριήμερο από 25 έως και 27 Δεκεμβρίου, ενώ ενδιάμεσα οι συγκεντρώσεις κυμάνθηκαν σε φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα.
Για την αποφυγή παρόμοιων κ�! �ταστάσεων, το υπουργείο συστήνει στο κοινό τον περιορισμό καύσης βιομάζας (χρήση τζακιών και ξυλόσομπες), εφόσον δεν υφίσταται άμεση ανάγκη.
Επίσης, το ΥΠΕΚΑ, παρακολουθώντας την ατμοσφαιρική επιβάρυνση των ημερών, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στην οποία συνδράμει και η αυξημένη καύση ξυλείας όχι πάντοτε κατάλληλης για το σκοπό αυτό, καλεί τους πολίτες να επιδείξουν την απαιτούμενη προσοχή στη χρήση και καύση ακατάλληλων υλικών.
Επισημαίνεται ότι η ενδεχόμενη καύση συνθετικών προϊόντων ξυλείας (όπως μελαμίνες, νοβοπάν, κόντρα πλακέ), �ύλων βαμμένων ή εμποτισμένων με χημικές ουσίες, καθώς και πλαστικών ή ελαστικών υλικών, επιβαρύνει τόσο την υγεία του χρήστη των εστιών καύσης από ρύπανση του εσωτερικού περιβάλλοντος όσο και το εξωτερικό περιβάλλον.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος παρακολουθούν, μέσω του Εθνικού Δικτύου Παρακολούθησης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης, τα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε συνεχή βάση, ενώ βρίσκονται σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
15 ερωτήσεις των παιδιών για τον Άγιο Βασίλη και τι να απαντήσετε
Τι ρωτάνε τα παιδιά για τον Άγιο Βασίλη; Τα πιο πιθανά και απίθανα...
ερωτήματα των παιδιών δίνουν στις γιορτές άλλο νόημα. Προσπαθήσαμε να διαλέξουμε μερικές παιδικές απορίες και να τις απαντήσουμε, ώστε να μη μείνετε με το στόμα ανοιχτό όταν τα παιδιά σας ζητήσουν απαντήσεις. Σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας από το να τους πείτε το κλασικό «θα μάθεις όταν μεγαλώσεις».
Γιατί ο Άγιος Βασίλης είναι χοντρούλης και στα κόκκινα πάντα ντυμένος;
Για όλα φταίει ο Thomas Nast! Γύρω στο 1850 ο Γερμανός στην καταγωγή καρτουνίστας μετ�νάστευσε στην Αμερική, όπου και έκανε καριέρα. Εκεί εμπνεύστηκε και την ιδέα για τον Άγιο Βασίλη.
Γιατί δίνουμε δώρα τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά;
Αυτή η παράδοση έχει πολλές ρίζες. Στη δυτική Ευρώπη τα παιδιά παίρνουν δώρα στη μνήμη του Αγίου Νικολάου, που θεωρείται ευεργέτης των παιδιών και των φτωχών. Γι' αυτό τα δώρα ανταλλάσσονται στις 6 Δεκεμβρίου που γιορτάζεται η μνήμη του ή και την παραμονή των Χριστουγέννων. Στην Ελλάδα είθισται τα δώρα να δίνονται την Πρωτοχρονιά, για να εορταστεί η μνήμη ενός άλλου ευεργέτη αγίου της Εκκ�! �ησίας, του Μεγάλου Βασιλείου. Επίσης, δίνουμε δώρα ως αναπαράσταση της κίνησης των Τριών Μάγων προς το νεογέννητο Ιησού.
Γιατί στολίζουμε δέντρο;
Λέγεται ότι το δέντρο έγινε μέρος της χριστιανικής παράδοσης ως μέρος του εορτασμού της Πρωτοχρονιάς για να φύγουν τα κακά πνεύματα. Το έθιμο του στολισμού, όπως το ξέρουμε σήμερα, προέρχεται από τη Γερμανία του Μεσαίωνα, όπου ένα δέντρο στολισμένο με μήλα, κεριά και γλυκά αναπαριστούσε τον Κήπο της Εδέμ. Αργότερα η παράδοση αυτή υιοθετήθηκε από χώρες όπως η Αυστρία, η Πολωνία και η Ολλανδία, ενώ τον 1ο αιώνα ο σύζυγος της βασίλισσας Βικτωρίας, πρίγκιπας Αλβέρτος, εισήγαγε το έθιμο και στην Αγγλία. Οι Ευρωπαίοι εξερευνητές του 19ου και του 20ού αιώνα μετέφεραν την παράδοση στην Αμερική, την Κίνα και την Ιαπωνία.
Τι κάνει ο Άγιος Βασίλης όταν ένα σπίτι δεν έχει καμινάδα ή είναι αναμμένη η φωτιά στο τζάκι;
Εύλογη ερώτηση! Ο Άγιος ξεκίνησε αυτή του τη συνήθεια για να εξυπηρετήσει τα παιδιά των Ολλανδών. Είναι γεγονός, επίσης, ότι ο Άγιος Βασίλης είναι αρκετά μυστικοπαθής και δεν μας είπε τι κάνει σε αυτή την περίπτωση. Η απάντηση είναι ότι χρησι! μοπο�! �εί λίγη μαγεία και πάντα βρίσκει τρόπο για να ξεπεράσει τέτοιες δυσκολίες!
Πώς πετάνε οι τάρανδοι;
Η αλήθεια είναι ότι η σύγχρονη τεχνολογία παρέχει πολλά μέσα. Η απάντηση σε ένα παιδί, όμως, δεν μπορεί να είναι τόσο ρηχή! Πριν πολλά χρόνια ο Άγιος Βασίλης μαζί με τους βοηθούς του, τα ξωτικά, ανακάλυψαν ένα μαγικό κριθάρι ή καλαμπόκι, που μόλις το έτρωγαν οι τάρανδοι μπορούσαν να σηκωθούν ψηλά και να πετάξουν στον ουρανό!
Πώς καταφέρνει ο Άγιος Βασίλης να μοιράσει τα δώρα σε όλον τον πλανήτη σε μια μέρα;
Να μια καλή ερώτηση! Με πολλή πρακ�ική και σκληρή δουλειά αλλά και εκμεταλλευόμενος τις διαφορετικές ζώνες ώρας, αλλά και με αρκετή μαγεία, ο Άγιος πάντα καταφέρνει να είναι συνεπής! Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δεν προλάβαινε μερικά παιδιά, όμως τώρα πια δεν ξεχνάει κανένα!
Πώς ξέρει ο Άγιος Βασίλης αν ήμουν καλό παιδί;
Αυτή την ερώτηση την κάνει κάθε παιδί που έχει κάνει σκανταλιές! Ο Άγιος, λοιπόν, έχει πλέον ένα μεγάλο υπολογιστή και –με τη βοήθεια των ξωτικών που παρακολουθούν κάθε παιδί– μπορεί ανά πάσα στιγμή να ξέρει τι καλές ή κακές πράξεις κάνει.
Τι είδους φ�! �γητό! θέλει ο Άγιος να του αφήσουμε στο δέντρο;
Όσο γι' αυτό, μην ανησυχείτε! Τα τρώει όλα! Η αλήθεια είναι ότι προτιμάει τα μπισκότα, αλλά θα είναι ευχαριστημένος με ό,τι κι αν βάλουν τα παιδιά. Και μην ξεχνάτε να αφήνετε καρότα και μαρούλι για τους τάρανδους!
Τι κάνει ο Άγιος Βασίλης τον υπόλοιπο χρόνο;
Ίσως δεν το ξέρατε, αλλά ο καλός Άγιος παίρνει τη γυναικούλα του και πηγαίνουν διακοπές! Επισκέπτεται διάφορα μέρη και παίρνει ιδέες! Κάποια στιγμή εκεί γύρω στο Σεπτέμβρη γυρίζει σπίτι του και αρχίζει να προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα!
�ιατί ο Άγιος Βασίλης δεν μου φέρνει πάντα ό,τι θέλω;
Χάρη στα ξωτικά και τις λίστες του, ο Άγιος συνήθως ξέρει τι περιμένει κάθε παιδί! Εν τούτοις μερικές φορές έχει κατά νου ότι οι γονείς σκέφτονται άλλα πράγματα για τα παιδιά τους και δεν του αρέσει να διαφωνεί με τους γονείς. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να φέρει σε ένα παιδί ένα διαστημόπλοιο μόνο και μόνο επειδή του αρέσει! Πρέπει και να χωράει στο μπαλκόνι του!
Έχει κρυώσει ποτέ ο Άγιος Βασίλης;
Πού και πού συμβαίνει κι αυτό, αλλά φροντίζει να μην πέσει στο κρεβάτι! Αλλά κανένα κρύωμα δεν �! �πορε! ί να τον κρατήσει μακριά από τη δουλειά του. Απλώς θα φτερνίζεται όταν μοιράζει τα δώρα!
Πόσα παιχνίδια φτιάχνει ο Άγιος σε μια μέρα;
Η μόνη σωστή απάντηση είναι το «εξαρτάται». Μερικά παιχνίδια θέλουν περισσότερο χρόνο για να φτιαχτούν από κάποια άλλα. Και πάλι, τα ξωτικά κάνουν όλη τη δουλειά. Το γεγονός παραμένει ένα: κάθε παιχνίδι γίνεται με πολλή αγάπη!
Πόσο μεγάλος σε ηλικία είναι ο Άγιος Βασίλης και πότε έχει γενέθλια;
Νομίζω ότι ούτε ο ίδιος θυμάται πια! Όταν γιόρτασε τα 550ά γενέθλιά του αποφάσισε να σταματήσει να μετράει!
�ρέπει να χιονίσει για να έρθει ο Άγιος Βασίλης;
Όχι βέβαια! Ο Άγιος πηγαίνει παντού, και με κρύο και με ζέστη! Άλλωστε και τα παιδιά στην Αυστραλία, τη Φλόριντα, τη Νότιο Αφρική τον υποδέχονται με τα μαγιό τους! Η αλήθεια είναι ότι το χιόνι είναι πιο ατμοσφαιρικό και ταιριάζει και με το δέντρο!
Υπήρξε ποτέ χρονιά που ο Άγιος Βασίλης δεν ήρθε;
Ευτυχώς όχι ακόμα! Εκεί στο Βόρειο Πόλο ο ασπρογένης Άγιος παίρνει όλα τα μέτρα για να μην πάει τίποτα στραβά την Πρωτοχρονιά. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για κάθε περίσταση, ώστε να φτάσει σε κά! θε γω! νιά της γης κάθε χρόνο!
Πηγή: tlife
ερωτήματα των παιδιών δίνουν στις γιορτές άλλο νόημα. Προσπαθήσαμε να διαλέξουμε μερικές παιδικές απορίες και να τις απαντήσουμε, ώστε να μη μείνετε με το στόμα ανοιχτό όταν τα παιδιά σας ζητήσουν απαντήσεις. Σε κάθε περίπτωση χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας από το να τους πείτε το κλασικό «θα μάθεις όταν μεγαλώσεις».
Γιατί ο Άγιος Βασίλης είναι χοντρούλης και στα κόκκινα πάντα ντυμένος;
Για όλα φταίει ο Thomas Nast! Γύρω στο 1850 ο Γερμανός στην καταγωγή καρτουνίστας μετ�νάστευσε στην Αμερική, όπου και έκανε καριέρα. Εκεί εμπνεύστηκε και την ιδέα για τον Άγιο Βασίλη.
Γιατί δίνουμε δώρα τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά;
Αυτή η παράδοση έχει πολλές ρίζες. Στη δυτική Ευρώπη τα παιδιά παίρνουν δώρα στη μνήμη του Αγίου Νικολάου, που θεωρείται ευεργέτης των παιδιών και των φτωχών. Γι' αυτό τα δώρα ανταλλάσσονται στις 6 Δεκεμβρίου που γιορτάζεται η μνήμη του ή και την παραμονή των Χριστουγέννων. Στην Ελλάδα είθισται τα δώρα να δίνονται την Πρωτοχρονιά, για να εορταστεί η μνήμη ενός άλλου ευεργέτη αγίου της Εκκ�! �ησίας, του Μεγάλου Βασιλείου. Επίσης, δίνουμε δώρα ως αναπαράσταση της κίνησης των Τριών Μάγων προς το νεογέννητο Ιησού.
Γιατί στολίζουμε δέντρο;
Λέγεται ότι το δέντρο έγινε μέρος της χριστιανικής παράδοσης ως μέρος του εορτασμού της Πρωτοχρονιάς για να φύγουν τα κακά πνεύματα. Το έθιμο του στολισμού, όπως το ξέρουμε σήμερα, προέρχεται από τη Γερμανία του Μεσαίωνα, όπου ένα δέντρο στολισμένο με μήλα, κεριά και γλυκά αναπαριστούσε τον Κήπο της Εδέμ. Αργότερα η παράδοση αυτή υιοθετήθηκε από χώρες όπως η Αυστρία, η Πολωνία και η Ολλανδία, ενώ τον 1ο αιώνα ο σύζυγος της βασίλισσας Βικτωρίας, πρίγκιπας Αλβέρτος, εισήγαγε το έθιμο και στην Αγγλία. Οι Ευρωπαίοι εξερευνητές του 19ου και του 20ού αιώνα μετέφεραν την παράδοση στην Αμερική, την Κίνα και την Ιαπωνία.
Τι κάνει ο Άγιος Βασίλης όταν ένα σπίτι δεν έχει καμινάδα ή είναι αναμμένη η φωτιά στο τζάκι;
Εύλογη ερώτηση! Ο Άγιος ξεκίνησε αυτή του τη συνήθεια για να εξυπηρετήσει τα παιδιά των Ολλανδών. Είναι γεγονός, επίσης, ότι ο Άγιος Βασίλης είναι αρκετά μυστικοπαθής και δεν μας είπε τι κάνει σε αυτή την περίπτωση. Η απάντηση είναι ότι χρησι! μοπο�! �εί λίγη μαγεία και πάντα βρίσκει τρόπο για να ξεπεράσει τέτοιες δυσκολίες!
Πώς πετάνε οι τάρανδοι;
Η αλήθεια είναι ότι η σύγχρονη τεχνολογία παρέχει πολλά μέσα. Η απάντηση σε ένα παιδί, όμως, δεν μπορεί να είναι τόσο ρηχή! Πριν πολλά χρόνια ο Άγιος Βασίλης μαζί με τους βοηθούς του, τα ξωτικά, ανακάλυψαν ένα μαγικό κριθάρι ή καλαμπόκι, που μόλις το έτρωγαν οι τάρανδοι μπορούσαν να σηκωθούν ψηλά και να πετάξουν στον ουρανό!
Πώς καταφέρνει ο Άγιος Βασίλης να μοιράσει τα δώρα σε όλον τον πλανήτη σε μια μέρα;
Να μια καλή ερώτηση! Με πολλή πρακ�ική και σκληρή δουλειά αλλά και εκμεταλλευόμενος τις διαφορετικές ζώνες ώρας, αλλά και με αρκετή μαγεία, ο Άγιος πάντα καταφέρνει να είναι συνεπής! Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δεν προλάβαινε μερικά παιδιά, όμως τώρα πια δεν ξεχνάει κανένα!
Πώς ξέρει ο Άγιος Βασίλης αν ήμουν καλό παιδί;
Αυτή την ερώτηση την κάνει κάθε παιδί που έχει κάνει σκανταλιές! Ο Άγιος, λοιπόν, έχει πλέον ένα μεγάλο υπολογιστή και –με τη βοήθεια των ξωτικών που παρακολουθούν κάθε παιδί– μπορεί ανά πάσα στιγμή να ξέρει τι καλές ή κακές πράξεις κάνει.
Τι είδους φ�! �γητό! θέλει ο Άγιος να του αφήσουμε στο δέντρο;
Όσο γι' αυτό, μην ανησυχείτε! Τα τρώει όλα! Η αλήθεια είναι ότι προτιμάει τα μπισκότα, αλλά θα είναι ευχαριστημένος με ό,τι κι αν βάλουν τα παιδιά. Και μην ξεχνάτε να αφήνετε καρότα και μαρούλι για τους τάρανδους!
Τι κάνει ο Άγιος Βασίλης τον υπόλοιπο χρόνο;
Ίσως δεν το ξέρατε, αλλά ο καλός Άγιος παίρνει τη γυναικούλα του και πηγαίνουν διακοπές! Επισκέπτεται διάφορα μέρη και παίρνει ιδέες! Κάποια στιγμή εκεί γύρω στο Σεπτέμβρη γυρίζει σπίτι του και αρχίζει να προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα!
�ιατί ο Άγιος Βασίλης δεν μου φέρνει πάντα ό,τι θέλω;
Χάρη στα ξωτικά και τις λίστες του, ο Άγιος συνήθως ξέρει τι περιμένει κάθε παιδί! Εν τούτοις μερικές φορές έχει κατά νου ότι οι γονείς σκέφτονται άλλα πράγματα για τα παιδιά τους και δεν του αρέσει να διαφωνεί με τους γονείς. Για παράδειγμα, δεν μπορεί να φέρει σε ένα παιδί ένα διαστημόπλοιο μόνο και μόνο επειδή του αρέσει! Πρέπει και να χωράει στο μπαλκόνι του!
Έχει κρυώσει ποτέ ο Άγιος Βασίλης;
Πού και πού συμβαίνει κι αυτό, αλλά φροντίζει να μην πέσει στο κρεβάτι! Αλλά κανένα κρύωμα δεν �! �πορε! ί να τον κρατήσει μακριά από τη δουλειά του. Απλώς θα φτερνίζεται όταν μοιράζει τα δώρα!
Πόσα παιχνίδια φτιάχνει ο Άγιος σε μια μέρα;
Η μόνη σωστή απάντηση είναι το «εξαρτάται». Μερικά παιχνίδια θέλουν περισσότερο χρόνο για να φτιαχτούν από κάποια άλλα. Και πάλι, τα ξωτικά κάνουν όλη τη δουλειά. Το γεγονός παραμένει ένα: κάθε παιχνίδι γίνεται με πολλή αγάπη!
Πόσο μεγάλος σε ηλικία είναι ο Άγιος Βασίλης και πότε έχει γενέθλια;
Νομίζω ότι ούτε ο ίδιος θυμάται πια! Όταν γιόρτασε τα 550ά γενέθλιά του αποφάσισε να σταματήσει να μετράει!
�ρέπει να χιονίσει για να έρθει ο Άγιος Βασίλης;
Όχι βέβαια! Ο Άγιος πηγαίνει παντού, και με κρύο και με ζέστη! Άλλωστε και τα παιδιά στην Αυστραλία, τη Φλόριντα, τη Νότιο Αφρική τον υποδέχονται με τα μαγιό τους! Η αλήθεια είναι ότι το χιόνι είναι πιο ατμοσφαιρικό και ταιριάζει και με το δέντρο!
Υπήρξε ποτέ χρονιά που ο Άγιος Βασίλης δεν ήρθε;
Ευτυχώς όχι ακόμα! Εκεί στο Βόρειο Πόλο ο ασπρογένης Άγιος παίρνει όλα τα μέτρα για να μην πάει τίποτα στραβά την Πρωτοχρονιά. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις για κάθε περίσταση, ώστε να φτάσει σε κά! θε γω! νιά της γης κάθε χρόνο!
Πηγή: tlife
Ουκρανός υπέκλεψε πάνω από 2.000.000 δεδομένα από το taxisnet.Μήπως και τα δικά σας;
Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνέλαβε 47χρονο Ουκρανό ο οποίος κατείχε παράνομα και διέθετε σε υποψήφιους αγοραστές πάνω από δύο εκατ. εγγραφές δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε ψηφιακά αρχεία.
Η σύλληψη έγινε την Παρασκευή σε προάστιο της Αττικής. Ο συλληφθείς...
κατείχε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ψηφιακά αρχεία .
Όπως προέκυψε, ο δράστης κατείχε και διέθετε τα αρχεία αυτά χωρίς να έχει υποβάλει την προβλεπόμενη γνωστοποίηση στην αρμόδια Αρχή, ως όφειλε.
Η αστυνομία έφτασε στα ίχνη του 47χρονου από την καταγγελία ιδιώτη σχετικά με αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη θυρίδα του και τα οποία προέτρεπαν στην αγορά υπηρεσίας μαζικής αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έναντι αμοιβής.
Ακολούθησε προκαταρκτική εξέταση και μεθοδική ψηφιακ� έρευνα από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, οπότε και ταυτοποιήθηκε ο 47χρονος ως ο αποστολέας των επίμαχων μηνυμάτων.
Σε έρευνα που πραγματοποίησαν αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σε κατάστημα που διατηρεί ο δράστης στο κέντρο της Αθήνας, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πέντε εσωτερικοί σκληροί δίσκοι χωρητικότητας 250, 300, 1000, 15000 και 1500 GB αντίστοιχα.
Προκαλεί όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως ο 47χρονος αφαίρεσε τα προσωπικά στ�! �ιχεία από το σύστημα Taxis.
Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Νοέμβριο συνελήφθη 35χρονος ο οποίος είχε σε ψηφιακή μορφή στοιχεία περισσότερων των 9 εκατομμυρίων πολιτών, όπως στοιχεία ταυτότητας, διευθύνσεις κατοικίας, Αριθμούς Φορολογικών Μητρώων και αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων.
πηγή
Η σύλληψη έγινε την Παρασκευή σε προάστιο της Αττικής. Ο συλληφθείς...
κατείχε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ψηφιακά αρχεία .
Όπως προέκυψε, ο δράστης κατείχε και διέθετε τα αρχεία αυτά χωρίς να έχει υποβάλει την προβλεπόμενη γνωστοποίηση στην αρμόδια Αρχή, ως όφειλε.
Η αστυνομία έφτασε στα ίχνη του 47χρονου από την καταγγελία ιδιώτη σχετικά με αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη θυρίδα του και τα οποία προέτρεπαν στην αγορά υπηρεσίας μαζικής αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έναντι αμοιβής.
Ακολούθησε προκαταρκτική εξέταση και μεθοδική ψηφιακ� έρευνα από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, οπότε και ταυτοποιήθηκε ο 47χρονος ως ο αποστολέας των επίμαχων μηνυμάτων.
Σε έρευνα που πραγματοποίησαν αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με τη συμμετοχή ειδικών επιστημόνων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σε κατάστημα που διατηρεί ο δράστης στο κέντρο της Αθήνας, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πέντε εσωτερικοί σκληροί δίσκοι χωρητικότητας 250, 300, 1000, 15000 και 1500 GB αντίστοιχα.
Προκαλεί όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως ο 47χρονος αφαίρεσε τα προσωπικά στ�! �ιχεία από το σύστημα Taxis.
Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Νοέμβριο συνελήφθη 35χρονος ο οποίος είχε σε ψηφιακή μορφή στοιχεία περισσότερων των 9 εκατομμυρίων πολιτών, όπως στοιχεία ταυτότητας, διευθύνσεις κατοικίας, Αριθμούς Φορολογικών Μητρώων και αριθμούς κυκλοφορίας οχημάτων.
πηγή
Βγήκε από την εντατική ο Τζορτζ Μπους ο πρεσβύτερος
Βγήκε από τη μονάδα εντατικής θεραπείας ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζορτζ Μπους ο πρεσβύτερος, μετά από πρόβλημα που εντοπίστηκε στο...
αναπνευστικό του σύστημα, ένα μήνα νωρίτερα.
Ο 88χρονος Μπους εισήχθη στο νοσοκομείο Methodist Hospital του Χιούστον στις 23 Νοεμβρίου με συμπτώματα βρογχίτιδας. Την περασμένη Κυριακή ο πρώην πρόεδρος εισήχθη στη μονάδα εντατικής θεραπείας, αφού η κατάσταση της υγείας του είχε επιδεινωθεί εξαιτίας επίμονου υψηλού πυρετού.
Εκπρόσωπος του πρώην προέδρου δήλωσε το Σάββατο ότι η υγεία του Μπους έχει αρχίσει να βελτιώνεται και πλέον έχει μεταφέρθεί από τη μονάδα εντατικής θεραπείας σε κανονικό δωμάτιο ασθενών. Συμπλήρωσε ότι η οικογένεια Μπους ευχαριστεί όλους για τις ευχές και τις προσευχές τους.
Κι άλλη επίθεση σε λεωφορεία, στο Πακιστάν - τουλάχιστον 19 νεκροί
Τουλάχιστον 19 νεκροί και 25 τραυματίες, στην επαρχία Μάστουνγκ, στο Πακιστάν, από έκρηξη σε παγιδευμένο λεωφορείο, που μετέφερε Σιίτες προσκυνητές...
Τα εκρηκτικά πυροδοτήθηκαν με τηλεχειριστήριο τη στιγμή που τα τρία λεωφορεία περνούσαν από δρόμο της περιοχής Μαστούνγκ, 30 χιλιόμετρα από την Κουέτα πρωτεύουσα της επαρχίας.
Περίπου 180 σιίτες προσκυνητές επέβαιναν σε τρία λεωφορεία με προορισμό το γειτονικό Ιράν.
Παπακωνσταντίνου: Χοντροκομμένη σκευωρία όσα βγαίνουν σε βάρος μου
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Εθνος της Κυριακής» ο κ. Παπακωνσταντίνου επαναλαμβάνει ότι δεν έκανε καμία παρέμβαση στη λίστα, ενώ αφήνει αιχμές για τον τρόπο που αντιμετώπισε την υπόθεση ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος.
«Δεν αφαίρεσα τα ονόματα συγγενικών μου προσώπων, ούτε και κανένα άλλο όνομα. Τα αρχεία που παρέλαβα τα έδωσα στον τότε επικεφαλής του ΣΔΟΕ Γιάννη Διώτη. Είμαι πολύ σαφής και απόλυτος σε αυτό. Μα πώς θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο; Ζήτησα δηλαδή να μου στείλουν μία λίστα από τη Γαλλία για να αφαιρέσω μόνο τους συγγενείς μου;», δηλώνει χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός.
Υποστηρίζει μάλιστα ότι πρόκειται για «μία χοντροκομμένη σκευωρία», που στόχο έχει την κατασκευή της δικής του ενοχής, και, όπως αναφέρει, «είναι υπερβολικά βολικό για όλους, οι ευθύνες για την υπόθεση αυτή, να έχουν ένα και μόνο ένα ονοματεπώνυμο».
Επιδρομή κουκουλοφόρων σε μαγαζί που έτρωγαν χρυσαυγίτες στο Αγρίνιο.
«Γυαλιά-καρφιά» έκανε ομάδα κουκουλοφόρων ένα ψητοπωλείο στο Αγρίνιο στο οποίο έτρωγαν μέλη της Χρυσής Αυγής. Σύμφωνα με πληροφορίες, αργά το βράδυ του Σαββάτου, περίπου...
δεκαπέντε άτομα φορώντας κράνη και κρατώντας λοστούς και ρόπαλα εισέβαλλαν στο κατάστημα και μπροστά στα έκπληκτα μάτια των παρευρισκομένων προκάλεσαν μεγάλες υλικές ζημιές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επίθεση σχετίζεται με την διανομή τροφίμων που ανακοίνωσε ότι θα κάνει η Χρυσή Αυγή Αιτωλοακαρνανίας, μόνο για Έλληνες.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για το περιστατικό.
δεκαπέντε άτομα φορώντας κράνη και κρατώντας λοστούς και ρόπαλα εισέβαλλαν στο κατάστημα και μπροστά στα έκπληκτα μάτια των παρευρισκομένων προκάλεσαν μεγάλες υλικές ζημιές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επίθεση σχετίζεται με την διανομή τροφίμων που ανακοίνωσε ότι θα κάνει η Χρυσή Αυγή Αιτωλοακαρνανίας, μόνο για Έλληνες.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για το περιστατικό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)