Από το 9008 ως σήμερα, ο πλανήτης έχει χορτάσει γενναιοδωρία, ανθρωπισμό, αξιοπρέπεια, ισότητα και αδελφοσύνη. Όσο για το "λίκνο της δημοκρατίας" όπως αποκαλεί ο Πορδογάλος ευρωσκατέμπορας τον αποδιοπομπαίο τράγο της παγκόσμιας κρίσης, 4 χρόνια μετά, έχει τιγκάρει επαίνους, εύσημα, εγκώμια και τιμές. Ο πλανήτης είναι καταληστευμένος και βουτηγμένος στην ανισότητα, στα χρέη και στο αίμα ενώ την Αθήνα, όταν ξεπροβάλλει μέσα από τον καπνό των δακρυγόν! ων, � �ην μουντζώνουν ακόμα και τα σκιουράκια.
Αρχίζει κανείς και αναρωτιέται: Σε άλλη διάσταση ζούν αυτοί οι τύποι ή μας δουλεύουν άγρια όλοι μαζί …αδελφωμένοι;
Για να δούμε όμως πώς υποδέχτηκε την ευρωπαϊκή μασοναρία εκ μέρους του B.E.P.A. ο πρόεδρος του ευρωπαϊκού Κυνοβουλίου Γιέρζυ Μπούζεκ τον Νοέμβριο του 9011 (β.ε. 2011) :
"…Είμαι στην ευχάριστη θέση να προεδρεύω από κοινού σε αυτή την ετήσια συνάντηση για δεύτερη φορά. Αυτή η ανταλλαγή ανάμεσα σε εσάς, τους ηγέτες των φιλοσοφικών και μη θρησκευτικών οργανώσεων, από τη μία πλευρά και τους Προ�δρους των θεσμικών οργάνων της ΕΕ, από την άλλη πλευρά έχει γίνει μια καλή παράδοση. Εγώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο Barroso για την πρόσκλησή του. Είναι επίσης η δεύτερη φορά που η συνάντηση πραγματοποιείται μετά την έναρξη ισχύος της Συνθήκης της Λισαβόνας, η οποία παρέχει τη νομική βάση για ένα τέτοιο διάλογο. Αλλά αυτό δεν είναι ο μόνος λόγος για μας να συναντηθούμε. Η ανάπτυξη νέων μορφών διαλόγου χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και κατά συνέπεια της κοινωνίας της "εικονικής συμμετοχής", έχει φθάσει σε σημαντικά υψηλό επίπεδ�! � κατ ά τη διάρκεια της θητείας μου. Η Αραβική Άνοιξη έχει δείξει ότι η διαδικτυακή κινητοποίηση των πολιτών μπορεί να ρίξει κυβερνήσεις. Ωστόσο, ο πολίτης του διαδικτύου, απαιτεί από τους πολιτικούς νέους τρόπους επικοινωνίας. Όχι μόνο στη Βόρεια Αφρική, αλλά και στην Ευρώπη αρκετοί πολίτες δεν αισθάνονται επαρκώς ενημερωμένοι σχετικά με πολιτικές και οικονομικές αποφάσεις. Έχουν χάσει το αίσθημα του ότι ανήκουν κάπου και του ότι είναι χρήσιμοι.
Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους εγώ προσωπικά επιθυμώ τόσο έντονα όλες τις μορφές δια�όγου και επικοινωνίας. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι ο τόπος για την τριβή των διαφόρων οραμάτων επειδή ο διάλογος είναι η ουσία της δημοκρατίας. Δεδομένου ότι το Κοινοβούλιο είναι άμεσα εκλεγόμενο όργανο, ήταν ανέκαθεν ανοικτό στους πολίτες και έχει φιλοξενήσει πολλά συνέδρια, σεμινάρια και εκθέσεις όλα αυτά τα χρόνια, επιτρέποντας τόσο σε θρησκείες όσο και ελεύθερους στοχαστές να συμβάλλουν στις δημόσιες συζητήσεις περί ευρωπαϊκής πολιτικής.
Σήμερα το απόγευμα το Κοινοβούλιο ως θεσμικό όργανο, θα συνεχίσει τον διάλογό του με τις φιλοσο! φικέ ς και μη θρησκευτικές οργανώσεις, ο οποίος είχε αρχίσει τον Μάιο με εκπροσώπους των εκκλησιών και των θρησκευτικών κοινοτήτων.
Αυτά τα δύο σεμινάρια, το Μάιο και τώρα τον Νοέμβριο, είναι πλήρως συμπληρωματικά. Είναι μια μορφή δημόσιας διαβούλευσης για να πάρουμε στοιχεία από διαφορετικές οργανώσεις βασισμένες στην πίστη ή στις πεποιθήσεις για το πώς θα ήθελαν οι ίδιες να είναι η δομή του διαλόγου μας. Θα ήθελα να καλέσω όλους σας θερμά να παρακολουθήσετε δημόσιο σεμινάριό μας σήμερα το απόγευμα στις 4 η ώρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η συζήτησ� μας εδώ και τώρα θα πρέπει να επικεντρωθεί στην πρόσφατη Ανακοίνωση της Επιτροπής και του Ύπατου Εκπροσώπου με τίτλο "Μια εταιρική σχέση για τη δημοκρατία και την κοινή ευημερία".
Μια βασική αρχή είναι ότι οι κοινές ευρωπαϊκές αξίες μας είναι στην πραγματικότητα οικουμενικές αξίες. Επειδή όλες οι αξίες μας συνοψίζονται στον πυρήνα της πίστης στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Πάνω σε αυτή τη βάση επιδιώκουμε να προωθήσουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία και τη δημοκρατία πέρα από τα σύνορά μας. Δεν επιδιώκουμε να επιβάλλουμε τον ευρω�! �αϊκ� � τρόπο ζωής στα γειτονικά μας κράτη. Όμως πρέπει να ανταποκριθούμε στην κραυγή για ελευθερία και αξιοπρέπεια που έρχεται από κάθε ανθρώπινη καρδιά.
Η δική μου εμπειρία στο κίνημα "Αλληλεγγύη" στην Πολωνία το 1980 με δίδαξε ότι η ανθρώπινη ελπίδα δεν μπορεί να κατασταλεί για πάντα. Με δίδαξε επίσης ότι η αλληλεγγύη από τα ελεύθερα δημοκρατικά κράτη είναι ζωτικής σημασίας στο να διατηρήσει αυτή την ελπίδα ζωντανή στους ανθρώπους. Σε όλα αυτά, φιλοσοφικές και μη θρησκευτικές οργανώσεις όπως δική σας μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην υπε�άσπιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Μπορείτε να προσφέρετε σκέψεις και κατευθύνσεις για την προώθηση της διαφάνειας, της ανοχής, του σεβασμού των μειονοτήτων και της θρησκευτικής ελευθερίας. Η πολιτική μας τάξη βασίζεται σε θεμέλια που δεν μπορεί να δημιουργήσει μόνη της. Στηρίζεται στα πιστεύω και στις πεποιθήσεις των πολιτών της. Στηρίζεται στις οργανωμένες κοινότητες αξιών. Χρειαζόμαστε επίσης εσείς και οι οργανώσεις σας να χτίσετε γέφυρες με άλλα μέρη του κόσμου. Η ανταλλαγή ιδεών και ιδανικών είναι ίσως η πιο σημαντική συμβολή στην εγκα�! �ίδρ� �ση μιας αληθινής και νέας εταιρικής σχέσης, βασισμένης σε κοινές αξίες.
Η νέα Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης μας (E.E.A.S.) έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει μια σημαντική δύναμη για το καλό το� κόσμο, προάγοντας, όπως αναφέρεται στο προοίμιο της Συνθήκης της Λισαβόνας "Τα απαράβατα και αναφαίρετα δικαιώματα του ανθρώπου, την ελευθερία, την δημοκρατία, την ισότητα και το κράτος δικαίου". Είναι σαφές ότι η εξωτερική πολιτική της Ε.Ε. πρέπει να αναπτύξει την κατανόησή της όσον αφορά τις διαφορετικές πεποιθήσεις, πολιτισμούς και ταυτότητες, εάν η Ε.Ε. θέλει να είναι αποτελεσματική στη διαμόρφωση των αξιών μας στη γειτονιά μας.
Ανυπομονώ για τις συνεισφορές από εσάς, εκπρόσωποι των διαφόρων φιλοσοφικών και μη θρησκευτικών οργανώσεω! ν σχ� �τικά με αυτό το ζωτικής σημασίας θέμα της εποχής μας…
Jerzy Buzek"
Τώρα πλέον με επίσημο σήμα του B.E.P.A. την κουκουβάγια (ένα από τα καθιερωμένα φετίχ των μασόνων) ο Πορτοκάφρος διδάσκαλος Μπαρρόζο κάνει το παιχνίδι διαδραστικό. Τι σημαίνει αυτό; Άμα κάνει τον κόπο να διαβάσει κανείς προσεκτικά το παραπάνω μήνυμα του Μπούζεκ με το οποίο καλωσορίζει τους μασόνους στην συνάντηση των Βρυξελλών θα δει τον Πολωνό να μιλάει κι αυτός για "χτίσιμο γεφυρών" (τι σύμπτωση), "για πολύ-πολιτισμικό�ητα", "για επέκταση των ευρωπαϊκών αξιών", "για αξιοπρέπεια", "για διάχυση της τάξης και των ιδεών που εκπροσωπεί η Ευρωπαϊκή Ένωση όπως εκφράζονται μέσω του E.E.A.S< /span>." ! ( τι είναι πάλι αυτό;) Αποκομίζει κανείς την εντύπωση ότι τα δύο μηνύματα ( παρόλο που έχουν απαγγελθεί από διαφορετικούς ανθρώπους και υπάρχει μεταξύ τους μια χρονική απόσταση 3,5 ετών) μοιάζουν να έχουν γραφτεί από το ίδιο πρόσωπο ή την ίδια "ομάδα". Στον ιστότοπο του B.E.P.A. λέει ότι το γραφείο συνεννοείται με τους λογογράφους για το τι θα γράψουν. Δηλαδή ο Μπαρρόζο, ο Μπούζεκ (τώρα ο Σούλτς) και ο Φαν Ρομπάι παίρνουν έτοιμο το χαρτί με τον λόγο και απλά το διαβάζουν. Το ερώτημα είναι: οι λογογράφοι γράφουν τίποτα ή τον παίρνουν κι αυτοί έτοιμο;
Ως και ο δικός μας πανηλίθιος ΓΑΠ παπαγαλίζει τις παπαριές για "αειφόρο ανάπτυξη" λες και έχουν πάει όλοι στο ίδιο σχολείο. Ή μήπως στο ίδιο φροντιστήριο; Δείχνουν όλοι να τους ενδιαφέρουν περισσότερο τα προβλήματα των λαθρομεταναστών παρά εκείνα των ανέργων ευρωπαίων πολιτών. Όλα για την παγκοσμιοποίηση… Τέτοια καούρα και βιασύνη δεν έχει προϋπάρξει. Τι έγινε, ραντεβού έχουν με την γαμημένη; Ή μήπως ξέρουν "κ�τι" που εμείς αγνοούμε;
Αν συμβαίνει το τελευταίο, αυτό το "κάτι" που ξέρουν οι απανταχού πολιτικάντηδες σίγουρα δεν το έμαθαν από τα ΜΜΕ ή το διαδίκτυο γιατί θα είχε πέσε�! � και στην δική μας αντίληψη. Πώς γίνεται και όλες αυτές οι ανεξέλεγκτες και ανεύθυνες κατσαρίδες να παίρνουν ομόφωνα αποφάσεις ερήμην και εναντίον των πολιτών και των λαών τους; Είναι φυσιολογικό το ότι άνθρωποι που δεν μιλούν κάν την ίδια γλώσσα να μην διαφωνούν σχεδόν σε τίποτα; Αν η πολιτική ήταν θρησκεία και ήμουν πιστός θα έλεγα ότι πρόκειται για …θαύμα.
Βλέπουμε μια Ευρώπη η οποία έχει εκτροχιαστεί εντελώς από την δημοκρατική και συνταγματική νομιμότητα και οι υπεύθυνοι παίζουν με τις λέξεις και κρύβονται πίσω από τα κωλοδάχτυλά τους. Η θεσμοθέτηση του ολοκληρωτισμού βαφτίζεται "ενίσχυση των δημοκρατικών θεσμών", η πλήρης εξαθλίωση της πλειοψηφίας! των πολιτών αποκαλείται "προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας", η μετατροπή ανεξάρτητων κρατών και εθνών σε χρεωκοπημένες αποικίες εξωραΐζεται σε "προώθηση των οικουμενικών αξιών".
Αν δει κανείς το κλίμα που επικρατεί στις ευρωπαϊκές ψηφοφορίες θα εντυπωσιαστεί αφενός από την ελαφρότητα και την άγνοια των συμμετεχόντων. Το τι γέλιο, ανέκδοτο και διάβασμα εφημερίδας πέφτει στις συνεδριάσεις είναι άλλο πράγμα. Ειδικά όταν εκφράζεται κάποιος αντίλογος. Σκεφτείτε να μην υπήρχαν και οι κάμερες τι θα γινόταν εκειμέσα. Αφετέρου, θα απορήσει κανείς για την σύμπνοια όσον αφορά τις τελικές αποφάσε! ις ό� �ων αυτών των επίορκων αληταράδων. Η πλάκα, πλάκα αλλά η ψήφος, ψήφος. Οι εκλεγμένοι από τους πολίτες, άχρηστοι για τις χώρες τους πολιτικάντηδες, αποδεικνύονται υπέρ το δέον χρήσιμοι στην ΝΤΠ. Οι λόγοι τους είναι μνημεία ασημαντότητας και βλακείας αλλά οι ψήφοι τους έχουν πολύ και συγκεκριμένο νόημα.
Υπάρχει άραγε κάποιος συντονισμός ; Και αν ναι, σε ποιο μυστικό κανάλι γίνονται οι συνεννοήσεις τους;
(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ Β' ΜΕΡΟΣ)
Από εμπορικής σκοπιάς η ναύς, συγνώμη, ο άγιος (διότι πρόκειται περί αγίου) ορθώς έπραξε ό,τι έπραξε. Μέσα στα καθήκοντα ενός καλού μάνατζερ είναι το να μεγιστοποιεί την απόδοση των αδιάθετων αποθεματικών. Στο Yield Management ο κ. Κουτσού παίρνει άριστα με έπαινο. Έβγαλε από την μούχλα ένα κυτίο που περιείχε ένα άχρηστο κουρέλι, το αέρισε με αμόλυντο οξυγόνο της ρωσικής τάιγκα, του προσέθεσε αγοραία ιερή αξία και το επέστρεψε στη θέση του γυαλιστερό και αναβαθμισμένο. Ο κύριος αυτός θα έπρεπε να έχει τακτική έδρα στο Χάρβαρντ και στο L.S.E. και δεν κάνω καθόλου πλάκα.
Όμως οι καταστάσεις δεν είναι ρόδινες στην Νεοελληνική σοσιαληστο-δημοκρατία. Η αναξιοκρατία όχι μόνο βασιλεύει, αλλά είναι ανίκητη. Ο κ.! Κου� �σού αντί να προταθεί ως διδάκτωρ της Εφαρμοσμένης Οικονομικής Θεοδιαχείρισης, βρέθηκε να εξομολογεί αμαρτωλούς στο κλειστό πανεπιστήμιο του Κορυδαλλού. Όχι ότι θα βγει χαμένος από τα νέα κονέ, ενώ σίγουρα υπάρχουν και παλαιοί γνωστοί στο εν λόγω ίδρυμα για να συσφίξει δεσμούς. Είμαι σίγουρος ότι ο άγιος Σουφραίμ θα εξέλθει δυνατότερος από αυτήν την δοκιμασία. Όμως ποιος δίνει εντολή να συλληφθούν για μια μικροκομπινούλα τα άγια ράσα ενώ την ίδια στιγμή οι πολιτικές ρόμπες έχουν ασυλία όχι μόνο στα ίδια εντάλματα, αλλά σε κάθε είδους δίωξη; &nbs;Και γιατί άραγε ο πρώην καγκεμπίτης Πούτιν έγινε πύραυλος με την σύλληψη και διαμαρτύρεται και υποδεικνύει στην ελληνική δικαιοσύνη τη δουλειά της; Είναι λόγω χριστιανικής …αλληλεγγύης ή παίζει κάτι άλλο;
Απόψεις υπάρχουν πολλές. Μία από τις γνωστές κίσσες του ιερατείου, ο ιερέας, συγγραφέας, μελλοντολόγος, μπλόγκερ και …κινηματογραφιστής κ. Μουλατσιώτης επιρρίπτει την ευθύνη της σύλληψης στην Μασονία και στις σκοτεινές δυνάμεις.
Εδώ το πράμα μπλέκει κάπως. Πριν ασχοληθούμε με τις κατ�γγελίες του κ. Μουλατσιώτη θα πρέπει να πάμε αναγκαστικά στην…
…Ερώτηση Κρίσεως αρ. 3: Ποια είναι η σχέση της ηγεσίας της "Ορθόδοξης" Εκκλησίας με τον Τεκτονισμό; Υπάρχουν κληρικοί τέκτονες;
Μερικοί ωρύονται και σκίζουν τα ρούχα τους (ρόζ κυλοτάκι�! �) ότ� � εκκλησία και μασονία είναι έννοιες ασυμβίβαστες. Μάλιστα στο δίκαιο της Καθολικής Εκκλησίας υπάρχει και διάταξη από το 1738 σύμφωνα με την οποία "Οι πιστοί που εγγράφονται σε μασονικές οργανώσεις και στοές διαπράττουν σοβαρό αμάρτημα και ενδέχεται να μην τους επιτραπεί να …μεταλάβουν". Δηλαδή τους έχει κάνει τα μούτρα κρέας ο Πάπας. Στην Ορθόδοξη πλευρά υπάρχει κάποια παρόμοια διάταξη από το 1933 "περί αποβολής εκ των τάξεων της Ορθοδόξου ημών Εκκλησίας" αλλά η μόνη αποβολή που θυμάμαι στη ζωή μου ήταν εκείνη που είχα πάρει γιατί είχα πλακώσ�ι κάποιον στο λύκειο. Στην πράξη τίποτα δεν εμποδίζει τους πιστούς, αλλά κυρίως τους προύχοντες των ανά τον κόσμο ρασοφόρων συμμοριών να πυκνώσουν τις τάξεις του τεκτονισμού. Το αντίθετο μάλιστα. Τα οφέλη που προκύπτουν για τους γενειοφόρους κισσούς όσον αφορά την αναρρίχησή τους στην άγια πυραμίδα είναι άκρως δελεαστικά.
Μήπως όμως είναι άδικη σε βάρ! ος τ� �υ παπαδαριού μια τέτοια τοποθέτηση; Για να δούμε…
Το χριστιανοψιλικατζίδικο των Πεντηκοστιανών με τον Οικονομίδη έχει αναδημοσιεύσει έναν βλακώδους αγραμματοσύνης -δήθεν αποκαλυπτικό- κατάλογο των τεκτονοπαπάδων όπου όλοι είναι πεθαμένοι ή αναγράφονται ως και 3 φορές ο καθένας με άλλο όνομα κάθε φορά ! Ίσως για να φαίνονται πολλ�ί. (http://www.sporeas.com/masonoi.html)
Σαφώς πέρα από τις διαφωνίες μου για την ποιότητα των "αποκαλύψεων", η σχέση τεκτονισμού-χριστιανισμού είναι κάτι παραπάνω από ορατή. Τζάμπα τα έσκισαν τα ροζ κυλοτάκια κάποιοι αφού ακόμα και Πατριάρχες ήταν δηλωμένοι μασόνοι, όπως στην φωτογραφία ο περίφημος Αθηναγόρας πο�! � αν� �αλλάσσει αδελφικό ασπασμό με το εκλεκτό τεκτονικό κάθαρμα Χάρυ Τρούμαν. Οι κυλοτούχοι ας αγοράσουν όμως καινούργια στρινγκάκια γιατί έχει και συνέχεια.
Πληροφοριακά ο κ. Αριστοκλής Σπύρου ο οποίος χρίστηκε Οικουμενικός Πατριάρχης το '49, ήταν ένας από τους υπέρμαχους της παγκοσμιοποίησης. Μάλιστα το '64 ως πρωτεργάτης της κίνησης επανένωσης των εκκλησιών συναντήθηκε με τον Πάπα, πού αλλού, στην Βρωμουσαλήμ και έκαναν άρση των αμοιβαίων αναθεμάτων από το Σχίσμα του 1054. Πέρα από αυτό, ήταν εκείνος που αναβάθμισε την σχέση με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (W.C.C.) αλλά και την σχέση με τους Τούρκους "αδελφούς" πολιτικούς. Δυστυχώς όμως αυτή η "αναβάθμιση" είχε λάβει χώρα μόνο στο μυαλό του κυρίου αυτού που σα να μην του έφτανε ο τίτλος του Πατριάρχη, είχε αυτοδιοριστεί και υπερ-υπουργός εξωτερικών. Η πολιτική πραγματικότητα που ακολούθησε τα κολλητ�λίκια του με τους Νεότουρκους μασόνους ήταν οι σφαγές του '55 στην Πόλη και η άρον-άρον εκδίωξη της ελληνικής μειονότητας, γεγονότα που εντάσσονταν στο ευρύτερο "σχέδιο" για την περιοχή των Βαλκανίων, "σχέδιο" που είχε ξεκινήσει πολύ πριν από την Μικρασιατική καταστροφή του '22. Φυσικά τότε όλα αυτά τα σενάρια αποτελούσαν επιστημονική φαντασία. Όμως για να βρεθεί αυτός ο διαβόητος χριστιανορθόδοξος τέκτονας στον πατριαρχικό θρόνο και για να μπορέσει να αποκοιμίσει με την πολιτική του τους Έλληνες και εντός και εκτός των συνόρων γι α! υτό που τους ετοίμαζαν κάποιοι, είχε προηγηθεί ολόκληρο θέατρο το οποίο δεν είναι φαντασία αλλά γεγονότα.
Ο Πατριάρχης Μάξιμος Ε΄ με πατριωτικό ιστορικό (ως μητροπολίτης είχε συλληφθεί και εκτοπιστεί από τους Τούρκους για τις ιδέες του και την δράση του) εκλέγεται Πατριάρχης το 8946 (β.ε. 1946). Πριν καλά-καλά στεγνώσουν τ� μελάνια του εγγράφου της ενθρόνισης οι μασονοτοκογλύφοι ανακαλύπτουν ότι "κάτι δεν πάει καλά". Στις αρχές του '47 ο νέος Πατριάρχης -σύμφωνα με τους γραικύλους των Αθηνών- παρουσιάζει "συμπτώματα οξείας νευρασθένειας". Αυτά είναι μεταξύ άλλων, η προσέγγιση με το Πατριαρχείο της Μόσχας και οι εγκάρδιες επαφές του με τον Ρώσο πρόξενο. Βρισκόμαστε στην άνοιξη του Ψυχρού Πολέμου που ακόμα και το να γράφεις με το αριστερό χέρι θεωρείται αρρώστια.
Ο Πατριάρχης προσκαλείται στην μαμά Ελλάδα όπου του γίνεται ενθουσιώδης υποδοχή από τα ηλίθια ζώα που νηπιοβαπτίζονται χωρίς να ερωτηθούν και που έχουν δικαίωμα ψήφου. Σημαιοστολισμοί, κωδωνοκρουσίες, κόρνες πλοίων, αυτοκινητοπομπές, επευφημίες, δάκρυα, όλο το πακέτο. Στα ιδιαίτερα διαμερίσματα των Ανακτόρων όμως η υποδοχή μόνο ενθουσιώδης δεν είναι. Πίσω από τις βαριές βελούδινες κουρτίνες, ο Μάξιμος Ε΄ γίνεται στόχος τρομερών πιέσεων. Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις (4) �ώρες απαιτούν την παραίτησή του: ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Ελλάδα και Τουρκία. Παλάτι, στρατός, πολιτικάντηδες, τραπεζίτες, μασόνοι, ξένοι ηγέτες, παπαδαριό, όλοι ζητούν ομόφωνα την υπογραφή του στο χαρτί της καθαίρεσης. Ενδεικτικά: βασίλισσα εκείνη την εποχή είναι η παλαιοναζί Φρειδερίκη Γκλύξμπουργκ και πρωθυπουργός είναι ο τέκτων τραπεζίτης Δημήτριος Μάξιμος. Είναι ο τύπος του γνωστού μεγάρου που υπέδειξε στον άλλο δοσίλογο μασόνο τον Ράλλη την ανάληψη της κατοχικής κυβέρνησης. (Όλα συμπτώσεις είναι, μη μασάτε).
Και μόνο ότι όλοι αυτοί οι πούστηδες μαζί ζητούν την παραίτηση ενός ατόμου, μάλλον κάτι σωστό θα έχει κάνει ο ταλαίπωρος. Ο Πατριά�χης αν και θα έπρεπε εκείνη την στιγμή να βγει και να μιλήσει στον κόσμο για την συνωμοσία, αποφασίζει να κερδίσει χρόνο και αναχωρεί για την Ελβετία. Στο μεταξύ η "αναζήτηση" του εκλεκτού που θα τον διαδεχτεί έχει ήδη αρχίσει από τους ενδιαφερόμενους, με τις ΗΠΑ του Τρούμαν να έχουν καταλήξει χωρίς πολλές κουβέντες στον μασόνο αδ. Αθηναγόρα. Η Άγκυρα και ο τουρκικός τύπος τον προβάλλουν ως "πιστό φίλο της Τουρκίας".
Τον Οκτώβριο του '48 οι πιέσεις στον Πατριάρχη Μάξιμο Ε΄ είναι πια αφόρητες. Αμερικανοί "διαπραγματευτές" φτάνουν στην Πόλη και αρχίζουν να τον επισκέπτονται σχεδόν καθημερινά. Οι "φιλικές παραινέσεις" και "υποδείξεις" έχουν αντικατασταθεί από ξεκάθαρες απειλές και από γκανγκστερικούς εκβιασμούς. Από την άλλη πλευρά, ψευτο-Ελλάδα και Τουρκία έχουν αναλάβει από κοινού αγώνα για την κάμψη των αντιδράσεων των επισκόπων και του περιβάλλοντος του Πατριάρχη. Ο Μάξιμος Ε΄ που έχει καταντήσει να κρύβ�ται στην Χάλκη (!) για να αποφύγει τους εκβιαστές του Τρούμαν, τρομάζει από την αγριότητα των απειλών της παγκόσμιας συμμορίας, απειλών που δεν στοχεύουν πια μόνο τον ίδιο αλλά και την μειονότητα. Λυπηρό παράδειγμα επικράτησης του Χριστιανικού Μυστικισμού πάνω στο Ελληνικό Πνεύμα είναι ή τελική επιλογή του Πατριάρχη. Ο περισσότερο χριστιανός και λιγότερο Έλληνας Μάξιμος Ε΄, αντί να βγεί και να μιλήσει με παρρησία στον λαό γι αυτά που συνέβαιναν και να πολεμήσει αν χρειαστεί μέχρι τέλους, διαλέγει να σκύψει μαζοχιστικά το κεφάλι με την ελπίδα! ότι οι εχθροί θα λυπηθούν αυτόν και το ποίμνιό του. Ο λακές-πρέσβης της γυφτο-Ελλάδος συνοδευόμενος από τον υπολακέ-πρόξενο παραλαμβάνουν το χαρτί με την πολυπόθητη τζίφρα της παραίτησης.
Όμως η τεκτονική κωμωδία έχει και ανάλογο επίλογο. Ο τέκτων Αριστοκλής Σπύρου εκλέγεται Πατριάρχης με το καλλιτεχνικό Αθηναγόρας κατά παράβαση όμως του Τουρκικού Νόμου που απαιτούσε ο εκάστοτε Πατριάρχης να είναι Τούρκος υπήκοος. Εννοείται ότι για τους γεωμέτρες αδελφούς δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην λύνεται. Οι Τούρκοι βρίσκουν ένα νομικό παραθυράκι και ο κ. Σπύρου παίρνει τούρκικη υπηκοότητα και διαβατήριο σε μια νύχτα, ούτε σέντερ φόρ να ήταν. Στ! ις 26 Ιανουαρίου του '49 φτάνει στην Πόλη με το ιδιωτικό αεροπλάνο του Χάρυ Τρούμαν και χωρίς να πιεί ούτε καφέ πηγαίνει και καταθέτει στεφάνι στο μνημείο του Κεμάλ Ατατούρκ με άνθη κομμένα από τον Λευκό Οίκο.
Αν μετά από όλα αυτά περίμενε κανείς να συμβεί στους Έλληνες της Τουρκίας κάτι διαφορετικό από αυτό που τους συνέβη, είναι τουλάχιστον …αγαθοψώλης.&nsp; Οι σφαγές, οι βιασμοί και οι λεηλασίες του '55 ήταν όπως αποδείχτηκε κυβερνητικός σχεδιασμός και όχι μόνο. Πίσω από την άψογα διοργανωμένη επιχείρηση κρυβόταν το Özel Harp Dairesi (Γραφείο Ειδικού Πολέμου) που ανήκε εξ' ολοκλήρου στην μυστική εγκληματική οργάνωση των ΗΠΑ "Stay Behind" για την …αντιμετώπιση του κομμουνισμού.
Η οργάνωση των Τουρκοκυπρίων σε εθνικιστική βάση υπό την ηγεσία του …ντονμέ (=εξισλαμισθέντος Εβραίου) Χικμέτ Μπίλ το '54 θα έπρεπε να είχε χτυπήσει το καμπανάκι του συναγερμού. Αλλά σε ποιόν να το χτυπήσει; Την Ελλάδα τότε την διοικούσ� η Γερμανίδα πόρνη Φρειδερίκη διαμέσου του σαπισμένου πτώματος που λεγόταν Παπάγος. Και ο νεαρός φρυδάτος αρχιμπινές τέκτονας, σπρώχνοντας τα σκατά του Ευταξία, άνοιγε δρόμο για να διαδεχτεί το αποσυντιθέμενο στραταρχικό σκήνωμα. Δεν μιλάμε μόνο για τις δύο ημέρες κορύφωσης των γεγονότων της Πόλης, αλλά για τις διαρκείς διώξεις πριν και μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που είχαν ως αποτέλεσμα τον πληθυσμιακό μηδενισμό της ελληνικής παροικίας. Φυσικά ανύπαρκτη ήταν η αντίδραση από τον βασιλικό τεκτονοσυρφετό των βρεφοαπαγωγέων Γκλύξμπουρ�! �κ πο υ τότε ήταν απασχολημένος να βιάζει κατ' εξακολούθηση την Ελλάδα και τον λαό της.
Και τι συγχρονισμός αλήθεια η πρωθυπουργοποίηση του Καραμουνή αμέσως μετά τα κατα�τροφικά γεγονότα, ιστορικό γεγονός που θα επαναληφθεί σε πολύ πιο ολέθρια μορφή με την Κυπριακή τραγωδία και τον Αττίλα-2. Σαν κάποιοι να ήθελαν και στις δύο περιπτώσεις η εκτόνωση να γίνεται "ομαλά", σε "αδελφικό" περιβάλλον. Όμως κι αυτό άλλη μια "σύμπτωση" είναι. Όλα αυτά τα χρόνια της τουρκικής θηριωδίας μόνο θεατρινίστικες διαμαρτυρίες διατυπώνονταν από τον θίασο των ελληνοφώνων δεξιών τραβεστί για τα επαναλαμβανόμενα εγκλήματα ενώ κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν απελαθεί μερικές χιλιάδες Τούρκοι της Θράκης, ως αντίποινα. ! span>
Η συνάντηση εκκλησίας και τεκτονισμού είναι όπως δείχνει η ιστορία, ανθυγιεινή περίπτωση για τους παρακατιανούς Έλληνες. Για να λέμε και του σταυρού το δίκιο, η συντριπτική πλειοψηφία του χαμηλόβαθμου κλήρου δεν έχει καμιά σχέση με την Μασονία. Οι περισσότεροι παπάδες λόγω αγραμματοσύνης ούτε απέξω από Στοά δεν επιτρέπεται να περάσουν. Όμως από πό�ε οι φαντάροι αποφασίζουν για την τακτική του πολέμου; Όπως και στην υπόλοιπη κοινωνία, το ποσοστό των τεκτόνων βαίνει αυξανόμενο όσο ανεβαίνουμε στην ιεραρχική κλίμακα της κάθε τάξης.
Εδώ είναι αναπόφευκτο το εκ των βλακών ερώτημα: "Πώς γίνεται άραγε μητροπολίτες και Πατριάρχες να συχνάζουν σε τεκτονικές �! �τοέ� � και να μην τους έχει δει ως τώρα κάποιος;"
Καλό θα ήταν ο πολίτης να ξεκολλήσει από τα μογγολοειδή ερωτήματα που του υποβάλλουν οι πρετεντέρηδες, αν θέλει να λέγεται σκεπτόμενος. Και οι περισσότεροι πολιτικοί είναι μασόνοι αλλά κανένας τους δεν συχνάζει σε Στοές. Να πάει ο Παπαδήμος στη Στοά του Μανέα ή του Πάτκα να κάνει τι; Να παίξει …bridge; Οι επώνυμοι κλασογαμιόλες έχουν άλλους τρόπους. Π.χ. στην Αγγλία όπου ο τεκτονισμός είναι αρκετά διαδεδομένος υπάρχουν οι κλειστές λέσχες, τα ιδιωτικά κλάμπ και τα εξοχικά ησυχαστήρια των αριστοκλεφτών. Εκεί πάνε τα τεκτόνια να πιούν το ποτό τους, να διαβάσουν την εφημερίδα τους, να κυνηγήσουν αλεπούδες και να ανταλλάξουν δυό κουβέντες με τις αδελφές τους. Πέρα από τις φανερές Στοές που ο κύριος λόγος ύπαρξής τους είναι το ξεκάρφωμα, υπάρχουν και απόκρυφες Στοές. Οι τελευταίες είναι το ζουμί του τεκτονισμού. Αυτές δεν έχουν "ε�! �γασ� �ήρια" ή όταν έχουν είναι κρυμμένα πίσω από νομιμοφανή πρόσοψη. Γι αυτό υπάρχουν ένα σωρό "ινστιτούτα" που ούτε οι εργαζόμενοι σε αυτά δεν ξέρουν με τι ακριβώς ασχολούνται και γι αυτό γίνονται ένα κάρο κουφά οικονομικά "συνέδρια" "για την επίδραση π.χ. του αντι-ντάμπινγκ στην κλιματική αλλαγή και στους πληθυσμούς της ασιατικής λιβελούλης".
Είναι �μως η σχέση Εκκλησίας-Τεκτονισμού μια σχέση αγάπης-μίσους; Για να πάμε να εξετάσουμε τις καταγγελίες του κ. Μουλατσιώτη. Σταχυολογώ από το χριστουγεννιάτικο μήνυμα "αγάπης" του αξιότιμου αυτού κυρίου:
"… Θεωρούμε ότι η Μασωνία και όλες οι σκοτεινές δυνάμεις που πολεμούν την Εκκλησία και την Ορθοδοξία, τον κλήρο και τον λαό του Θεού, κάθε παρό! μοια εποχή Χριστουγέννων ή εορτής του Πάσχα επιφέρουν χτυπήματα στο σώμα της Εκκλησίας… Η Μασωνία και οι εχθροί του χριστιανισμού δείχνουν τα δόντια τους προς την Ορθοδοξία και τον Χριστό, χτύπησαν ανήμερα Χριστουγέννων την καρδιά των πιστών, την καρδιά της Ορθοδοξίας.
Τα λαμόγια της πολιτικής που διέλυσαν το κράτος μας, κυκλοφορούν ελεύθερα σήμερα και οι σκοτεινές δυνάμεις θέλουν επειγόντως τον Ηγούμενο της μεγαλυτέρας Μονής της Ελλάδος στη φυλακή. Ξεκινούν οι σκοτεινές δυνάμεις άσχημο πόλεμο!
Οι αγιορείτες πατέρες ας αντιδράσουν ΤΩΡΑ ομόφωνα,διότι δεν θα αργήσει να έρθει η σειρά τους και οι εχθροί της πίστεώς μας ξέρουν και έχουν όλα τα μέσα και τον τρόπο τους για να χτυπήσουν την πίστη μας.
…Οι Ηγούμενοι του Αγίου Όρους και όλοι οι πατέρες, να σταθούν δυναμικά δίπλα στον Ηγούμενο και Γέροντα Εφραίμ. Να δημιουργήσουν ανθρώπινη ασπίδα προστασίας. Οι Μητροπολίτες με τηλεγραφήματα να καταδικάσουν την άδικη απόφαση του Συμβουλίου Εφετών και να μιλήσουν στο λαό του Θεού, για όσα γίνονται εις βάρος της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας από τις σκοτεινές δυνάμεις, ζητώντας να πάψει αμέσως κάθ�! � δίω ξη κατά του Ηγουμένου Εφραίμ. Σε λίγο οι εχθροί της πίστεώς μας δεν θα υπολογίζουν ούτε τους Επισκόπους, ούτε την Ιερά Σύνοδο, ούτε κανέναν.
…Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου να κλείσει τώρα τις πόρτες της Μονής και οι πατέρες να μην αφήσουν τον Εισαγγελέα και τις αστυνομικές δυνάμεις να εισέλθουν εντός του ιερού χώρου. Να σηκωθούν τώρα μαύρες σημαίες και να δηλώσουν οι μοναχοί, ότι μόνο πάνω από τα πτώματά τους θα πάρουν τον Γέροντά τους για τη φυλακή.
Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Μουλατσιώτης , Χριστούγεννα 24/12/2011
Πέρα από τ� φαιδρά περί …επανάστασης, αν οι άγιοι κηφήνες κατηγορούν τους μασόνους για την σύλληψη του Σουφραίμ όπως κάνει ο κύριος Μουλατσιώτης σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρουν από το πόπολο. Όμως δεν θα έπρεπε να μας πούν ποιοι από όλους τους μασόνους είναι υπεύθυνοι; Γιατί με τις τόσες στοές, υποστοές, παραστοές και περιστύλια που υπάρχουν έχω μπερδευτεί ακόμα κι εγώ. Ονόματα έχουν οι παλιόπουστες; Από παραμύθια, αοριστολογίες και παπαριές έχουμε μπουχτίσει τόσες δεκαετίες. Αν οι χριστιανοί τσιφλικάδες έχουν αρχίδια (που κατά 99% δεν έχουν) να βγού�! � και να πούν ξεκάθαρα ποιούς εννοούν λέγοντας "Μασωνία". Όσο για τις "σκοτεινές δυνάμεις" (λυκανθρώπους, βαμπίρ, ερπετοειδείς, κλπ.) ας τις βγάλουν επιτέλους στο γαμημένο φώς, εκτός εάν ο ρασοφόρος οπλαρχηγός εννοεί ως τέτοιες τον Σατανά και τα τάγματά του.
Στην πολιτική πλευρά του θέματος, το …καταρρέον ΠΑΣΟΚ είναι που καταδιώκει την εκκλησία κατ� τον κ. Μουλατσιώτη. Είναι φανερό σε ποια παράταξη ποντάρει τα ρέστα του ο ορθόδοξος αυτός Μάικλ Μούρ. Σε αυτήν που ποντάριζε τόσα χρόνια: Βασιλιάδες, κοτζαμπάσηδες, δοσίλογους, δικτάτορες, ξένες δυνάμεις κατοχής και την χριστιανοδιαπλεκόμενη κουραδοδεξιά. Μόνο που η ρασοφόρος υποστοά έχει χάσει επεισόδια από τις σύγχρονες μασονοπολιτικές αλλαξοκωλιές. Το ΠΑΣΟΚ βγήκε με την διατεταγμένη κωλοτούμπα του Κωλοβέρδου και δήλωσε ότι θα στηρίξει την ΝΔ αν αυτή βγει πρώτο κόμμα. Αυτό το επιβεβαίωσαν και οι μεγάλοι τέκτονες των Βρυξελλών λέγο! ντας ότι δύο είναι τα κόμματα στα οποία πρέπει να πάει η ψήφος, το εξής ένα: το ΝΟΥΔΟΚ.
Ζόρικα τα πράγματα για τους άγιους τζογαδόρους. Η τσόχα δεν συγχωρεί και πάνε ολοταχώς για ταπί.
Αν πάλι πώ ότι συμπονώ τους ρασοφόρους θα πώ ψέματα. Και ψέμ�τα δεν έχω ανάγκη να πώ. Δεν τους λυπάμαι καθόλου τους μπινέδες. Αυτά που παθαίνει ο Κουτσού δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το ένα χιλιοστό από αυτά που τράβηξε στα χέρια των ορθόδοξων κάφρων ο Θεόφιλος Καΐρης και άλλοι μη τέκτονες. Έχουν φάει κόσμο αυτά τα φανατικά μουνιά της ορθόδοξης συμμορίας τότε που είχαν σχεδόν απόλυτη εξουσία και τώρα απλά τρώνε πίσω μερικές από τις ξυλιές που έχουν ρίξει στο παρελθόν.
Αλλά για να ρίξουμε μια ματιά σε μια άλλη ρασοφόρο άποψη. Δράστης ο Μητροπολίτης Πέτρας Νεκτάριος. (Το πλήρες άρθρο: http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=36374)
Ο κύριος αυτός διαφωνεί αρκετά με τον κύριο Μουλατσιώτη ως προς την συλλογιστική και κάνει μερικές εύστοχες παρατηρήσεις: 1. Ωςπρος την μετεωρική άνοδο του Βασιλείου Κουτσού στην ιεραρχία της μονής, 2. Ως προς τον ρόλο του Βοθρολομαίου στην διαμόρφωση και την συντήρηση της κατάστασης, 3. Ως προς την "άνεση" του Σουφραίμ στη σχέση του με τους πολιτικάντηδες, 4. Ως προς τον χαρακτήρα της ιεράς αυτής μεγαλοφυΐας από την Κύπρο.
Είναι φανερό ότι ο Κοτρώνας αποκαλύπτει μόνο ένα μικρό μέρος από όσα γνωρίζει και στα υπόλοιπα αφήνει υπονοούμενα ή απλά κάνει την πάπια. Αυτό που π.χ. δείχνει να τον προβληματίζει ιδιαίτερα, το πώς δηλαδή ο κ. Κουτσού μπήκε σε όλα τα σαλόνια και πώς γι αυτόν άνοιγαν όλες οι πόρτες που για άλλους παραμένουν κλειδωμένες, είναι εύκολα εξηγήσιμο σε όσους είναι γνώστεςτης διάχυτης αδελφοσύνης. Αν ο ίδιος ο κ. Κουτσού δεν είναι μέτοχος της παγκόσμιας ιδέας, σίγουρα είναι οι κολλητοί του πολιτικάντηδες που τον προμήθευσαν με carte blanche για να κάνει τις πανάγιες δουλειές του. Όμως όπως φαίνεται ο Λιθάρας δεν έχει ξανακούσει στη ζ�! �ή το υ την λέξη "αδελφότητα".
Το ξεκατίνιασμα είχε και συνέχεια, αφού ο κ. Μουλατσιώτης επανήλθε με την αποκάλυψη ότι ο Πέτρας έχει πάρει …την τουρκική υπηκοότητα με σκοπό να διεκδικήσει τον θρόνο του Οικουμενικού Πατριάρχη. Και δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε "αρώματα" που καμία σχέση δεν έχουν με την …λεβεντιά (ο λουγκρών λουγκρείτω). Κάποι�ι που ακόμα ψάχνουν για "σκοτεινές δυνάμεις" μάλλον δεν μπορούν να κατανοήσουν την ποιότητα του δουλέματος που μας κάνουν οι άγιοι πατέρες.
Για να μη λέω πολλά, δεν έχω σε καμιά υπόληψη την ψευτοθρησκεία τους, απεχθάνομαι τον Δαίμονα σκατοθεό τους κι όλο του το συγγενολόι, δεν τους εμπιστεύομαι περισσότερο από ό,τι θα εμπιστευόμουν έναν στριμωγμένο κροταλία. ΟΜΩΣ θα ήμουν πρόθυμος να σβήσω μερικά από τα! μελ� �νά σημεία του βιογραφικού τους αν μπορούσε το έθνος να επωφεληθεί στην δύσκολη αυτή στιγμή από τα κονέ τους και την πελατεία τους. Γιατί μόνο μπίζνες μπορεί να κάνει κάποιος μαζί τους και πρέπει να έχει τα μάτια του ορθάνοιχτα για να μην τον μαχαιρώσουν πισώπλατα. Αφού αυτοί οι ρουφιάνοι έχουν περιουσίες στο Ισραήλ πάει να πεί ότι είναι εφάμιλλοι των Εβραίων, αν όχι χειρότεροι. (Να με κάψει η άγια Καριόλα αν κάνω λάθος). Απόδειξη, ακόμα και τώρα που είναι με την πλάτη στον τοίχο, εξακολουθούν να κοροϊδεύουν και να παραμένουν αδιάλλακτοι σε ότι αφ�ρά την εξουσία τους και την περιουσία τους. Οι μασόνοι δεν είναι βλάκες να τους βάλουν φυλακή και να τους κάνουν ήρωες. Ούτε θέλουν και να τους διαλύσουν γιατί τους χρειάζονται. Συστηματικά θα τους αφήνουν να ραδιουργούν, να γκομενίζουν με τα τεκνά, να τζογάρουν και να εξευτελίζονται μόνοι τους, έτσι ώστε να χάνουν επιρροή στις μάζες. Κι όσο περισσότερο οι μουσάτοι θα στριμώχνονται οικονομικά και πολιτικά, τόσο περισσότερο θα αφηνιάζουν και θα γίνονται ρόμπα. Ώσπου κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να πάνε γονατιστοί στις στοές και να δώσουν γή! , ύδ� �ρ και ό,τι άλλο τους ζητήσουν που να αρχίζει από Κ.
Αν δει κάποιος ψυχρά και τις δύο κατηγορίες των διεκδικητών της παραεξουσίας θα διαπιστώσει μια σημαίνουσα σύγκλιση απόψεων και επιδιώξεων παρά τις επιφανειακές τσαντιές και φτυσιές που ρίχνουν οι μεν στους δε. Συσσίτια και υποστήριξη στους λαθρομετανάστες, τσιμουδιά για τα εθνικά και πολιτικά �ητήματα, πλήρης απουσία από τις κοινωνικές εξελίξεις, ολοκληρωτική ταύτιση με τα ξένα κέντρα εξουσίας που προχωρούν με ρυθμούς εξπρές στην αποικιοποίηση της χώρας. Και ποιοτικά και ποσοτικά βέβαια, υπάρχουν αυξομειώσεις στην αντεθνική δραστηριότητα της κάθε πλευράς. Μην ξεχνάμε ότι οι τέκτονες δούλευαν για την επανάσταση του '21 όταν το παπαδαριό ήταν λάβρο εναντίον της. Στον πόλεμο του 8897 η τεκτονικής έμπνευσης και δομής "Εθνική Εταιρεία" έπαιξε προδοτικό ρόλο και ήταν αυτή που ξεκίνησε την καταστροφική για την Ελλάδα αλλά κερδοφόρα για το�! �ς ξέ νους τραπεζίτες ένοπλη σύγκρουση. (Μην ξεχνάμε ότι ο τέκτονας Ι. Μεταξάς ήταν ο ιδρυτής του παραρτήματος Ναυπλίου). Στην κατοχή οι αρχιτράγοι ήταν συνεργάτες των Γερμανών και φυσικά κάλυπταν τον κάθε αιμοσταγή δοσίλογο, φτάνει να δήλωνε χριστιανός. Σε όλη την σύγχρονη ιστορία υπήρξαν φανεροί και ένθερμοι υποστηρικτές των κάθε λογής κακοποιών βασιλιάδων και δικτατόρων. Ακόμη και τώρα αρνούνται τον εκσυγχρονισμό του κράτους, την ελεύθερη σκέψη, το κτηματολόγιο, την ύπαρξη της πατρώας θρησκείας, τον κοινωνικό έλεγχο στις υποθέσεις τους και οπο�αδήποτε άλλη αλλαγή θίγει το μεσαιωνικό σύστημα επιβολής που στηρίζει την κασκαρίκα τους.
Όμως από την άλλη πλευρά είναι φανερό ότι οι μασόνοι δεν είναι περισσότερο πατριώτες από τους μουσάτους. Τους βασιλιάδες και τους τυράννους τους υποστήριζαν και αυτοί από το παρασκήνιο και μάλιστα αποτελεσματικότερα από τους παπάδες. Με τα στοιχεία που! έχο� �ν θα μπορούσαν να τσακίσουν την ιερή συμμορία και να ωθήσουν την κοινωνία να απαιτήσει τον διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας και την διαφάνεια στις λειτουργίες του κράτους. Όμως κάνουν ακριβώς το αντίθετο και έχουν τους λόγους τους όπως είδαμε. Το σκοτάδι είναι το ιδανικό περιβάλλον στο οποίο έχουν επιλέξει αμφότεροι να κάνουν τις δουλειές τους. Αυτό που παρακολουθούμε είναι δύο ισχυρές συμμορίες να μάχονται για τα εγκόσμια αγαθά και την κηδεμονία της χώρας, με την νοοτροπία του μπουκαδόρου. Και οι δύο διεκδικητές –άσχετα με τις ξετσίπωτες ψευτ�ές που λένε συνεχώς- είναι πρακτικά αδιάφοροι για τις μελλοντικές συνέπειες, αλλά και για το ανθρώπινο κόστος της πολιτικής τους.
Γενικά, όπως είδαμε και στα προηγούμενα επεισόδια του μαυροφατριακού έπους, η μασονοφακλάνα της… Ιστανμπούλ έχει δηλώσει πλήρη υποταγή στην εβραιοαμερικάνικη στοά όπως η Αλεξάνδρεια, η Βρωμουσαλήμ και τα άλλα τριτοκ! οσμι κά παπαδοεμιράτα. Οι παλιοελλαδίτες τράγοι παραμένουν μπερδεμένοι στα μαγαζιά που βρίσκονταν και πριν, ενώ μια μερίδα από αυτούς μαζί με αγιορείτες ακροβολιστές παίζουν στο καινούργιο ταμπλό που μόλις εμφανίστηκε στα χιονισμένα βορειοανατολικά. Οι διεθνείς διαμάχες, οι νέες γεωπολιτικές τάσεις και η παγκόσμια τραμπάλα απεικονίζονται με ακρίβεια στον μικρόκοσμο του παπαδαριού. Με λίγα λόγια, πουτάνα έχει γίνει ΚΑΙ ο ρασοτεκτονισμός.
Μήπως όμως αυτές οι κουτσές κουρούνες ξέρουν κάτι παραπάνω;
Η ανάμιξή τους με την εξωτερική πολιτική και τις μυστικές υπηρεσίες ξεκινάει από την εποχή του Μεγάλου Ντίνου και μέσω Σταυροφοριών και του παλατιού των Σουλτάνων φτάνει στην σύγχρονη εποχή του οργίου των αλλεπάλληλων σκανδάλων του Πατριαρχείου της Βρωμουσαλήμ. Οι ρασοφόροι αυτοχρισμένοι υπουργοί εξωτερικών και τα �! �ρακ� �οράκια τους τα έχουν κάνει σκατά μια και δεν μπορούν να ελέγξουν τα πάθη τους. Ξέρουν τα πάντα για τους πάντες αλλά δεν μπορούν να …σταυρώσουν ένα ξερό Χ.
Τώρα είναι ολοφάνερο ότι τα στοιχήματα έχουν χοντρύνει. Πέρα από τις Άγιες Ζώνες υπάρχουν και οι Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες. Αυτοί που τεμάχισαν τον πλανήτη σε οικόπεδα ξέρουν τι κάνουν. Μπορεί οι ΑΟΖ να υπολείπονται σε αγιότητα �λλά το χρήμα που παράγουν θεραπεύει το ίδιο καλά.
Το πιθανό αντάλλαγμα είναι ιστορικά γνωστό. Τρία είναι τα πράγματα που ενδιαφέρουν διαχρονικά τα γενειοφόρα παλτά: Εξουσία, χρήμα και σέξ. Απ' ό,τι φαίνεται, η ρώσικη αρκούδα τους έχει καλύψει και στα τρία.
Το διακύβευμα ποιο είναι όμως; Τι παραπάνω από εμάς τους κοινούς θνητούς γνωρίζουν οι ιεροί καριόληδες; Τι είναι αυτό του οποίου το μέλλον παίζεται στα ζάρια στις μέρες μας;
(ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ Γ' ΜΕΡΟΣ)