Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Λεφτά υπάρχουν -> 315 εκατ. ευρώ από την ΕΡΓΟΣΕ σε (κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat -Ακτωρ) Μπόμπολα, Κόκκαλη, Ιωάννου.

Το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» δεν διστάζει να συγχαρεί το Δημόσιο και τους Οργανισμούς του, όταν λειτουργούν με γιαπωνέζικους ρυθμούς και με ταχύτητες που θα ζήλευε και η πιο υποδειγματική πολυεθνική. Πάρτε παράδειγμα την ΕΡΓΟΣΕ.

Μόλις τον Φεβρουάριο του 2012,το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε με απόφασή του  την  δημοπράτηση του έργου Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, μήκους 21,5 χιλιομέτρων, στο...
σιδηροδρομικό άξονα Κορίνθου-Πατρών.

Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατομμυρίων ευρώ.

Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφν�! �- Ρί� �, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

«Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας», είχε δηλώσει τότε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.

Την Πέμπτη 8 Μαρτίου η ΕΡΓΟΣΕ "έβγαλε" στον αέρα την δημοπράτηση του έργου.
«Η δημοπράτηση του έργου αναμένεται να προσελκύσει όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρείεςτόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό καθώς το πολύ μεγάλο budget του έργου το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό...». Αυτό τουλάχιστο γράφτηκε σε κάποια ΜΜΕ τα οποία προσέθεταν:

Ένα από τα θετικά του έργου είναι φυσικά η τόνωση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή καθώς η περίοδος κατασκευής του έργου δεν θα είναι μικρότερη από 3 χρόνια καθώς μόνο η διάνοιξη μιας τόσο μεγάλης σήραγγας όπως αυτή της Παναγοπούλας με 5χλμ μήκος απαιτεί μακροχρόνιες εργασίες. Είναι το πρώτο μεγάλο Σιδηροδρομικό έργο για το 2012 ενώ μέσα ! στο 2 012 θα ακολουθήσει η εργολαβία σκούπα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός.

Τελικά στις 8 Μαίου, σχεδός 2 μήνες μετά,-όπως διαβάζουμε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ- η κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat - Ακτωρ, ανακηρύχτηκε προσωρινός μειοδότης του σιδηροδρομικού έργου «Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος» της ΕΡΓΟΣΕ, προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό συμμετείχε επίσης και η κοινοπραξία Τέρνα – Μοχλός. Στην ίδια εφημερίδα διαβάζουμε ακόμη:


Η κατασκευή επιδομής της διπλής γραμμής Τιθορέα - Δομοκός. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε πάνω από 370 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.

Tο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο μήκους 6 χλμ., προϋπολογισμούι 80 εκατ. ευρώ.

Το τμήμα του προαστιακού Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.

Η αναβάθμιση της σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο, προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ.

Υπολειπόμενες εργασίες κατασκευής κάτω διάβασης στη θέση Σαραγιά, κάτω διάβασης στη θέση Γκαζέλο και κατασκευή δύο ανισόπεδων διαβάσεων στη γραμμή Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 3,1 ε�ατ. ευρώ.

Ολοκλήρωση εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, προϋπολογισμού 13,35 εκατ. ευρώ.

Το Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ>
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Πετρόπουλος, Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός.
Αντιπρόεδρος, Δημήτριος Κουτσούκος, Πολιτικός Μηχανικός.
Μέλος, Γεώργιος Αθανασόπουλος, Ηλεκτρο! λόγο ς Μηχανικός.
Μέλος, 'Αννα Ζουρνατζή, Δικηγόρος.
Μέλος, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, Ηλεκτρολόγος - Μηχανικός (Η/Υ).
Μέλος, Δημήτριος Νικολάου, Επιχειρηματίας.
Μέλος, Μιχαήλ-'Αγγελος Βαρελάς, Οικονομολόγος , Προϊστάμενος Δ/νσης Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. Α.Ε.