Δήλωσε ότι «σημαντικό βήμα συνιστά το γεγονός ότι οι υπουργοί Μεταφορών ήταν σε θέση να καταλήξουν σε γενική θεώρηση όσον αφορά το πολιτικά ευαίσθητο αυτό θέμα.
Οι αποφάσεις σχετικά με τον περιορισμό του θορύβου θα παραμείνουν σαφώς στην αρμοδιότητα των κρατών μελών, ταυτόχρονα όμως έχω επίγνωση του αντίκτυπου των περιορισμών στο δίκτυο των αεροπορικών μεταφορών. Οφείλουμε λοιπόν να διασφαλίσουμε μια διαδικασία η οποία θα είναι δίκαιη και θα σέβεται τους διεθνείς κανόνες».
Την 1η Δεκεμβρίου 2011, η Επιτροπή ενέκρινε πρόταση κανονισμού σχετικά με περιορισμούς λειτουργίας σε συνάρτηση με τον προκαλούμενο θόρυβο στους αερολιμένες, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «καλύτερη δέσμη μέτρων για τους αερολιμένες», μαζί με προτάσεις για την εξυπηρέτηση εδάφους και τις χρονοθυρίδες (βλέπε IP/11/1484 και MEMO/11/857). Όσον αφορά περιορισμούς λειτουργίας σε συνάρτηση με τον θόρυβο, η Επιτροπή πρότεινε να καταργηθεί η οδηγία 2002/30/EΚ και να αντικατασταθεί από νέο κανονισμό.
Ο θόρυβος που προκαλείται από την εναέρια κυκλοφορία επηρεάζει την ποιότητα ζωής των πολιτών γύρω από τα αεροδρόμια. Ταυτόχρονα, το ταξιδιωτικό κοινό θέλει να διατηρηθεί ευρεία επιλογή αεροπορικών υπηρεσιών, ενώ οι αερομεταφορές συνιστούν μια κινητήρια δύναμη για την οικονομική μεγέθυνση σε περιφερειακό επίπεδο.
Το ζητούμενο είναι να επιτευχθεί η ισορροπία μεταξύ αυτών των δύο στόχων και να λαμβάνονται περισσότερο τεκμηριωμένες αποφάσεις, τηρώντας παράλληλα τον παγκόσμιο χαρακτήρα των αεροπορικών μεταφορών. Η πρόταση καθιστά επίσης δυνατή τη σταδιακή απόσυρση εκείνων των αεροσκαφών με δυσανάλογο μερίδιο στον θόρυβο της εναέριας κυκλοφορίας.