Απορούσα για καιρό, ποια ιστορία διάβασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ώσπου ξαναδιάβασα τη συνέντευξη που είχε δώσει προ 15ετίας στην «Ελευθεροτυπία» (25.6.1997): «Και όταν ταξιδεύεις στην Ελλάδα για να μάθεις την ιστορία του κρασιού, μαθαίνεις και την ιστορία του τόπου…». Τώρα κατάλαβα, και εξέλιπε κάθε απορία μου.
Προφανώς, στην «ιστορία του κρασιού» δεν αναγράφεται ότι οι......
Τούρκοι ήταν κατακτητές της Θεσσαλονίκης. Δεν ήσαν τουρίστες. Το δε αίμα των Ελλήνων έρεε και στην οδό Εθνικής Άμυνας στην οποία θέλει να προσθέσει και οδός «Χαμιντιέ», η οποία κατέληγε στον «Πύργο του Αίματος».
Η «ιστορία του κρασιού» αναφέρει ότι βασανίζονταν, πριν εκτελεστούν, οι Έλληνες κρεμασμένοι από τα παράθυρα του Πύργου βάφοντας με το αίμα τους τις πέτρες; Και για να λησμονηθεί το γεγονός τον βάπτισαν -μετά την απελευθέρωση- «Λευκό Πύργο»;
Με την ίδια λογική, μπορεί να ονομαστεί μια οδός «οδός Μέρτεν»;
Καλλισθένης… εν δήμω
www.voria.gr
Προφανώς, στην «ιστορία του κρασιού» δεν αναγράφεται ότι οι......
Τούρκοι ήταν κατακτητές της Θεσσαλονίκης. Δεν ήσαν τουρίστες. Το δε αίμα των Ελλήνων έρεε και στην οδό Εθνικής Άμυνας στην οποία θέλει να προσθέσει και οδός «Χαμιντιέ», η οποία κατέληγε στον «Πύργο του Αίματος».
Η «ιστορία του κρασιού» αναφέρει ότι βασανίζονταν, πριν εκτελεστούν, οι Έλληνες κρεμασμένοι από τα παράθυρα του Πύργου βάφοντας με το αίμα τους τις πέτρες; Και για να λησμονηθεί το γεγονός τον βάπτισαν -μετά την απελευθέρωση- «Λευκό Πύργο»;
Με την ίδια λογική, μπορεί να ονομαστεί μια οδός «οδός Μέρτεν»;
Καλλισθένης… εν δήμω
www.voria.gr