Όλος ο κόσμος ανακουφίστηκε όταν έφυγε η οπαδός της παγκοσμιοποίησης Άννα Διαμαντοπούλου από το Υπουργείο Παιδείας, από το ευαίσθητο αυτό υπουργείο. Στο άκουσμα του Μπαμπινιώτη είναι αλήθεια ότι αισθανθήκαμε ασφάλεια και αισιοδοξία. Μέχρι σήμερα το πρωί που μάθαμε ότι η πρώτη υπογραφή του Μπαμπινιώτη ήταν για να μπουν κα�ηγητές γερμανικών ή γαλλικών ........ στα δημοτικά σχολεία!!!!
Λες και ήταν.....
αυτό το πρόβλημα των μικρών παιδιών.
Έχουν συγχωνεύσει τόσα δημοτικά σχολεία με αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των οργανικών θέσεων των δασκάλων αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ανεργία στον κλάδο και μειώνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο προσφερόμενων γνώσεων. Ειδικά στα σχολεία που υπάρχουν παιδιά μεταναστών είναι δράμα η κατάσταση τώρα με τις συγχωνεύσεις και όλα αυτά εις βάρος των δικών μας παιδιών.
Σε λίγο δεν θα έχουν πετρέλαιο και στα περισσότερα σχολεία οι γονείς βάζουν το χέρι όλο και πιο βαθιά, για γραφική και σχολική ύλη.
Επίσης τα "ειδικά" σχολεία υποβαθμίζονται και κλείνουν ΄ή συγχωνεύονται για λόγους οικονομίας.
Πού θα βρεθούν τα λεφτά για διορισμούς ξενόγλωσσων καθηγητών από το Δημοτικό από τη στιγμή που συγχώνευσαν πάρα πολλά σχολεία για να εξοικονομήσει το κράτος χρήματα από την κατάργηση οργανικών θέσεων;
Ήδη τα αγγλικά έχουν μπει εδώ και πολλά χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αργότερα στο Γυμνάσιο διδάσκονται και γαλλικά και γερμανικά και ιταλικά και ισπανικά κατ επιλογή μαζί με τα αγγλικά.
Δεν τα λυπάστε τα παιδάκια κύριε Μπαμπινιώτη;
Η κ. Χριστοφιλοπούλου η οποία χάρηκε ιδιαίτερα για την υπογραφή της χάρτας είναι συνεργάτης της Διαμαντοπούλου, δηλαδή μέρος του συστήματος που απεργάζεται την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας, αλλά από εσάς που έχετε άλλη ποιοτική παιδεία, περιμένουμε άλλα πράγματα.
Γιατί δεν προσφέρετε στους μαθητές του Δημοτικού κάτι πιο ουσιώδες, πιο ξεκούραστο κάτι που θα τους προσφέρει γνώσεις που αυτή τη στιγμή απουσιάζουν από την εκπαίδευση γενικώς;
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος "Ελληνικός Πολιτισμός" του Ανοιχτού Πανεπιστημίου περιμένουν χρόνια να βρεθεί κάποιος Υπουργός να κάνει το αυτονόητο:
Να τους εντάξει στην εκπαίδευση με το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί είναι και οι μοναδικοί που έχουν αυτή την εξειδίκευση!.
Οι γνώσεις των ξένων γλωσσών που δίνονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επαρκέστατες και δεν χρειάζεται να φορτωθούν οι μικροί μαθητές του Δημοτικού κι άλλο εκτός από τα αγγλικά.
Ήδη δημουργούν μεγάλο πρόβλημα οι καθηγητές ξένων γλωσσών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί όταν δεν συμπληρώνουν ώρες τους δίνουν και ώρες ιστορίας για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αφήνοντας με αυτό τον τρόπο άνεργους καθηγητές των τμημάτων ιστορίας και αρχαιολογίας.
Μεγάλη αδικία.
Όποιος καθηγητής ξένης γλώσσας δεν συμπληρώνει ωράριο για να είναι μόνιμος, ας του δίνουν εργασία στο Γραφείο ή στη Βιβλιοθήκη για να συμπληρώσει ώρες ή ας προσλαμβάνεται σαν ωρομίσθιος, όχι να παίρνει ώρες από μια άλλη ειδικότητα με ολέθρια μάλιστα αποτελέσματα απέναντι στην προσφερόμενη εκπαίδευση που δίνεται στα παιδιά, ενώ ο φιλόλογος-καθηγητής ιστορίας αρχαιολογίας αντίστοιχα δεν μπορεί να πάρει ώρες π.χ. αγγλικών για να συμπληρώσει το δικό του ωράριο, κι ας έχει κάνει χρόνια αγγλικά στο Πανεπιστήμιο!
Επίσης το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού το οποίο μπορεί να διδαχθεί από αποφοίτους του αντίστοιχου τμήματος, είναι τώρα περισσότερο από ποτέ απαραίτητο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού έχουν και το προσόν να έχουν διδαχθεί επαρκέστατα ελληνική ιστορία, λαογραφία, λογοτεχνία, αρχαία ελληνική και βυζαντινή φιλολογία, φιλοσοφία και άλλα σχετικά μαθήματα, σπουδές οι οποίες είναι συνυφασμένες σαν επιστήμες με τον ελληνικό πολιτισμό του οποίου έχουν την μοναδική εξιδείκευση στην Ελλάδα.
Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε να τους δοθεί το επαγγελματικό δικαίωμα στην εκπαίδευση προσφέροντας με αυτό τον τρόπο κάτι απαραίτητο που λείπει από την εκπαίδευση:
Τη διδασκαλία του Ελληνικού Πολιτισμού.
Αυτά περιμένουμε να διορθώσετε σαν άνθρωπος των γραμμάτων κύριε Μπαμπινιώτη.
Ελευθερία του Λόγου για το www.egklimatikotita.gr
Με αφορμή άρθρο του 24wro.blogspot.com
Λες και ήταν.....
αυτό το πρόβλημα των μικρών παιδιών.
Έχουν συγχωνεύσει τόσα δημοτικά σχολεία με αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των οργανικών θέσεων των δασκάλων αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την ανεργία στον κλάδο και μειώνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο προσφερόμενων γνώσεων. Ειδικά στα σχολεία που υπάρχουν παιδιά μεταναστών είναι δράμα η κατάσταση τώρα με τις συγχωνεύσεις και όλα αυτά εις βάρος των δικών μας παιδιών.
Σε λίγο δεν θα έχουν πετρέλαιο και στα περισσότερα σχολεία οι γονείς βάζουν το χέρι όλο και πιο βαθιά, για γραφική και σχολική ύλη.
Επίσης τα "ειδικά" σχολεία υποβαθμίζονται και κλείνουν ΄ή συγχωνεύονται για λόγους οικονομίας.
Πού θα βρεθούν τα λεφτά για διορισμούς ξενόγλωσσων καθηγητών από το Δημοτικό από τη στιγμή που συγχώνευσαν πάρα πολλά σχολεία για να εξοικονομήσει το κράτος χρήματα από την κατάργηση οργανικών θέσεων;
Ήδη τα αγγλικά έχουν μπει εδώ και πολλά χρόνια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Αργότερα στο Γυμνάσιο διδάσκονται και γαλλικά και γερμανικά και ιταλικά και ισπανικά κατ επιλογή μαζί με τα αγγλικά.
Δεν τα λυπάστε τα παιδάκια κύριε Μπαμπινιώτη;
Η κ. Χριστοφιλοπούλου η οποία χάρηκε ιδιαίτερα για την υπογραφή της χάρτας είναι συνεργάτης της Διαμαντοπούλου, δηλαδή μέρος του συστήματος που απεργάζεται την αποδόμηση της ελληνικής παιδείας, αλλά από εσάς που έχετε άλλη ποιοτική παιδεία, περιμένουμε άλλα πράγματα.
Γιατί δεν προσφέρετε στους μαθητές του Δημοτικού κάτι πιο ουσιώδες, πιο ξεκούραστο κάτι που θα τους προσφέρει γνώσεις που αυτή τη στιγμή απουσιάζουν από την εκπαίδευση γενικώς;
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος "Ελληνικός Πολιτισμός" του Ανοιχτού Πανεπιστημίου περιμένουν χρόνια να βρεθεί κάποιος Υπουργός να κάνει το αυτονόητο:
Να τους εντάξει στην εκπαίδευση με το αντικείμενο των σπουδών τους γιατί είναι και οι μοναδικοί που έχουν αυτή την εξειδίκευση!.
Οι γνώσεις των ξένων γλωσσών που δίνονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι επαρκέστατες και δεν χρειάζεται να φορτωθούν οι μικροί μαθητές του Δημοτικού κι άλλο εκτός από τα αγγλικά.
Ήδη δημουργούν μεγάλο πρόβλημα οι καθηγητές ξένων γλωσσών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση γιατί όταν δεν συμπληρώνουν ώρες τους δίνουν και ώρες ιστορίας για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αφήνοντας με αυτό τον τρόπο άνεργους καθηγητές των τμημάτων ιστορίας και αρχαιολογίας.
Μεγάλη αδικία.
Όποιος καθηγητής ξένης γλώσσας δεν συμπληρώνει ωράριο για να είναι μόνιμος, ας του δίνουν εργασία στο Γραφείο ή στη Βιβλιοθήκη για να συμπληρώσει ώρες ή ας προσλαμβάνεται σαν ωρομίσθιος, όχι να παίρνει ώρες από μια άλλη ειδικότητα με ολέθρια μάλιστα αποτελέσματα απέναντι στην προσφερόμενη εκπαίδευση που δίνεται στα παιδιά, ενώ ο φιλόλογος-καθηγητής ιστορίας αρχαιολογίας αντίστοιχα δεν μπορεί να πάρει ώρες π.χ. αγγλικών για να συμπληρώσει το δικό του ωράριο, κι ας έχει κάνει χρόνια αγγλικά στο Πανεπιστήμιο!
Επίσης το μάθημα του ελληνικού πολιτισμού το οποίο μπορεί να διδαχθεί από αποφοίτους του αντίστοιχου τμήματος, είναι τώρα περισσότερο από ποτέ απαραίτητο σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι του Ελληνικού Πολιτισμού έχουν και το προσόν να έχουν διδαχθεί επαρκέστατα ελληνική ιστορία, λαογραφία, λογοτεχνία, αρχαία ελληνική και βυζαντινή φιλολογία, φιλοσοφία και άλλα σχετικά μαθήματα, σπουδές οι οποίες είναι συνυφασμένες σαν επιστήμες με τον ελληνικό πολιτισμό του οποίου έχουν την μοναδική εξιδείκευση στην Ελλάδα.
Γι αυτό το λόγο θα έπρεπε να τους δοθεί το επαγγελματικό δικαίωμα στην εκπαίδευση προσφέροντας με αυτό τον τρόπο κάτι απαραίτητο που λείπει από την εκπαίδευση:
Τη διδασκαλία του Ελληνικού Πολιτισμού.
Αυτά περιμένουμε να διορθώσετε σαν άνθρωπος των γραμμάτων κύριε Μπαμπινιώτη.
Ελευθερία του Λόγου για το www.egklimatikotita.gr
Με αφορμή άρθρο του 24wro.blogspot.com