Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ THN EUROVISION ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.....

Έχοντας γεννηθεί στη Γερμανία από μετανάστες γονείς, θυμάμαι από μικρό παιδί να παρακολουθώ την EUROVISION.
Αυτό το τηλεοπτικό γεγονός που τις παλιότερες δεκαετίες δεν σήμαινε και πολλά για τους Έλληνες, ενώ στο εξωτερικό είχε μεγάλη απήχηση.
Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα και να που στα πλαίσια του εξευρωπαϊσμού μας, η ενασχόληση με τον διαγωνισμό είναι έντονη και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Οι χαρακτηρισμοί για αυτόν....
πολλοί. Θετικοί και αρνητικοί!
Όπως και να ΄χει όμως, για μένα που είναι παιδικό βίωμα τον παρακολουθώ είτε με ελαφρότητα ( ως ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα για να περάσει μια βραδιά με καλή παρέα ,σχόλια και ''χαβαλέ'') , είτε με σοβαρότητα (όταν βλέπω τη χώρα μας να μην έχει την αντιμετώπιση που της αξίζει).
Έτσι και χτες έκατσα χαλαρά στον καναπέ μου να δω φρέσκα νέα πρόσωπα να κάνουν την προσπάθειά τους στον ελληνικό τελικό.
Χωρίς να ''έχω πάθει ποιότητα'' και θεωρώντας ότι η τέχνη δεν έχει όρια!!!
Και κάπου εδώ αρχίζουν τα ερωτηματικά…..
Ψυχαναλύω τον εαυτό μου…
Είμαι άραγε επηρεασμένη από αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας ?
Μήπως υπάρχει μια συνομωσία εναντίον μας?
Τι είναι αυτό που βλέπω και ακούω?
Τέσσερα αγγλόφωνα τραγούδια έξω από την κουλτούρα ,την ταυτότητά και τον πολιτισμό μας…..
Όχι ρε παιδιά….
Αυτή τη στιγμή έχω την ανάγκη να νιώσω Ελληνίδα. Να μη νιώθω ότι υποτασσόμαστε σε κάθε τι εισαγόμενο άνευ όρων. Να μην ξεπουλιόμαστε έτσι…
Το ''πανηγυράκι '' αυτό το παρακολουθούν 125.000.000 άνθρωποι παγκοσμίως.
Γιατί να μην κρατήσουμε την ταυτότητά μας ψηλά , ιδίως τώρα????
Πού είναι η διπλωματία και η οξυδέρκεια να εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία και να προβάλλουμε τον πραγματικό πολιτισμό μας???
Αντί για αυτό ακούω τέσσερα εισαγόμενα τραγούδια που οι δημιουργοί στην πλειοψηφία τους έχουν ονόματα με κατάληξη σε –enson, -olsen, -anson……
Χάθηκαν οι Έλληνες δημιουργοί??
Οι καλλιτέχνες νέοι και άσημοι (να και κάτι καλό!!!) που όμως στις συνεντεύξεις τους μιλούν για stress sto stage και όχι για άγχος πάνω στη σκηνή.
Οι παρουσιαστές επαναλαμβάνουν την έκφραση ''green room'' γύρω στις δέκα φορές συνεχόμενα για να την εμπεδώσουμε και ''green grill'' υμνώντας έντεχνα τα ταχυφαγεία…
Αχ δόλια ελληνική γλώσσα πόση μετάλλαξη θα υποστείς ακόμη?
Την διοργάνωση έχει αναλάβει δισκογραφική εταιρεία ( ζήτω η ιδιωτική πρωτοβουλία) και όχι η ΕΡΤ που κρύβεται πίσω από την δικαιολογία της κρίσης ενώ την πληρώνουμε εκβιαστικά μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ.
Όλα λαμβάνουν χώρα σε γνωστό εμπορικό κέντρο για μείωση κόστους…Λέμε τώρα…. Η διαφήμιση του συγκεκριμένου μοντέλου ζωής στη νεολαία πιάνει τόπο…..
Τα νέα παιδιά που αποτελούν το κοινό κρατούν ταμπέλα που γράφει ''EUROVISION FUN CLUB''. Την δείχνουν χαρούμενα στην κάμερα.
Αχ παιδιά μου!!!
Δεν θα αργήσει ο καιρός που θα περιμένετε στην ουρά για μία πρόσληψη, στο εμπορικό κέντρο ή σε οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική επιχείρηση , για 400 ευρώ το μήνα…
Τα έσοδα της τηλεψηφοφορίας θα διατεθούν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ!!!!!
Έφτασε η ώρα της ανακοίνωσης του αποτελέσματος. Το τραγούδι που επιλέχτηκε είναι το πιο ελληνικό. Ακούς λίγο μπουζούκι στην ενορχήστρωση τουλάχιστον!!!
Στους τυφλούς επικράτησε ο μονόφθαλμος!!!
Όμως φτάνει πια η μετριότητα. Μη μας δίνετε μέτριες επιλογές για να επιλέξουμε την καλύτερη εκ των μετρίων. Δώστε μας πολύ καλές επιλογές να επιλέξουμε την άριστη .
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ EUROVISION!!!!!

Αναγνωστρια