Παραδοχές που τρομάζουν, ένα σύστημα ασφάλειας το οποίο "ρετάρει" χαρακτηριστικά, αντικειμενικές ευθύνες για επικίνδυνη επίδειξη αδιαφορίας (στην καλύτερη περίπτωση) και μια ....
απαράδεκτη και ντροπιαστική διάθεσης αρχικά απόκρυψης και εν συνεχεία υποβάθμισης των Ιμίων στην έρευνα και διάσωση, συνθέτουν την επιβεβαίωση της αποκάλυψης του defencenet.gr για τα 'Ίμια της έρευνας κια διάσωσης" τα ξημςρώματα του Σαββάτου.Και μόνο ότι οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις και η Ακτοφυλακή επέτρεψαν σε τουρκικ΄σκάδη να εκτελέσουν αποστολή έρευνας-διάσωσης μέσα στα ελληνικά χωρικά ύδατα, σε απόσταση περίπου ενός μιλίου (και ούτε...) από τις ελληνικές ακτές, αυτό τα λέει όλα. Σε ότι αφορά την Τουρκία το ότι συνέβη κινείται μεταξύ της προβοκάτσιας και της αποκόμισης κερδών από μια συστηματική προσπάθεια διαμοιρασμού του Αιγαίου σε δυτικά του 25ου Μεσημβρινού και ανατολικά αυτού. Δηλαδή πρακτικά διχοτόμηση του Αιγαίου. Ας δούμε όλο το σκηνικό από την αρχή, όπως το αποκάλυψε το defencenet.gr περίπου 18 ώρες μετά το στήσιμό του: ""Ίμια" στο τομέα της έρευνας και διάσωσης είχαμε την χθεσινή νύχτα όταν θαλαμηγός με σημαία Μάλτας και πλήρωμα 5 ατόμων ουκρανικής καταγωγής προσάραξε μεταξύ Χίου και Οινουσσών, εντός των εθνικών χωρικών υδάτων και οι Τούρκοι αμφισβητώντας έμπρακτα την ελληνική αρμοδιότητα έσπευσαν και διέσωσαν τους Ουκρανούς, ενώ από ελληνικής πλευράς οι δυνάμεις διάσωσης έφτασαν "κατόπιν εορτής". Το πλήρωμα του σκάφους κάλεσε σε βοήθεια μέσα από την συχνότητα κινδύνου και παρά το γεγονός ότι το σκάφος βρισκόταν εντός του ελληνικού FIR, αλλά και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, δηλαδή σε περιοχή 100% εντός της ελληνικής αρμοδιότητας έρευνας και διάσωσης, η τουρκική ακτοφυλακή υποκαθιστώντας το Λιμενικό και χωρίς καν να θέσει θέμα συνεργασίας με τις ελληνικές αρχές, έσπευσε επικαλούμενη "τουρκική αρμοδιότητα" και με ταχύπλοο σκάφος το οποίο πέρασε ανάμεσα Χίου και Οινουσσών κατάφερε να φτάσει πρώτο πριν τα ελληνικά σκάφη! Περισυνέλεξε 3 από τα 5 μέλη του πληρώματος, ενώ τόσο το Λιμενικό, όσο και το ΓΕΕΘΑ που είναι αρμόδιο για τις αποστολές έρευνας και διάσωσης σε ότι αφορά την κατοχύρωση των ελληνκών δικαιωμάτων, ουσιαστικά απουσίασαν από το όλο σκηνικό". Αυτά γράφαμε το βράδυ του Σαββάτου (λόγω της συσκότισης και του "σφραγίσματος" όλων των δυνητικών πηγών, αρχικά η πληροφόρηση αναφερόταν σε επεισόδιο που έγινε δυτικά της Χίου, αλλά τελικά τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα: Έγινε σε ένα 100% ελεγχόμενο (υποτίθεται) από το ελληνικό σύστημα επιτήρησης, σημείο, ανατολικά της Χίου και δυτικά των Οινουσών και ΓΕΕΘΑ με την Ακτοφυλακή αναζητούσαν δικαιολογία στο ότι ... δενε ξέπεμψε σήμα κινδίνου η θαλαμηγός!). Μεσα σε αυτό το στενό εκτυλίχθηκε το επεισόδιο, το μοποίος το επιβεβαίωσε με την ακόλουθη ανακοίνωση η Ακτοφυλακή το απόγευμα της Κυριακής. Ιδού ολόκληρη η ανακοίνωση που εκδόθηκε 37 ώρες μετά το επεισόδιο και αφού βέβαια είχε αποκαλυφθεί από το defencenegt.gr: "Πρώτες πρωινές ώρες της 11/08/2012, η Λιμενική Αρχή Χίου ενημερώθηκε από στρατιωτικό παρατηρητήριο για την ύπαρξη ύποπτου σκάφους που κινείτο επί της οριογραμμής νοτιοανατολικά των Οινουσσών. Άμεσα απέπλευσε πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. προς την ανωτέρω περιοχή όπου στις 02.35 εντόπισε το εν λόγω σκάφος νοτιοανατολικά της βραχονησίδας «ΠΡΑΣΟΝΗΣΙΑ», εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και διαπίστωσε ότι επρόκειτο για τουρκική ακταιωρό. Συγκεκριμένα η ανωτέρω ακταιωρός είχε προσεγγίσει το Θ/Γ «SELENA» σημαίας Μάλτας, το οποίο είχε προσαράξει στα «ΠΡΑΣΟΝΗΣΙΑ» και ο Κυβερνήτης του οποίου μη γνωρίζοντας ότι βρίσκεται εντός ελληνικών χωρικών υδάτων, όπως ισχυρίστηκε, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με φίλο του στην Τουρκία, όπου του ανέφερε ότι βρίσκεται σε κίνδυνο. Προφανώς ο φίλος του ως αποδέκτης της τηλεφωνικής κλήσης κινητοποίησε την Τουρκική Ακτοφυλακή. Δεν υπήρξε καμία εκπομπή κινδύνου από το εν λόγω σκάφος στις προβλεπόμενες συχνότητες. Στο Θ/Γ σκάφος, που είχε αποπλεύσει από την Κωνσταντινούπολη με προορισμό το Μπόντρουμ, επέβαιναν πέντε (05) αλλοδαποί (υπήκοοι Ουκρανίας) εκ των οποίων οι τρεις (03) επιβιβάστηκαν με βοηθητικό σκάφος (tender) στη τουρκική ακταιωρό και η οποία τη στιγμή που έφθασε το πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ στη περιοχή απομακρυνόταν με κατεύθυνση την περιοχή του Τσεσμέ. Εν συνεχεία το πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. προέβη σε όλες τις διαδικασίες έρευνας – διάσωσης που προβλέπονται ενώ παράλληλα στο σημείο του συμβάντος έσπευσαν επιπλέον πλωτά περιπολικά Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. από όμορες Λιμενικές Αρχές καθώς και το Ρ/Κ «ΜΙΧΑΛΗΣ» Ν.Χ. 259 με υλικά και μέσα απορρύπανσης με τη βοήθεια του οποίου αποκολλήθηκε το Θ/Γ σκάφος «SELENA». Οι διαδικασίες έρευνας – διάσωσης ολοκληρώθηκαν από τις αρμόδιες Ελληνικές Αρχές, με τη ρυμούλκηση του ανωτέρω Θ/Γ σε τοπικό νεωλκείο στην περιοχή «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΟΛΟΣ» όπου και κατέπλευσε ασφαλώς στις 12.45. Κα�ά τη διαδικασία αποκόλλησης του σκάφους δεν παρατηρήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου". Και φυσικά κανείς δενσ κέφθηκε να στείλει ένα σκάφος, αν πιστέψουμε την ανακοίνωση, που να εμποδίσει την τουρκικη ακτοφυλακή να εκτελέσει την αποστολή! Και εν συνεχεία προπάθησαν να κρύψουν όπως "η γάτα τα περιττώματά της κάτω από το χαλί", το όλο επεισόδιο. Η ίδια η ανακοίνωση είναι απαράδεκτη και επικίνδυνη και απλά να πούμε ότι τα ίδια ακριβώς περί "φίλων" στην Τουρκίαμας ανέφερε πηγή του ΓΕΕΘΑ που επικοινώνησε με το defencenet.gr λίγο πριν εκδοθεί και η ανακοίνωση της Ακτοφυλακής. Δηλαδή έχουμε ένα σκάφος, το οποίο πρσαράζει σε βραχονησίδες μεταξύ δύο ελληνκών νησιών, σε ένα στενό δίαυλο, όπου κανονικά πρέπει να ελέγχονται και τα ... ψάρια που περνούν, κανείς δεν έχει αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται και μόνο όταν φτάνει το τουρκικό σκάφος από την μικρασιατική ακτή, γίνεται ανιτληπτό ότι κάτι συμβαίνει! Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό το χάσμα ασφάλειας να πούμε ότι οι Οινούσσες αποτελούσαν πρωταρχικό στόχο των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων στη "Βαριοπούλα του Αιγαίου" που αποκαλύφθηκε πριν από δύο χρόνια, το σχέδιο "SUGA", το οποίο προέβλεπε απόβαση και κατάληψη του νησιού, μεταξύ των άλλων ενεργειών στο Αιγαίο. Η θαλαμηγός έχει προσαράξει "μπροστά στη μύτη" του ελληνικού συστήματος ασφαλείας, το οποίο όμως δεν βλέπει τίποτα. Ούτε ελέγχεται το σκάφος το οποίο μέσα στη νύχτα έχει "παρκάρει" στο δίαυλο. Από εκεί και πέρα έχουμε τις γελοίες δικαιολογίες περί "φίλων"! Κάτι που κανένας, βέβαια, δεν μπορεί να επιβεβαιώσει, αλλά που πέρα από το κωμικοτραγικό του όλου θέματος, δεμ νομίζουμε ότι μπορεί να αποτελέσει καν δικαιολογητικό: Θα μπορούσε δηλαδή να γίνει ένα τροχαίο στον Έβρο από κάποιους Ουκρανούς και να ζητηθεί από την τουρκική τροχαία να επιληφθεί του θέματος; Όχι βέβαια. Αλλά πρόκειται για το ίδιο ακριβώς γεγονός. Σε ότι αφορά την ουσία του τι συνέβη: Δύο είναι τα ενδεχόμενα, όπως αναφέρουν σοβαρές πηγές του Πολεμικού Ναυτικού από τις οποίες ζητήθηκε η γμώμη τους: Στην καλύτερη περίπτωση, οι Ουκρανοί είχαν εφοδιαστεί με τουρκικου χάρτες που δείχνουν ότι όλες οι περιοχές ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού είναι τουρκικής αρμοδιότητας σε ότι αφορά την έρευνα και διάσωση. Βλέπουμε λοιπόν ότι εργάζονται σε βάθος για να παγιώσουν τις διεκδικήσεις του. Στην χειρότερη έχουμε μία κλασική προβοκάτσια: Ουκρανοί σε θαλαμηγό που έχει φύγει από την Κωνσταντινούπολη και προσαράζει ανάμεσα σε δυο ελληνικά νησιά και ζητεί την βοήθεια της τουρκικής ακτοφυλακής! Από μόνο του "μυρίζει" από μακριά. Για το "ρετάρισμα" του συστήματος ασφάλειας, τι να πούμε; Η κλασική παντελής έλλειψη επιτήρησης της ναυσιπολοΐας στο Αιγαίο, ακόμα και στα "καυτά" σημεία των συνόρων, η διενέργεια αποστολής έρευνας και διάσωσης από την Τουρκία μέσα σε μια περιοχή όχι απλώς ελληνικής αρμοδιότητας, αλλά 100% της ... Ελλάδας και απόδειξη στην πράξη στους διεθνούς οργανισμούς ότι μπορεί να επέμβει ταχύτερα και αποτελεσματικότερα ακόμα και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, ανάμεσα σε δυο ελληνικά νησιά που υποτίθεται ότι είναι (ή πρέπει να είναι) "με το δάκτυλο στην σκανδάλη". Η προϊούσα αποσύνθεση του συστήματος ασφάλειας, αρχίζει και τρομάζει. Τα στελέχη πρέπει να αντιληφθούν ότι δεν χωρούν δικαιολογίες, ούτε για τις οικονομικές δυσκολίες τους, ούτε για την έλλειψη μέσων που καταγράφεται, για να επιτρέπουν τέτοια επεισόδια. Η Ιστορία δεν θα γράψει ότι ο εθνικός ακρωτηριασμός ήρθε λόγω οικονομικών δυσκολιών... Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
απαράδεκτη και ντροπιαστική διάθεσης αρχικά απόκρυψης και εν συνεχεία υποβάθμισης των Ιμίων στην έρευνα και διάσωση, συνθέτουν την επιβεβαίωση της αποκάλυψης του defencenet.gr για τα 'Ίμια της έρευνας κια διάσωσης" τα ξημςρώματα του Σαββάτου.Και μόνο ότι οι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις και η Ακτοφυλακή επέτρεψαν σε τουρκικ΄σκάδη να εκτελέσουν αποστολή έρευνας-διάσωσης μέσα στα ελληνικά χωρικά ύδατα, σε απόσταση περίπου ενός μιλίου (και ούτε...) από τις ελληνικές ακτές, αυτό τα λέει όλα. Σε ότι αφορά την Τουρκία το ότι συνέβη κινείται μεταξύ της προβοκάτσιας και της αποκόμισης κερδών από μια συστηματική προσπάθεια διαμοιρασμού του Αιγαίου σε δυτικά του 25ου Μεσημβρινού και ανατολικά αυτού. Δηλαδή πρακτικά διχοτόμηση του Αιγαίου. Ας δούμε όλο το σκηνικό από την αρχή, όπως το αποκάλυψε το defencenet.gr περίπου 18 ώρες μετά το στήσιμό του: ""Ίμια" στο τομέα της έρευνας και διάσωσης είχαμε την χθεσινή νύχτα όταν θαλαμηγός με σημαία Μάλτας και πλήρωμα 5 ατόμων ουκρανικής καταγωγής προσάραξε μεταξύ Χίου και Οινουσσών, εντός των εθνικών χωρικών υδάτων και οι Τούρκοι αμφισβητώντας έμπρακτα την ελληνική αρμοδιότητα έσπευσαν και διέσωσαν τους Ουκρανούς, ενώ από ελληνικής πλευράς οι δυνάμεις διάσωσης έφτασαν "κατόπιν εορτής". Το πλήρωμα του σκάφους κάλεσε σε βοήθεια μέσα από την συχνότητα κινδύνου και παρά το γεγονός ότι το σκάφος βρισκόταν εντός του ελληνικού FIR, αλλά και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, δηλαδή σε περιοχή 100% εντός της ελληνικής αρμοδιότητας έρευνας και διάσωσης, η τουρκική ακτοφυλακή υποκαθιστώντας το Λιμενικό και χωρίς καν να θέσει θέμα συνεργασίας με τις ελληνικές αρχές, έσπευσε επικαλούμενη "τουρκική αρμοδιότητα" και με ταχύπλοο σκάφος το οποίο πέρασε ανάμεσα Χίου και Οινουσσών κατάφερε να φτάσει πρώτο πριν τα ελληνικά σκάφη! Περισυνέλεξε 3 από τα 5 μέλη του πληρώματος, ενώ τόσο το Λιμενικό, όσο και το ΓΕΕΘΑ που είναι αρμόδιο για τις αποστολές έρευνας και διάσωσης σε ότι αφορά την κατοχύρωση των ελληνκών δικαιωμάτων, ουσιαστικά απουσίασαν από το όλο σκηνικό". Αυτά γράφαμε το βράδυ του Σαββάτου (λόγω της συσκότισης και του "σφραγίσματος" όλων των δυνητικών πηγών, αρχικά η πληροφόρηση αναφερόταν σε επεισόδιο που έγινε δυτικά της Χίου, αλλά τελικά τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα: Έγινε σε ένα 100% ελεγχόμενο (υποτίθεται) από το ελληνικό σύστημα επιτήρησης, σημείο, ανατολικά της Χίου και δυτικά των Οινουσών και ΓΕΕΘΑ με την Ακτοφυλακή αναζητούσαν δικαιολογία στο ότι ... δενε ξέπεμψε σήμα κινδίνου η θαλαμηγός!). Μεσα σε αυτό το στενό εκτυλίχθηκε το επεισόδιο, το μοποίος το επιβεβαίωσε με την ακόλουθη ανακοίνωση η Ακτοφυλακή το απόγευμα της Κυριακής. Ιδού ολόκληρη η ανακοίνωση που εκδόθηκε 37 ώρες μετά το επεισόδιο και αφού βέβαια είχε αποκαλυφθεί από το defencenegt.gr: "Πρώτες πρωινές ώρες της 11/08/2012, η Λιμενική Αρχή Χίου ενημερώθηκε από στρατιωτικό παρατηρητήριο για την ύπαρξη ύποπτου σκάφους που κινείτο επί της οριογραμμής νοτιοανατολικά των Οινουσσών. Άμεσα απέπλευσε πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. προς την ανωτέρω περιοχή όπου στις 02.35 εντόπισε το εν λόγω σκάφος νοτιοανατολικά της βραχονησίδας «ΠΡΑΣΟΝΗΣΙΑ», εντός ελληνικών χωρικών υδάτων και διαπίστωσε ότι επρόκειτο για τουρκική ακταιωρό. Συγκεκριμένα η ανωτέρω ακταιωρός είχε προσεγγίσει το Θ/Γ «SELENA» σημαίας Μάλτας, το οποίο είχε προσαράξει στα «ΠΡΑΣΟΝΗΣΙΑ» και ο Κυβερνήτης του οποίου μη γνωρίζοντας ότι βρίσκεται εντός ελληνικών χωρικών υδάτων, όπως ισχυρίστηκε, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με φίλο του στην Τουρκία, όπου του ανέφερε ότι βρίσκεται σε κίνδυνο. Προφανώς ο φίλος του ως αποδέκτης της τηλεφωνικής κλήσης κινητοποίησε την Τουρκική Ακτοφυλακή. Δεν υπήρξε καμία εκπομπή κινδύνου από το εν λόγω σκάφος στις προβλεπόμενες συχνότητες. Στο Θ/Γ σκάφος, που είχε αποπλεύσει από την Κωνσταντινούπολη με προορισμό το Μπόντρουμ, επέβαιναν πέντε (05) αλλοδαποί (υπήκοοι Ουκρανίας) εκ των οποίων οι τρεις (03) επιβιβάστηκαν με βοηθητικό σκάφος (tender) στη τουρκική ακταιωρό και η οποία τη στιγμή που έφθασε το πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ στη περιοχή απομακρυνόταν με κατεύθυνση την περιοχή του Τσεσμέ. Εν συνεχεία το πλωτό περιπολικό Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. προέβη σε όλες τις διαδικασίες έρευνας – διάσωσης που προβλέπονται ενώ παράλληλα στο σημείο του συμβάντος έσπευσαν επιπλέον πλωτά περιπολικά Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ. από όμορες Λιμενικές Αρχές καθώς και το Ρ/Κ «ΜΙΧΑΛΗΣ» Ν.Χ. 259 με υλικά και μέσα απορρύπανσης με τη βοήθεια του οποίου αποκολλήθηκε το Θ/Γ σκάφος «SELENA». Οι διαδικασίες έρευνας – διάσωσης ολοκληρώθηκαν από τις αρμόδιες Ελληνικές Αρχές, με τη ρυμούλκηση του ανωτέρω Θ/Γ σε τοπικό νεωλκείο στην περιοχή «ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΟΛΟΣ» όπου και κατέπλευσε ασφαλώς στις 12.45. Κα�ά τη διαδικασία αποκόλλησης του σκάφους δεν παρατηρήθηκε ρύπανση του θαλασσίου περιβάλλοντος. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου". Και φυσικά κανείς δενσ κέφθηκε να στείλει ένα σκάφος, αν πιστέψουμε την ανακοίνωση, που να εμποδίσει την τουρκικη ακτοφυλακή να εκτελέσει την αποστολή! Και εν συνεχεία προπάθησαν να κρύψουν όπως "η γάτα τα περιττώματά της κάτω από το χαλί", το όλο επεισόδιο. Η ίδια η ανακοίνωση είναι απαράδεκτη και επικίνδυνη και απλά να πούμε ότι τα ίδια ακριβώς περί "φίλων" στην Τουρκίαμας ανέφερε πηγή του ΓΕΕΘΑ που επικοινώνησε με το defencenet.gr λίγο πριν εκδοθεί και η ανακοίνωση της Ακτοφυλακής. Δηλαδή έχουμε ένα σκάφος, το οποίο πρσαράζει σε βραχονησίδες μεταξύ δύο ελληνκών νησιών, σε ένα στενό δίαυλο, όπου κανονικά πρέπει να ελέγχονται και τα ... ψάρια που περνούν, κανείς δεν έχει αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται και μόνο όταν φτάνει το τουρκικό σκάφος από την μικρασιατική ακτή, γίνεται ανιτληπτό ότι κάτι συμβαίνει! Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό το χάσμα ασφάλειας να πούμε ότι οι Οινούσσες αποτελούσαν πρωταρχικό στόχο των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων στη "Βαριοπούλα του Αιγαίου" που αποκαλύφθηκε πριν από δύο χρόνια, το σχέδιο "SUGA", το οποίο προέβλεπε απόβαση και κατάληψη του νησιού, μεταξύ των άλλων ενεργειών στο Αιγαίο. Η θαλαμηγός έχει προσαράξει "μπροστά στη μύτη" του ελληνικού συστήματος ασφαλείας, το οποίο όμως δεν βλέπει τίποτα. Ούτε ελέγχεται το σκάφος το οποίο μέσα στη νύχτα έχει "παρκάρει" στο δίαυλο. Από εκεί και πέρα έχουμε τις γελοίες δικαιολογίες περί "φίλων"! Κάτι που κανένας, βέβαια, δεν μπορεί να επιβεβαιώσει, αλλά που πέρα από το κωμικοτραγικό του όλου θέματος, δεμ νομίζουμε ότι μπορεί να αποτελέσει καν δικαιολογητικό: Θα μπορούσε δηλαδή να γίνει ένα τροχαίο στον Έβρο από κάποιους Ουκρανούς και να ζητηθεί από την τουρκική τροχαία να επιληφθεί του θέματος; Όχι βέβαια. Αλλά πρόκειται για το ίδιο ακριβώς γεγονός. Σε ότι αφορά την ουσία του τι συνέβη: Δύο είναι τα ενδεχόμενα, όπως αναφέρουν σοβαρές πηγές του Πολεμικού Ναυτικού από τις οποίες ζητήθηκε η γμώμη τους: Στην καλύτερη περίπτωση, οι Ουκρανοί είχαν εφοδιαστεί με τουρκικου χάρτες που δείχνουν ότι όλες οι περιοχές ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού είναι τουρκικής αρμοδιότητας σε ότι αφορά την έρευνα και διάσωση. Βλέπουμε λοιπόν ότι εργάζονται σε βάθος για να παγιώσουν τις διεκδικήσεις του. Στην χειρότερη έχουμε μία κλασική προβοκάτσια: Ουκρανοί σε θαλαμηγό που έχει φύγει από την Κωνσταντινούπολη και προσαράζει ανάμεσα σε δυο ελληνικά νησιά και ζητεί την βοήθεια της τουρκικής ακτοφυλακής! Από μόνο του "μυρίζει" από μακριά. Για το "ρετάρισμα" του συστήματος ασφάλειας, τι να πούμε; Η κλασική παντελής έλλειψη επιτήρησης της ναυσιπολοΐας στο Αιγαίο, ακόμα και στα "καυτά" σημεία των συνόρων, η διενέργεια αποστολής έρευνας και διάσωσης από την Τουρκία μέσα σε μια περιοχή όχι απλώς ελληνικής αρμοδιότητας, αλλά 100% της ... Ελλάδας και απόδειξη στην πράξη στους διεθνούς οργανισμούς ότι μπορεί να επέμβει ταχύτερα και αποτελεσματικότερα ακόμα και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, ανάμεσα σε δυο ελληνικά νησιά που υποτίθεται ότι είναι (ή πρέπει να είναι) "με το δάκτυλο στην σκανδάλη". Η προϊούσα αποσύνθεση του συστήματος ασφάλειας, αρχίζει και τρομάζει. Τα στελέχη πρέπει να αντιληφθούν ότι δεν χωρούν δικαιολογίες, ούτε για τις οικονομικές δυσκολίες τους, ούτε για την έλλειψη μέσων που καταγράφεται, για να επιτρέπουν τέτοια επεισόδια. Η Ιστορία δεν θα γράψει ότι ο εθνικός ακρωτηριασμός ήρθε λόγω οικονομικών δυσκολιών... Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr