Μετά τους «συνωστισμούς» της Μαρίας Ρεπούση στον προβλήτα του λιμανιού της Σμύρνης, που είχε κοκκινίσει από το αίμα των διωκόμενων Ελλήνων, τα υπέροχα και ....
«εντυπωσιακά» στίφη των Οθωμανών που «παρελαύνουν κάτω από τον λαμπερό ήλιο» επιστρέφουν. Αυτήν τη φορά μέσα από ένα ανθελληνικού περιεχομένου «εκπαιδευτικό πρόγραμμα» που μοιράζεται σε παιδιά της Ε' τάξης δημοτικού κατά την επίσκεψή τους στο Μουσείο Ισλαμικών Τεχνών του Μουσείου Μπενάκη. Το προπαγανδιστικό πόνημα που προωθεί ήθη, έθιμα και παραδόσεις του τουρκικού ιμπεριαλιστικού επεκτατισμού και πειθαναγκάζει ανήλικες ψυχές να θαυμάζουν «τις κελεμπίες, τα μιχράμπ και τους ιμάμηδες» της Τουρκίας αποκαλύφθηκε όταν αγανακτισμένος γονέας κατήγγειλε με ενυπόγραφη επιστολή του στον διευθυντή σχολείου των βορείων προαστίων ότι «δεν μπορεί να βλέπει το παιδί του να γράφει το αρχαιοελληνικό όνομά του από δεξιά προς τα αριστερά σαν τους βάρβαρους Οθωμανούς που σκλάβωσαν την πατρίδα μας και μας έκαναν ραγιάδες». Μάλιστα ο ίδιος γονιός (γνωστός γιατρός στο επάγγελμα) μας εξέφρασε τους φόβους του για πιθανή εμπλοκή στη χρηματοδότηση του βιβλίου (εκτός από τον ελληνικό λαό που το πληρώνει μέσω του κρατικού Προϋπολογισμού) και μηχανισμών του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής. Ο γνωστός γιατρός προσήλθε στη «δημοκρατία» έξαλλος. Μας διηγήθηκε ότι κατά την είσοδο των παιδιών στο μουσείο («λες και εξέλειπαν άλλα μουσεία, όπως το Βυζαντινό, ένα ελληνοχριστιανικό», όπως σχολίασε) οι υπεύθυνοι μοίρασαν στους μαθητές εγχειρίδιο με τίτλο «Μια φορά κι έναν καιρό στην Ανατ�λή». Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή του καταγγέλλοντος προς τον διευθυντή του σχολείου, στη σελίδα 6 του συγκεκριμένου εντύπου αρχίζει η πλύση εγκεφάλου: «Η αραβική γλώσσα, αντίθετα με την ελληνική γράφεται από τα δεξιά προς τα αριστερά. Προσπάθησε να γράψεις με αυτό τον τρόπο. Πόσο δύσκολο είναι;» Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι οι μαθητές καθοδηγούμενοι ανέγραψαν επί των εντύπων το μικρό τους όνομα από τα δεξιά προς τα αριστερά. Σε άλλη σελίδα αναγράφεται: «Ο στρατός των Οθωμανών σουλτάνων έκανε συχνά παρελάσεις στις μεγάλες πόλεις της αυτοκρατορίας, για να δείξει τη δύναμή του. Φαντάσου πόσο εντυπωσιακή θα ήταν η εμφάνιση των στρατιωτών με τις επίχρυσες πανοπλίες τους να παρελαύνουν κάτω από τον λαμπερό ήλιο». Με τον τρόπο αυτό, όπως καταγγέλλει ο γονιός, ο συγγραφέας του εγχειριδίου επιχειρεί να ερεθίσει τη φαντασία του μαθητή και παραπλανώντας τον να του προκαλέσει αισθήματα θαυμασμού για τα κατορθώματα του οθωμανικού μιλιταρισμού που καταδυνάστευσε επί εκατονταετηρίδες πολλές χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και την Ελλάδα. Στο εγχειρίδιο που πήραν στα χέρια τους εκατοντάδες Ελληνες μαθητές επιχειρείται -μεταξύ άλλων- ανάκληση της ιστορικής μνήμης, καθώς φωτογραφίζονται τα σκλαβοπάζαρα, το παιδομάζωμα, καθώς επίσης και γενοκτονίες Ελλήνων, Ποντίων και Αρμενίων: «Οι μουσουλμάνοι ηγεμόνες διατηρούσαν τον έλεγχο της αυτοκρατορίας τους έχοντας στην υπηρεσία τους μια δύναμη χιλιάδων στρατιωτών. Αρχικά οι στρατιώτες ήταν Αραβες, αργότερα όμως για την κατάκτηση νέων εδαφών και τη διατήρηση της εξουσίας χρησιμοποιήθηκαν μισθοφόροι από την Κεντρική Ασία, Τούρκοι ή σκλάβοι από �ην Ευρώπη», αναφέρεται. Στέφανος Χίος Πηγή: koinos-topos.blogspot.com
«εντυπωσιακά» στίφη των Οθωμανών που «παρελαύνουν κάτω από τον λαμπερό ήλιο» επιστρέφουν. Αυτήν τη φορά μέσα από ένα ανθελληνικού περιεχομένου «εκπαιδευτικό πρόγραμμα» που μοιράζεται σε παιδιά της Ε' τάξης δημοτικού κατά την επίσκεψή τους στο Μουσείο Ισλαμικών Τεχνών του Μουσείου Μπενάκη. Το προπαγανδιστικό πόνημα που προωθεί ήθη, έθιμα και παραδόσεις του τουρκικού ιμπεριαλιστικού επεκτατισμού και πειθαναγκάζει ανήλικες ψυχές να θαυμάζουν «τις κελεμπίες, τα μιχράμπ και τους ιμάμηδες» της Τουρκίας αποκαλύφθηκε όταν αγανακτισμένος γονέας κατήγγειλε με ενυπόγραφη επιστολή του στον διευθυντή σχολείου των βορείων προαστίων ότι «δεν μπορεί να βλέπει το παιδί του να γράφει το αρχαιοελληνικό όνομά του από δεξιά προς τα αριστερά σαν τους βάρβαρους Οθωμανούς που σκλάβωσαν την πατρίδα μας και μας έκαναν ραγιάδες». Μάλιστα ο ίδιος γονιός (γνωστός γιατρός στο επάγγελμα) μας εξέφρασε τους φόβους του για πιθανή εμπλοκή στη χρηματοδότηση του βιβλίου (εκτός από τον ελληνικό λαό που το πληρώνει μέσω του κρατικού Προϋπολογισμού) και μηχανισμών του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής. Ο γνωστός γιατρός προσήλθε στη «δημοκρατία» έξαλλος. Μας διηγήθηκε ότι κατά την είσοδο των παιδιών στο μουσείο («λες και εξέλειπαν άλλα μουσεία, όπως το Βυζαντινό, ένα ελληνοχριστιανικό», όπως σχολίασε) οι υπεύθυνοι μοίρασαν στους μαθητές εγχειρίδιο με τίτλο «Μια φορά κι έναν καιρό στην Ανατ�λή». Οπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή του καταγγέλλοντος προς τον διευθυντή του σχολείου, στη σελίδα 6 του συγκεκριμένου εντύπου αρχίζει η πλύση εγκεφάλου: «Η αραβική γλώσσα, αντίθετα με την ελληνική γράφεται από τα δεξιά προς τα αριστερά. Προσπάθησε να γράψεις με αυτό τον τρόπο. Πόσο δύσκολο είναι;» Το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι οι μαθητές καθοδηγούμενοι ανέγραψαν επί των εντύπων το μικρό τους όνομα από τα δεξιά προς τα αριστερά. Σε άλλη σελίδα αναγράφεται: «Ο στρατός των Οθωμανών σουλτάνων έκανε συχνά παρελάσεις στις μεγάλες πόλεις της αυτοκρατορίας, για να δείξει τη δύναμή του. Φαντάσου πόσο εντυπωσιακή θα ήταν η εμφάνιση των στρατιωτών με τις επίχρυσες πανοπλίες τους να παρελαύνουν κάτω από τον λαμπερό ήλιο». Με τον τρόπο αυτό, όπως καταγγέλλει ο γονιός, ο συγγραφέας του εγχειριδίου επιχειρεί να ερεθίσει τη φαντασία του μαθητή και παραπλανώντας τον να του προκαλέσει αισθήματα θαυμασμού για τα κατορθώματα του οθωμανικού μιλιταρισμού που καταδυνάστευσε επί εκατονταετηρίδες πολλές χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και την Ελλάδα. Στο εγχειρίδιο που πήραν στα χέρια τους εκατοντάδες Ελληνες μαθητές επιχειρείται -μεταξύ άλλων- ανάκληση της ιστορικής μνήμης, καθώς φωτογραφίζονται τα σκλαβοπάζαρα, το παιδομάζωμα, καθώς επίσης και γενοκτονίες Ελλήνων, Ποντίων και Αρμενίων: «Οι μουσουλμάνοι ηγεμόνες διατηρούσαν τον έλεγχο της αυτοκρατορίας τους έχοντας στην υπηρεσία τους μια δύναμη χιλιάδων στρατιωτών. Αρχικά οι στρατιώτες ήταν Αραβες, αργότερα όμως για την κατάκτηση νέων εδαφών και τη διατήρηση της εξουσίας χρησιμοποιήθηκαν μισθοφόροι από την Κεντρική Ασία, Τούρκοι ή σκλάβοι από �ην Ευρώπη», αναφέρεται. Στέφανος Χίος Πηγή: koinos-topos.blogspot.com