Στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη παρέμεινε η Ελλάδα, σύμφωνα με στοι�εία έρευνας της Nielsen για την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη. Οι Έλληνες τα βλέπουν όλα μαύρα. Και πώς να μην τα βλέπουν άλλωστε με όλα αυτά που συμβαίνουν; Παρά το γεγονός...
ότι η Ελλάδα σημείωσε μια μικρή άνοδο συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του έτους, ο δείκτης καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 43 μονάδες, ! παρα μένοντας σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια κάτω από τις 60 μονάδες.
Ωστόσο, μην απογοητευόμαστε υπάρχουν και χειρότερα… Τελευταία στη σχετική κατάταξη είναι η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία με 40 μονάδες και η Ιταλία με 41 μονάδες.
Όσο για τις 10 ποιο αισιόδοξες; Προέρχονται αποκλειστικά από την Ασία και τη Μέση Ανατολή, ενώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες οι οκτώ προέ�χονται από την Ευρώπη. Τυχαίο;;;
Η Ινδονησία έγινε η πιο αισιόδοξη χώρα του πλανήτη, με την Καταναλωτική της Εμπιστοσύνη να βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2012 στις 120 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Ινδία (119 μονάδες) και οι Φιλιππίνες (116 μονάδες).
Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο κατά τρεις μονάδες στις 91 μονάδες.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
«Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο είναι εμφανές πως παραμένουν εξαιρετικά επιφυλακτικοί με τα έξοδα τους. Η παρατεινόμενη Ευρωπαϊκή κρίση, σε συνδυασμό με την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της Κίνας και της Ινδίας, επηρέασε τις παγκόσμ�ες αγορές και επανέφερε την αβεβαιότητα σε αρκετά σημεία του πλανήτη, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να περιορίσουν τα χρήματα που δαπανούν», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας.
trelokouneli.gr