«Εάν υπάρξει νέο επιχειρηματικό ενδιαφέρον στο μέλλον για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Βόρειων Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, εμείς θα δώσουμε την έγκριση μας» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση...
της βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Μαρίνας Χρυσοβελώνη, στη Βουλή, με αφορμή απόφαση της εταιρείας sea link ferries, θυγατρικής της NEL, να ανακαλέσει τη δρομολόγηση πλοίου ΑΛΚΥΟΝΗ στη γραμμή, επικαλούμενη πτώση της επιβατικής κίνησης και καθυστέρηση στις επισκευαστικές εργασίες του πλοίου. Η κ. Χρυσοβελώνη υποστήριξε ότι τα νησιά αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακτοπλοϊκής σύνδεσης, καθώς στη Σκιάθο και τη Σκόπελο λειτουργούν μεταβατικά δικαστήρια, τα οποία έχουν περισσότερους δικάσιμους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ο κ. Μουσουρούλης τόνισε ότι οι εταιρείες στο πλαίσιο του νόμου 2932 και όσον αφορά τις ελεύθερες δρομολογήσεις, δρομολογούν ελεύθερα τα πλοία τους ανάλογα με την επιχειρηματική πρωτοβουλία και ότι η πολιτεία οφείλει να διαπιστώνει ότι εκπληρώνονται οι προϋποθέσεις δρομολόγησης και βεβαίως σε αντίθετη περίπτωση να παραμβαίνει.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι οι Βόρειες Σποράδες, Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος, συνδέονται, αυτή τη στιγμή ακτοπλοϊκά με το λιμάνι του Βόλου, με τον Άγιο Κωνσταντίνο Στυλίδας και με την Εύβοια μέσω Κύμης.
Ο υπουργός τόνισε, επίσης, ότι σύντομα στη βουλή σκοπεύει να καταθέσει μια μελέτη σχετικά με τα προβλήματα της ακτοπλοΐας, προκειμένου όλα τα κόμματα να τοποθετηθούν και επί του κοινωνικού και επί του οικονομικού ζητήματος.
Δήλωσε ότι η σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα δεν είναι μόνο πολιτική απόφαση, στηρίζεται και σε μια σειρά παραμέτρων που αφορούν την οικονομία, αλλά και τις διεθνείς συνθήκες.