Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Νέο "τσουνάμι" στα media από Σεπτέμβριο

Oι επιχειρήσεις των ΜΜΕ ετοιμάζονται να εφαρμόσουν το χειρότερο σενάριο...

Όπως διαβάζουμε στο ΠΑΡΟΝ, αυτό το σενάριο περιλαμβάνει μείωση του κλάδου στο 25% σε σύγκριση με την κατάσταση πριν το μνημόνιο, λόγω της πτώσης της διαφήμισης...

Σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, προβλέπονται απολύσεις που θα φτάσουν το 15% του προσωπικού και μείωση αποδοχών που ίσως να ξεπεράσει το 10%



Διαβάστε περισσότερα στο Zappit.gr