Η εταιρία Apollo Aviation Group αποκτά, έναντι τιμήματος 40,4 εκατ. δολαρίων, τα τέσσερα αεροσκάφη τύπου Airbus A340-300, που χρησιμοποιούσαν η παλιά «Ολυμπιακή Αεροπορία» και οι ...
«Ολυμπιακές Αερογραμμές». Τη σχετική απόφαση για την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών υπέγραψε ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, ολοκληρώνοντας τη σχετική διαδικασία, σε συνέχεια της απόφασης (23/12/2011) της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων. Στον διαγωνισμό για την απόκτηση των τεσσάρων αεροσκαφών, η εταιρία Apollo Aviation Group ανακηρύχθηκε πλειοδότρια. Οι άλλες τρεις εταιρίες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας, ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια). Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, από τον Σεπτέμβριο 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση, κ.λπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το Δημόσιο. Ενώ, σύμφωνα με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνον το κόστος της επένδυσης που θα απαιτείτο για να καταστούν σήμερα τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα, θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια. Το υπουργείο επισημαίνει ότι η πώληση των τεσσάρων αυτών αεροσκαφών, είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, αφού είχε αποφασιστεί έπειτα από δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος έληξε με επιτυχία τον περασμένο Αύγουστο, αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί έως σήμερα.
«Ολυμπιακές Αερογραμμές». Τη σχετική απόφαση για την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών υπέγραψε ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, ολοκληρώνοντας τη σχετική διαδικασία, σε συνέχεια της απόφασης (23/12/2011) της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων. Στον διαγωνισμό για την απόκτηση των τεσσάρων αεροσκαφών, η εταιρία Apollo Aviation Group ανακηρύχθηκε πλειοδότρια. Οι άλλες τρεις εταιρίες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας, ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια). Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, από τον Σεπτέμβριο 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση, κ.λπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το Δημόσιο. Ενώ, σύμφωνα με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνον το κόστος της επένδυσης που θα απαιτείτο για να καταστούν σήμερα τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα, θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια. Το υπουργείο επισημαίνει ότι η πώληση των τεσσάρων αυτών αεροσκαφών, είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, αφού είχε αποφασιστεί έπειτα από δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος έληξε με επιτυχία τον περασμένο Αύγουστο, αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί έως σήμερα.