Και…
λόγω κρίσης Επιμένουν ελληνικά υπέρ των εγχώριων προϊόντων οι καταναλωτές, καθώς η κρίση φαίνεται να άλλαξε τις συνήθειες και να αντέστρεψε παλαιότερες τάσεις αγοράς εισαγόμενων. Σε ρεπορτάζ του Alpha παρουσιάζονται τα στοιχεία που έφερε στο φως η έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με την οποία, εννέα στους δέκα καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα από τα εισαγόμενα.
λόγω κρίσης Επιμένουν ελληνικά υπέρ των εγχώριων προϊόντων οι καταναλωτές, καθώς η κρίση φαίνεται να άλλαξε τις συνήθειες και να αντέστρεψε παλαιότερες τάσεις αγοράς εισαγόμενων. Σε ρεπορτάζ του Alpha παρουσιάζονται τα στοιχεία που έφερε στο φως η έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με την οποία, εννέα στους δέκα καταναλωτές προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα από τα εισαγόμενα.