Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΠΛΑΤΩΝΑΣ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ


Για την δημιουργια του συμπαντος αναφερουν σχετικα οι θρησκειες ,ενω παρα πολλοι ανα τους αιωνες σχολιασαν-ερμηνευσαν τα λεγομενα απο τα ιερα βιβλια των θρησκειων,υπαρχει ομως ενας μονο σε ολοκληρο τον πλανητη και κανενας αλλος που εγραψε για την δημιουργια του κοσμου σε επιστημονικο επιπεδο γραφοντας με βαση την γεωμετρια που ειναι η επιστημη των "θεων" πως δημιουργηθηκε τελικα το.....
συμπαν. Ουδεποτε υπηρξε παρομοιο εργο σαν αυτο του Πλατωνα που να εξηγει τοσο τεκμηριωμενα τον τροπο με τον οποιο εγινε το συμπαν.Προ λοιπον της δημιουργιας του συμπαντος θα μας πει ο μεγας αυτος δασκαλος ολα τα πραγματα βρισκοταν χωρις λογο ,χωρις αιτια ,χωρις μετρο.Οταν ομως αρχισε να δημιουργειται το συμπαν τοτε κατα πρωτον το πυρ ,το υδωρ,,η γη,και ο αερας,βρισκοταν ολα αυτα σε ασυμμετρη κατασταση.απο αυτα τα τεσσερα πηρε ο θεος αρχιζοντας να κανει το συμπαν ,τους εδωσε σχημα,και αριθμους,τακτοποιοντας αριστα τα παντα.Τα σωματα αυτα το πυρ,η γ� ,το υδωρ,ο αερας εχουν βαθος το οποιο βαθος περιλαμβανει την επιφανεια των σωματων,η επιφανεια αυτη για καθε σωμα συνισταται απο τριγωνα.Ολα τα τριγωνα προερχονται απο αλλα δυο τριγωνα,που το καθενα τους εχει μια γωνια ορθη και δυο οξειες.Το ενα απο αυτα τα τριγωνα απο τα δυο του μερη εχει το ενα μερος της ορθης γωνιας να περικλειεται υπο ισων πλευρων.Το ισοσκελες τριγωνο ,και το αλλο εχουν ανισα μερη ορθης γωνιας ,περικλειομενης απο ανισες πλευρες,του σκαληνου.Αυτη ειναι η αρχη του πυρος και των αλλων σωματων,τις δε αρχες που ειναι ανωτερες απο αυτε�! � της γνωριζει μονον ο θεος δημιουργος και οποιος απο τους ανθρωπους ειναι φιλος του θεου.Ας παρουμε θα πει ο μεγας δασκαλος τα δυο τριγωνα απο τα οποια κατασκευαστηκαν τα σωματα του πυρος και των αλλων στοιχειων απο αυτα τα δυο τριγωνα το ενα ειναι ισοσκελες που ειπαμε ηδη,το αλλο ομως εχει παντοτε το τετραγωνον της μεγαλυτερης του πλευρας τριπλασιο απο το τετραγωνο της μικροτερης του πλευρας.Ξαναρχιζοντας απο το πρωτο στοιχειο που ειναι και το μικροτερο απο τα τεσσερα θα δουμε οτι το τριγωνο αυτο εχει την υποτεινουσα διπλασια κατα μηκος απο την μικροτερη �λευρα.Οταν συνδεθουν τα τριγωνα αυτα ανα δυο και αυτο το πραγμα επαναλειφτει τρεις φορες ωστε να στηριξουμε τις διαγωνιους και τις μικρες πλευρες εις ενα κοινον σημειον,ως κεντρο τοτε τα εξ αυτα τριγωνα γινονται ενα ισοπλευρο τριγωνο,μαζι με αλλα τεσσερα τα οποια οταν ενωθουν σε τρεις επιπεδες γωνιες κανουν μια στερεα γωνια η οποια ειναι εφεξης ( γωνια που εχει κοινη κορυφη μια πλευρα κοινη,και της αλλες δυο πλευρες απο το ενα μερος και το αλλο της κοινης)της αμβλυτερης γωνιας απο τις επιπεδες γωνιες.Οταν αυτο το πραγμα γινει τεσσερις φορες σχηματιζε! ται � �ο πρωτο ειδος του στερεου(πυρ) το οποιο διαχωριζει ολοκληρη την περιφερεια μεσα στην οποια βρισκεται ,σε ισα και ομοια μερη.Το δευτερο ειδος στερεου γινεται απο τα ιδια τριγωνα,οταν συννενωθουν οκτω ισοπλευρα τριγωνα,τεσσαρων επιπεδων.Αμα αυτο το πραγμα επαναλληθει εξι φορες τελειοποιειται και το δευτερο σωμα (αερας).Το τριτο σωμα (υδωρ)γινεται απο εκατον εικοσι στοιχεια.(τριγωνα ενωμενα απο δωδεκα στερεες γωνιες).Καθε μια γωνια περικλειεται απο πεντε επιπεδα ισοπλευρα τριγωνα. Το ενα ειδος των τριγωνων το σκαληνο οταν δημιουργησε τα πρωτα τρια σωματασταματησε και ερχεται ενα νεο αλλο τριγωνο το ισοσκελες (τριγωνο) που δημιουργησε το τεταρτο σωμα,με την ενωση ισοσκελων τριγωνων ανα τεσσερα.Δηλαδη ενωθηκαν οι ορθες αυτες γωνιες των τεσσαρων αυτων τριγωνων,στο κεντρο σχηματιζεται λοιπον ενα ισοπλευρο τετραγωνο οταν ενωθουν εξι τετοια τετραγωνα κανουν οκτω στερεες γωνιες απο τις οποιες η καθε μια αποτελειται απο τρεις επιπεδες ορθες.Το σχημα του νεοσχηματισθεντος αυτου σχηματος ειναι κυβικο που εχει εξι επιπεδες τετραγωνες,ισοπλευρες βασεις.Επειδη ομως ειναι δυνατον να γινει και μια ακομη δημ�! �ουρ� �ια τριγωνων οταν ο Θεος αποφασισε να κανει το συμπαν χρησιμοποιησε τελικα και αυτον τον συνδιασμο,δηλαδη το πενταγωνικον δωδεκαεδρο,που αντιπροσωπευει τον αιθερα.Υστερα σε ενα αλλο σημειο μας λεει σχετικα για τα μειγματα των σωματων που δημιουργησαν την ψυχη.Κατα πρωτον πηρε απο το ολοκληρο το μειγμα ενα μερος.Απο της δυο βασικες ουσιες δημιουργησε μια τριτη ανμειγνυοντας και της τρεις εφτιαξε μια τεταρτη την ψυχη.Το νεο αυτο μειγμα το χωρισε σε κομματια-μοιρες και το καθενα απο αυτα περιεχει ποσοτητες απο ολες της ουσιες.Μια ποσοτητα αφαιρεθηκε για τ� πρωτο μειγμα ουσια,για το δευτερο μειγμα ουσια αφαιρεθηκε διπλασια ουσια σε σχεση με το πρωτο μειγμα.Υστερα ελαβε ποσοτητα ιση με το 1/2 της δευτερας ουσιας και τριπλασιας της πρωτης.Τεταρτον διπλασια της δευτερης,πεμπτη δε τριπλασια της τριτης,εκτη οκταπλασια της πρωτης,εβδομη εικοσιεπταπλασια της πρωτης.Μετα απο αυτα συμπληρωσε τα διπλασια-τριπλασια διαστηματα αποκοπτωντας απο τα αρχικα μειγματα επι πλεον και τοποθετωνταστα αναμεσα σε εκεινα,κατα τροπο ωστε σε καθε διαστημα να υπαρχουν δυο μεσοτητες.Η μεν μια απο αυτες υπερεχει απο το ενα ακρο! οσο υπερεχεται και απο το αλλο η δε αλλη υπερεχει σε ισον αριθμο απο οσον υπερεχεται.Επειδη ομως απο αυτα εδημιουργηθησαν νεα διαστηματα και επιτριτα και εντογδοα με το διαστημα του επογδοου συμπληρωνε ολα τα επιτριτα αφηνοντας ενα μοριο απο το καθενα εξ αυτων.Το τμημα αυτο παριστανει ενα διαστημα που εχει την ιδια αριθμητικη σχεση που εχει το 256 προς το 243.Ολη αυτη λοιπον την συνθεση διπλη αφου την εσχισε ο Θεος κατα μηκος στο μεσον ενωσε το μεσον της μιας με το μεσον της αλλης σε σχημα Χ,λυγισε τα ακρα των σκελων και αφου τα ενωσε στο αντιθετο προς την διαστα�ρωση σημειο ,
σχηματισε δυο κυκλους.Απο τους κυκλους αυτους τον ενα τοποθετησε εξωτερικα και τον αλλον εσωτερικα και εδωσε κινηση στους κυκλους να γυριζουν παντοτε κατα τον ιδιο τροπο και στον ιδιο τοπο.Στην μεν εξωτερικη φορα εβαλε ο Θεος την φυση του αμεταβλητου και στην δε εσωτερικη την φυση του μεταβλητου.Την μεν κυκλοτερη κινηση του αμεταβλητου την εβαλε προς τα δεξια,κατα την πλευρα ,την δε κινηση του αλλου προς τα αριστερα ,κατα την διαμετρο.Μεγαλυτερη ομως ισχυ εδωσε στην περιφορα του αμεταβλητου.Την δε περιφορα του μεταβλητου που ειναι εσωτερικη την εσχισε �ε εξι,σχηματιζοντας επτα ανισους κυκλους αναλογα προς το καθενα απο τα διπλασια και τριπλασια διαστηματα,που ειναι τρια σε καθε ειδος,ωστε οι κυκλοι αυτοι να εχουν αντιθετες κατευθυνσεις μεταξυ τους.Οι τρεις κυκλοι εχουν την ιδια ταχυτητα ,οι δε τεσσερις αλλοι κυκλοι εχουν διαφορετικη ταχυτητα και αναμεταξυ τους και ως τους προς τους τρεις πρωτους κυκλους αλλα με αναλογικη κινηση.Ο Πλατωνας εχει μυηθει στην πυθαγορια διδασκαλια οπως ειναι γνωστο.Συμφωνα με τον Γιαννη Καραγεωργιου ο Πλατων ειναι ημιμαθης οπως εχει αναφερει σε καποιο αρθρο του.Εδω �! �α δι αφωνησω με τον Καραγεωγιου καθως ο Πλατωνας δεν ειχε μεγαλα περιθωρια ,γιατι εαν ελεγε πολλα πραγματα στους μαθητες τα εγραφε και στα βιβλια θα του εκλειναν οι εβραιοι την σχολη.Ειναι σιγουρο οτι εχει μεσα στην δημιουργια του κοσμου Πυθαγορεια γεωμετρια για την δημιουργια του συμπαντος αλλα οχι εξ ολοκληρου.Η Αγια γραφη μας περιγραφει οπως και οι αλλες θρησκειες με εναν παρα πολυ απλοικο τροπο την δημιουργια του κοσμου και μονον ο Πλατωνας παγκοσμιος ειναι ο μονος που εγραψε σε επιστημονικο επιπεδο σχετικα.Σε ολο του το εργο μιλα οτι το συμπαν εκανε ο ε�ας μοναδικος θεος δημιουργος ,και οχι ο Διας ο δηθεν πατερας των Θεων ,ουτε καποιος αλλος Ολυμπιος αναφερεται ως δημιουργος του συμπαντος.
Κλεινοντας τα λογια του στην αρχη του εργου ειναι τα πιο σημαντικα ισως καθως στην ερωτηση γιατι εκανε ο θεος το συμπαν,τι αναγκη ειχε να δωσει ζωη να δημιουργησει ενας θεος αναρχος που δεν τον ελεφωει κανεανας .Η απαντηση ηταν οτι επειδη ειναι καλος εδωσε ζωη ,και στον καλο δεν υπαρχει καμια κακια ,κανενα μισος γιατι ο Θεος ειναι αγαθος