Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ - ORTHODOXY IN SOUTHERN ITALY TODAY -

ΚΟΣΜΑ μοναχού Ιερά Μονή οσίου Ιωάννου του Θεριστού.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣS:
M di SAN GIOVANNI THERISTIS
89040 BIVONGI (RC) – ITALIA
Tel 0039-964-734017΄
Ολοι μάθαμε στα σχολεία μας για τις αποικίες των αρχαίων προγόνων μας στη Νότιο Ιταλία και Σικελία. Οπατέρας της τραγωδίας, ο Αισχύλος, άφησε την τελευταία του πνοή στην Γέλα της Σικελίας και... ο πατέρας της ιστορίας, ο Ηρόδοτος, πέθανε στους Θουρίους, λίγο πιο κάτω από τον
Τάραντα. Ο Πλάτων αργότερα, ''ότε ήμην νέος'', όπως έγραψε στα γεράματά του, διάλεξε τις Συρακούσες, για να πραγματώσει τα πολιτικά του οράματα. 
Και σήμερα ακόμη σώζονται και θαυμάζονται οι αρχαίοι ναοί του Ακράγαντα και το θέα! τρο � �ου Ταυρομενίου.Ως νεοέλληνες όμως, διαπράξαμε ολέθριο σφάλμα που δεν ασχοληθήκαμε και με τον χριστιανικό ελληνισμό της περιοχής αυτής. Για 5 περίπου αιώνες η περιοχή που περιέχεται στα άτυπα όρια που οι ίδιοι οι Ιταλοί ονομάζουν Μεγάλη Ελλάδα, υπήγετο απ΄ ευθείας στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και ανέδειξε πλήθος Οσίων και Ομολογητών, αντέταξε δε σθεναρή άμυνα, στο βίαιο εκλατινισμό που κατά καιρούς είχε επιχειριθεί. Η περίπτωση των Οσίων Βαρθολομαίου και Λουκά, μετά το Σχίσμα, οι οποίοι διασώθηκαν θαυματουργικά από τις φλόγες που άναψαν οι Λατίνοι, τους �ποίους οι Όσιοι, ήλεγχαν και στιλίτευαν, είναι μία από τις πολλές που μπορεί κανείς να αναφέρει.Η βαθμιαία όμως αποξένωση της περιοχής από την Ορθόδοξη Ανατολή, η παρακμή του Βυζαντίου, η εκδίωξη των ορθοδόξων επισκόπων , ο επιτεινόμενος έλεγχος στον ορθόδοξο μοναχισμό και ο γενικότερος εκλατινισμός της περιοχής, έθαψαν έναν ολόκληρο πνευματικό πολιτισμό. Έτσι το 1480, ο πρώην αγιορείτης μοναχός Αθανάσιος Χαλκιόπουλος, στον Ιέρακα (GERASE), αντικατέστησε το ορθόδοξο τυπικό με το λατινικό. Στα 1572, στο κεφαλοχώρι των σημερινών ελληνόφωνων χωριών της Καλαβ�! �ίας, στο Γιαλό του ΒΟΥΑ (BOVA MARINA), έκανε το ίδιο ο αρμενοκύπριος επίσκοπος Ιούλιος Σταυριανός.Όλα έδειχναν ότι η Μεγάλη Ελλάδα της εποχής του Βυζαντίου, δεν θα γινόταν γνωστή, στο ευρύτερο ξένο και ελληνικό κοινό, που τα τελευταία χρόνια πύκνωνε τις επισκέψεις του, στις ελληνόφωνές περιοχές της Καλαβρίας και της Απουλίας. Η εποχή αυτή θα αποτελούσε υπόθεση των αρχαιολόγων και των μουσείων.Το φθινόπωρο όμως του 1994, ομάδα Μοναχών από το Άγιο Όρος, εγκαταστάθηκε στο ερειπωμένο μοναστήρι του Οσίου Ιωάννου του Θεριστού. Με έδρα την Μονή ιερομόναχος τελεί σποραδικά �ειτουγίες στις εκκλησίες του Ρήγιου, Καταντζάρο της Καλαβίας καθώς και στις Σικελικές πόλεις της Μεσσήνης και Κατάνης.Πρόσφατα, το ελληνόφωνο χωριό του Γαλλιτσιανού, παρεχώρησε στην Μονή, τοποθεσία στην οποία ανεργέθηκε εκκλησία, ονομαζόμενη ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , που ως μετόχι, θα υπάγεται στο Μοναστήρι του Θεριστού και μ' αυτόν τον τρόπο, κατέστη κέντρο αναφοράς των Ορθοδόξων της Μεγάλης Ελλάδος.Την Ιστορία πρέπει να την μελετούμε συνεχώς και σε βάθος. Λαοί χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένοι να εξαφανισθούν μέσα στη σύγχρονη καταναλωτική και τηλε�! �πτι� �ή ισοπέδωση. Για να εξηγήσουμε το παρόν, πρέπει να σπουδάσουμε το παρελθόν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε αιχμάλωτοι του χρόνου. Η γνώση του παρελθόντος είναι αναγκαία αφετηρία, αλλά δεν αρκεί. Αν δεν επικονωνήσουμε με τον σύγχρονο άνθρωπο, τότε η παρουσία μας εδώ μοιάζει με αρχαιολογική παράδοση. Για μας ο τόπος της αρχαίας και Βυζαντινής Μεγάλης Ελλαδος, δεν είναι απλώς μια ανάμνηση, ένα απέραντο μουσείο, γιατί μουσείο είναι η ληξιαρχική πράξη θανάτου ένός πολιτισμού!Η καθ΄όλα αξιέπαινη αρχαοελληνική σκέψη δεν έχει την εσχατολογική προο�τική του χριστιανισμού ο οποίος ξέρει να ''κινεί'' την Ιστορία και να στρέφεται προς το μέλλον. Έτσι δίπλα στα αγιασμένα ερείπια των αείμνηστων προγόνων μας, αποθέσαμε ευλαβικά, σύγχρονες εικόνες που φιλοτέχνησαν οι αγιογράφοι μας. Το λιβάνι χαϊδεύει τους τοίχους και εισέρχεται μέσα στις σχισμές του, ο τόπος εμπνέει συνεχώς για νέες δημιουργίες, δεν είναι νεκροταφείο. Πρόκειται για ένα εξαίσιο, απέραντο και πλούσιο πεδίο της Ιστορίας, που επιφυλάσσει στον προσκυνητή – και όχι στον τουρίστα – ευχάριστες εκπλήξεις. Κοντά στις σπασμένες κολώνες α�! �χαί� �υ ναού, ψηλαφούμε μια μισοσβησμένη τοιχογραφία. Όλα για μας είναι παλιά και όλα είναι καινούργια και επίκαιρα, αφού τα ζωογονεί το Πνεύμα της Εκκλησίας.Στην πολύχρονη πνευματική του διαδρομή, ο Ελληνισμός μεγαλούργησε όταν ανοίχθηκε και διαλέχθηκε με άλλους λαούς και πολιτισμούς. Πρέπει πάντοτε να μην ξεχνάμε τον μεγάλο ρόλο που έπαιξαν οι αποικίες κατά την αρχαιότητα, αλλά και την οικουμενικότητα της ορθοδόξου Βυζαντινης Αυτοκρατορίας η οποία εφώτισε πλήθος εθνοτήτων. Πιστεύουμε ότι το οικουμενικό είναι αληθινό και το αληθινό είναι οικουμενικό.Η Με�άλη Ελλάδα, με το πλούσιο παρελθόν της, με την σύγχρονη ορθόδοξη παρουσία της, με τις δυνατότητες που παρέχει σήμερα η PAX EUROPA, μπορεί να αποτελέσει ένα ανοικτό και διαρκές βήμα απ΄όπου, χωρίς εθνικιστικές υστερίες και φανατισμούς, μπορούμε να μιλούμε και να συζητούμε συνεχώς, γιατί "ΚΑΘΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ"The Monastery of St. John Theristis is built in an area where Byzantine monasticism flourished between the eigth and eleventh centuries, during which time Calabria fell within the ecclesiastical jur! isdictio n of the Ecumenical Patriarchate of Constantinople.
The monastery preserves part of the ancient Katholikon (sanctuary and choir) from the eleventh century. The newly erected chapel inside the monastery is dedicated to the Calabrian anchorites: St. Fantino the Young (+ Thessalonica, 10th cent.) and his disciple, St. Nicephoros the Myrrh-Gusher (+ Mount Athos, The Great Lavra). On the monastery grounds one also finds the cave and spring blessed by St. John Theristis (10th cent.)
In December of 1994 the Regional Council of Calabria unanimously declared the Byzantine area situated between the Stilaro and Assi Rivers as "sacred" in order to favour the re-establishment of Orthodox monasticism in the area. On 24 February 1995 the Town Council of Bivongi officially consigned the monastery to the Orthodox Archdiocese of Italy, in order to restore the ancient links between Italo-Greek and Athonite monasticism.
The monastery celebrates its feast on 24 February, the Feast of St. John Theristis.
The epenses and charitable works of the monastic community of St. John Theristis are defrayed in large part by donations not only from Orthodox Christians in Italy, but also from other Orthodox members from all over the world.
 
 Σε ορισμένες εκκλησίες της νοτίου Ιταλίας, επιτράπηκε η εφαρμογή του ελληνιού τυπικού στις λειτουργίες των Ορθόδοξων, έστω και με λατινικούς χαρακτήρες.
Il Sacro ! Monaster o di San Giovanni Theristis si trova in un territorio nel quale è fiorito il monachesimo bizantino attorno all' VIII-XI secolo, tempo durante il quale la Calabria rientrava ecclesiasticamente sotto la giurisdizione del Patriarcato Ecumenico di Costantinopoli. Il l Katholikon del monastero risale all'XI secolo. Esso, recentemente è stato restaurato e riedificato come era anticamente. Nel territorio monastico si trova anche la Grotta e la fonte santificata da san Giovanni Theristis (sec. X). Nel dicembre del 1994 il Consiglio Regionale della Calabria ha dichiarato all'unanimità l'area bizantina sita tra i fiumi Stilaro e Assi sacra per consentirvi il ristabilimento dei monaci ortodossi. Il 24 febbraio 1995 il Comune di Bivongi ha consegnato ufficialmente il Monastero all'Arcidiocesi Ortodossa d'Italia, contribuendo così al ripristino degli antichi legami intercorsi tra il monachesimo italo-greco e quello athonita. Il monastero celebra la propria festa il 24 febbraio, ricorrenza di san Giovanni Theristis.LA LOCALITA
Il monastero di San Giovanni Theristis, si trova nelle campagne del Comune di Bivongi, in una vallata sovrastata dalle ripide pareti del monte Consolino, denominata Vallata bizantina dello Stilaro. E' una zona nella quale tutto parla di monachesimo e di mondo bizantino. L'area monastica è compresa in un ristretto pianoro a cavallo tra le fiumare dello Stilaro e dell'Assi. E' possibile raggiungerla dopo pochi minuti di macchina lasciando la provinciale per Bivongi ed imboccando il grande ponte che la sovrasta. Il piccolo monastero con alcune celle , rimane a sinistra del grande portale granitico attraverso il quale si accede al cortile e quindi alla basilica. In fondo al cortile rimangono i ruderi del vecchio monastero. La basilica, dedicata a San Giovanni Theristis, risale alla fine dell'XI secolo. Tracce d'un preesistente luogo di culto sono riscontrabili presso l'attuale nartece (il vano in fondo alla navata della basilica). Il monastero fa parte degli insediamenti a! scetici posti sulle pendici del Consolino e delle colline circostanti. Tali insediamenti erano abitati da diversi monaci così forniti di cultura, spiritualità e ascetismo, da far definire questa zona la Terrasanta del monachesimo greco - ortodosso in Calabria. Dal 1994 vivono stabilmente nel monastero pregando, studiando e lavorando, alcuni monaci greco-ortodossi provenienti dal Monte Athos (Grecia). Essi sono tornati in questa località rimasta così a lungo abbandonata, spinti dalla fede e dalle memorie storiche, per elevare le loro preghiere a Dio, esattamente come tanti loro confratelli di più di mille anni fa. Questo è il primo monastero italiano fondato da monaci athoniti.
BIZANTINI E NORMANNI
Nel periodo che va dal VI all'XI secolo, le regioni dell' Italia meridionale appartennero all'Impero Romano d'Oriente. In questo torno di tempo, alcuni avvenimenti causarono una massiccia emigrazione di monaci orientali verso la Sicilia e la Calabria. Nel VII secolo, il sorgere della potenza arab-musulmana mise in fuga molti anacoreti dimoranti nei deserti della Siria, della Palestina, dell'Egitto e della Libia. La persecuzione iconoclasta, avviata dall'Imperatore Leone Isaurico, diede origine, nel secolo successivo, ad un esodo massiccio di asceti che fuggirono portando appresso le sacre icone. Infine, dal IX secolo emigrarono in Calabria i monaci siciliani lasciando alle loro spalle l'occupazione araba. Nella parte interna della regione, lontano da grossi insediamenti umani, questi asceti crearono eremi, laure e cenobi, diffondendo la lingua e la cultura dell'Oriente ortodosso cristiano e arrecando notevole beneficio economico alla gente del luogo. Nel 1030, i Normanni, soldati di ventura già al soldo del Principe di Salerno, cominciarono a guadagnar terra autonomamente, entrando in conflitto con molti signori e con Papa Leone IX che, nel 1053, venne fatto prigioniero a Civitate in Puglia. Dopo la separazione tra la Chiesa d'Oriente e quella d'Occidente avvenuta nel 1054, il Papa si rappa! cificò con i Normanni e ne riconobbe le conquiste: la Calabria (1059), l'Italia meridionale (1071) e successivamente la Sicilia. Divenuti difensori del Papa, i Normanni ne assecondarono l'opera di latinizzazione volta a sottrarre all'Ortodossia bizantina le diocesi greche dell'Italia meridionale. Quest'operazione fu condotta con prudenza evitando di esasperare i rapporti con le popolazioni di tradizione greca. I Normanni furono pure molto prudenti nei riguardi dei monaci greci ma sostennero palesemente le fondazioni latine. Nel 1091, Papa Urbano II fece venire in Calabria il celebre S. Brunone di Colonia che, nelle Serre, fondò la Certosa di S. Stefano del Bosco. A questa nuova fondazione, Ruggero il Normanno fece donazione nel 1094 dei beni del monastero greco dell'Arsafia sul fiume d'Assi, comprendente diversi casali, tra cui Bivongi. Fino a quel tempo Bivongi era appartenuta al monastero degli Apostoli (il grande rudere che oggi si nota salendo la strada per raggiungere il monastero di S. Giovanni).
SAN GIOVANNI E IL MONASTERO
Nel piccolo insediamento monastico posto tra le fiumare dell'Assi e dello Stilaro, visse nell IX secolo San Giovanni, un umile monaco nato nella Palermo occupata dagli Arabi. Ancora ragazzo scappò da Palermo su suggerimento della madre ridotta in schiavitù dopo una razzia araba nelle campagne di Stilo. Egli raggiunse la terra dei suoi padri e divenne cristiano ricevendo il battesimo. Giovanni, divenuto monaco, visse santamente giungendo addirittura ad operare miracoli. Il più noto è quello della mietitura del grano a Maroni, un fondo verso la marina, che gli valse il titolo di Theristis (Mietitore). La fama dei miracoli di San Giovanni giunse fino alla corte del Conte Ruggero il Normanno il quale concesse al monastero generose elargizioni. Venne così costruito un edificio più grande. Il Katholikon - l'attuale basilica bizantino-normanna - fu edificato in memoriam di San Giovanni Theristis. Avviatosi alla latinizzazione, il cenobio alternò periodi di grande ! fervore religioso ad altri di rilassatezza. Nel 1457 il Visitatore Apostolico inviato dal Papa ne constatava la decadenza. Nel 1579, con la costituzione dell'Oriente Basiliano d'Italia, il monastero divenne uno dei principali cenobi della nuova congregazione religiosa. Ancora nel secolo successivo risultava sede del noviziato ed era il principale convento basiliano della Calabria meridionale. Il monastero, fornito d'una ricca biblioteca, ha avuto illustri abati tra i quali il dotto Apollinare Agresta della vicina Mammola. Le difficoltà create nel XVII secolo da una banda di briganti, determinarono l'abbandono del cenobio da parte dei monaci che si trasferirono nel 1662 a Stilo, nel grande convento di San Giovanni Theristis fuori le mura (San Giovanni Nuovo), dove vennero traslate le reliquie di San Giovanni e dei santi asceti Nicola e Ambrogio. Per il vecchio monastero cominciò l'abbandono. Al principio del secolo scorso, in seguito alle leggi napoleoniche, il convento divenne demanio del Comune di Bivongi e, dopol'unità d'Italia, venne venduto a diversi proprietari. Questi lo trasformarono adattandolo alle loro esigenze agricole. Infine nel 1980 i loro eredi lo donarono al Comune. I lavori di restauro sono stati avviati nel 1990 e vengono completati verso la fine del 2002 con la riedificazione del katolikon.Sua Santità il Patriarca Ecumenico Bartolomeo I , nell' ambito della sua storica visita - pellegrinaggio nella Calabria bizantina , ha visitato il monastero il 21 Marzo 2001 , portando una piccola reliquia di San Giovanni Theristis dal omonima basilica di Stilo.
IL KATHOLIKON
Costruita nella seconda metà dell'XI secolo, la basilica costituisce una chiara testimonianza architettonica di transizione dall'epoca bizantina a quella latina. Infatti presenta frammisti tra loro, elementi architettonici bizantini e normanni. La basilica si presenta come chiesa bizantina, ma con dimensioni normanne. Elementi dell'architettura normanna si notano all'intero, nei quattro pilastri angolari chius! i da qua ttro archi che sorreggono la cupola: quello della navata e quello del presbiterio sono a sesto acuto (gotici). La cupola, poggia su una base cubica contornata da due file di denti di sega e diventa, all'altezza delle 4 finestrelle, ottagonale, a causa di quattro nicchiette che smussano gli angoli del cubo. Sul prisma ottagonale s'innesta il cilindro della cupola coperto da una calotta ribassata. Lo stile bizantino è invece evidente nell'esterno della basilica, nei muri perimetrali costruiti con strati di pietra concia e con cotto alternati, contornati da lesene di mattoni posti di piatto e di coltello che in alto si chiudono ad arco, nelle lesene all'esterno dell'abside che, intersecandosi, formano archi ogivali ed insieme a tutto tondo arieggianti motivi dell'architettura araba. Tracce di affreschi denotano come i muri della basilica, fossero un tempo affrescati. Le absidiole esterne e quella principale, gli spioventi delle stesse e dei bracci del transetto, la cupola, con il tamburo contornato da 16 sottii colonnine a mezzo tondo in cotto, che tutto sovrasta, offrono nell'insieme la visione di una struttura protesa verso l'alto. Contemplando la basilica nel silenzio della campagna, l'animo avverte, con un gran senso di pace, l'invito ad elevare lo sguardo e lo spirito al cielo. 
Κείμενο του ηγουμενεύοντος μοναχού Κοσμά
για την Ορθόδοξη παρουσία στη Μεγάλη Ελλάδα


Όλοι λίγο-πολύ ακούσαμε για τις αποικίες των αρχαίων Ελλήνων στη νότιο Ιταλ! ία κ� �ι τη Σικελία. Πόλεις όπως η Ελέα, ο Τάρας, η Σύβαρις, ο Κρότων, οι Επιζεφύριοι Λοκροί, το Ρήγιον, η Μεσσήνη, η Κατάνη και κυρίως οι Συρακούσες είναι πολύ γνωστές σε αυτούς που μελετούν την αρχαία ιστορία. Πνευματικά αναστήματα του ύψους ενός Αισχύλου, ενός Ηροδότου κι ενός Πυθαγόρα άφησαν την τελευταία τους πνοή εδώ. Φιλόσοφοι νόες, όπως αυτοί του Εμπεδοκλή από τον Ακράγαντα και του Παρμενίδη από την Ελέα προκαλούν και σήμερα το δέος. Ένας μεγάλος ποιητής, ο Πίνδαρος, γνώρισε καλά την προστασία του τυράννου των Συρακουσών "εν πολυμάλω Σικελία", όπως γράφει στ�ν Πυθιόνικο. Ο Πλάτων, αργότερα, ταξίδεψε τρεις φορές στην ίδια πόλη για να πραγματώσει τα πολιτικά του δράματα. Εκεί ο λιτοδίαιτος Αθηναίος ξαφνιάστηκε από τον σικελικό πλούτο· "Ελθόντα δε με ο ταύτη λεγόμενος αυ βίος ευδαίμων, Ιταλιωτών τε και Συρακουσίων τραπεζών πλήρης, ουδαμή ουδαμώς ήρεσεν". (Επιστολή Ζ').
Οι Ρωμαίοι με την κατάκτηση και τη λεηλασία των Συρακουσών στα 212 π.Χ. εδραίωσαν την κατοχή της Μ. Ελλάδος. Φρόντισαν όμως να σκοτώσουν τον Αρχιμήδη. Ήταν η μοναδική προσφορά τους στον τομέα της επιστήμης... Σίγουρα η περιοχή ήταν ο τόπος, όπου ο�! � Ρωμ αίοι ήρθαν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε τη γνωστή φράση του Οράτιου τη σχετική με τον εξελληνισμό της Ρώμης. Οφείλουμε όμως να τονίσουμε ότι ο Ελληνισμός μετέφερε και το Χριστιανισμό στη Δύση. Η επιστολή του αποστόλου Παύλου προς Ρωμαίους γράφτηκε στα Ελληνικά, η αρχική εκκλησιαστική γλώσσα της Ρώμης ήταν η ελληνική, όπως μαρτυρούν και οι κατακόμβες της. Κι εδώ η Μεγάλη Ελλάδα στάθηκε πολύτιμος αγωγός και πέρασμα γιά τον εκπολιτισμό της Εσπερίας. Ο άγιος Μαρκιανός π.χ. στάλθηκε από την Ελληνική Αντιόχεια, από τον �πόστολο Πέτρο, ως επίσκοπος στις Συρακούσες.
Ο Ελληνισμός, χριστιανικός πια, άντεξε και μετά τις γοτθικές επιδρομές του 5ου αι. μ.Χ. Όταν τον επόμενο αιώνα ο Ιουστινιανός έστειλε το στρατηγό Βελισσάριο να ανακτήσει την περιοχή από τους βαρβάρους "αυτώ (Βελισσαρίω) προσεχώρουν οσημέραι οι ταύτη άνθρωποι", γιατί ανήκαν στο ίδιο Γένος και γι' αυτό οι Ρωμηοί φυσιολογικά επιβλήθηκαν επί αιώνες. Οι Φράγκοι ιστορικοί μιλούν για "εκβυζανπσμό" της περιοχής, αφού προηγουμένως φρόντισαν να υψώσουν αδιαπέραστα τείχη μεταξύ των διαφόρων ιστορικών περιόδων. Δεν ! έχου με, εξ άλλου, καμία μάχη των "Βυζαντινών" εναντίον των Καλαβρών, γιατί απλούστατα δεν μπορούσαν να πολεμήσουν εναντίον του λαού τους!
Γύρω στο 580, όμως οι Λογγοβάρδοι, ένα γερμανικό φύλο, έφθασαν μέχρι τον Τάραντα. Έτσι οι Ρωμηοί έδωσαν τ' όνομα της αρχαίας Καλαβρίας (Απουληίας) στη σημερινή ομώνυμη περιοχή για λόγους κύρους, επειδή έχασαν εκεί πολλά μέρη από τους εισβολείς.
Η εξάπλωση του Μονοφυσιτισμού στη Μέση Ανατολή ανάγκασε πολλούς ορθοδόξους μοναχούς να καταφύγουν στη Μ. Ελλάδα. Η φυγή συνεχίσθηκε κι όταν οι Άραβες τον 7ο αι. κατέκτησαν την Παλαι�τίνη και τη Συρία. Όμως το πιο μεγάλο πλήθος των μοναχών έφθασε εδώ με την Εικονομαχία. Ολόκληρες μοναστικές αδελφότητες ήρθαν σ' αυτές τις εικονόφιλες περιοχές, φέρνοντας μαζί τους βαθειά εκκλησιαστική και θύραθεν παιδεία, κτιτορικά και μοναστικά τυπικά, πολύτιμα χειρόγραφα, εικόνες και άγια λείψανα. Στα 732/33 ο αυτοκράτωρ Λέων Γ' ο Ίσαυρος, αντιδρώντας στην εικονόφιλη στάση του Πάπα Ρώμης, υπήγαγε τη Μ. Ελλάδα εκκλησιαστικά στην Κωνσταντινούπολη, γεγονός το οποίο έμελλε να έχει βαρύνουσες επιπτώσεις στον εκκλησιαστικό και τον εν γένει πολιτισμό της! περ� �οχής. Ολόκληρος ο βίος διαποτίζεται από την ανατολική πνευματικότητα, τα μοναστήρια ανέρχονται σ' εκατοντάδες κι αναδεικνύονται μεγάλες οσιακές μορφές· ο όσιος Ηλίας ο Σικελιώτης, ο όσιος Ηλίας ο Σπηλαιώτης, ο όσιος Φιλάρετος, ο όσιος Νείλος, ο όσιος Ιωάννης ο Θεριστής και ο όσιος Νικόδημος είναι μερικοί απ' αυτούς. Στην Καλαβρία κατέφυγαν τον 9ο και 10ο αι. μοναχοί από τη Σικελία, όταν οι Άραβες της Αφρικής πέρασαν στα 827 μ.Χ. στο νησί κι άρχισαν να το κατακτούν.
Εκείνο, όμως, που αλλάζει οριστικά την κατάσταση είναι η Σύνοδος του Μέλφι (1059). Κατ' αυτή οι τυχ�διώκτες Νορμανδοί έδωσαν όρκο πίστεως στον Πάπα και υποσχέθηκαν να υποτάξουν τη Μεγάλη Ελλάδα. Με την κατάληψη του Παλέρμο (Πανόρμου) και του Μπάρι (Βάρεως) στα 1071 οι κατακτητές προχώρησαν στην επί βάσεων εκκλησιαστική αναδιοργάνωση των κτήσεών τους. Στη Σικελία εύκολα τοποθέτησαν Φράγκους επισκόπους, αλλά στην Καλαβρία δυσκολεύτηκαν πολύ. Εδώ ο εκλατινισμός, πολλές φορές βίαιος, διήρκεσε επί πολύ, γιατί η αντίσταση των Ορθοδόξων ήταν σθεναρή. Στο Ρήγιο αντικατέστησαν τον αρχιεπίσκοπο Βασίλειο μ' έναν νεαρό στα 1089. Σώζεται η επιστολή του αρχιεπισκό! που, όπου διαφαίνεται καθαρά η βία των κατακτητών και της Ρώμης. Μνημονεύουμε απλώς εδώ την περίπτωση δύο μεγάλων ομολογητών, μετά το Σχίσμα του 1054, του οσίου Λουκά (†1114) και του οσίου Βαρθολομαίου (†1131) που διασώθηκαν θαυματουργικά από τις φλόγες που άναψαν οι Φραγκολατίνοι. Η βαθμιαία απομάκρυνση από την ορθόδοξη Ανατολή, ο επιτεινόμενος έλεγχος στον ορθόδοξο μοναχισμό και οι διαρκείς κατακτήσεις από διάφορα έθνη οδήγησαν στην παρακμή του χριστιανικού Ελληνισμού. Στον Ιέρακα (Gerace) αντικατέστησε το ορθόδοξο τυπικό με το λατινικό ο πρώην αγιορείτης Αθανάσι�ς Χαλκεόπουλος, στα 1480, ως λατίνος επίσκοπος της πόλης, ενώ στη Βούα (Bova) το άλλαξε ο αρμενοκύπριος Ιούλιος Σταυριανός στα 1572.
Η παρακμή των ελληνορρύθμων πια μοναστηριών ήταν εμφανής. Στα 1579 ο Πάπας για να επιτύχει τον απόλυτο εκλατινισμό οργάνωσε όλους τους Έλληνες μοναχούς της Μ. Ελλάδας σε τάγμα, κατά τα δυτικά πρότυπα, στο γνωστό τάγμα των Βασιλειανών. Στις αρχές του 19ου αι. από τα ελάχιστα ελληνόρρυθμα που είχαν απομείνει, ο Πάπας κατήργησε 13 στην Καλαβρία. Όσον αφορά την περιουσία, αυτή καταπατήθηκε με διάφορους τρόπους, όπως με την commenda, δηλαδ�! � δια της παραδόσεως αυτών σε διάφορα λαϊκά πρόσωπα - ευγενείς που "έπαιρναν" τα εισοδήματα. Εξ άλλου, αρχής γενομένης από τους Νορμανδούς, οι διάφοροι κατακτητές δώριζαν μοναστήρια ολόκληρα στα φραγκολατινικά που ίδρυσαν οι ίδιοι.
Μέσα στον γενικό εκλατινισμό διασώθηκαν δύο γλωσσικές νησίδες, τα γνωστά ελληνόφωνα χωριά της Καλαβρίας και τα εννέα της Απουλίας. Οι κάτοικοι τους μέχρι σήμερα μιλούν μια διάλεκτο από αρχαία, μεσαιωνικά και νεότερα γλωσσικά στοιχεία, τεκμήριο εναργές της αδιάσπαστης ελληνικής παρουσίας.
Φάνηκε για λίγο ότι θα μπορούσαν ν' α�ασχέσουν αυτήν την παρακμή οι πολυάριθμοι Έλληνες και αλβανόφωνοι που κατέφθασαν από τον Μοριά και την Ήπειρο μετά την τουρκική πρόελαση κατά τον 15ο αι. Τελικά η παπική εκκλησία αναγκάσθηκε στα 1919 να ιδρύσει την Ουνίτικη επισκοπή του Λούγκρο για τους αλβανόφωνους της Καλαβρίας. Για τους αλβανόφωνους της Σικελίας ιδρύθηκε άλλη όμοια επισκοπή στην Piana dei Greci, έξω από το Παλέρμο.
Κι ενώ όλα έδειχναν ότι η Μεγάλη Ελλάδα αποτελούσε μόνο υπόθεση της Αρχαιολογίας μια και όλη η περιοχή είναι κατάσπαρτη από ερείπια ναών, μοναστηριών, σπηλαίων και ορθοδόξω�! � τοπ ωνυμιών, αγιορείτες μοναχοί εγκατεστάθηκαν στο ερειπωμένο μοναστήρι του οσίου Ιωάννη του Θεριστή το φθινόπωρο του 1994. Έκτοτε νεοχειροτονηθέντες αυτόχθονες ιερείς τελούν ιερές Ακολουθίες στις πόλεις Λέτσε της Απουλίας, Ρήγιο και Καταντσάρο της Καλαβρίας καθώς και στη Μεσσήνη, Κατάνη της ανατολικής Σικελίας όπου διαμένουν πολλοί φοιτητές μας, μόνιμα εγκατεστημένοι Έλληνες και άλλοι ομόδοξοι αλλοεθνείς.
Πρόσφατα τελείωσε και η ανέργεση μικρού ναΐσκου στο ελληνόφωνο χωριό του Γαλλιτσιανού για τις ανάγκες των "γκρεκάνων" Ορθόδοξων. Τον Αύγουστο του 200 η κοινότητα του Μαντανίτσι μας παρεχώρησε τη Μονή του Ευαγγελισμού (Αν. Σικελία). Αξιοσημείωτη και συγκινητική είναι η προσέλευση των εξ Ελλάδος προσκυνητών, οι οπoίoι συμπαρίστανται ηθικά και υλικά στη διακονία αυτή. Η όλη προσπάθεια τελεί υπό την ευλογία του οικείου Μητροπολίτου Ιταλίας κ. Γενναδίου. Έτσι το όντως "Τείχος του Αίσχους" που χώριζε τις δύο ακτές του Ιονίου κατέρρευσε στο τέλος της ληγούσης χιλιετίας, αφού είχε ορθωθεί αδιαπέραστο στις αρχές της. Αυτός ο τόπος χάρισε στη Δύση δύο οικουμενικής σημασίας πολιτισμούς ΜΟΝΟΝ όταν είχε επαφ�! �ς με την Ανατολή. Δίκαια αποκλήθηκε η Καλαβρία χώρα της Δύσης στραμμένη προς την Ανατολή "terra d' occidente volta verso l' oriente". Τα καράβια των αρχαίων αποίκων, οι μοναχοί και οι άγιες εικόνες που κατέπλεαν θαυματουργικά στις ακτές της έσμιγαν ειρηνικά τις δύο ακτές. Οι σημερινοί προσκυνητές φέρνουν εικόνες, κεριά, λιβάνι, λείψανα, βιβλία των "σχισματικών" Ελλήνων, το δίλεπτο της χήρας και τα δάκρυα. Οι ιεροί τόποι άρχισαν, τολμούμε να πούμε προς δόξαν Θεού, να αναδίδουν ουράνιες ευωδιές...
Τρεις είναι οι παράγοντες που επέτρεψαν και προκάλεσαν την επιστροφή της Ορθοδοξία� στη Μ. Ελλάδα. Ο πρώτος ήταν η έντονη επιθυμία μερικών πεφωτισμένων Καλαβρών, οι οποίοι ανέπτυξαν σχέσεις με την Ελλάδα και ιδιαίτερα με το Άγιον Όρος. Ο δεύτερος είναι η Ενωμένη Ευρώπη, η οποία επιτρέπει άνετη και απρόσκοπτη κίνηση μεταξύ των πολιτών των κρατών - μελών της. Είτε το θέλουμε είτε όχι, καλούμαστε να ζήσουμε στην εποχή μας, όπου γίνεται πολύς λόγος για παγκοσμιοποίηση, διασπορά, μειονότητες, ανθρώπινα δικαιώματα και πολυπολιτισμικότητα. Ο τρίτος παράγοντας είναι η αποϊεροποίηση του Δυτικού κόσμου, ο οποίος εναγωνίως αναζητά το ιερό ακόμ! η κα� � στις επικίνδυνες σέκτες και τις αποκρυφιστικές θρησκείες. Η παρουσία μας σ' έναν τόπο που είχε τραφεί με φιλοκαλικά κείμενα κατά το παρελθόν είναι ευπρόσδεκτη και προκαλεί ποικίλες συζητήσεις, καλές περιέργειες και ενδιαφέρουσες αναζητήσεις.
Κοντά σ' όλα αυτά πρέπει να προσθέσουμε ότι ο περιφρονημένος ιταλικός Νότος αρχίζει να κατανοεί ότι με τον Ελληνισμό γίνεται σεβαστός. Σε μια εποχή που η φιλοκαλία και άλλα ασκητικά ορθόδοξα κείμενα γνωρίζουν απανωτές εκδόσεις, κυρίως στον Βορρά (!), η ορθόδοξη παρουσία σ' έναν τόπο που κάποτε "παρήγαγε" τέτοιου �ίδους πνευματικότητα έχει βαρύνουσα σημασία. Την ιστορία πρέπει να τη μελετούμε. Λαοί χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένοι να εξαφανισθούν μέσα στη σύγχρονη τηλεοπτική και καταναλωτική ισοπέδωση. Για να εξηγήσουμε το παρόν, πρέπει να σπουδάζουμε το παρελθόν. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε όμηροί του. Αν δεν επικοινωνήσουμε με την εποχή μας, η παρουσία μας εδώ είναι μια τουριστική περιπλάνηση. Για μας ο τόπος δεν είναι μόνο ανάμνηση, δεν είναι μουσείο, γιατί μουσείο είναι η ληξιαρχική πράξη ταφής ενός πολιτισμού. Παραφράζοντας τον ψαλμικ�! � στί χο μπορούμε να πούμε ότι "η Ιστορία μου ενώπιόν μου εστί διαπαντός". Το παρελθόν είναι μια διαρκώς κινούμενη πραγματικότητα, ρευστή, ακαθόριστη και απρόβλεπτη. Ο τόπος εμπνέει για νέες δημιουργίες. Τα παλιά είναι καινούργια κι επίκαιρα, αφού τα διαπερνάει το πνεύμα της Εκκλησίας.
Στην μακραίωνη πνευματική του διαδρομή ο Ελληνισμός μεγαλούργησε, όταν ανοίχθηκε, όταν συναντήθηκε με άλλους πολιτισμούς. Πρέπει πάντοτε να έχουμε υπ' όψιν το σημαντικό ρόλο που έπαιξαν οι αποικίες, κατά την αρχαιότητα, όπως επίσης και την οικουμενικότητα της ορθοδόξου αυτοκ�ατορίας.
Η Μεγάλη Ελλάδα με το πλούσιο παρελθόν της, με μια σύγχρονη και ορθόδοξη παρουσία, με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που παρέχει η Pax Europea μπορεί να αποτελέσει ένα ανοιχτό βήμα απ' όπου μπορούμε να μιλούμε και να συζητούμε συνεχώς. Το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των Ιταλών για την ορθόδοξη πνευματικότητα και την εικόνα είναι ενδεικτικό του ότι ο Χριστιανικός Ελληνισμός είναι επίκαιρος.
Άραγε εμείς οι Ελλαδικοί θα συλλάβουμε τα μηνύματα των καιρών;


Διαβάστε περισσότερα »

Ο πρώην υπαρχηγός ΑΤΑ Γιώργος Νταβρής ζητάει να ξανανοίξει ο φάκελος Ηλιάκη

ΗΡΩΑΣ.
Υψίστη ντροπή! Ο Ερντογάν δικάζει, οι Έλληνες κουκουλώνουν…Η κατάρριψη του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη από τον Τούρκο χειριστή Ιμπραήμ Χάλι στο γνωστό περιστατικό της 26ης Μαΐου 200, ήταν μέρος του σχεδίου "Βαριοπούλα", για αποσταθεροποίηση του Ερντογάν μέσω επιθετικής στάσης προς την Ελλάδα.. Αυτό ...ισχυρίζονται Τούρκοι εισαγγελείς που ερευνούν την συγκεκριμένη συνωμοσία σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας Τurkiye.Ο πρώην υπαρχηγός ΑΤΑ Γιώργος Νταβρής ζήτησε από τον υπουργό εθνικής άμυνας να ξανανοίξει τον φάκελο Ηλιάκη και να διε! ρευν ήσει τις συνθήκες της κατάρριψης του αεροπλάνου. Όπως τόνισε στο IONION FM, είναι απαράδεκτο ο Ερντογάν να καθίζει στο σκαμνί τους ηθικούς αυτουργούς της υπόθεσης «Βαριοπούλα» 
και η ελληνική πολιτεία να κουκουλώνει το θέμα. Ζήτησε από τον Υπουργό εθνικής Άμυνας, Δημήτρη Αβραμόπουλο που κατάγεται από την Ηλεία να διαβάσει τις αναφορές που έστειλε ο ίδιος εκείνη την περίοδο ως υπαρχηγός ΑΤΑ στην Λάρισα. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Νταβρής είχε στείλει τότε επιστολές προς τον πρόεδρο της δημοκρατίας,τον πρωθυπουργό, υπουργούς και μερικούς μήνες μετά αποστρατεύτηκε

ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

ΑΓΡΙΟ ΞΥΛΟ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

samaras
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Την ώρα που προσερχόταν στο Αιγάλεω για να μιλήσει στη λαοθάλασσα του ο κ.Σαμαράς, στην πιο πέρα γωνία δύο στελέχη του μάζευαν κλωτσιές, γροθιές και φάπες από ομάδα 30 αριστεριστών που τους την είχαν στημένη.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν διαψεύδονται, ομάδα αγανακτισμένων αριστερών νεαρής ηλικίας μετά από επεισόδιο με ηλικωμένο επετέθη σε δύο νεοδημοκράτες που προσπάθησαν να προστέψουν τον ηλικωμένο που προπηλακίστηκε και έπεσε στο έδαφος. Το αποτέλεσμα ήταν να βγούν από τα στενά που καιροφυλακτούσαν καμιά 30 αρια και να τους κάνουν ασήκωτους και μες στα αίματα.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες έχει τραυματιστεί ο πρόεδρος της Νομαρχιακής Ανατολικής Αττικής της ΝΔ και ένας δημοτικός σύμβουλος Γέρακα.

Λίγο αργότερα ξύλο έφαγε και ο πρόεδρος της Νομαρχιακής στο Χαλάνδρι.

Και όλα αυτά γιατί η αστυνομία προστάτευε τον αρχηγό κι όλη η δύναμή της ήταν εκεί.

πηγη


Διαβάστε περισσότερα »

Καμπανάκι Κοραντή σε Χρυσοχοΐδη - Τί συμβαίνει με τις παρακολουθήσεις;

Μπορεί οι (ν)τροπολογίες να κατατίθενται σωρό σε μία Βουλή που δείχνει πως καταρρέει και δείχνει να έχει γίνει άντρο εξυπηρετήσεων, μπορεί η κυβέρνηση να τυρβάζει περί άλλων και να σχεδιάζει πότε, πως και αν θα προχωρήσει στις διαβόητες εκλογές, όμως τουλάχιστον ένας βουλευτής �υνεχίζει να ασχολείται με θέματα ουσίας για την χώρα και τους πολίτες, αλλά και ελέγχου του κυβερνητικού έργου.

Και ίσως αυτή του η εμμονή στην εργασία που του ανέθεσε ο Ελληνικός λαός, ίσως η γνώση που διαθέτει για ειδικά θέματα (γνώση που είναι δεδομένο πως κάποιοι την φοβούνται), τον έχει κάνει στόχο ανήθικων και ψευδέστατων επιθέσεων, τις οποίες ο ίδιος παρακάμπτει επειδή γνωρίζει πως αυτές είναι απόπειρες τροχοπέδης και έμμεσου εκφοβισμού του. Αφού, λοιπόν, ψάξαμε, ρ�! �τήσ� �με και μάθαμε πως η δικογραφία έχει μεταφερθεί στην Βουλή με αίτηση άρσης της βουλευτικής ασυλίας του κ. Ιωάννη Κοραντή (βουλευτή Επικρατείας του ΛΑΟΣ, (σχετικό άρθρο – έρευνα άκρως αποκαλυπτικό, πρόκειται να δημοσιεύσουμε τις αμέσως επόμενες ημέρες) πρώην διπλωμάτη –επί σειρά πολύ δύσκολων ετών πρέσβης στην Άγκυρα- και πρώην διοικητής της ΕΥΠ), αλλά όλως παραδόξως δεν έχει συνέλθει –ακόμη- η ειδική επιτροπή δεοντολογίας της Βουλής (πρόεδρος της οποίας είναι ο κ. Νιώτης), μαθαίνουμε πως πρόσφατα (και πριν την διαρροή περί αίτησης άρσης της βουλευτικ�ς του ασυλίας) ο ίδιος κατέθεσε μία ιδιαίτερα «ευαίσθητη» κοινοβουλευτική ερώτηση (που αφορά τα συστήματα υποκλοπών τηλεπικοινωνιών και συγκεκριμένα αυτά που βρίσκονται σε χέρια ιδιωτών) η οποία έχει –για όσους κατανοούν το ύφος της ερώτησς- άκρως εθνικό και κοινωνικό υπόβαθρο και θεωρείται μείζονος σημασίας για τα όσα σήμερα συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Η ερώτηση του κ. Ιωάννη Κοραντή


"29 Φεβρουαρίου 2012
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
Θέμα: Συστήμ! ατα � �ποκλοπών στα χέρια ιδιωτών

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της «Ισοτομίας» και σχετικό εκτενές ρεπορτάζ, τουλάχιστον επτά συστήματα υποκλοπών έχουν πουληθεί σε Έλληνες ιδιώτες, μεταξύ των οποίων δύο μεγαλοεπιχειρηματίες, ένας εφοπλιστής και ένας ξενοδόχος. Είναι προφανές ότι το θέμα δεν αφορά μόνο στην βιομηχανική κατασκοπεία –πέραν του αναμφισβήτητου της ζητήματος νομιμότητας- αλλά και στη δυνατότητα των κατόχων των εν λόγω συστημάτων να παρακολουθούν τις συνομιλίες όσων λαμβάνουν αποφάσεις για κρίσιμα ζητήματα.

Ερωτάται ο κ. Υπου�γός:

Είναι ενήμερος των ανωτέρω πληροφοριών;

Προτίθεται να διερευνήσει το θέμα μέσω των αρμοδίων Υπηρεσιών που υπάγονται σε αυτόν;

Προτίθεται παράλληλα να ζητήσει την παρέμβαση της Δικαιοσύνης;

Ο ερωτών βουλευτής
Ιωάννης Κοραντής"

Η απάντηση Χρυσοχοΐδη

Στα σαφέστατα ερωτήματα του κ. Ιωάννη Κοραντή, επιφορτισμένου από το ΛΑΟΣ στα θέματα εθνικού ενδιαφέροντος καθώς και σε θέματα εσωτερικής ασφάλειας, άμυνας της χώρας, ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κύριος Χρυσ! οχοΐ δης, απάντησε:


"Σε απάντηση της ανωτέρω ερώτησης, που κατέθεσε ο Βουλευτής κ. Ι. Κοραντής, σας γνωρίζουμε ότι, για την ελεύθερη πώληση συσκευών υποκλοπής τηλεφωνικών συνομιλιών, ενημερώσαμε την Εθνική Αντιπροσωπεία με το υπ' αριθμ. 7017/4/14632 από 09/03/2012 έγγραφο, σε απάντηση της υπ' αριθμ. 5819/17-02-2012 ερώτησης του κ. συναδέλφου.

Περαιτέρω σας ενημερώνουμε ότι, η Ελληνική Αστυνομία και η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.) συνεργάζονται αρμονικά και αποδοτικά σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος, γιατην αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, την προάσπιση της ασφάλειας της χώρας και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, τηρώντας την θεμελιώδη αρχή της νομιμότητας.

Σε κάθε περίπτωση οι Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, οσάκις δέχονται καταγγελίες για παραβίαση της σχετικής νομοθεσίας ή λαμβάνουν γνώση σχετικών πληροφοριών, επιλαμβάνονται προανακρίσεως, ως έχουν υποχρέωση, προβαίνοντας στις απαραίτητες για το σκοπό αυτό ενέργειες (σύλληψη και παραπομπή υπαιτίων στη δικαιοσύνη, κατάσχεση μηχανισμών παγίδευσης, διερεύνη! ση τ� �υ χώρου από αρμόδια συνεργεί της Δ.Ε.Ε., διενέργεια περαιτέρω εργαστηριακών εξετάσεων κ.λ.π.)

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το διαλαμβανόμενο στην ερώτηση του κ. συναδέλφου θέμα, σας γνωρίζουμε ότι, το επίμαχο δημοσίευμα εντοπίσθηκε την 28-02-2012 στην ιστοσελίδα www.isotimia.gr, κατόπιν σχετικής έρευνας της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Σύμφωνα με αυτό, ιστοσελίδες εταιρειών του εξωτερικού (οι οποίες δεν κατονομάζονται) προμήθευσαν με εξοπλισμό τηλεφωνικών υποκλοπών Έλληνες ιδιώτες. Περαιτέρω, το συλλεχθέν υλικό υποβλήθηκε αρμοδίως από την �ς άνω υπηρεσία στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι, προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες μας δόθηκαν, εκ νέου, εντολές και οδηγίες για την συνέχιση και την εντατικοποίηση των ενεργειών τους, με στόχο τον εντοπισμό των υπόψη συσκευών, που τυχόν προωθούνται στο εμπόριο και εν γένει διακινούνται είτε μέσω καταστημάτων πώλησης είτε με την χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, επισημάνθηκε η σημασία της αποτελεσματικότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου μας, για την προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, την διασφάλιση της νομιμότητα! ς κα� � του υγιούς ανταγωνισμού, προς καλύτερη εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και την διαφύλαξη του κύρους των θεσμών.

Ο υπουργός
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης"

Απορίες που απαιτείται να απαντήσει άμεσα ο κ. Χρυσοχοΐδης

Επειδή η απάντηση του υπουργείου «τριγυρίζει» το σαφές θέμα που έθιξε ο κ. Κοραντής και το οποίο αφορά την σοβαρή πιθανότητα κατοχής από ιδιώτες υλικού κλοπής τηλεπικοινωνιών, πράξη η οποία ενέχει κινδύνους για την εύρυθμη λειτουργία της κυβέρνησης, αλλά και στοχεύει πιθανότατα στην δια�άλευση της εμπιστευτικότητας διαβαθμισμένων επικοινωνιών μεταξύ κυβερνητικών στελεχών, αλλά και εργαζομένων σε άκρως ευαίσθητες και εθνικού περιεχομένου και ευθύνης θέσεις, μήπως θα έπρεπε ο κ. Χρυσοχοΐδης να σκεφτεί την εφαρμογή και την απαίτηση λειτουργίας της συνθήκης Σένγκεν, βάσει της οποίας είναι δυνατή η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των κρατών μελών που συμμετέχουν σε αυτήν;

Μήπως αγγίζει τα όρια της γελοιότητας η εμμονή του κ. Χρυσοχοΐδη στην λειτουργία των συσκευών τηλεπικοινωνιακών κλοπών αποκλειστικά και μόνο για την βιομ�! �χαν� �κή κατασκοπεία;
Υπάρχουν σοβαροί λόγοι που αποκλείουν την πιθανότητα χρήσης των εν λόγω συσκευών και για χρήσεις που αντίκεινται στην εσωτερική ασφάλεια και άμυνα της χώρας;
Αν ναι, μπορεί ο κ. Χρυσοχοΐδης να καταθέσει, απαριθμώντας έναν προς έναν με τα σχετικά πειστήρια, τους λόγους αυτούς; Γιατί κανείς μας δεν πρέπει να ξεχνάει το τι έγινε πριν λίγα χρόνια με το μεγάλο σκάνδαλο των υποκλοπών και ποιους παρακολουθούσαν...

Μήπως θα έπρεπε να γίνει μία έρευνα σχετικά με τις γνωστές δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη στον αμερικανό πρέσβη κ. Σπέκχαρν�, περί «ανακαινίσεως» - διαλύσεως της ΕΥΠ κ.λ.π.;
Μήπως θα έπρεπε να γίνει μία συνολική έρευνα εις βάθος η οποία θα ασχοληθεί με αγορές δορυφορικών/τηλεπικοινωνιακών συστημάτων άμεσου εθνικού ενδιαφέροντος και υψηλότατης απόδοσης -αλλά όχι και τιμής- που ποτέ δεν δούλεψαν επειδή είχαν ρωσικό λογισμικό;
Γιατί, άραγε, συγκεκριμένες υποθέσεις ανασύρονται ως δια μαγείας όποτε ο κ. Χρυσοχοΐδης προΐσταται του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη;
Γιατί κατηγορούνται συγκεκριμένοι άνθρωποι, που αν και κομματικά ενταγμένοι στο ΠΑΣΟΚ, διώχθηκαν επ�! �ιδή δεν συμφώνησαν σε πρακτικές (π.χ. κομματικών καρατομήσεων κ.α.) που «εισήγαγε» ο κ. Χρυσοχοΐδης στο συγκεκριμένο υπουργείο;
Γιατί στοχοποιούνται και σπιλώνονται άνθρωποι που γνωρίζουν πολλά; Μήπως για να ακυρωθεί οποιαδήποτε μελλοντική τους κατάθεση στην Δικαιοσύνη;

Γιατί ο κ. Χρυσοχοΐδης δεν ζητά την άρση της βουλευτικής ασυλίας του κ. Χρήστου Παπουτσή, ο οποίος "έδωσε" σε ιδιώτη τον πλήρη κατάλογο των εργαζομένων στην ΕΥΠ, εκθέτοντας ανεπανόρθωτα τους ίδιους, τις οικογένειές τους, αλλά και το υπηρεσιακό τους έργο; Μήπως αυτό ονομάζεται «εθν�κή προδοσία»; Και αφού έγινε με προτροπή συγκεκριμένων υπαλλήλων της ΕΥΠ, γιατί ο κ. Χρυσοχοΐδης συνεχίζει να τους διατηρεί στις θέσεις τους;

Γιατί, λοιπόν, ο κ. Χρυσοχοΐδης ασχολείται με τον κ. Κοραντή, ο οποίος έπραξε σύμφωνα με το νόμο και σύμφωνα με εντολές των πολιτικών του προϊσταμένων;
Μήπως το συγκεκριμένο «παιχνίδι» είναι καθαρά πολιτικό και αποσκοπεί στην δημιουργία εντυπώσεων, αλλά και στην εικονική ισχυροποίηση του σημερινού υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος μετά τις πρόσφατες ατυχείς δηλώσεις του, θέλει ! να σ� �είλει μηνύματα σε διάφορες πλευρές;

Κωνσταντίνος


Διαβάστε περισσότερα »

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ: Σβήστε τα χρέη της Ελλάδας και βγάλτε την από το ευρώ!

Τι παίζεται;

Έξοδο από την Ευρωζώνη συνιστά για την Ελλάδα ο γερμανικός Σύνδεσμος Οικογενειακών Επιχειρήσεων. Σε συνέντευξή του στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Λουτς Γκέμπελ, προβλέπει ότι "η Ελλάδα δεν θα επ�βιώσει...

 στην Ευρωζώνη ούτε θα μπορέσει να ορθοποδήσει", τα συνεχώς νέα μέτρα λιτότητας δεν πρόκειται στο τέλος να λειτουργήσουν, ενώ οι διαδηλώσεις διαμαρτυρίας θα αυξηθούν.


Ο κ. Γκέμπελ εμφανίζεται πεπεισμένος ότι στις προσεχείς εκλογές θα επικρατήσουν "εκείνοι, που είναι κατά των μέτρων λιτότητας και των όρων που έχουν τεθεί" και προτείνει, "για οικονομικούς και κοινωνικούς λόγους", η Ελλάδα να αποφασίσει από μόνη της να εξέλθει της νομισματικής ένωσης.

"Οι διασώστε�! � Ευρ ωπαίοι αναγκάζουν την Ελλάδα να έχει μισθούς 30% χαμηλότερους. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να περάσει ειρηνικά", δηλώνει χαρακτηριστικά και προσθέτει ότι η δραστική μείωση τιμών και μισθών, που θα συμβάλει στην εξυγίανση, μπορεί να επιτευχθεί με κοινωνικό συμβόλαιο εκ των υστέρων μόνον εκτός του ευρώ, καθώς, σύμφωνα με τον κ. Γκέμπελ, μετά την επιστροφή στη δραχμή και μια σίγουρα δύσκολη υποτίμηση, τα ελληνικά προϊόντα θα γίνουν πάλι φθηνότερα και θα μπορούν να εξάγονται.

"Τότε θα επανέλθουν οι επενδυτές στην Ελλάδα", λέει και εκτιμά ότι δεν υπάρχει μεγάλο� κίνδυνος για φαινόμενο ντόμινο στην Ευρωζώνη: 'Η Ελλάδα είναι μια απόλυτα μοναδική περίπτωση", δηλώνει.

Σε ό,τι αφορά πάντως τα δάνεια που δόθηκαν στην Ελλάδα, ο Γερμανός επιχειρηματίας θεωρεί ότι "πρέπει να τα ξεγράψουμε" και σημειώνει ότι "τα χρήματα του δεύτερου πακέτου διάσωσης των 130 δισ. ευρώ θα ήταν καλύτερα να είχαν χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και τη σταθεροποίηση των τραπεζών".

Αποκλείει δε για την ώρα το ενδεχόμενο επενδύσεων, καθώς, όπως λέει, "ακόμα και μεγάλες επιχειρήσεις δυσκολε! ύοντ αι να κάνουν συναλλαγές στην Ελλάδα" και κάνει λόγο για "πολύ ακραία χαρακτηριστικά» στο ελληνικό εργατικό δίκαιο και «εντελώς άκαμπτη αγορά εργασίας, η οποία είναι πολύ επικίνδυνη για οποιονδήποτε επενδυτή", σε συνδυασμό με το υψηλό εργασιακό κόστος.

"Αν η Ελλάδα φύγει οικειοθελώς από το ευρώ, οι κίνδυνοι για τα λοιπά μέλη της Ευρωζώνης θα μειωθούν πολύ. Και κυρίως: Η Ελλάδα θα μπορέσει να εξυγιανθεί καλύτερα η ίδια και με τη δική μας βοήθεια", καταλήγει.
ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

Στο φως της δημοσιότητας η λίστα εργασιών του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο φως της δημοσιότητας θα βγει ένα σημειωματάριο του μεγάλου «homo universalis», το οποίο αποδεικνύει πως ακόμα και ο Λεονάρντο ντα Βίντσι οργάνωνε τις καθημερινές του εργασίες και υποχρεώσεις. Ωστόσο, η λίστα των εργασιών του διαφέρει κατά πολύ από τις δικές μας, καθώς δεν περιλαμβάνει τα καθημερινά ψώνια και την επίσκεψη στο καθαριστήριο, αλλά λί�ο πιο περίπλοκες υποχρεώσεις.

Η λίστα χρονολογείται από το 1510 και ο αναγεννησιακός καλλιτέχνης υπενθυμίζει στον εαυτό του να βρει ένα ανθρώπινο κρανίο, να βιβλιοδετήσει τις έρευνες του στην ανατομία, να εξετάσει της ουσίες του εγκεφάλου και να περιγράψει το σαγόνι ενός κροκόδειλου. Για το τέλος αφήνει τα πιο πρακτικά, όπως την αγορά κιμωλίας, χαρτιού και κάρβουνου...


Τη συγκεκριμένη λίστα θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν οι επισκέπτες της βασιλικής γκαλερί, στα Ανάκτορα του! Μπά� �ιγχαμ, μαζί με περισσότερες από 80 σελίδες των προσωπικών εγγράφων του ντα Βίντσι , από τις 4 Μαΐου.

Ο επιμελητής της έκθεσης, Μάρτιν Κλέιτον, δήλωσε: «Όπως ο καθένας μας προτού πραγματοποιήσει ένα ταξίδι, έτσι και ο Λεονάρντο οργανώνει μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να πάρει μαζί του. Παράλληλα με τα καθημερινά αντικείμενα, όπως ρούχα, παπούτσια και μια πετσέτα, απαριθμεί επιπλέον και τα ανατομικά του εργαλεία, όπως λαβίδες, ένα νυστέρι και ένα πριόνι».

«Ιστορικά, γνωρίζουμε ότι λίγο μετά το 1510, ο ντα Βίντσι ασχολήθηκε με την ανατομία στην Ια�ρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Παβίας, στο νότιο Μιλάνο, και έτσι υποθέτουμε πως αυτή η λίστα οργανώθηκε για το συγκεκριμένο ταξίδι στη Παβία», καταλήγει.

Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους καλλιτέχνες της Αναγέννησης και αποδείχθηκε επίσης ένας πρωτοποριακός επιστήμονας.

Τα προσωπικά του έγγραφα είχαν αγοραστεί πιθανότατα από Βασιλιά Κάρολο ΙΙ και φυλάσσονται στη Βασιλική Συλλογή από το 1690.
ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

Οι πρώτες φωτογραφίες του ειδικού φρουρού που ξυλοκοπήθηκε στο Σύνταγμα

Δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του ειδικού φρουρού που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού το μεσημέρι στην πλατεία Συντάγματος.

Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που παρουσίασε το theinsider.gr, ο άντρας είναι γεμάτος με αίματα στο πρόσωπο. Στη μια φωτογραφία εμφανίζεται να φυγαδεύεται από ....
δύο άντρες και στη συνέχεια να είναι καθιστός στο βαν με το οποίο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Υπενθυμίζεται ότι διαδηλωτές επιτέθηκαν στον ειδικό φρουρό στην πλατεία Συντάγματος στο πλαίσιο πορείας που πραγματοποιήθηκε μετά την πολιτική κηδεία του 77χρονου φαρμακοποιού, Δημήτρη Χριστούλα, ο οποίος αυτοκτόνησε την περασμένη Τετάρτη.


Το πλήθος που επιτέθηκε στον ειδικό φρουρό του έκλεψε το υπηρεσιακό περίστροφο, τον ασύρματο, τη θήκη του όπλου, τη ζώνη και ένα σακίδιο ενώ τον έγδυσε και κρέμασε τα ρούχα του σε δέντρο.

http://the-true-here.blogspot.com/




Διαβάστε περισσότερα »

«Ανακατάληψη» της Σελήνης σχεδιάζει η Ρωσία;

Δύο ρομποτικά οχήματα σχεδιάζει να αποστείλει στη Σελήνη η Ρωσία, μετά το 2020, σε μια προσπάθεια ανάκτησης του χαμένου εδάφους στη διαστημική κούρσα που είχε ξεκινήσει τη δεκαετία του 1960. Ρώσοι επιστήμονες σχεδιάζουν τη δημιουργία επανδρωμένου σταθμού στον κοντινό μας δορυφόρο.
Τα δύο οχήματα που σχεδιάζεται να σταλούν θα προσ�δαφιστούν στους πόλους του φεγγαριού, όπου πιθανολογείται η ύπαρξη πάγου και άρα νερού. Η πρώτη φάση του προγράμματος θα ξεκινήσει το 2015 με τις εκτοξεύσεις των διαστημοπλοίων που θα μεταφέρουν τα ειδικά οχήματα στους πόλους της Σελήνης. Παράλληλα να εγκατασταθεί στη Σελήνη ένας μη επανδρωμένος σταθμός συλλογής πετρωμάτων.
Μετά το 2020 θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση, με την μεταφορά ακόμα δύο, πολύ μεγαλύτερων οχημάτων στη Σελήνη τα οποία σε διάστημα 5 ετών θα εξερευνήσουν μια περιοχή εύρους 30 χλμ. περίπου από το σημείο προσεδάφισής τους. Το 2023 σχεδιάζ�! �ται η εγκατάσταση ενός ακόμα μη επανδρωμένου σταθμού, ο οποίος θα επανδρωθεί αργότερα, βάσει και των ευρημάτων των προηγούμενων αποστολών.
ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

Παρακολουθήσεις από την γαλλική ΙΚΕΑ!

Η γαλλική θυγατρική της διεθνούς αλυσίδας καταστημάτων ΙΚΕΑ παραδέχθηκε πως παραβίασε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα μετά τις αποκαλύψεις ότι παρακολουθούσε κρυφά, όχι μόνο το προσωπικό της αλλά και ορισμένους πελάτες της.
Εσωτερική έρευνα για τις κατηγορίες πως η εταιρεία προσλάμβανε ιδιωτικούς ερευνητές για να ανακαλύψουν εμπισ�ευτικά στοιχεία ατόμων αποκάλυψε στοιχεία «πρακτικών που αντιβαίνουν στις πιο θεμελιώδεις από τις αρχές της ΙΚΕΑ, ιδίως εκείνων που αφορούν το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή», τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

Ωράριο ελληνικού δημοσίου σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία διώχνει τους τουρίστες

Σε μία χώρα που ένα μεγάλο μέρος των εσόδων προέρχεται από τον τουρισμό, το ελληνκό ωράριο των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων "διώχνει" τους τουρίστες.

Οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μουσεία, αντί να λειτουργούν με ωράρια που να διευκολύνουν την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων τουριστών, τελικά αυτά κλείνουν στ�ς 3 το μεσημέρι.

Το "ελληνικό ωράριο" έχει δύο βασικές αρνητικές συνέπειες: Πρώτον. οι τουρίστες απ 'ολο τον κόσμο που επιλέγουν ως προορισμό την Ελλάδα ταλαιπωρούνται και αποκομίζουν αρνητικές εντυπώσεις για τη χώρα που στη συνέχεια τις μεταφέρουν στο εξωτερικό. Δεύτερον, η Ελλάδα χάνει πολλά χρήματα αφού πολλοί τουρίστες δεν προλαβαίνουν να τα επισκεφτούν μέχρις τις 15:00.


H τουριστική περίοδος στην Eλλάδα και το μεγαλύτερο μέρος των τουριστικών προγραμμάτων ξεκινούν από τις 15 Mαρτίου και διαρκούν μέχρι το τέλος Nοεμβρίου. ! H ΓEΠO ET, με συνεχείς επιστολές της ύστερα από διαμαρτυρίες των μελών-ενώσεων Tουριστικών Γραφείων σε όλη την Eλλάδα, ζητάει συνεχώς οι αρχαιολογικοί χώροι να παραμένουν ανοιχτοί όλο αυτό το διάστημα μέχρι τη δύση του ηλίου. Μάλιστα η ΓEΠOET απέστειλε υπόμνημα σχετικά με το θέμα αυτό προς τον υφυπουργό Πολιτισμού και Tουρισμού Πέτρο Aλιβιζάτο στο οποίο απάντησε η γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού και Tουρισμού Λίνα Mενδώνη αναφέροντας πως τα ωράρια δεν είναι δυνατόν να αλλάξουν μλεχρ να υπάρξουν προσλήψεις των ωρομίσθιων.

Σύμφωνα με την "ΗτΣ" ένα πρόσφατο παρ�δειγμα αποδεικνύει πόσο επιζήμιο είναι να κλείνουν τόσο νωρίς τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι πρώτα για τον τουρίστα-επισκέπτη και ασφαλώς και για την εθνική μας οικονομία.

Σύμφωνα με αυτό, ένα tour με ξένους τουρίστες που ακολουθούν τη διαδρομή Kόρινθο - Eπίδαυρο - Nαύπλιο (παραμονή), την επίσκεψη των Mυκηνών την αφήνουν για το επόμενο πρωινό της δεύτερης ημέρας και μετά αναχωρούν για Oλυμπία. Φτάνοντας στην Oλυμπία στις 16.00 με 17.00 το απόγευμα, το Mουσείο και ο αρχαιολογικός χώρος έχουν κλείσει. Γίνεται παραμονή στην Oλυμπία και ακολούθως την τ! ρίτη ημέρα το πρωί γίνεται η επίσκεψη του αρχαιολογικού χώρου της Oλυμπίας και του μουσείου, φαγητό στην Oλυμπία και στη συνέχεια αναχωρούν για Δελφούς, όπου φτάνουν πάλι το απόγευμα 17.00 με 18.00, όπου και πάλι μουσείο και αρχαιολογικοί χώροι έχουν κλείσει.

Παραμονή στους Δελφούς, την τέταρτη ημέρα γίνεται η επίσκεψη μουσείου και αρχαιολογικού χώρου Δελφών, αναχώρηση για Aθήνα, στάση για φαγητό, καθοδόν Aράχωβα και άφιξη στην Aθήνα το απόγευμα αντίστοιχες απογευματινές ώρες, κατά τις οποίες η Aκρόπολη είναι κλειστή, διανυκτέρευση και αναχώρηση από την Aθήνα �ην άλλη ημέρα το πρωί. Tο αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι τουρίστες να μην δουν από κοντά την Aκρόπολη. Oσον αφορά την πρόταση να προστεθεί στο tour επιπλέον μία ημέρα αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς τα πάντα εξαρτώνται από την τιμή, και επιπλέον μία ημέρα θα ανέβαζε το κόστος. Aντίθετα με τις ανάλογες αλλαγές στα ωράρια των αρχαιολογικών χώρων-μουσείων, οι τουρίστες θα έμεναν ικανοποιημένοι και τα έσοδα θα αυξάνονταν, εφόσον τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι παραμένουν ανοικτοί τουλάχιστον μέχρι τις 7 το απόγευμα, καθώς θα είχαμε! και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
ΠΗΓΗ


Διαβάστε περισσότερα »

Διαμάχη για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ: Προς νέα περιοχή σύγκρουσης στον Καύκασο

Η Ρωσία πιστεύει ότι τα πάντα δυνατά πρέπει να γίνουν για μια ειρηνική διευθέτηση της εδαφικής διαμάχης στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ.


«Εγώ πραγματικά δεν θα ήθελα να επαναληφθεί το Λιβυκό σενάριο πουθενά αλλού. Αυτό το σενάριο είναι ένα λυπηρό παράδειγμα κατάχρησης της θητείας του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ»,  είπε ο Λαβρόφ σε ενημέρωση του τύπου που ακολούθησε μια συνάντηση που είχε με τον Αζέρο ομόλογό του στο Μπακού.

Ο κορυφαίος Ρώσος διπλωμάτης εξέφρασε την ελπίδα «ότι δεν θα επιτρέψουμε τέτοιες ενέργειες να εγκριθούν» όταν φτάνει η �! �ρα γ ια την επίλυση για οποιαδήποτε διαφορά, συμπεριλαμβανομένης της διαφοράς για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

Τα τελευταία χρόνια, η Μόσχα βοήθησε ενεργά τις αντιμαχόμενες πλευρές  -τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες της Αρμενίας και του Αζερμπαϊτζάν-  στις προσπάθειες για εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης για το Καραμπάχ (ένας θύλακας Αμερνόφωνων στο Αζερμπαϊτζάν). 
Μια σειρά τριμερών συναντήσεων έλαβαν χώρα από το 2008 μεταξύ τ�ν ηγετών των κρατών. Η τελευταία σύνοδος κορυφής για το θέμα πραγματοποιήθηκε φέτος τον Ιανουάριο. 

Η σύγκρουση για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ ξέσπασε το 1988 όταν η περιοχή, ως επί το πλείστον κατοικημένη από Αρμενίους, ζήτησε την ανεξαρτησία της από το Αζερμπαϊτζάν και ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ενωθεί με την Αρμενία. Το 1991, ιδρύθηκε η Δημοκρατία του Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Το Αζερμπαϊτζάν επιδίωξε να ανακτήσει τον έλεγχο επί του εδάφους και η σύγκρουση κλιμακώθηκε σε έν�! �ν πό λεμο πλήρους κλίμακας στον οποίο σκοτώθηκαν περίπου 30.000 άνθρωποι. 

Η διαμάχη έληξε το 1994, με την ανεξαρτησία Ναγκόρνο-Καραμπάχ να παραμείνει μη αναγνωρισμένη. 

Από τότε, διεξάγονται συνομιλίες για τον καθορισμό του καθεστώτος της αμφισβητούμενης περιοχής στο πλαίσιο της Ομάδας του Μινσκ του ΟΑΣΕ.
ΠΗΓΗ

ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ SHOWBIZ! - ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΦΩΤΟ-ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! ΒΙΝΤΕΟ!


alt
ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΤΕ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ...
ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ..
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ,ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΑΣΗΜΟΣ,ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ..ΚΡΕΒΑΤΙΑ!!!
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΘΑ ΒΑΡΟΥΣΑΝ ΜΥΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ Π..ΤΑΝΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ!
ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΤΕ ΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ �ΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ!

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ,ΟΣΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΧΑΖΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! 

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΗΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΗΤΕ ΜΕ ΣΤΝ ΦΑΚΟ ΠΟΖΑΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ...
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ KYRIO ΣΗΜΑ-ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ:

ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΦΩΤΟ�ΡΑΦΙΕΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΖΑΡΟΥΝ ΕΙΤΕ ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙ...ΕΙΤΕ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ..!!
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
!  alt
alt
!
alt
!
alt
al!  t
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt



at

at

alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ,ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΟ 666 ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ...
�! �ΑΜΑ� �ΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ..
alt
alt
alt
alt
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΜΑΣΟ! ΝΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ
alt
alt
altalt
alt
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ..
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΚΑΚΙΕΡΑ...ΘΥΜΙΖΩ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ!
alt
alt
alt
alt
alt
ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!
alt
alt
alt

alt



alt
alt
O ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ Ο ΜΠΑΦΟΜΕΤ.. Ο ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΣ..ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ..
alt
alt
alt
alt
alt
alt

� � ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΡΠΟΣ...ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ
alt
alt
alt
alt
alt
alt
Για το τέλος σας αφήσαμε το καλύτερο! Την αναφορά για το πούλημα της ψυχής και την Νέα τάξη πραγμάτων... Όλα αυτά είναι τυχαία; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!




ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΟΥΝ Τ ΑΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!









KAI EΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖ�ΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...ΝΟΤΗ..ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ!!!






πηγη


Διαβάστε περισσότερα »