Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Η μία σφαίρα μου βροχή!

Γράφει: ο Λεωνίδας Μαρτέλος

Όλα σ' ένα σημείωμα
πριν γίνει η πείνα βίωμα
το μήνυμα θα στείλεις!
Της πράξης σου το δίδαγμα
Ένα πρωί στο Σύνταγμα
9:00, πρωί κι Απρίλης!

-Έχω ψυχή!
μα ....
δύναμη δεν έχω....
απ' τη ζωή,
δυό βήματα απέχω!
-Εξήγησα τα αίτια
κι έτσι μ' αξιοπρέπεια....
Το βόλι στη θαλάμη!
-Να 'ναι το τέλος μου η αρχή!
-Η μία σφαίρα μου βροχή!
-Το αίμα μου ποτάμι!!

Στα επόμενά μου βήματα
θα 'ψαχνα στ' απορρίμματα!
για να ...επιβιώσω.....
Τέλος! μ' υπερηφάνεια......
Η νεολαία μ' άνοια...
Πόσο ακόμα πόσο;;.......

-Έχω ψυχή!
μα ....δύναμη δεν έχω....
απ' τη ζωή,
δυό βήματα απέχω!
-Εξήγησα τα αίτια
κι έτσι μ' αξιοπρέπεια....
Το βόλι στη θαλάμη!
-Να 'ναι το τέλος μου η αρχή!
-Η μία σφαίρα μου βροχή!
-Το αίμα μου ποτάμι!!


http://malakes-kouventes.blogspot.com/