Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Θ. Πλεύρης: «Θα πω “ναι” σε πρόταση από τη Ν.Δ.»

Ψοφάει για την καρέκλα της βουλής...

Από τη μία σκέφτηκε ότι με τον ΛΑΟΣ ίσως να μην εκλεγεί, από την άλλη ήθελε να το παίξει στη "σιγουράτζα" της Νέας Δημοκρατίας και ξαφνικά βρίσκεται χωρίς κόμμα, να ζητιανεύει δημοσίως από τον Σαμαρά να τον πάρει! Διαβάστε τις δηλώσεις του Θανάση Πλεύρη....



Μιλώντας στο BHMA FM ο Θανάσης Πλεύρης υποστήριξε: «Έχω μιλήσει και στο επίπεδο του δημόσιου διαλόγου που γινόταν και προφανώς και στο επίπεδο φιλικών σχέσεων που υπάρχουν μετά την χθεσινή αποχώρησή μου. Έχει εκφραστεί μια αμφισβήτηση σε επίπεδο φιλικών. Θεωρώ ότι θα υπάρξει ένα ενδιαφέρον προσφοράς μέσα σε αυτήν την συστράτευση που λέει ο Αντώνης ο Σαμαράς.
Εάν μου ζητηθεί από την Ν.Δ. να βρίσκομαι σε ψηφοδέλτια και ότι μπορώ να βοηθήσω αυτόν τον αγώνα, εγώ από την πλευρά μου θα ανταποκριθώ. Από εκεί και πέρα δεν βάζω όρους και προϋποθέσεις. Για μένα είναι το κεντρικό διακύβευμα το ζητούμενο».