Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Είναι ώρα είναι να πούμε ΟΧΙ ξανά

Όσο δεν έχεις πρόβλημα, εφησυχάζεις.
Δεν βλέπεις μπροστά σου, γύρω σου για εχθρούς.
Και όταν ξάφνου βρίσκεσαι περικυκλωμένος από σίδερα φυλακής, ζωσμένος με αλυσίδες, απορείς πώς έγινε.
Καιρός να δούμε πιο πέρα από το τώρα.
Καιρός να κάνουμε παρά να ευχόμαστε.
Καιρός να....
είμαστε παρά να περνιόμαστε.
Καιρός να δράσουμε.
Καιρός να δράσουμε σωστά.
Μη φοβηθούμε πως δεν φτάνουμε.
Μη διστάσουμε να χάσουμε.
Και να χάσουμε θα 'μαστε νικητές.
Κι αν διστάσουμε θα 'χουμε χάσει πριν καν ξημερώσει.
Εγώ θ' αρπάξω τη ζωή μου στα χέρια μου.
Εσύ θ' αρπάξεις τη ζωή σου στα χέρια σου.
Κι αν δε μ' αρέσεις, κι αν δε σ' αρέσω, είμαστε νικητές και οι νικητές είναι αδέρφια, ένα αίμα.
Αίμα μου, μη με πουλήσεις.
Μην αφήσεις τις ύαινες τις αχόρταγες να με ξεσκίσουν.
Το αίμα μου είναι και δικό σου αίμα.
Το παιδί μου είναι και δικό σου παιδί.
Το μέλλον μου είναι και δικό σου, όπως και το δικό σου μέλλον είναι και δικό μου.
Από μικρός διάβασα πως κάποιοι παλιότεροι, σαν κι εμάς ίδιοι, είπαν όχι στις ύαινες.
Είπαν όχι στη νύχτα.
Είπαν όχι στο θάνατο των παιδιών τους και προτίμησαν το δικό τους θάνατο καλύτερα.
Πολλές φορές σκέφτηκα αν τα βιβλία λέγαν ψέματα.
Με το μυαλό δεν τ' απάντησα ποτέ.
Με την καρδιά πάντα έβλεπα πως ήταν αλήθεια.
Ήμουν κι εγώ σαν κι αυτούς.
Κάλλιο όχι στο σκοτάδι.
Κάλλιο όχι στις αλυσίδες.
Κάλλιο όχι στο άδικο αίμα.
Κάλλιο ΟΧΙ στην Κατοχή!

Η Ιστορία μας καλεί να πούμε το δικό μας ΟΧΙ.
Μπορούμε να διστάσουμε;
Μπορούμε να δειλιάσουμε;
Μπορούμε να λυγίσουμε;

Εγώ λέω ΟΧΙ!!

Πέτρος Σαμαράς
μαχόμενος
από τη Θεσσαλονίκη και για όλη την Ελλάδα
σε πολλά αλώνια
και αυτήν την Κυριακή και στις εκλογές των αντιπροσώπων
Με το Ψηφοδέλτιο του ΟΧΙ
στη Β' Θεσσαλονίκης
Βιογραφικό