Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΔΕ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ


Τα ήξερε, δηλαδή, από τότε ο Κάρολος και εποίησε την νήσσα... Πολλά ακούστηκαν σήμερα για το θεσμό της Προεδρίας και άλλες κατσαρές τρίχες... Εγώ, πάντως, σ΄αυτόν τον κύριο που ακούει όλα τα τερατώδη για την Πατρίδα του από την κυρία Άννα Ψ�ρούδα-Μπενάκη (αλήθεια η Μπενάκη από πού τα γνώριζε;) και δεν αντιδρά, δεν έχω εμπιστοσύνη...

harryklynn


Οι διαχειριστές του katohika.gr διατηρούν το δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής σχολίων που περιέχουν υβριστικούς – προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Απαγορεύεται η δημοσίευση συκοφαντικών ή υβ! ριστ ικών σχολίων.Σε περίπτωση εντοπισμού τέτοιων μηνυμάτων θα ακολουθεί διαγραφή


Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.