Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Σοβαρά άρρωστο σκυλί στην Κερατέα, έκκληση για βοήθεια



Ο Γ�ώργος Αρώνης, που φροντίζει αδέσποτα στην περιοχή της Κερατέας, κάνει έκκληση για τη σωτηρία αυτού του πολύ άρρωστου ζώου. Το σκυλί ζει κοντά στη μονάδα της Αεροπορίας στην περιοχή της Πλάκας Κερατέας. Εκείνος πηγαίνει και το ταΐζει καθημερινά και μαζί με την Ειρήνη Καλυβιώτη παλεύουν να σώσουν ό,τι σώζεται.

Όμως οι δυνάμεις τους δεν επαρκούν για την σίτιση τόσων αδέσποτων και για την περίθαλψη όσων χρήζουν βοήθειας. Ο ίδιος εξηγεί: «Η βενζίνη που καταναλώ! νω στις καθημερινές βόλτες μου σε οικισμούς και απομακρυσμένες περιοχές, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος τροφών είναι από την δικιά μου τσέπη! Έχω γονατίσει πια, οικονομικά σωματικά και ψυχικά.
Ξέρω ότι έχω γίνει κουραστικός με τα συνεχόμενα τηλεφωνήματά μου τόσο καιρό τώρα, αλλά επειδή το συγκεκριμένο σκυλί, είναι πια μια κινούμενη πληγή επείγει η σωτηρία του! Σπαράζει η ψυχή μου να το βλέπω να τυραννιέται έτσι, και να μην μπορώ να το βοηθήσω!
Αυτό το πλάσμα είναι φορέας ψώρας για δεκάδες αδέσποτα και ζει μια ζωή, μαρτυρική, από την φαγούρα και τα έντομα!
Τον χειμώνα… δεν θα τον αντέξει!». Αν υπάρχει σωματείο ή ιδιώτης που να θέλει να βοηθήσει το ζώο, ας επικοινωνήσει μαζί με τον Γιώργο Αρώνη στα τηλέφωνα: 6977632238 ή 6977401748. Το ζώο χρειάζεται περιορισμό, αιματολογικές εξετάσεις και ανάλογη θεραπεία.
Όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν στον δρόμο, καθώς είναι πολύ πιθανό να μην το εντοπίζουν καθημερινά και αυτό θα στοιχίζει σε κόπο και σε χρήμα.

Επιπλέον Φωτογραφίες