Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΣ ΠΡΙΦΤΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ»


Σάββατο, 8.12.2012

Η Δημοτική Σύμβουλος της δημοτικής παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – ΚΑΜΑΡΙΖΑ-ΚΕΡΑΤΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ» και Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «ΚΕΦΑΛΟΣ» κα Χαρίκλεια Πρίφτη, προχώρησε σε αποστολή εξώδικης δήλωσης προς τους Δημοτικούς Συμβούλους της δημοτικής παράταξης «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ» κ.κ. Δημήτριο Λουκά, Αντώνιο Κωστάλα, Ελ Αγιούμπ Ατάλλα, Ευαγγελία Βελετάκου, Μιχαήλ Συρίγο και Μαρία Κουμπλή – Μανώλη κατόπιν των ψευδών ισχυρισμών του εντύπου «ΛΑΥΡΕΩ�ΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ». 




ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Της Χαρίκλειας Πρίφτη του Ιωάννη, Δικηγόρου, Προέδρου  του Ν.Π.Δ.Δ. «ΚΕΦΑΛΟΣ» του Δήμου Λαυρεωτικής,  κατοίκου Δημοτικής Ενότητας Κερατέας του Δήμου Λαυρεωτικής, οδός Αριστείδου αριθμός 10.
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ
1)         Δημήτριο Λουκά  του Ευαγγέλου, κατοίκου Λαυρίου, οδός Θ. Λεμπέση αρ. 17 , Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Λαυρεωτικής και επικεφαλής της μειοψηφούσας δημοτικής παράταξης με την επωνυμία «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ».
2)Αντώνιο Κωστάλα του Χρήστου,   κάτοικο Λαυρίου, οδός Ηρακλέους αρ. 15.
3) Ατάλλα Ελ Αγιούμπ του Ντάμεν , κάτοικο Λαυρίου, οδός Αγ. Παρασκευής αρ. 5.
4)Ευαγγελία Βελετάκου του Ιωάννη , κάτοικο Λαυρίου, οδός Ιωάννου Αισωπίδου αρ. 13   Aγ.   Παρασκευή.   
5) Μιχαήλ Συρίγου του Γεωργίου , κάτοικο Λαυρίου, οδό Καμαρίζης αρ 11.
6) Μαρία Κουμπλή – Μανώλη του Γεωργίου, κάτοικο Κερατέας Αττικής, Λεωφ. Αθηνών – Σουνίου και Κολοκοτρώνη αρ. 79 με την ιδιότητά τους (των υπ' αριθμ. 2, 3 , 4, 5 και 6 των καθ' ων) ως Δημοτικών Συμβούλων της ως άνω Δημοτικής Παράταξης.

**********************
            Ο πρώτος από εσάς είναι δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ» του Δήμου Λαυρεωτικής, η οποία αποτελεί τη μείζονα μειψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο του οικείου Δήμου, όπως αυτό προέκυψε από τις Δημοτικές Εκλογές του Νοεμβρίου του 2010. Οι δε λοιποί είστε επίσης δημο�ικοί σύμβουλοι της ίδιας ως άνω δημοτικής παράταξης.

Υπό τις προεκτεθείσες ιδιότητές σας, συντάξατε και διανείματε στις 30 Νοεμβρίου 2012 σε διάφορα σημεία του Δήμου Λαυρεωτικής, ένα έντυπο αποτελούμενο από 31 σελίδες με το όνομα, τα διακριτικά χρώματα και διασχηματισμούς της παράταξής σας, τη φωτογ�! �αφία! και υπογραφή του 1ου από εσάς ως επικεφαλής αυτής, φέρει δε τον τίτλο «ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ». 

Στο εν λόγω έντυπο, πέραν της πληθώρας των ανακριβειών  που αναγράφει, αναφέρεται σε δύο σελίδες αυτού (σελίδες 27 και 28) με άκρως μειωτικούς, προσβλητικούς, συκοφαντικούς και ψευδείς ισχυρισμο�ς προς το πρόσωπό μου, των οποίων την αναλήθεια πλήρως γνωρίζετε και ευχερώς θα μπορούσατε να εξακριβώσετε πριν προβείτε στη δημόσια και έγγραφη διατύπωση και διάδοσή τους, εξαιτίας δε αυτών προσβλήθηκε η προσωπικότητά μου ως ατόμου, ως δημοτικού συμβούλου του Δήμου Λαυρεωτικής αλλά και ως επαγγελματία που ζει και δραστηριοποιείται στην περιοχή της Λαυρεωτικής. Συγκεριμένα :

ΑΣτη σελίδα 27 του εν λόγω εντύπου και κάτω από τον τίλτο επικεφαλίδα : «Παχυλοί μισθοί χωρίς αντίστοιχη παραγωγή έργου», αναφέρονται κατά λέξη και κατά το μέρος π�υ αναφέρονται στο πρόσωπό μου, τα ακόλουθα : « Μιας και ο λόγος για τους μισθούς, συνεχίζουμε με τους μισθούς  των προέδρων των δημοτικών επιχειρήσεων που είναι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως ! ο μισθός της Προέδρου του Νομικού Προσώπου «Κέφαλος» κ Χαρίκλειας Πρίφτη που φτάνει τα 1.476,66 ευρώ. ..Δεν προβαίνουμε σε κανένα σχολιασμό, ωστόσο θέτουμε ένα πολύ απλό ερώτημα : οι παχυλοί μισθοί που απολαμβάνουν σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου ανταποκρίνονται σε ανάλογη παροχή έργου».

Β) Στη σελίδα 28 και υπό τον τίτλο «Πρόεδρος μάλαμα», αναφέρονται κατά λέξη τα εξής σχετικά με το πρόσωπό μου, το οποίο «φωτογραφίζεται» σαφέστατα, χωρίς να αναφέρεται ρητά! : «Πρόεδρος νομικού προσώπου, αφού έτρεξε «άρον άρον» να κλείσει επιχείρηση χωρίς να αναλογιστεί επιπτώσεις και κινδύνους από την πράξη αυτή, μόνο και μόνο για να προλάβει από την 1-1-2012 να παίρνει μισθό, «ξέχασε», όλως τυχαίαως, να εισπ�! �άξει! συναλλαγματικές δεκάδων χιλιάδων ευρώ (από μαγαζάτορα του Λαυρίου με /span>υψυλούς συγγενικούς δεσμούς) και πλέον αυτές αποτελούν άχρηστα «κουρελόχαρτα» στο χρηματοκιβώτιο της επιχείρησης. Έτσι αγωνίζονται για τα συμφέροντα του λαού ! Η πράξη αυτή μπορεί να έγινε από άγνοια ή αμέλεια ή σκοπιμότητα όπως δείχνουν οι αποχρώσες ενδείξεις Ωστόσο ρωτάμε τους νομικούς της παράταξης του κ. Λεβαντή : Μήπως αποτελεί καραμπινάτη περίπτωση παράβασης καθήκοντος.

Οι πιο πάνω αναφορές ξεπερνούν τα όρια της πολι�ικής κριτικής και αποτελούν χυδαία και προκλητική κατασυκοφάντηση της προσωπικότητάς μου αλλά και πρωτοφανή και σκόπιμη διαστρέβλωση της πραγματικότητας, αποσιώπηση της αλήθειας, με προφανή και ανήθικο  σκοπό τη δημιουργία μη ανταποκρινόμενων στην πραγματικότητα εντυπώσεων σχετικά με την δραστηριότητα και την ενασχόλησή μου με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικότερα:

Α)        Σχετικά με την πρώτη από τις πιο πάνω αναφορές περί δήθεν «παχυλού» μισθού μου. Η μηνιαία αποζημίωσή μου ως Προέδρου του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «ΚΕΦΑΛΟΣ», δεν αποτελεί αυθαίρετη αξίωσή μου σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου Λαυρεωτικής, για τα συμφέροντα του οποίου κόπτεσθε, αλλά προβλέπεται από το Νόμο ( άρθρο 242 παρ. 1 Ν. 3463/2006 και την Κ.Υ.Α. 20585/10-4-2007 των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών) και για την θέσπισή της, τηρήθηκε η προβλεπόμεν� διαδικασία. Συγκεκριμένα προηγήθηκε η με αριθμόν 10/2012 ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου.

 Ακολούθως το θέμα εισήχθη στο Δημοτικό Συμβούλιο (υπ' αριθμ. 152/2012 απόφαση), στο οποίο είσαστε  παρόντες και μάλιστα ο 2ος από εσάς υπερθεμάτισε σχετικά με την αναγκαιότητα της καταβολ�! �ς τη�! � αποζημίωσής μου, αναγνωρίζοντας ότι προσέρχομαι καθημερινά στα γραφεία του Νομικού Προσώπου, απασχολούμενη με τα θέματά του επί πολλές ώρες, ακόμη και μετά τη λήξη του ωραρίου εργασίας των απασχολούμενων σε αυτό εργαζομένων. Μετά τη σχετική συζήτηση ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίστηκε , ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, (ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ) ότι η αμοιβή μου θα ανέρχεται στο ΠΑΧΥΛΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΟΚΤΑΚΟΣΙΩΝ ΟΚΤΩ (808,00) ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΑ. Όλα  δε τα παραπάνω προκύπτουν από τα ηχογραφημένα πρακτικά της οικείας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου το� Δήμου Λαυρεωτικής. Μετά ταύτα ΟΥΔΕΝ ΨΕΥΔΕΣΤΕΡΟΝ του ότι λαμβάνω την αμοιβή των 1.476,66 ευρώ μηνιαίως και την ανακρίβεια αυτή όλοι γνωρίζατε, αφού την ψηφίσατε. Δεν καταλείπεται λοιπόν καμία αμφιβολία ούτε για το ψεύδος που γράψατε στο έντυπο της παράταξής σας, ούτε (και κυρίως) για το δόλο σας σχετικά με την αναλήθεια των γραφομένων από εσάς. Μια μόνο εξήγηση υπάρχει και ίσως θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή : Ή δεν ξέρατε τι ακούγατε και τι ψηφίζατε στο Δημοτικό Συμβούλιο ή δεν γράψατε εσείς ή δεν ελέγξατε αυτά που περιέχονται στο έντυπο της παράταξής �! �ας. Η! δεύτερη περίπτωση υπερβαίνει τους κανόνες της πολιτικής αντιπαράθεσης και αποτελεί παράνομη προσβολή της προσωπικής και επαγγελματικής μου τιμής. Όσον αφορά δε το κατά πόσο αυτή η αμοιβή ανταποκρίνεται στο παρεχόμενο από εμένα έργο, περιορίζομαι μόνο να σταχυολογήσω και να σας υπενθυμίσω : 

α) την εξασφάλιση σε χρ�νικό ορίζοντα διετίας, της χρηματοδότησης των παιδικών σταθμών της Κερατέας και του Λαυρίου, μέσω της ένταξης αυτών σε προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 

β) την πλήρη και έγκαιρη στελέχωση των παιδικών σταθμών αλλά και των ΚΑΠΗ με την πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού και μάλιστα σε ασφυκτικά χρονικά πλαίσια ! και υ! πό δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, 

γ) την ολοσχερή και κατά κοινή ομολογία έγκαιρη αποπληρωμή των υποχρεώσεων των εποπτευόμενων από το Νομικό Πρόσωπο «ΚΕΦΑΛΟΣ» υπηρεσιών προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς αλλά και των υποχρεώσεων προς τους συμπολίτες μας - προμηθευτές, σε βαθμό που ακόμη και οι ίδ�οι οι τελευταίοι αίρουν την προηγούμενη δυσπιστία τους  και δηλώνουν πρόθυμοι να συναλλαγούν με τη νέα διοίκηση και τη νέα δημοτική αρχή, 

δ) την εξασφάλιση της συνέχισης του προγράμματος του Κ.Η.Φ.Η. της Δημοτικής Ενότητας Κερατέας, που επί δύο συναπτά έτη ήταν εκτός προγράμματος, με κίνδυνο τόσο για τους πέντε! εργα! ζόμενους στο πρόγραμμα, όσο και για τους δεκάδες ωφελούμενους συμπολίτες μας και πάρα πολλά ακόμα έργα που τεχνηέντως αποκρύπτετε ή προσποιείστε ότι δεν τα βλέπετε στο Δήμο ή δεν τα θυμάστε.

   Β) Σχετικά με τη 2η αναφορά σας (σελ. 28), σχετικά με το «άρον – άρον» κλείσιμο της επιχείρισης και την μη είσπραξ� συναλλαγματικών. Αν οι αναφορές αυτές περιορίζονταν σε πολιτική κριτική ή ακόμη και χαρακτηρισμούς έστω και οξείς, για τυχόν εσφαλμένες επιλογές στην άσκηση των καθηκόντων μου, ίσως η απάντηση να ήταν ομοίως πολιτική. Όμως εδώ πρόκειται περί ενσυνείδητης και γι' αυτό παράνομης προσβολής του προσώπου μου. Θα επαναλάβω και πάλι πράγματα γνωστά, που προκύπτουν από δημόσια έγγραφα, μη επιδεχόμενα οποιοασδήποτε αμφισβήτησης, συνταχθέντα σε ανύποπτο χρόνο και καταγεγραμμένα στα ηχογραφημένα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου και ως εκ τούτου μόνο απ�! � άγν�! �ια θα μπορούσαν να αποσιωπηθούν ή να αλλοιωθούν. Και αφού ζητάτε απάντηση από τους νομικούς της παράταξης του κ. Λεβαντή, ορισμένες μικρές απλές νομικές υπομνήσεις, για να μη χαθεί πλήρως και η κοινή λογική :

Στο Δήμο Λαυρεωτικής όπως είναι γνωστό  είχε συσταθεί η  ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ �ΗΜΟΥ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ (ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.Λ.), σύμφωνα με τα ανωτέρω, η οποία προτάθηκε να λυθεί και αποφασίστηκε η λύση της με την υπ' αριθμ. 316/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαυρεωτικής λόγω του ότι στην ανωτέρω Κοινωφελή Επιχείρηση οι επί μέρους συγχωνευόμενες επιχειρήσεις είχαν δυσβάσταχτες οικονομικές υποχρεώσεις και ζημίες, όπως οι ζημίες αυτές αναλύονται και περιγράφονται αναλυτικά στην ανωτέρω απόφαση. Πέραν των ανωτέρω, στην από Νοεμβρίου 2011, έκθεση ελέγχου ο (ορισθείς από τη δική σας παράταξη) Ορκωτός λογιστής αναφέρει κατά λέξη, μεταξύ ! άλλω�! � ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗ.Κ.Ε.Λ, τα εξής «1.Οι υποχρεώσεις της επιχείρησης  κατά την 31/12/2010 έχουν περιληφθεί στους κατάλληλους λογαριασμούς (πλην του υπολοίπου δανείου της τράπεζας Πειραιώς ποσού € 327.000,00, που εμφανίζεται στις μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις αν και αφορά βραχυπρόθεσμη υποχρέωση) και εμφανίζονται στον ισολογισμό. Το συνολικό ποσό αυτών ανέρχεται σε € 805.757,21. Οι υποχρεώσεις αφορούσα βραχυπρόθεσμο δανεισμό  από Τράπεζες ποσού € 466.266,19   (Στις 31/12/2010 ποσό € 54.700,00 καλύπτεται με επιταγές εισπρακτέες), υποχρεώσεις προς πρ�μηθευτές, επιταγές πληρωτέες, υποχρεώσεις για φόρους και τέλη (Φ.Π.Α., φόρος μισθωτών υπηρεσιών και φόρος αμοιβών ελευθέρων επαγγελμάτων) και  υποχρεώσεις προς ασφαλιστικούς οργανισμούς. Στο λογαριασμό πιστωτές διάφοροι συμπεριλαμβάνονται οφειλόμενες αμοιβές προσωπικού (ποσό € 21.892,71 της χρήσης 2010)…….  κ.λ.π.»

Ύστερα από αυτά τα οικονομικά δεδομένα εγώ ήμουν αυτή που βιάστηκα να κλείσω την επιχείρηση, ή αγωνίστηκα να διασώσω από τον πλειστηριασμό τα περιουσιακά της στοιχεία και από την ανεργία το απλήρωτο προσωπικό της εξαιτίας αυτής της οικονομικής κατάστασης, όπως εμφανίζεται στην έκθεση ελέγχου του Ορκωτού Λογιστή και στις οικονομικές καταστάσεις της Επιχείρησης. Εγώ, προσωπικά δεν έκλεισα καμία δημοτική επιχείρηση. Η δημοτική επιχείρηση (έκλεισε) λύθηκε από το αρμόδιο προς τούτο όργανο που είναι το Δημοτικό Συμβούλιο, εξαιτία� και μόνο των υπέρογκων χρεών από δάνεια, από ακάλυπτες επιταγές, από επαχθείς συμβάσεις κ.λ.π. που προανέφερα και που δημιουργήθηκαν, όχι πάντως από εμένα προσωπικά. Άλλωστε το νόμιμο της λύσης της ελέγχθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής και κρίθηκε ότι ελήφθη σύννομα. Αποκλειστική επιδίωξή μου, όπως δημόσια ανέφερα ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Λαυρεωτικής, ήταν να προστατεύσω τους μισθούς εργαζομένων και την περιουσία της Επιχείρησης και όχι να προλάβω να πάρω μισθό (λες και ήμουν άεργη ή ανεπάγγελτη) από 1/1/2012, αφού ήδη ως Πρόεδρο�! � της ! ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.Λ. λάμβανα μισθό πολύ περισσότερο από την αντιμισθία που λαμβάνω ως πρόεδρος του Νομικού Προσώπου. Συνεπώς άδικα και αβάσιμα λασπολογείτε σε βάρος μου ισχυριζόμενοι ότι ¨βιάστηκα να την κλείσω για να πάρω από 1/1/2012 μισθό¨. Στο σημείο αυτό ταιριάζει η λαϊκή ρήση «από εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόιδι».

Τώρα όσο αφορά τις συναλλαγματικές έχω να αναφέρω τα ακόλουθα:

Σε καμία περίπτωση οι συναλλαγματικές δεν είναι κουρελόχαρτα, αλλά, γι' εσάς που δεν το ξέρετε, ή εντέχνως το αποκρύβετε, είναι αξιόγραφα τα οποία δίνουν τη δυνατότητα σε περίπτωση μη πληρωμής ! κατά ! τη λήξη τους ο εκδότης δηλ. η ΔΗΚ.Ε.ΔΗ.Λ. να μπορεί να βγάλει διαταγή πληρωμής κατά του αποδέκτη δηλ. του μισθωτή  σε διάστημα ενός (1) έτους από την ημερομηνία λήξης τους. Επίσης είναι αξιόγραφα που δίνουν τη δυνατότητα σε περίπτωση μη πληρωμής κατά τη λήξη τους ο εκδότης δηλ. η ΔΗΚ.Ε.ΔΗ.Λ. να μπορεί να κινηθεί δικαστικά με αγωγή της κατά του αποδέκτη δηλ. του μισθωτή  σε διάστημα τριών (3) ετών από την ημερομηνία λήξης τους (άρθρο. 70 Ν. 5325/1932). Δεδομένου ότι τα κουρελόχαρτα, όπως εσείς τα ονομάζετε, έληξαν στις 30 Ιουλίου και 30 Αυγούστου 2012 μπορεί και να φανούν �ερδοφόρα σ' αυτούς που τα κατέχουν αν κινηθούν δικαστικά.

Εγώ πάντως και να ήθελα να κινήσω διαδικασίες είσπραξής των παραπάνω κουρελοχάρτων , δυστυχώς δεν μπορούσα ούτε και μπορώ!!!! Και τούτο γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζετε από την 3η Φεβρουαρίου 2012, που δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ της λ�! �σης �! �ης ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.Λ., ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ  ΕΧΩ ΕΠ' ΑΥΤΗΣ και αυτό το ορίζει η ίδια η νομοθεσία.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το  άρθρο 262 Ν. 3463/2006 και την   Κ.Υ.Α. 50891/10.09.2007 (ΦΕΚ 1876/14.09.2007 τεύχος Β') Οικονομική Διοίκηση και Διαχείριση των Δημοτικών και Κοινοτικών Κοινωφελών Επιχειρήσεων του �ώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006) : «1. Δημοτική ή Κοινοτική κοινωφελής επιχείρηση μπορεί να λυθεί πριν την πάροδο της διάρκειάς της με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού ή Κοινοτικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του και πράξη του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με την ίδια διαδικασία λύεται η επιχείρηση υποχρεωτικά, εάν α) λήξει χωρίς να παραταθεί η διάρκεια της, β) πτωχεύσει και γ) καταστεί ανενεργός για χρονικό διάστημα άνω των δύο (2) ετών.

2. Τη λύση της επιχείρησης ακολουθεί η εκκαθάριση αυτής. Μετά την εκκαθάριση της επιχείρησης, όσα περιουσιακά στοιχεία απομένουν περιέρχονται στο Δήμο ή την Κοινότητα που την είχε συστήσει.

3. Η εκκαθάριση γίνεται μόνον από ορκωτούς ελεγκτές που ορίζονται από το Δημοτικό ή Κοινοτικό συμβούλιο.

4. Με τον ορισμό των εκκαθαριστών παύει αυτοδίκαια η εξου! σία τ! ων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και τις αρμοδιότητές του ασκούν οι εκκαθαριστές, εκτός από τις αρμοδιότητες που θα κρατήσει το ίδιο το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο. Επίσης με τον ορισμό των εκκαθαριστών παύει αυτοδίκαια η εξουσία των ελεγκτών. Οι διοριζόμενοι εκκαθαριστές οφείλουν, μόλις αναλάβουν τα καθήκοντά τους, να ενεργήσουν απογραφή της περιουσίας της επιχείρησης.

5. Στην εκκαθάριση διεκπεραιώνονται οι εκκρεμείς υποθέσεις, εισπράττονται οι απαιτήσεις, ρευστοποιείται η περιουσία και πληρώνονται τα χρέη της επιχείρησης. Το υπόλοιπο περιέρχεται στο Δήμο ή την Κοινότητα που έχει συστήσει την επιχείρηση. Οι λογαριασμοί της εκκαθάρισης εγκρίνονται από το Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο, το οποίο επίσης αποφασίζει για την απαλλαγή των εκκαθαριστών, από κάθε ευθύνη. Οι συζητήσεις και οι αποφάσεις των εκκαθαριστών καταχωρούνται περιληπτικά στο ! βιβλ�! �ο πρακτικών του διοικητικού συμβουλίου της επιχείρησης.

6. Το στάδιο της εκκαθάρισης δεν μπορεί να υπερβεί την τριετία, από την ημερομηνία έναρξης της εκκαθάρισης. Για τη συνέχιση της εκκαθάρισης πέραν της τριετίας απαιτείται σχετική πράξη του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας. Το στάδιο όμως της εκκαθά�ισης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υπερβεί τη πενταετία.

7. Αν η διάλυση επιχείρησης έγινε λόγω λήξης της διάρκειας ή λόγω πτώχευσης, που όμως ανακλήθηκε ή περατώθηκε με συμβιβασμό, είναι δυνατή η αναβίωση της επιχείρησης με απόφαση του Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου και πράξη του Γενικού Γραμματέα της ! οικε�! �ας Περιφέρειας».

Επομένως, με βάση τα ανωτέρω, πώς εγώ θα πήγαινα στις 30 Ιουλίου 2012 και στις 30 Αυγούστου 2012 να εισπράξω τις συναλλαγματικές αφού δεν ήμουν, από τις 3/2/2012, πρόεδρος της ΔΗ.Κ.ΕΔΗ.Λ., η οποία είχε λυθεί. Επομένως για ποια παράβαση καθήκοντος μιλάτε ? Για ένα καθήκον το οποίο δεν υπήρχε? Και τι λογής παράβ�ση είναι αυτή αφού ελλείπει το στοιχείο του καθήκοντος και της κατά Νόμο εξουσίας ή αρμοδιότητας?

Τα παραπάνω είναι γνωστά και ευχερώς διαπιστώσιμα από εσάς, λόγω και της προηγούμενης θητείας σας στο Δήμο Λαυρεωτικής. Αντ' αυτού, όμως, χωρίς προηγουμένως να ελέγξετε και να εξακριβώσετε την ακρίβεια το�! � περ�! �εχομένου του εντύπου σας, αν και είχατε προς τούτο υποχρέωση από το νόμο, προτιμήσατε την εύκολη επιλογή της προσωπικής επίθεσης και της συκοφάντησης της προσωπικότητάς μου.

Επειδή αρνούμαι και αποκρούω τους ως άνω αναληθείς και συκοφαντικούς σε βάρος μου ισχυρισμούς, την αναλήθεια των οποίων γνωρίζ�τε και σε κάθε περίπτωση μπορούσατε και οφείλατε να διακριβώσετε πριν προβείτε στην έγγραφη καταχώρηση και διάδοση αυτών.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ για την προεκτεθείσα παράνομη, ανήθικη και συκοφαντική συμπεριφορά σας και

ΣΑΣ ΚΑΛΩ

Όπως, εντός προθεσμίας πέντε ημερών από την λήψη της παρούσας και σε κάθε περίπτωση κατά την προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προβείτε σε έγγραφη και δημόσια αποκατάσταση της τρωθείσας υπόληψης μου.
ΑΛΛΩΣ
Σε αρνητική περίπτωση, σας δηλώνω ό! τι επ! ιφυλάσσομαι ρητώς να επιδιώξω την πλήρη ικανοποίηση των δικαιωμάτων μου ενώπιον των αρμοδίων αστικών και ποινικών Δικαστηρίων.
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλεται να επιδώσει την παρούσα σε αυτούς προς τους οποίους απευθύνεται προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες.

                                                               Κερατέα 5 Δεκεμβρίου 2012
                           &nb! sp; !                                      Η εξωδίκως δηλούσα
                                                                 ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΠΡΙΦΤΗ