Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Φαρμάκι στάζει για την Μαρία Κάλλας, η αδερφή της!

Το βιβλίο που έγραψε η αδερφή της Μαρίας Κάλλας, Jackie έρχεται να αποκαλύψει τον δύσκολο χαρακτήρα της ελληνίδας σοπράνο με την αξιοζήλευτη διεθνή καριέρα. Το βιβλίο που υπογράφει η μεγαλύτερη κατά έξι χρόνια αδερφή της, "Sisters" στάζει κυριολεκτικά φαρμάκι για την προσωπικότητα της star. Όπως αποκάλυψαν οι δημοσιογράφοι....
Ντονατέλλα Αδάμου και Νίκος Νικολίζας σε άρθρο της εφημερίδας, "News, "από τις 250 σελίδες του βιβλίου, ειδικά στις 220 ξεκοκαλίζει την αδερφή της. "Ήταν αδύνατον αυτή η γυναίκα να είναι η αδερφή μου! Αυτή η λεπτή φιγούρα, το όμορφο τριγωνικό πρόσωπο δεν μπορούσε να είναι η παχουλή Κάλλας, που μπούκωνε βιαστικά το στόμα, φεύγοντας για το σχολείο του Washinghton Heights. Tα μαλλιά της τώρα ήταν όμορφα, τα χέρια κομψά. Αυτό που αντίκριζα ήταν ο ρόλος της Μαρίας, στην Traviatta, η Βιολέτα". Είναι τα λόγια της Jackie όταν συνάντησε την Μαρία μετά από καιρό. Στο μεγαλύτερο κομμάτι του βιβλίου επισημαίνεται η σχέση της Κάλλας με το χρήμα: "Έκανε σκηνή κάθε φορά που ήταν να μας δώσει το οτιδήποτε. Αντιμετώπιζε τη μητέρα μας σαν 'ναι τυχαία, άνευ σημασίας, ζητιάνα. Η Μαρία Κάλλας, όχι η Μαρία δεν με κάλεσε ποτέ στο σπίτι της, άρα δεν θα ήθελε να έχω τίποτε από αυτά". Στο βιβλίο περιγράφεται ακόμη ο αυταρχικός της χαρακτήρας: "Βρισκόμασταν στη Βερόνα για κονσέρτο της Κάλλας. Ήμουν κουρασμένη, ήθελα να πάω να κοιμηθώ για λίγο. Μου είπε: Δεν μπορείς να φύγεις όσο είμαι εγώ εδώ. Θα φύγεις όταν το θελήσω εγώ. Ήταν η Μαρία, η ντίβα πουέδινε εντολές. Εκείνο το Πάσχα παντρεύτηκε τον Μενεγκίνι". Οι γεμάτες δηλητήριο αποκαλύψεις συνεχίζουν σε κάθε σελίδα: "Η λαμπρή καριέρα της Μαρίας ξεκινά. Ακολούθησαν τουρνέ σε Αμερική και Ευρώπη. Λίγο πριν ολοκληρωθεί η σεζόν στο Μεξικό, όπου είχε κανονίσει να δίνει παραστάσεις, η μητέρα μου μού έγραψε πως η Μαρία της είχε πάρει την πιο ακριβή γούνα. Η γούνα ήταν απόδειξη ενοχής. Όμως για δεκαπέντα χρόνια η Μαρία αρνιόταν να δει τη μητέρα μας, Ευαγγελία.