Σύμφωνα με τις πωλήσεις κιβωτίων και εξετάζοντας τις επιδόσεις τους κατά το τελευταίο έτος το...
krasiagr.com παρουσίασε τις μεγαλύτερες μάρκες σαμπάνιας στον κόσμο .
Η Moët & Chandon συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου, αλλά το 2011 είχε ποσοτικές απώλειες.
Η Lanson είδε τη μεγαλύτερη πτώση, ενώ η Nicolas Feuillatte ήταν μια από τις λίγες μάρκες που παρατηρήθηκε αύξηση.
Παρακάτω βρίσκονται οι 10 μεγαλύτερες σαμπάνιες του κόσμου, μαζί με τα τελευταία νέα τους, καθώς και ο όγκος πωλήσεων με στοιχεία για το 2011 και το 2010.
Αυτές ο� πληροφορίες εμφανίζονται στο Brands Report του db , που κυκλοφόρησε με το τεύχος Ιουλίου
1. Moët & Chandon
"Ογκος 2011: 2.205.000 9l κιβώτια
Όγκο; 2010: 2.550.000 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: -15%
2011 κατάταξη: 1
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Moët Hennessy
Έδρα: 20 Avenue de Champagne, 51200, Epernay, Γαλλία,
Τηλ: +33 3 26 51 20 20
Ιστοσελίδα: moet.comδιευθυντής Μάρκας: Emelie De Vitis %CE%91%CF%85%CF%84%CE%AE %CE%B7 %CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7 %CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D %CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85 %CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9 %CE%B1%CF%80%CF%8C %CE%BA%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B7 %CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7. %CE%A7%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9 %CE%BD%CE%B1 %CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5 %CF%84%CE%B7%CE%BD Javascript %CE%B3%CE%B9%CE%B1 %CE%BD%CE%B1 %CF%84%CE%B7 %CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5. '>φάσμα προϊόντων: Moët & Chandon Imperial NV, NV Ροζέ, Grand Vintage
2. Veuve Clicquot
όγκος 2011: 1.450.000 9l κιβώτια
όγκος 2010: 1.600.000 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: -10%
κατάταξη 2011: 2
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Moët Hennessy
Έδρα: 13, rue Albert Thomas,
51100, Ρεμς, Γαλλία
Τηλ: +33 26 89 53 90
Ιστοσελίδα: Veuve-clicquot.com
διευθυντής Μάρκας: Έλσα Corbineau
Σειρά προϊόντων: Brut Yellow Label, Ροζέ, Demi-Sec, Vintage, Rosé Vintage, La Grande Dame
3. NICOLAS FEUILLATTE
Όγκος 2011: 800.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 677.250 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: +18%
κατάταξη 2011 : 3
Με την πιο σημαντική ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο το 2011, η Nicolas Feuillatte έχει γίνει το νούμερο τρία παγκόσμια μάρκα σαμπάνια, και με τον τρόπο αυτό πέτυχε αδιαμφισβήτητη ορατότητα. Συνεχίζει να επιδιώκει μια «premiumisation» στρατηγική.
Από το 2009, το σπίτι Champagne έχει εργαστεί σκληρά για να επανεξετάσει το εμπορικό σήμα, την έναρξη μιας νέας ταυτότητας το 2011.
Ωστόσο, η ταυτότητα σέβεται ακόμα το «DNA του brand», που η εταιρεία έχει αναπτ�ξει εδώ και πολλά χρόνια. Το νέο έμβλημα είναι μια πυξίδα που ενισχύει το σύνθημα της μάρκας: «Epernay-Νέα Υόρκη-Beyond». 2011 και σηματοδότησε τη 35η επέτειο της μάρκας.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Centre Vinicole-Champagne Nicolas Feuillatte
Έδρα: Chouilly, BP 210, 51206, Epernay Cedex, Γαλλία
Τηλ: +33 326 59 55 50
Ιστοσελίδα: feuillatte.com
διευθυντής Marketing: Dominique Pierre
Σειρά προϊόντων: Brut NV, Brut Réserve particulière, Ροζέ NV, Brut Vintage, Cuvée Spéciale Vintage, Blanc de Blancs, One Four Brut, One Four Ροζέ, Cuvée 225 Brut Vintage, Cuvée 225 Ροζέ Vintage, Palmes d " Or Brut Vintage, Palmes d " Or Rose Vintage
4. GH Mumm
Όγκος 2011: 639.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 638.000 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: +0,15%
κατάταξη 2010 : 3
Για την κυκλοφορία της R Lalou 1999, η GH Mumm συνεργάστηκε με τον John Williams, executive chef στο The Ritz, να παραθέσει δείπνο τονίζοντας τα μοναδικά πιστοποιητικά του terroir του κρασιού.
Έξι courses με συστατικά του terroir αντιστοιχήθηκαν με την R.Lalou σερβιρισμένα σε διαφορετικές θερμοκρασίες, γεγονός που αποδεικνύει την αλλαγή προφίλ γεύσης του Pinot Noir και Chardonnay, από την αύξηση των δύο βαθμών – κατά σταδιακά πιο πλούσιων και πιο ισχυρών πιάτων. Το έβδομο course συνδυά�τηκε με την Demi-Sec.
GH Mumm επιλέχθηκε από μια σειρά κορυφαίων εστιατορίων το 2011, και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο θρυλικό Fat Duck του Heston Blumenthal, στο Trinity του Adam Byatt και στο Booking Office Bar στο St Pancras Renaissance Hotel.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Pernod Ricard
Έδρα: 29 rue du Champ de Mars 51053, Ρεμς, Γαλλία
Τηλ: +33 326 49 59 69
Ιστοσελίδα: ghmumm.com
διευθυντής Marketing: Anne-Claire Rodary
φάσμα προϊόντων: Cordon Rouge, Ροζέ, Vintage, Demi-Sec, Grand Cru, Mumm de Cramant, Cuvée R Lalou
5. Laurent-Perrier
Όγκος 2011: 580.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: ! 557.750 9! l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: +4%
Κατάταξη 2010 : 6
Με βάση στην καρδιά της περιοχής, Tours-sur-Marne, η Laurent-Perrier έχει μια φήμη για καινοτομία, με τη σειρά από Σαμπάνιες που έχουν παραχθεί με τις παραδοσιακές μεθόδους από το 1812.
Η Laurent-Perrier γιόρτασε αυτό το ορόσημο στη διάρκεια του έτους, αρχής γενομένης από το Laurent-Perrier Bicentenary Garden στο RHS Chelsea Flower Show, όπου τιμήθηκε με το χρυσό μετάλλιο.
Η Laurent-Perrier θα γιορτάσει επίσης την δισεκατοντήριδα της με Les Reserves Grand Siècle, μια περιορισμένης έκδοσης Champagne προς τιμήν της πρώτης prestige cuvée της, την Grand Siècle.
Θα είναι διαθέσιμ� σε Jeroboams και Magnums, και θα διατίθενται αποκλειστικά στο ξενοδοχείο Claridge's και στα Selfridges από το φθινόπωρο.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Group Laurent-Perrier
Έδρα: Κτήμα Laurent-Perrier, 51150, Tours-sur-Marne, Γαλλία
Τηλ: + 33 326 58 91 22
Ιστοσελίδα: laurent-perrier.com
Διευθύνων Σύμβουλος: Michel Boulaire
Σειρά προϊόντων: Brut NV, NV Ροζέ, Ultra-Brut, Demi-Sec, Brut Millesime, Grand Siècle, Grand Siècle Alexandra
6. Piper-Heidsieck
Όγκος 2011: 520.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 508.232 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: +2,5%
Κατάταξη 2010 : 7
Πέρυσι, Piper-Hei! dsieck α! ποκτήθηκε από την οικογένεια και Descours και EPI, τον ιδιωτικό γαλλικό όμιλο πολυτελείας. Εκφράζεται η ελπίδα ότι η κίνηση αυτή θα διασφαλίσει και θα υποστηρίξει τη μελλοντική ανάπτυξη της μάρκας και τη διεθνή φήμη της μέσα στη high-end κατηγορία των πολυτελών οίκων σαμπάνιας.
Η νέα Διευθύνων Σύμβουλος της Piper-Heidsieck, Cécile Bonnefond έχει ως στόχο να θέσει το εμπορικό σήμα στο χάρτη – είναι επί του παρόντος ο αριθμός τρία Σαμπάνια στην αγορά των εξαγωγών και ο στόχος της Bonnefond για την μάρκα, είναι να αποκτήσει μεγαλύτερη αναγνώριση. Η μάρκα συνεχίζει να είναι χορη�ός του UK Sommelier of the Year.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: EPI
Έδρα: 12 Allée du Vignoble 51100, Ρεμς, Γαλλία
Τηλ: +33 326 84 43 00
Ιστοσελίδα: piper-heidsieck.com
Πρόεδρος: Cécile Bonnefond
σειρά προϊόντων: Cuvée Brut, Ροζέ Sauvage, Vintage, Rare, Cuvée Sublime
7. Tattinger
Όγκος 2011: 464.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 458.333 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: 1,3%
κατάταξη 2010: 8
Το 2011 είδε τα αποκαλυπτήρια ενός νέου κελαριού στη Taittinger και την έναρξη ενός ευρέως φάσματος συσκευασιών δώρου και υλικών merchandising για το on κα! ι off -t! rade, συμπεριλαμβανομένων glorifiers, σαμπανιέρες και αυτόνομες μονάδες ψύξης που συνεχίζουν να διευρύνονται το 2012.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Taittinger CCVC
Έδρα: 9 Place Saint-Nicaise, 51100, Ρεμς, Γαλλία
Τηλ: +33 326 85 84 20
Ιστοσελίδα: taittinger.com
Διευθύνων Σύμβουλος: Pierre-Emmanuel Taittinger
σειρά προϊόντων: Brut NV, NV Ροζέ, Folies de la Marquetterie, Prélude, Nocturne Sec, Vintage, Comtes de Champagne Blanc de Blancs, Comtes de Champagne Ροζέ, Taittinger Collection
8. Pommery
Όγκος 2011: 410.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 416.666 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: -1,6%
κα�άταξη 2010: 9
Σαμπάνια Pommery είναι χορηγός στο Cityscapes, το νέο φεστιβάλ που λαμβάνει χώρα στο South Bank του Λονδίνου κατά τη θερινή περίοδο.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Vranken Pommery Monopole
Έδρα: 5 Place du Général Gouraud, 51100, Ρεμς, Γαλλία
Τηλ: +33 326 61 62 63
Ιστοσελίδα: pommery.fr
διευθυντής Μάρκας: Sara Hicks
Σειρά προϊόντων: Brut NV, Brut Ροζέ, Brut Apanage, Apanage Ροζέ, POP, Grand Cru Vintage, Dry Elixir, Springtime Rosé, Summertime Blanc de Blancs, Falltime Extra Dry, Wintertime Blanc de Noirs, Cuvée Louise, Cuvée Louise Ροζέ
9. Lanson
Όγκος 2011: 405,00 9l κιβώτια
Όγκ! ος 2010: 625.000 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: – 54%
Κατάταξη 2010: 5
Η μάρκα έχει αναθέσει ένα ειδικό πρόγραμμα για την καλύτερη κατανόηση των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου, σε μια προσπάθεια να προσφέρει τη σαμπάνια που ψάχνουν οι καταναλωτές.
Η Lanson παρουσίασε επίσης την πρώτη έκθεση κατηγορία της στην αγορά. Ο οδηγός της Champagne, το Little Black Book of Champagne, που δημοσιεύθηκε το 2010 για τον εορτασμό της 250ής επετείου, συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα με τους καταναλωτές.
Η νέα κυκλοφορία της αυτό το καλοκαίρι ήταν μια επέκταση για την δημοφιλή σειρά τηςLanson Extra Age cuvées, με μια νέα Blanc de Blancs.
Άλλες νέες κυκλοφορίες αναμένονται για το 2012.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Lanson-BCC
Έδρα: 66, rue de Courlancy, 51573, Reims Cedex 2, France
Tel: +33 326 785 050
Ιστοσελίδα: lanson.fr
Σειρά προϊόντων: Lanson Black Label Brut NV, Lanson Rose Label Brut Ροζέ NV, Lanson Gold Label Brut Vintage, Lanson Ivory Label Demi-Sec, Lanson Extra Age Brut NV, Lanson Extra Age Rose Brut NV, Noble Cuvée Blanc de Blancs, Noble Cuvée Brut, Noble Cuvée Ροζέ Brut
10. Perrier-Jouet
Όγκος 2011: 211.000 9l κιβώτια
Όγκος 2010: 210.000 9l κιβώτια
Αλλαγή 10-11: +0,47%
κατάταξη 2010: 10
Οι γι! ορτέ�! � της δισεκατοντήριδας για την Perrier-Jouet συνεχίστηκαν σε όλο τον κόσμο το περασμένο έτος, συμπεριλαμβανομένης της εκδήλωσης μέσα στο Il Bottaccio, κοντά στο Hyde Park του Λονδίνου. Με θέμα το «Living Legacy», που παρακολούθησαν Nicole Farhi, Ben de Lisi, Michaela Meazza, Tom Spence, Αμέλια και Freddie Fox, το μοντέλο Jade Parfitt με τον Giles Deacon- και η Serena Sutcliffe MW. Το εορταστικό δείπνο ενορχήστρωσε ο Γάλλος σεφ Albert Roux.
Διεθνώς, η Perrier-Jouet επιδιώκει τη στρατηγική της προβολής και την εμπειρία της μάρκας με το άνοιγμα τον περασμένο Σεπτέμβριο της πρώτης Perrier-Jouet στην Ιαπωνία.
Ιδιοκτήτης Μάρκας: Pernod Ricard
Έ�ρα: 28 Avenue de Champagne, 51201, Epernay, Γαλλία
Τηλ: +33 326 53 38 00
Ιστοσελίδα: Perrier-jouet.com
διευθυντής Marketing: Anne-Claire Rodary
φάσμα προϊόντων: Grand Brut, Blason Ροζέ, Belle Epoque Vintage, Belle Epoque Vintage ροζέ, Belle Epoque Blanc de Blancs Vintage