Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΟΧΙ ρε μεταμοντέρνες προοδευτικάρες!!! ΔΕΝ θα καταργήσετε την Προσευχή από το σχολείο των παιδιών ΜΟΥ.



Γράφει η Χριστιάνα στο olympia
Ξέρω….το θέμα είναι λεπτό. Εμπλέκεται η θρησκεία. Το αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός μας να πιστεύει σε ΟΠΟΙΟΝ Θεό ή Θεούς θέλει. Και αν θέλει. Μπορεί και να μην θέλει ρε αδερφέ…..ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ!!!


Λεπτό το θέμα και δεν το έχω θίξει ποτέ εδώ μέσα. Ποτέ μου δεν σχολιάζω σε αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου. Θέμα Αρχής. �ΕΝ το αγγίζω.



Τώρα όμως, όχι μόνο θα το αγγίξω, αλλά θα τους ΚΡΑΞΩ με όλη μου την δύναμη. Ευγένεις κομμένες, ψευτοαριστερίζουσες προοδευτικές ιδεοληψίες πεθαμένες και θα ανοίξω το στόμα μου, γιατί το θέμα ΔΕΝ είναι θρησκευτικό στην ουσία, αλλά βαθύτατα ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Και το ανελέητο ροκάνισμα του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, πρέπει πια να έχει ένα όριο και ένα ΤΕΛΟΣ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ