Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Τι ακριβώς σημαίνει ο αποκλεισμός των Ελλήνων μουσουλμάνων από τα ψηφοδέλτια των Ανεξάρτητων Ελλήνων;

Πριν από λίγες ημέρες, το κόμμα - παράταξη πολιτών Ανεξάρτητοι Έλληνες ανακοίνωσε μέσω του εκπροσώπου τύπου του, κ. Τέρενς Κουίκ, την απόφαση του κόμματος να μην συμπεριληφθούν στις επόμενες εκλογές μουσουλμάνοι στις λίστες των υποψηφίων βουλευτών της Θράκης.

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν:

Μήπως ο κ. Καμμένος δεν γνωρίζει πως οι μουσουλμάνοι που......
γεννήθηκαν και κατοικούν στην Ελλάδα είναι Έλληνες; Αν νομίζει κάτι διαφορετικό δεν θα πρέπει να το δηλώσει ευθαρσώς και να αναλάβει την ό,ποια ευθύνη (πολιτική ή άλλη) για την ενίσχυση των πάγια προβαλλόμενων θέσεων της τουρκικής προπαγάνδας;
Μήπως ο κ. Καμμένος δεν γνωρίζει πως η δημιουργία πολιτικών διαχωρισμών με βάση το θρήσκευμα αποτελεί φασίζουσα πρακτική; Γιατί, πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηρισθεί ο παραμερισμός ενός τμήματος του Ελληνικού πληθυσμού, με βάση κριτήρια που συγκαταλέγονται στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα;
Μήπως ο κ. Καμμένος δεν έχει καμία απολύτως πρόσβαση στον μουσουλμανικό πληθυσμό της χώρας (δεν βρήκε ούτε έναν διαθέσιμο Έλληνα μουσουλμάνο για να τον συμπεριλάβει στις λίστες των υποψηφίων) και προτίμησε να δημιουργήσει ένα πολιτικό πυροτέχνημα αποσκοπώντας στο να κερδίσει τις εντυπώσεις του πατριωτικού χώρου, στον οποίο και προσδοκά για να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη;
Μήπως ο κ. Καμμένος διαπίστωσε πως όλοι οι Έλληνες μουσουλμάνοι με τους οποίους ήρθε σε επαφή, είτε δεν δέχτηκαν τις προτάσεις που τους έγιναν επειδή είναι πανικοβλημένοι και φοβούνται τις «δράσεις» (κοινωνικός και οικονομικός αποκλεισμός, θρησκευτική περιθωριοποίηση, στιγματισμός ως εχθρού της «μητέρας πατρίδας», άρνηση ταφής κ.α.) που μπορεί να αντιτείνει το τουρκικό προξενείο απέναντί τους, είτε δεν θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες και εργάζονται για τα συμφέροντα τρίτων χωρών; Σε μία τέτοια περίπτωση δεν θεωρεί πως πρέπει να καταγγείλει με πλήρη �τοιχεία, τόσο στις αρμόδιες υπηρεσίες όσο και δημόσια ενημερώνοντας τον Ελληνικό λαό για την ανθελληνική δράση τουρκοφρόνων Ελλήνων πολιτών, η οποία θέτει σε κίνδυνο την εσωτερική ειρήνη και ασφάλεια της χώρας;

Λυπούμαστε πολύ, αλλά η απόφαση αυτή (όπως δημοσιοποιήθηκε από τον Τέρενς Κουίκ) μόνο ως πολιτικό ολίσθημα μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού έτσι κατορθώνει ο κ. Καμμένος να περιχαρακωθεί ως κόμμα και να δέχεται ως ικανούς συμπορευτές του στην πολιτική, μόνο όσους δεν είναι μουσουλμάνοι!!!

Στην καλύτερη περίπτωση, η συγκεκριμένη ανακοίνωση είναι μία πολιτική γκάφα και μάλιστα ολκής. Γιατί, μόνο ως γκάφα μπορεί να χαρακτηρισθεί απόφαση η οποία φέρεται ρατσιστικά έναντι συγκεκριμένης μερίδας Ελλήνων πολιτών.

Ο κ. Καμμένος, λοιπόν, φαίνεται πως δεν έχει κατανοήσει πως στην Ελλάδα υπάρχουν και Έλληνες οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Και ως εκ τούτου έχουν ένα πλήθος αναφαίρετων πολιτικών δικαιωμάτων, τα οποία οι Ανεξάρτητοι Έλληνες φαίνεται πως δεν αναγνωρίζουν και ως εκ τούτου μπορούμε να υποθέτουμε πως για τον κ. Καμμένο ανεξάρτητοι ή Έλληνες είναι κάποιοι και όχι όλοι οι κάτοικοι αυτής της χώρας.

Δυστυχώς, με την συγκεκριμένη ανακοίνωση αποδείχθηκε πως ελάχιστα γνωρίζει ο κ. Καμμένος για τους Έλληνες μουσουλμάνους, οι οποίοι έγιναν για μία ακόμη φορά θύματα της Ελληνικής πολιτικής, στο όνομα του κομματικού οφέλους. Πριν 50 χρόνια, η πολιτική άνοια κατόρθωσε να στείλει στην αγκαλιά της Άγκυρας ένα πλήθος Ελλήνων μουσουλμάνων, μέσα από απαξιωτικές πολιτικές περιθωριοποίησης. Σήμερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται, και ο κ. Καμμένος, προσπαθώντας να ασκήσει προεκλογική κομματική πολιτική, «χτυπάει» όλους εκείνους τους Έλληνες μουσουλμάνους, οι οποίοι �ντιστάθηκαν σε πλήθος πιέσεων των τουρκοπρακτόρων και δικαιώνει τα επιχειρήματα της Άγκυρας πως «οι μουσουλμάνοι της Ελλάδας, είναι Τούρκοι»…!

Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που η άγνοια, η ανικανότητα και η πολιτική σκοπιμότητα κατορθώνουν να αναπτύξουν μείζονος σημασίας αρνητικές πολιτικές «πρωτοβουλίες», δωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο στην τουρκική (και όχι μόνο) συνεχώς αναπτυσσόμενη προπαγάνδα ένα πλήθος νέων επιχειρημάτων κατά της Ελλάδας. Ελπίζουμε ο κ. Καμμένος και το επιτελείο του να έχουν αντιληφθεί την πολιτική τους «γκάφα» και να επαναπροσδιορίσουν την θέση των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε ζητήματα θρησκευτικών και όχι πολιτικών μειονοτήτων. Ελπίζουμε πως ο κ. Καμμένος δεν κάνει προσ�αφαιρέσεις χρησιμοποιώντας τους Έλληνες ως απλούς αριθμούς και ούτε επιχειρεί να κάνει διαιρέσεις τοποθετώντας αυτάρεσκα παρονομαστές που θα του προσφέρουν θετικά αποτελέσματα…

Κι αν ο γράφων θεωρείται –αδίκως- ως υποκειμενικός κριτής, ας διαβάσουμε τι λένε και οι Έλληνες Πομάκοι (μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα) για εκείνους που αυτάρεσκα τους τοποθέτησαν στην αγκαλιά του τουρκικού προξενείου, που επιχειρούν να τους δέσουν στο άρμα της Άγκυρας:


Απάντηση σε όλες τις ψευδοπροοδευτικές δυνάμεις της Ελλάδας που προσπαθούν με κάθε τρόπο να στηρίξουν τις θέσεις του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή, ότι δηλαδή οι Πομάκοι είναι Τούρκοι, δίνουν οι ίδιοι οι Πομάκοι της Θράκης.
Με μία δημοσίευση στην ιστοσελίδα Ζαγάλισα οι ηρωικοί Πομάκοι που τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κάνουν ότι μπορούν για να τους σπρώξουν στην αγκαλιά της Τουρκίας για μερικά ψηφουλάκια, απαντούν στον γνωστό άθεο, άεθνο, μετααριστερό, ευρωπαϊστή ερευνητή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συγγραφέα Δημήτρη Λιθοξόου με μία επιστολή καταπέλτη για την τοποθέτηση του τελευταίου ότι η μειονότητα στην Θράκη είναι τουρκική.

Με σκληρά λόγια που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει οι Πομάκοι της Θράκης αποδεικνύουν για μία ακόμα φορά με τα πενιχρά μέσα που διαθέτουν, την αλήθεια που οι επιλεκτικής ευαισθησίας ερευνητές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αρνούνται (?) να δούν.Δηλαδή την ρατσιστική συμπεριφορά του τουρκικού κράτους απέναντι στους Έλληνες Πομάκους τα Θράκης, όπως αυτή η πολιτική εκφράζεται από τους συμπαθούντες των Γκρίζων Λύκων, των ακροδεξιών εθνικιστικών οργανώσεων της Τουρκίας και του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή.

Όσο και αν ακούγεται παράξενο δυστυχώς στην Ελλάδα η «προοδευτική» διανόηση της χώρας φαίνεται να έχει επιλεκτική ευαισθησία για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αγνοώντας την καταπιεστική πολιτική των κυβερνήσεων των γειτονικών χωρών απέναντι στους πολίτες τους και σε ανθρώπους που ανήκουν σε διαφορετικές φυλετικές ομάδες.

Προτιμούν να γίνονται οι υπερασπιστές του τουρκικού παρακράτους και της νεοοθωμανικής επεκτατικής πολιτικής στα Βαλκάνια, ενώ την ίδια στιγμή αγνοούν τα δικαιώματα των Ελλήνων της πΓΔΜ οι οποίοι δεν μπορούν ούτε την γλώσσα τους να μιλήσουν και κάνουν τα στραβά μάτια στην τρομοκρατία που ασκεί το προξενείο στους Πομάκους.
Και όλα αυτά την στιγμή που ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Τουρκίας τον περασμένο Νοέμβριο αναγνώρισε την διαφορετικότητα των Πομάκων από τους Τούρκους σε δημόσια ομιλία του στον τόπο καταγωγής του το χωριό Rize του Πόντου.

Πιο συγκεκριμένα στις 7 Νοεμβρίου ο Τούρκος πρωθυπουργός δήλωσε ότι: «Όλες οι εθνικότητες που κατοικούν στην Τουρκία, όπως οι Τούρκοι, οι Κούρδοι, οι Λαζοί, οι Κιρκάσιοι, οι Απχάζιοι, οι Πομάκοι και οι Γεωργιανοί δεν είναι αντιμαχόμενες ομάδες. Όλοι έχουν την αξία τους. Κανείς δεν είναι ανώτερος από τον άλλον».

Και για αυτούς που διαβάζουν τούρκικα
KİMSE KİMSEDEN ÜSTÜN DEĞİL!
«Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Abaza, Pomak, Manav, Gürcü etnisitler. Herkes bizim için değerlidir. Kimse kimseden üstün değil»
Başbakan Recep Tayyip Erdogan,
Rize 7.11.2011

Και όμως μετά από αυτή την ομολογία υπάρχουν στην Ελλάδα προοδευτικοί διανοούμενοι άνθρωποι οι οποίοι ακόμα ισχυρίζονται ότι οι Πομάκοι είναι Τούρκοι. Τι άλλο να πούμε για το θέμα αυτό ίσως είναι καλύτερα να αφήσουμε τους Πομάκους να πούνε αυτό που πραγματικά πιστεύουν.

Ακολουθεί η Επιστολή

«Ακούγαμε το όνομα Δημήτρης Λιθοξόου. Μάθαμε ότι είναι υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ότι είχε γράψει για τη «μειονότητα» στη Θράκη και αποφασίσαμε να δούμε το έργο του. Ούτως ή άλλως πέφταμε επάνω του, αφού πολλοί αριστεροί επιστήμονες τον έχουν ως σημείο αναφοράς για τα θέματα που αφορούν στις μειονότητες. Για κάθε αριστερό συγγραφέα που σέβεται τον εαυτό του, είναι το must των βιβλιογραφικών αναφορών! Έτσι, αποφασίσαμε να δούμε τι γράφει για τους Πομάκους, και να κρίνουμε τα γραπτά του και όχι τον ίδιο προσωπικά, αφού ως άνθρωπο δεν τον γνωρ�ζουμε και φυσικά τον σεβόμαστε.
Ξεκινώντας, βλέπουμε ότι στο βιογραφικό του αυτο-συστήνεται ως Δημήτρης Λιθοξόος ή Λιθοξόου ή Νταμαρτζής ή Ταστσής (!). Ποιος είναι ο κύριος με τα πολλά ονόματα; Σύμφωνα με τον ίδιο δεν έχει σπουδάσει τίποτα, αλλά μπορεί με άνεση να μιλάει ως ιστορικός ή κοινωνιολόγος, για πολλά και διαφορετικά πράγματα και για τις μειονοτικές ομάδες.
Ο Λιθοξόου, λοιπόν, ή Νταμαρτζής, ή Ταστσής «ασχολήθηκε» και με την μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης. Ασχολήθηκε, τρόπος του λέγειν βέβαια, γιατί πουθενά δεν γράφει ποια αξιόπιστα στοιχεία ερεύνησε και τι επιστημονικά ή άλλα εργαλεία χρησιμοποίησε ή πόσες φορές έκανε τον κόπο να έρθει στην περιοχή μας. Λεπτομέρειες! Ο Λιθοξόου απεφάνθη: η μειονότητα είναι τουρκική! Όλοι είμαστε Τούρκοι, ακόμα και εμείς στη Ζαγάλισα! Μόνο το κακό αστικό ελληνικό κράτος, σύμφωνα με τον κύριο αυτό, μιλάει για Πομάκους ή Τσιγγάνους.
Πώς, λοιπόν, ο Νταμαρτζής/Λιθοξόου, ο οποίος μάλιστα έφτιαξε και «χάρτη των τουρκικών οικισμών στη Θράκη», ερεύνησε και έβγαλε όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ο ίδιος μας το αποκαλύπτει: διάβασε έναν …Τηλεφωνικό Κατάλογο! Ως Πομάκοι, έχουμε μείνει πραγματικά κατάπληκτοι! Διαβάζοντας έναν Τηλεφωνικό Κατάλογο καταλαβαίνεις τα πάντα για τις μειονότητες;
Και για την περίπτωσή μας, με έναν απλό Τηλεφωνικό Κατάλογο του ΟΤΕ (ελληνόφωνο παρακαλώ) αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχουν Πομάκοι και Ρωμά, αλλά μόνο Τούρκοι στη Θράκη; Μα τι μαγικός Τηλεφωνικός Κατάλογος ήταν αυτός; Από πού τον …ψώνισε; Από το τσαντάκι του Σπορτ Μπίλι; Ποια έκδοση ήταν;
Βέβαια, το πράγμα γίνεται …χειρότερο, γιατί ο Λιθοξόου/Νταμαρτζής γράφει ότι από τον Τηλεφωνικό Κατάλογο βρήκε 106.000 μουσουλμανικά ονόματα, τα οποία…επεξεργάστηκε! Τι είδους επεξεργασία έκανε δεν μας είπε. Τα πομακικά ονόματα διάφορων οικισμών που ο ίδιος παραθέτει (για τα συγκεκριμένα χωριά δεν πρόλαβαν οι Τούρκοι να καθιερώσουν τουρκικά ονόματα) ακυρώνουν τους ισχυρισμούς του.
Τόση παρέα με τους σλαβομακεδόνες και δεν έμαθε ακόμη πέντε λέξεις στα σλαβικά; Έτσι, και τα πομάκικα ονόματα π.χ. των χωριών Κρούσα (Αχλαδιά), Μπρατάνκοβα (Γοργόνα), Μπασάϊκοβα (Μάνταινα), Σαρατζίνα (Σαρακηνή) τα γράφει ως ονόματα …τουρκικών οικισμών! Επίσης, είναι χαρακτηριστικό ότι όπου υπάρχει πομακικό και τουρκικό όνομα για κάποιο χωριό, εκείνος παραθέτει το τουρκικό, αποκαλύπτοντας άθελά του και την πηγή πληροφόρησής του για τον πίνακα αυτό.
Προφανώς, η μόνη σχέση του Λιθοξόου/Νταμαρτζή με τη Θράκη (εκτός από τον τηλεφωνικό κατάλογο), είναι αυτή που αναφέρει στο βιογραφικό του: έκανε στα νιάτα του …φαντάρος στον Έβρο!
Προτείνουμε να αφήσει τους Τηλεφωνικούς Καταλόγους και τους Χρυσούς Οδηγούς και να διαβάσει το βιβλίο του Τούρκου αριστερού Μιχρί Μπελί (Καπετάν Κεμάλ) ο οποίος έζησε στα βουνά της Ροδόπης και διέκρινε ότι η μουσουλμανική μειονότητα δεν είναι μία, όπως υποστηρίζουν ο Νταμαρτζής – Λιθοξόου και οι Τούρκοι, αλλά χωρίζεται σε τέσσερα (τουλάχιστον) κομμάτια: Πομάκους, Τσιγγάνους, Αλεβίτες (στο θρήσκευμα) και Τούρκους. Ο πραγματικός δημοκράτης και αριστερός Μιχρί Μπελί έγραψε ότι, άλλο έθνος είναι οι Πομάκοι και άλλο οι Τούρκοι.
Φυσικά, ο Λιθοξόου δεν γράφει ούτε μία λέξη για την πολιτιστική γενοκτονία που υφίστανται οι Πομάκοι από τους Τούρκους. Δεν θα το έγραφε φαίνεται ο …Τηλεφωνικός Κατάλογος του ΟΤΕ!
Ή, μπορούμε να βρούμε και μια άλλη, βαθύτερη, ψυχολογική εξήγηση: διαβάζοντας τα κείμενά του Λιθοξόου διακρίνει κανείς, από την πρώτη κιόλας στιγμή, ένα απύθμενο και πρωτοφανές μίσος για την Ελλάδα. Μίσος αβυσσαλέο, απερίγραπτο, που ξεχειλίζει σε κάθε σειρά στα γραπτά του, τέτοιο που μπορεί να συγκριθεί μόνο με το μίσος που τρέφει ένας ακραίος Τούρκος εθνικιστής εναντίον των Πομάκων. Δυστυχώς, εμείς οι Πομάκοι, επειδή δεν έχουμε ούτε εμφυλιοπολεμικά συμπλέγματα, ούτε μίσος για την Ελλάδα, έτσι δεν είμαστε συμπαθείς στα γραπτά του κυρίου αυτού και στο συνά�ι του.
Αντιθέτως, αν βρίζαμε την Ελλάδα, είμαστε σίγουροι ότι θα μας μνημόνευαν η Ελσίνκι Γουότς, ο Νακρατζάς, ο Δημητράς, ο Τσιτσελίκης, ο …Μπαχτσελί των Γκρίζων Λύκων και ποιος ξέρει ποιος άλλος…
Για τον Λιθοξόου θα κλείσουμε με τη λαϊκή σοφία, παραθέτοντας μία παροιμία από τα βουνά της Ροδόπης: «ουτ ενό πένο να μόταστρα, ουτ ενό τζιέιλ νταταγιεστρά». Αν δεν την καταλαβαίνει ο Λιθοξόου είναι γιατί η παροιμία δεν είναι στα τουρκικά, αλλά βγαλμένη από την, άγνωστη σε αυτόν, πομακική γλώσσα!

Ένας Εθνικά Πομάκος

Εφημερίδα "Ζαγάλισα", τεύχος 59, Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012


Κωνσταντίνος

http://kostasxan.blogspot.com