Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Να πότε θα έρθει "ανάπτυξη" στην Ελλάδα!

Από την αρχή της εφαρμογής του 1ου μνημονίου, όταν δειλά-δειλά είχαν αρχίσει κάποιες "μνημονιακές" φωνές να απαιτούν μείωση μισθών και κατάργηση δώρων και επιδομάτων του
ιδιωτικού τομέα, είχα εκφράσει την απορία μου όσον αφορά το σκεπτικό α�! �τό. " Τί τους κόφτει αυτούς, έλεγα, για τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα;" 

Ακόμα και με επιχειρηματίες που είχα συζητήσει και οι ίδιοι είχαν αντιρρήσεις, γιατί ήξεραν ότι η μείωση των μισθών θα επιφέρει μείωση τζίρου στην
αγορά. Συγκεκριμένα, μία ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου της γειτονιάς μου, σε κουβέντα που είχαμε επί του θέματος, μου είπε επί λέξη: "Τί τους νοιάζει αυτούς άν εγώ δίνω δώρο Πάσχα, Χριστουγέννων και επίδομα αδείας στους εργαζόμενούς μου; Εγώ θέλω να δίνω!"

Την απάντηση την πήρα την προηγούμενη εβδομάδα όταν η κα Μέρκελ, με περισσή άνεση και ξεδιαντροπιά, μας είπε ότι πρέπει να γίνουμε "ανταγωνιστικοί" έναντι των γειτονικών μας χωρών (βλέπε Βουλγαρία)!

Επειδή αυτοί οι αξιότιμοι "σωτήρες" μας, είναι ταυτόχρονα και οι επενδυτές που θα έρθουν να πάρουν έναντι πινακίου φακής τα επενδυτικά φιλέτα, (πετρέλαια, αέριο, χρυσός κτλ), πρέπει να έχουν χαμηλό εργασιακό κόστος στις επιχειρήσεις που θα στήσουν...δεν μπορούν να πληρώνουν μισθούς 800 και 1000 ευρώ, πρέπει το μισθοδοτικό κόστος να πέσει κάτω από τα 500 ευρώ μηνιαίως!!! Επιπροσθέτως, επειδή και  οι ντόπιοι εργοδότες-καρχαρ�ες έχουν πτώση κερδών και δεν τρώνε τόσο συχνά αστακομακαρονάδα και μπον-φιλέ, πρέπει να ρίξουν το εργασιακό κόστος στο μίνιμουμ!

Μόνο έτσι εξηγείται, πως όλοι αυτοί οι οικονομολόγοι-μέντιουμ ολκής, ξέρανε εκ των προτέρων πότε θα έρθει ανάπτυξη στην Ελλάδα....αμέσως μετά την καθιέρωση Βουλγαρικών μισθών στον ιδιωτικό τομέα!