Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Καλημέρα, είμαι ο Θοδωρής!

Photo: Franco Folini

Photo: Franco Folini

1 εικόνα

της Ευτυχίας Κ.

Καλημέρα είμαι ο Θοδωρής! Είμαι Έλληνας και είμαι άστεγος. Κάτω κάτω η ημερομηνία. Έτσι γράφει το χαρτόνι που κρατάει στα χέρια του. Ο Θοδωρής μου τράβηξε την προσοχή από την πρώτη στιγμή που τον είδα. Δεν γίνεται να μην τον παρατηρήσεις άλλωστε. Ηλιοκαμένο δέρμα και μπλε διαπεραστικά μάτια. Δεν πήρε αυτό το χρώμα βέβαια λουόμενος σε κάποια παραλία, αλλά καθισμένος μπροστά από το μετρό του Συντάγματος. Είναι καθισμένος εκεί κάποιο καιρό τώρα. Και φαντάζομαι πως δεν είμαι η μόνη που τον έχει προσέξει. Αναρωτιέμαι όμως, τι να σκέφτεται εκείνος για εμάς. Θέλωπολλές φορές να του μιλήσω και να μάθω τι τον έκανε να είναι κάθε μέρα εκεί, εισβάλλοντας στη δική μου (τουλάχιστον) καθημερινότητα. Κατά κάποιο τρόπο νιώθω σαν να τον ξέρω και έχω πλάσει και διάφορους πιθανούς διαλόγους σε περίπτωση που αποφάσιζα να του μιλήσω. Οι περιορισμοί μου όμως και η πόλη αυτή με έχουν κάνει απλά να τον κοιτάω κάθε φορά και να λέω καλημέρα από μέσα μου. Δεν ξέρω γιατί ακριβώς μου έχει τραβήξει τόσο την προσοχή ανάμεσα σε τόσους άστεγους που βλέπω καθημερινά σχεδόν. Ίσως να φταίει το ότι η ηλικία του δεν ξεπερνάει τα 30 και η απορία! μου να μάθω πως έχει καταλήξει εκεί και αν όντως αυτό ήταν η μοναδική του επιλογή και γιατί. 

ένα άρθρο των πρωταγωνιστών