Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

H ψηφιακή πλευρά των Ολυμπιακών Αγώνων



Ένα περίπου μήνα πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων και όλα τα μεγάλα ενημερωτικά δίκτυα προετοιμάζονται πυρετωδώς, έχοντας πληρώσει ένα σκασμό χρήματα, για την κάλυψή τους. Είναι δεδομένο ότι στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, περισσότερο από κάθε άλλη διοργάνωση του παρελθόντος, η κάλυψη εκτός από την τηλεόραση, θα περιλαμβάνει και όλες τις υπόλοιπες ψηφιακές πλατφόρμες, Internet και κινητό τηλέφωνο.


Σύμφωνα με το emarketer.com, περισσότεροι από 4 δισ. άνθρωποι αναμένεται να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όμως με βάση την ταχύτατη ανάπτυξη των υπολοίπων μέσων, υπολογίζεται ότι περίπου 1 δισ. θα κάνει χρήση είτε του προσωπικού του υπολογιστή είτε του κινητού ή του tablet του για να ενημερωθεί για αποτελέσματα και εξελίξεις αλλά και να παρακολουθήσει περιεχόμενο.

Όπως αναφέρει το site, δίνοντας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για τα ποσά που έχουν πληρώσει οι πάροχοι περιεχομένου για τα δικαιώματα των αγώνων, το NBC έχει δώσει ένα ποσό της τάξεως του 1,18 δισ. δολάρια για τη μετάδοσή τους στις ΗΠΑ. Όπως γίνεται αντιληπτό, αυτά τα μεγάλα δίκτυα επενδύουν επιπλέον ποσά ώστε να προετοιμαστούν σε επίπεδο υποδομών αλλά και πόρων (ανθρώπινων και υλικών) ώστε να μπορέσουν να καλύψουν με υλικό υψηλής ποιότητας τη διοργάνωση και online αλλά και mobile.   

Τέλος, μια πρόσφατη έρευνα της Deloitte που αφορά τις ανεπτυγμένες αγορές, δείχνει ότι ποσοστό που κυμαίνεται μεταξύ 15-26% των χρηστών Internet στην Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία και ΗΠΑ θα παρακολουθήσουν μέρος των Αγώνων από τον προσωπικό τους υπολογιστή, ενώ περίπου το 50% στη Γερμανία θα ενημερώνεται και από το κινητό του τηλέφωνο.