H Lufthansa έκανε πραγματικότητα τις προειδοποιήσεις της για απεργιακές κινητοποιήσεις και ξεκίνησε απεργία το πρωί στη Φρανκφούρτη. Σημειώθηκαν πολύωρες καθυστερήσεις κυρίως σε πτήσεις εσωτερικού. Στη Φρανκφούρτη προκλήθηκαν τεράστιες ουρές ενώ από τις 360 προγραμματισμένες πτήσεις το πρωί, οι...
< name='more'>
περισσότερες αναβλήθηκαν. Η εταιρεία καταβάλλει προσπάθειες να αλλάξει τα εισιτήρια των επιβατών. Οι θυγατρικές εταιρείες πάντως της Luftahansa, Eurowings, Cityline, Germanwings, Swiss και Austrian δεν θίγονται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Οι επιβάτες εσωτερικών πτήσεων που αντιμετώπισαν και τα μεγαλύτερα προβλήματα μπορούν να χρησιμοποιούν τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων. H εταιρεία σύμφωνα με δικά της στοιχεία, έχει αυξήσει των αριθμό των εργαζομένων ώστε να μπορέσει να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.
Αυξήσεις μισθών και τέλος στην ! ενοι κιαζόμενη εργασία
Το συνδικάτο των ιπτάμενων συνοδών της Lufthansa ζητά αύξηση των μισθών κατά 5%, τέλος στην ενοικιαζόμενη εργασία. Η εργοδοσία αντίθετα προτείνει αυξήσεις 3,5%. Ο Φρανκ Σκόντζιντ, αναλυτής στην Commerzbank και ειδικευμένος στην εναέρια κυκλοφορία, δηλώνει σχετικά:
«Ο Σεπτέμβριος είναι για τη Lufthansa ένας από τους πιο σημαντικούς μήνες, διότι πραγματοποιούνται τόσο επαγγελματικά ταξίδια όσο και ταξίδια αναψυχής. Έτσι μια μέρα απεργίας μπορεί να σημαίνει ακόμη και ένα διψήφιο νούμερο εκατομμυρίων σε ζημίες».
Μέχρι πριν λίγο στο αερο�ρόμιο της Φρανκφούρτης δεν ήταν πλέον δυνατόν να πραγματοποιηθούν προσγειώσεις, διότι εξαιτίας των απεργιών δεν υπήρχαν ελεύθεροι χώροι στάθμευσης. Για το λόγο αυτό δεν μπορούσαννα πραγματοποιηθούν πτήσεις από όλο τον κόσμο προς τη Φρανκφούρτη. Τα αεροπλάνα όμως που βρίσκονται ήδη στον αέρα θα προσγειωθούν κανονικά.
Ο Φρανκ Σκοντζιντ εξηγεί τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η γερμανική αεροπορική εταιρεία:
«Συνολικά η Lufthansa πιέζεται από δυο πλευρές. Από τη μια είναι οι φθηνές αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη. Αυτό έχει ως απ! οτέλ εσμα να υπάρχει μια εξάπλωση των εταιρειών από τη Μέση Ανατολή, οι οποίες είναι πιο ανταγωνιστικές, χάρη στην πιο φθηνή κεροζίνη και τα μειωμένα έξοδα προσωπικού».
< name='more'>
περισσότερες αναβλήθηκαν. Η εταιρεία καταβάλλει προσπάθειες να αλλάξει τα εισιτήρια των επιβατών. Οι θυγατρικές εταιρείες πάντως της Luftahansa, Eurowings, Cityline, Germanwings, Swiss και Austrian δεν θίγονται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις.
Οι επιβάτες εσωτερικών πτήσεων που αντιμετώπισαν και τα μεγαλύτερα προβλήματα μπορούν να χρησιμοποιούν τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων. H εταιρεία σύμφωνα με δικά της στοιχεία, έχει αυξήσει των αριθμό των εργαζομένων ώστε να μπορέσει να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.
Αυξήσεις μισθών και τέλος στην ! ενοι κιαζόμενη εργασία
Το συνδικάτο των ιπτάμενων συνοδών της Lufthansa ζητά αύξηση των μισθών κατά 5%, τέλος στην ενοικιαζόμενη εργασία. Η εργοδοσία αντίθετα προτείνει αυξήσεις 3,5%. Ο Φρανκ Σκόντζιντ, αναλυτής στην Commerzbank και ειδικευμένος στην εναέρια κυκλοφορία, δηλώνει σχετικά:
«Ο Σεπτέμβριος είναι για τη Lufthansa ένας από τους πιο σημαντικούς μήνες, διότι πραγματοποιούνται τόσο επαγγελματικά ταξίδια όσο και ταξίδια αναψυχής. Έτσι μια μέρα απεργίας μπορεί να σημαίνει ακόμη και ένα διψήφιο νούμερο εκατομμυρίων σε ζημίες».
Μέχρι πριν λίγο στο αερο�ρόμιο της Φρανκφούρτης δεν ήταν πλέον δυνατόν να πραγματοποιηθούν προσγειώσεις, διότι εξαιτίας των απεργιών δεν υπήρχαν ελεύθεροι χώροι στάθμευσης. Για το λόγο αυτό δεν μπορούσαννα πραγματοποιηθούν πτήσεις από όλο τον κόσμο προς τη Φρανκφούρτη. Τα αεροπλάνα όμως που βρίσκονται ήδη στον αέρα θα προσγειωθούν κανονικά.
Ο Φρανκ Σκοντζιντ εξηγεί τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η γερμανική αεροπορική εταιρεία:
«Συνολικά η Lufthansa πιέζεται από δυο πλευρές. Από τη μια είναι οι φθηνές αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη. Αυτό έχει ως απ! οτέλ εσμα να υπάρχει μια εξάπλωση των εταιρειών από τη Μέση Ανατολή, οι οποίες είναι πιο ανταγωνιστικές, χάρη στην πιο φθηνή κεροζίνη και τα μειωμένα έξοδα προσωπικού».