Ραγδαία είναι η πτώση στις τιμές των αδειών ταξί συγκριτικά με παλαιότερα χρόνια, αφού ο χαμηλός τζίρος, η μειωμένη ζήτηση του επαγγέλματος και οι περιπτώσεις εκείνων που θέλουν να αποχωρήσουν από τον κλάδο πληθαίνουν, έχουν ως αποτέλεσμα την....
άνοδο της προσφοράς και αυτή με τη σειρά της οδηγε� τις τιμές των αδειών στην κατηφόρα. Αγοραπωλησίες στην Αθήνα που πριν από λίγα χρόνια έκλειναν στις 200.000 ευρώ, σήμερα φτάνουν με δυσκολία τις 50.000, ενώ η οροφή στη Θεσσαλονίκη είναι οι 70.000 ευρών.
Στο 20% της τιμής που είχαν πριν από μερικά χρόνια πωλούνται σήμερα οι άδειες των ταξί σε όλη την Ελλάδα καθώς χιλιάδες αυτοκινητιστές επιθυμούν να βγουν από το επάγγελμα. Η απότομη προσγείωση των τιμών των αδειών ταξί δεν προκαλεί καμία εντύπωση αν συνυπολογιστούν η οικονομική κρίση και το άνοιγμα του επαγγέλματος.
άνοδο της προσφοράς και αυτή με τη σειρά της οδηγε� τις τιμές των αδειών στην κατηφόρα. Αγοραπωλησίες στην Αθήνα που πριν από λίγα χρόνια έκλειναν στις 200.000 ευρώ, σήμερα φτάνουν με δυσκολία τις 50.000, ενώ η οροφή στη Θεσσαλονίκη είναι οι 70.000 ευρών.
Στο 20% της τιμής που είχαν πριν από μερικά χρόνια πωλούνται σήμερα οι άδειες των ταξί σε όλη την Ελλάδα καθώς χιλιάδες αυτοκινητιστές επιθυμούν να βγουν από το επάγγελμα. Η απότομη προσγείωση των τιμών των αδειών ταξί δεν προκαλεί καμία εντύπωση αν συνυπολογιστούν η οικονομική κρίση και το άνοιγμα του επαγγέλματος.