Θα έχετε παρατηρήσει αυτές τις μέρες ότι οι γυναίκες εδώ και μερικές μέρες ανεβάζουν status updates στο προφίλ τους στο Facebook, γράφοντας ονόματα ποτών. Τι σημαίνει όμως αυτό;
Πέρυσι τέτοια περίοδο οι γυναίκες πόσταραν στο Facebook το χρώμα του στηθόδεσμού τους. Το έκαναν για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κόσμου για τον καρκίνο του μαστού.
Για τον ίδιο λόγο ποστάρουν φέτος το όνομα ενός ποτού ανάλογα με την κατάσταση της προσωπικής τους ζωής.
Για παράδειγμα γράφουν «τεκίλα» αν είναι ελεύθερες, «red bull» αν είναι σε σχέση, «μπύρα» αν είναι παντρεμένες κλπ.
Διαβάστε παρακάτω το κείμενο που κυκλοφορεί με μηνύματα στο Facebook ανάμεσα στις γυναίκες, το οποίο τις καλεί να συμμετάσχουν στην απλή αυτή κίνηση που στόχο έχει να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κόσμου για τον καρκίνο του στήθους.
«Κάποιος έριξε την ιδέα, ότι εμείς οι γυναίκες πρέπει να κάνουμε και πάλι μια ιδιαίτερη δράση στο Facebook, ώστε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον του κόσμου για το πρόβλημα του καρκίνου του στήθους.
Η κίνηση είναι πολύ απλή και εύχομαι όλες σας να συμμετάσχετε και να το μεταδώσετε και στις δικές σας φίλες.
Πέρσι, γράψαμε απλά το χρώμα του στηθόδεσμου που φορούσαμε και κάναμε τους άνδρες να αναρωτιούνται τι είναι αυτά τα «ροζ» ή τα «μαύρα».
Φέτος θα γράψουμε για την κατάσταση της προσωπικής μας ζωής. Γράψτε στο status σας τον κωδικό που αντιστοιχεί στη δική σας πραγματικότητα.
Μόνο το όνομα του ποτού, όχι την επεξήγηση. Στη συνέχεια στείλτε με μήνυμα το κείμενο στις φίλες σας.
Τεκίλα: ελεύθερη
Jack Daniels: είναι μπερδεμένο
Ρούμι: ριψοκίνδυνη
Σαμπάνια: αρραβωνιασμένη
Red Bull: βρίσκομαι σε σχέση
Μπύρα: παντρεμένη
Βότκα: είμαι η «άλλη»
Sprite: δεν μπορώ να βρω τον κατάλληλο
Λικέρ: μακάρι να ήμουνα ελεύθερη
Τζιν: θέλω να παντρευτώ
Jack Daniels: είναι μπερδεμένο
Ρούμι: ριψοκίνδυνη
Σαμπάνια: αρραβωνιασμένη
Red Bull: βρίσκομαι σε σχέση
Μπύρα: παντρεμένη
Βότκα: είμαι η «άλλη»
Sprite: δεν μπορώ να βρω τον κατάλληλο
Λικέρ: μακάρι να ήμουνα ελεύθερη
Τζιν: θέλω να παντρευτώ
Η ιστορία με τους στηθόδεσμους έφτασε μέχρι το ραδιόφωνο και την τηλεόραση παγκοσμίως. Το θέμα του καρκίνου του στήθους πρέπει να ακουστεί στα ΜΜΕ! Ας προσπαθήσουμε για άλλη μια φορά να δείξουμε σε όλους πόσο δυνατές είναι οι γυναίκες!»