Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Πρόταση Καφετζόπουλου για ευρωπαϊκό κόμμα με πρόεδρο Μπουτάρη


Boutaris Drasi-1-NAI
Τη δημιουργία ενός φιλοευρωπαϊκού και μεταρρυθμιστικού πολιτικού φορέα, με πρόεδρο τον νυν δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, πρότεινε ο ηθοποιός Αντώνης Καφετζόπουλος, ο οποίος ήταν προσκεκλημένος στο ανοιχτό συνέδριο της «Δράσης»,οι εργασίες του οποίου ξεκίνησαν χθες.
«Παρότι είμαι επαγγελματίας της εξαπάτησης, δεν μου αρέσει να με κοροϊδεύουν. Δεν είμαι αισιόδοξος, είπε, αλλά πρέπει να ψάξουμε να βρούμε λύση», πρόσθεσε.

Η πρώτη ημέρα του ανοιχτού συνεδρίου της «Δράσης» ξεκίνησε με μεγάλη συμμετοχή, με τους διοργανωτές να δηλώνουν ικανοποιημένοι για το γεγονό�! � ότι μπήκε στο τραπέζι της πολιτικής συζήτησης «η εξεύρεση κοινού τόπου των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και η δημιουργία ενός φορέα που θα εκφράσει αυτή την πορεία».
Ο πρόεδρος της «Δράσης» Αντύπας Καρίπογλου, είπε ότι μεταξύ των δύο δρόμων προς τη δημιουργία ενός φορέα, του πρώτου που είναι η αργή ζύμωση και του δεύτερου που είναι να προχωρήσουμε γρήγορα με βάση την εμπιστοσύνη, προτιμά τον δεύτερο, ενώ η αντιπρόεδρος �ντιγόνη Λυμπεράκη τόνισε ότι «κάνουμε ένα συνέδριο χωρίς ταμπέλες».
«Δεν έχω πεισθεί ότι μπορούμε να γίνουμε όλοι ένα, αλλά έχω πεισθεί ότι μπορούμε να συνεργαστούμε» δήλωσε από την πλευρά του ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Νίκος Μπίστης. Αν και δεν είμαι από τη φιλελεύθερη πλευρά, τόνισε, πρέπει να υπάρξει, από κοινού και με την κεντροαριστερά, μια αναζήτηση.
Α�! �αφερόμενος στην κυβέρνηση, είπε ότι είναι η μόνη διέξοδος για να μην διαλυθεί η χώρα και πρέπει να στηριχθεί.
Για το ΠΑΣΟΚ ανέφερε πως δεν είναι πεπεισμένος ότι πρέπει να διαλυθεί, «ιδίως τώρα που ένα μεγάλο βαρίδι του έχει μετακινηθεί προς τον ΣΥΡΙΖΑ».
Αρνητικός στην άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία δήλωσε ο απελθών πρόεδρος Στέφανος Μάνος, ο οποίος εξέφ�ασε ικανοποίηση για την παρουσία τόσων νέων ανθρώπων στο συνέδριο. (voria.gr)ΠΗΓΗ