Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΧΑΝΩ.

Γράφει «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ».

Πατρίδα μου, γέννησες και μεγάλωσες μέσα στα ιερά σου χώματα τους μεγαλύτερους ήρωες, τους ποιο άξιους δασκάλους, τα μεγαλύτερα ιερά τέρατα της φιλοσοφίας και της σκέψης, γέννησες με πολλούς πόνους και βάσανα αγωνιστές και πατριώτες, που έδωσαν για εσένα την ίδια τους την ζωή, τα πλούτη τους και ότι άλλο άξιο και πολύτιμο είχαν, μόνο και μόνο για να....
είσαι ελεύθερη και να αποτελείς το κέντρο της γης, το άστρο του σύμπαντος και τον πολύτιμο λίθο του Θεού, που χωρίς αυτόν ακόμα και ο ίδιος ο Θεός είναι μόνος και αδύναμος, διότι, τι να το κάνεις το σπίτι όταν λείπει από μέσα το παιδί σου, το σπλάχνο σου και εσύ για εμάς πατρίδα μου είσαι το παιδί μας, το σπλάχνο μας, ο πολύτιμος λίθος μας, η ζωή και ο θάνατος μας.

Πατρίδα μου, κοιτάζω γύρω μου και βλέπω ανθέλληνες, προδότες και τους χθεσινούς, καθώς και τους αυριανούς σου εχθρούς να έχουν στήσει κόμματα με τα οποία ζητούν την υποστήριξη και την ψήφο του λαού για να σε σώσουν τάχα, ποιοι πατρίδα μου να σε σώσουν, αυτοί που μέχρι εχθές αιματοκύλησαν την χώρα, σκοτώνοντας αδελφός τον αδελφό, μόνο και μόνο για να σε κάνουν σταλινικό προτεκτοράτο, αυτοί που μέχρι εχθές δεν αναγνώριζαν την ιστορία σου, την ταυτότητα σου και τα σύνορα σου, δίνοντας στους γείτονες ονόματα, εδάφη και ιστορία που δεν τους ανήκει, αυτοί που μέχρ� εχθές ακριβοπληρωνόντουσαν από τους τούρκους εγκληματίες και τους σλάβους κομιτατζήδες, για να σου μπήξουν μαχαίρια στην καρδιά, αυτοί που μέσα από τα κομματικά εκπαιδευτικά ιδρύματα παράγουν γενίτσαρους, σταλινοτσολιάδες και ραγιάδες πρώτης γραμμής, αυτοί που δεν άφησαν ίχνος πλούτου, αυτοί που ρήμαξαν εργατικά δικαιώματα που αποκτήθηκαν εδώ και πενήντα χρόνια, αυτοί που υπέγραψαν την εθνική και γεωπολιτική σου καταδίκη, αυτοί που μετά τις εκλογές θα κάνουν οικονομικά, εθνικά και γεωπολιτικά όργια και εγκλήματα εις βάρος σου και εις βάρος του ! λαού σου, όχι πατρίδα μου, αυτοί δεν πρόκειται να σε σώσουν, αυτοί απλώς θα κρεμάσουν την άγκυρα στο λαιμό σου για να σε στείλουν όπως έχουν συμφωνήσει μια ώρα αρχύτερα στα σκοτεινά βάθη των ωκεανών.

Πατρίδα μου, κοιτάζω γύρω μου και βλέπω νεαρούς ανθρώπους που το μέλλον τους έχει καταστραφεί πλήρως να κουνάνε ακόμα κομματικές σημαίες και να συμμετάσχουν με κομματικές ιαχές στα ξεπεσμένα πανηγύρια του κάθε υπανθρώπου πολιτικάντη, θαρρείς και αυτοί οι άνθρωποι πάσχουν όλοι τους από οργανική αμνησία και εγκεφαλική νέκρωση και δεν μπορούν να δούνε και να αντιληφτούν τον χαμό σου, ο οποίος θα έρθει σύντομα, εάν ξαναπάρουν την εξουσία στα χέρια τους όλα αυτά τα ξεπεσμένα και ξεπουλημένα πολιτικά ανθρωποειδή.

Πατρίδα μου, βλέποντας τριγύρω μου να υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα θέλουν να ψηφίσουν τους ορκισμένους εχθρούς σου με πιάνει θλίψει, διότι λέω από μέσα μου, καλά ρε, αυτά τα υποκείμενα δεν χόρτασαν διωγμούς, δεν χόρτασαν χαμένες πατρίδες, δεν χόρτασαν ξεριζωμούς και γενοκτονίες, δεν χόρτασαν ξεπεσμούς, δεν χόρτασαν λάθη, αλλά μετά κάθομαι και σκέφτομαι και μονολογώ και λέω, όχι ρε φίλε, δεν τα χόρτασαν όλα αυτά, διότι εάν τα είχαν χορτάσει δεν θα έδιναν ούτε μια ψήφο σε κόμμα που διαπράττει εμμέσως δολοφονία εις βάρος της χώρας και του λαού.

Πατρίδα μου, βλέποντας γύρω μου την σαπίλα και την σήψη που έχουν σκορπίσει του κόσμου οι ανθέλληνες ψευτοπροοδευτικοί προδότες όλα αυτά τα χρόνια, καίγοντας σημαίες και σύμβολα, σπάζοντας μνημεία και αγάλματα, καταστρέφοντας οτιδήποτε θυμίζει πατρίδα, χώρα, ιστορία, ταυτότητα και έθνος, φθάνω στο έξης τραγικό προσωπικό συμπέρασμα, ότι τέτοιοι που είμαστε, τέτοιοι μας αξίζουν.

Πατρίδα μου, δυστυχώς τα παιδιά σου, οι ήρωες σου, οι ανδρείοι πολεμιστές σου, χάθηκαν μια για πάντα και στην θέση τους εμφανίστηκαν από το πουθενά, ανθέλληνες προδότες, που για το τομάρι τους, την τσέπη τους και για το ανθελληνικό τους μένος ξεπούλησαν τα πάντα, κάνοντας σε πατρίδα μου από λίκνο του φωτός, σκοτεινό και βρωμερό σκουπιδότοπο, μέσα στον οποίο πετάει ο κάθε βάρβαρος εχθρός σου τα προσωπικά του απορρίμματα.

Πατρίδα μου, τι είδους ανθρώπους μεγαλώνεις, που δεν τους νοιάζει εάν οι σλάβοι κομιτατζήδες ονομαστούν Μακεδόνες και το πορνείο το οποίο ζούνε Μακεδονία, διαγράφοντας μια για πάντα την χιλιόχρονη ιστορία σου, την ταυτότητα σου και τα εδάφη σου.

Πατρίδα μου, τι είδους ανθρώπους μεγαλώνεις, που δεν τους νοιάζει εάν οι χιλιάδες μουσουλμάνοι πολίτες θέλουν να ονομαστούν τούρκοι, παρασύροντας κατόπιν στο διάβα τους ανθρώπους, περιουσίες και εδάφη.

Πατρίδα μου, τι είδους ανθρώπους μεγαλώνεις, που δεν τους νοιάζει εάν οι κατσαπλιάδες τουρκαλβανοί γείτονες μας ολημερίς ματώνουν εκ των έσω και εκ των έξω τον λαό σου, περιμένοντας στην γωνία πότε θα τον αιματοκυλήσουν και πάλι, για να χορτάσουν την ακόρεστη τους όρεξη για αίμα.

Πατρίδα μου, τι είδους ανθρώπους μεγαλώνεις, που δεν τους νοιάζει εάν τα εκατομμύρια παράνομων και φανατικών ισλαμικών στοιχείων, που εισέρχονται με την ευλογία των φίλων και εχθρών μας, κατακλύζουν, ματώνουν, ρημάζουν και γελοιοποιούν την χώρα και τον λαό σε καθημερινή βάση.

Πατρίδα μου, τι είδους ανθρώπους μεγαλώνεις, που δεν τους νοιάζει και δεν τους καίγεται καρφί εάν η χώρα διοικείται από ξεπουλημένους, κλέφτες, απατεώνες, ανθέλληνες και προδότες, οι οποίοι ξεκάθαρα και χωρίς μάσκες πλειοδοτούν μεταξύ τους για το ποιός θα διαλύσει και θα τριχοτομήσει πρώτος την πατρίδα.

Πατρίδα μου, έχεις μέσα στα σπλάχνα σου εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που σε νοιάζονται, σε πονάνε, σε αγαπάνε και σε λατρεύουν και είναι έτοιμοι να δώσουν και την ζωή τους για εσένα, αλλά το κομματικό και σάπιο κατεστημένο, μαζί με όλη την κλίκα του, τους ονομάζει εθνικιστές, πατριώτες, φασίστες και ότι άλλο μπορεί να κατεβάσει ανθρώπου νους, μόνο και μόνο, για να τους έχει στο περιθώριο, για να μην έρθουν ποτέ στην εξουσία και με τα έργα τους χαλάσουν σχέδια δεκάδων ετών, με τα οποία, η πολιτική σάπια κάστα θα ξεπουλήσει, θα τριχοτομήσει και στο τέλος θα δι�λύσει την ιερή τούτη χώρα.

Πατρίδα μου, συγνώμη για τους ανάξιους.

Πατρίδα μου, συγνώμη για τους δειλούς.

Πατρίδα μου, συγνώμη για τους ανθέλληνες.

Πατρίδα μου, συγνώμη για τους προδότες.

Πατρίδα μου, συγνώμη για όλα όσα σου κάναμε, για αυτά που σου κάνουμε και γι αυτά που θα σου κάνουμε.