Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Πρόβλημα με τον ΟΤΕ αναφέρει αναγνώστης

Πριν από κάποιο καιρό επισκέφτηκα υποκατάστημα του ΟΤΕ για να δηλώσω αλλαγή ονόματος στην τηλεφωνική μου σύνδεση. Όταν έγινε η αίτηση αυτή δεν ενημερώθηκα ποτέ από τον υπάλληλο οτι θα αντιμετωπιστώ ως νέος συνδρ/της, πράγμα που σημαίνει οτι θα κληθώ να πληρώσω αναδρομικά 2 μήνες για το πακέτο τηλεφωνίας και Internet που θέλω να έχω (το οποίο και είναι το ίδιο με το προηγούμενο).

Αυτό είχε 2 αποτελέσματα πρώτον να εκδοθεί λογαριασμός διπλάσιος από το πάγιο που έχουμε συμφωνήσει και δεύτερον να μείνω 7 ημέρες χωρίς internet και χωρίς το πρόγραμμα κλήσεων πο� έχω επιλέξει που σημαίνει οτι για το διάστημα των 7 ημερών χρεώθηκα και κλήσεις.

Το κατάστημα δεν αναγνωρίζει το λάθος του και απλά με παρέπεμψε να κάνω μια απλή αίτηση και μου είπε πως δεν διαγραφεί κάποιο ποσό αφού δεν μπορούν να στηριχθούν στα λεγόμενά μου.

Οι ερωτήσεις μου απλές:

1) Γιατί δεν ενημερώθηκα αρχικά για την ακριβή διαδικασία;
2) Γιατί να πληρώσω εγώ το λάθος του υπαλλήλου σε ποσό που ανέρχεται στα 90,00€,
3) Γιατί να κάνω μια αίτηση που δεν θα οδηγήσει πουθενά;
4) Ποιος μπορεί να μου δώσει μια υπέθυνη απάντηση για το πότε και το! πως λυθεί το πρόβλημα που εσείς μου δημιουργήσατε;
5) Γιατί να παραμείνω στον ΟΤΕ μετά από αυτή την συμπεριφορά;

Αναγνώστης