Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Άκης Πετρετζίκης:Κάνω διεθνή καριέρα…στο εξωτερικό είμαι πιο διάσημος από ό, τι είμαι στην Ελλάδα!!!

Και το καλάμι μου το λένε Βουκεφάλα!!!
Για την τηλεόραση, τη δημοσιότητα, την προσωπική του ζωή και το Master Chef μίλησε σε συνέντευξή του στο Life&Style που κυκλοφορεί, ο Άκης Πετρετζίκης...



«Στην τηλεόραση το χειρότερο είναι να μην είσαι ο εαυτός σου. Έχουμε δει παραδείγματα ανθρώπων που πασχίζουν να είναι τα «καλά παιδιά». Άλλοι, επίσης, θεωρούνται «κακά παιδιά» ενώ δεν είναι. Μην πάμε μακριά, ας πάρουμε για παράδειγμα το Γιώργο Λιάγκα. Είναι παρεξηγημένος από πολλούς, αλλά είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Με την πρώτη ματιά σίγουρα δεν μπορούμε να κρίνουμε τους πάντες» δηλώνει ο Άκης.

Όσον αφορά το γεγονός ότι πλέον είναι αναγνωρίσιμος ο μάγειρας του «Πρωινού mou» λέει:

«Δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα τα οποία έκανα πριν. Είναι μεγάλο το τίμημα. Οποιοσδήποτε, το Σάββατο το βράδυ, για παράδειγμα, θα βγει, θα πιει, θα περάσει καλά χωρίς να φοβάται αν θα τον κατακρίνουν γι' αυτό. Ακόμα και στο φλερτ, δεν είμαι σε θέση να κάνω «καμάκι». Αν πλησιάσω μια κοπέλα, πολύ εύκολα μπορεί να πει «α, κοίτα το ψώνιο, μου την πέφτει». Όταν ερωτάται για τον τύπο γυναίκας που του αρέσει, ο Άκης απαντά:

«Μου αρέσει να είναι τρυφερή, αλλά και μαγκάκι ταυτόχρονα. Μου αρέσει να προσέχει τον εαυτό της, αλλά θα ξενερώσω να πάει στο φούρνο με τα τακούνια».

«Λένε ότι μία κουζίνα μοιάζει πολύ με ένα στρατόπεδο. Στην κουζίνα δεν παίζεις. Όλοι νομίζουν ότι κουζίνα είναι μια ντομάτα, ένα κρεμμύδι και τέλος. Δεν είναι έτσι. Ο σεφ έχει πολλές ευθύνες. Αν κόψει κάποιος το χέρι του, για παράδειγμα, την πληρώνει ο σεφ. Το ίδιο και αν πάθει κάποιος δηλητηρίαση. Όταν έχεις πολλές ευθύνες, έχεις και πολλή εξουσία. Και όταν έχεις μεγάλη εξουσία, υπάρχει και μεγάλη ιεραρχία. Είναι στρατός η κουζίνα», αναφέρει ο Άκης. Όπως λέει, του αρέσει να διοικεί, ενώ παραδέχεται ότι έχει το λεγόμενο «σύνδρομο του ηγέτη», αφού, όπως δηλώνει, �αυτό σημαίνει chef στα γαλλικά». Ο νεαρός σεφ εξομολογείται, επίσης, ότι έχει πιαστεί πολλές φορές στα χέρια στην κουζίνα.

«Για να φτάσω σε αυτό το σημείο, σημαίνει ότι έχω εξαντλήσει όλες τις άλλες αντιδράσεις. Ο τσακωμός είναι οικείο σκηνικό στις κουζίνες. Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι όλοι οι μάγειρες πηγαίνουν στον παράδεισο, γιατί όλη τους τη ζωή ζουν στην κόλαση, δηλαδή στην κουζίνα».

Ο Άκης Πετρετζίκης αναφέρεται και στην καριέρα του στη μαγειρική, ενώ παραδέχεται ότι το όνειρό του είναι μιλά κάποια στιγμή όλος ο πλανήτης γι'αυτόν. «Κάνω διεθνή καριέρα. Το εστιατόριο του ξενοδοχείου Metropolitan, όπου εργάζομαι, έχει την υπογραφή ενός από τους καλύτερους σεφ στον κόσμο, του Μισέλ Ρου» λέει ο Άκης και συμπληρώνει: «Στο εξωτερικό είμαι πιο διάσημος από ό,τι είμαι στην Ελλάδα». Το όνειρό του, δε, είναι, όπως παραδέχεται, να μιλά κάποια στιγμή όλος ο πλανήτης για εκείνον. «Θα ήθελα κάποια στιγμή να μιλούν σε όλο τον πλανήτη για τον Άκη Πετρετζίκη,όπως μιλούν τώρα για τον άνθρωπο που δουλεύω τον Μισέλ Ρου», αναφέρει ο νεαρός μάγειρας.

«Δεν κάνω φυσιολογική ζωή. Έχω στερηθεί την προσωπική μου ζωή. Δεν υπάρχει σεφ που να έχει φτάσει ψηλά δουλεύοντας μόνο ένα οκτάωρο. Προσωπικά, δεν θυμάμαι μέρα να έχω δουλέψει κάτω από δεκατέσσερις ώρες. Επίσης, για χρόνια δεν θυμάμαι να έκανα διακοπές», εξομολογείται ο Άκης. Ο 28χρονος σεφ λέει, επίσης, ότι δεν είναι η τηλεόραση αυτή που τον ζει αλλά η δουλειά του.

Ο νεαρός μάγειρας μιλά και για την περίοδο μετά το Master Chef. «Μόλις τελείωσε το «Master Chef», για πολύ καιρό δεν έβγαινα καν από το σπίτι. Ήταν πολύ απότομο όλο αυτό. Όταν έβλεπα, ως τηλεθεατής, άλλα παρόμοια προγράμματα, δεν φανταζόμουν ότι μπορεί όλο αυτό να επηρεάσει ψυχολογικά τον διαγωνιζόμενο. Στην πράξη είναι εντελώς διαφορετικά! Είχα κλειστεί πάρα πολύ στον εαυτό μου. Φέτος είμαι λίγο πιο άνετος. Εξοικειώθηκα», αναφέρει ο Άκης, ενώ βρίσκει και μία διαφορά που τον χαροποιεί, σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, «Πέρσι με αποκαλούσαν ο Master Chef, ενώ φέτος λένε μόν� ο Άκης».

πηγή