Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Γνωστός ηθοποιός κατέρρευσε μπροστά στα παιδιά του

Δραματικές στιγμές και ώρες αγωνίας βίωσε...

ο Γρηγόρης Ορφανουδάκης, που γλίτωσε την τελευταία στιγμή το σπίτι του από πλειστηριασμό, ενώ οι δύσκολες καταστάσεις τον οδήγησαν στο νοσοκομείο μετά από σοβαρό λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστη μπροστά στα δύο μικρά παιδιά του.

«Οι εταιρίες πλέον δεν μας πληρώνουν και πολλές φορές φτάνω στο σημείο να μην μπορώ να πάρω ούτε γάλα στα παιδιά μου» δηλώνει ο «Παυλής» της δημοφιλούς σειράς «το Νησί».

Μια μέρα που ήταν μόνος του στο σπίτι με τα παιδιά, ένα κοριτσάκι 4 ετών και ένα αγοράκι 2,5 ετών, λιποθύμησε ξαφνικά, μπροστά σ�α έκπληκτα μάτια τους, με αποτέλεσμα να σοκαριστούν.

Με το που συνήλθε, κάλεσε ο ίδιος το ΕΚΑΒ, με τα έντρομα παιδιά του από δίπλα να κλαίνε, φοβούμενα πως κάτι έπαθε ο μπαμπάς τους:

«Η κορούλα μου ήρθε κοντά και μου κράτησε το χέρι φωνάζοντας "μπαμπά, μπαμπά, μπαμπά", και ο μικρός μου γιος υπέστη σοκ και έβαλε τα κλάματα».

Δυο μήνες μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία ο ηθοποιός έως ότου οι γιατροί διέγνωσαν πως πάσχει από αρτηριακή πίεση, αποτέλεσμα άγχους και στεναχώριας.

Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας πως «δ�! �ν θέ λω να φανώ ότι είμαι ο μόνος κακομοίρης σε αυτή τη χώρα, απλώς τυχαίνει να μοιράζομαι την περιπέτεια μου με τον κόσμο, λόγω της δουλειάς μου».