Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Μεγάλε Στέλιο......


"Στέλιος Καζαντζίδης : Έχει ψυχή ο Γιώργος Νταλάρας να πει τραγούδια, να κλάψει τραγούδια, όπως εγώ;
Αλλού να ψάξει ο ελληνικός λαός να βρει αντικαταστάτη μου.
Δεν προσφέρεται αυτό το άτομο.
Δυστυχώς, είναι... φτιαχ�ό!!!!!!!!"

Σ' αυτές τις δύσκολες μαύρες μέρες, που περνά η πατρίδα μας, μας λείπει ο Στέλιος Καζαντίδης!
Μας λείπει αυτή η μεγάλη ψυχή του ελληνικού τραγουδιού!
Δεν υπάρχει κανείς, για να κλάψει την Ελλάδα, τον λαό, τον καημό του, όπως εκείνος!
Γεμίσαμε με καχέκτυπα....
Γι αυτό αναζητάμε στον Στέλιο, τον ΣΤΕΛΑΡΑ, στο χθες... στα τραγούδια του, που όσοι έχουν  μέσα τους ελληνική ψυχή, τα σιγοτραγουδούν και παίρνουν κουράγιο.

Πόπη Σουφλή




 Αν αμφισβητήσεις το τέρας θα εξαφανιστεί. Τρεφεται με το φοβο και την αποδοχή, αλλα
γενναει τερατακια και εκει ειναι το προβλημα!
Αν ο καθε ενας απο εμας απο το δικο του
[Δρομο]κτυπησει αυτα κατι θα ΓΙΝΕΙ!
ο Στελιος απο το δικο του δρομο το εκανε.
Το πατρικο του ηταν στη Νεα Ιωνια στην οδο
ΑλαΪας , διπλα ακριβως απο το δικο μας σπιτι!
Οταν τον ρωτησαν γιατι δεν τραγουδαει πια....


[ειχε το προβλημα με τις ΔΙΣΚΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ]
...τους ειπε [χαριτολογοντας]και ποιος θα πηγαινει ...τον παγο το πρωι στη κυρα
Γεσθημανη τη μητερα του! 

Αυτος ηταν
ο ΣΤΕΛΙΟΣ!!!


wolfman*




ΕΙΜΑΙ ΛΑΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ! ΚΑΝΕ ΝΟΣ!




Είμαι τραγούδι, είμαι λαός!!