Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αναγνώστης μεταμοσχευμένος ζήτησε επιείκεια από αστυνομικό για κλήση και ξέρετε τι πήρε...

Μπράβο "τσακάλια" μου. Με τα 350 ευρώ του μεταμοσχευμένου, άνεργου συμπολίτη μας θα λύσετε το πρόβλημα της παρανομίας και παραβατικότητας στην Ελλάδα

Tην Παρασκευή 14/9 με σταμάτησε μπλόκο της τροχαίας στο κέντρο. Eχοντας όλα τα έγγραφα στην κατοχή μου (άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, σήμα Κυκλοφορίας) αν και δεν μου τα ζήτησαν για έλεγχο καθώς δε με...
σταμάτησαν για να ελέγξουν αυτά, με ενημέρωσαν ότι θα μου βεβαίωναν παράβαση επειδή δεν φορούσα κράνος.

Tους ζήτησα να δείξουν μια επιείκεια και να μη μου βεβαιώσουν το ανώτατο προβλεπόμενο πρόστιμο καθώς τυγχάνει δυστυχώς να είμαι άνεργος, μεταμοσχευμενος, ανήκω στο ταμείο της πρόνοιας, άπορος, περιμένοντας επίδοση ποσοστού αναπηρίας από τις χρονοβό�ες διαδικασίες των κ.ε.π.α.,συντηρούμενος από την συνταξιούχο του ι.κ.α. μητέρα μου.

Aντ`αυτής "αγρόν αγόρασαν" εξαντλωντας την αυστηροτητα τους και επιβαλλοντας μου προστιμο 350 ευρω και αφαιρεση διπλωματος για 10 ημερες,παραπεμποντας με στον διοικητη τους,οπου και πηγα κατεθεσα ,την παρακληση μου εγγραφως τηρωντας τισ διαδικασιες επισυναπτωντας ολα τα απαραιτητα δικαιολογητικα που αποδεικνυαν την κατασταση στην οποια βρισκομαι οπως σας την προανεφερα , καλωντας με να επικοινωνησω σε 3 ημερες για να μου ανακοινωσουν το αποτελεσμα της ας το πουμε "ε! νστα σης" μου, απαντωντας μου με ενα ξερο " δεν γινεται τιποτα" απο τηλεφωνου μετα απο τρεις μερες οποτε και καλεσα.

Eχω υπογραψει την κληση παραδεχομενος την αμελεια μου ,ομως κυριοι αυτο ειναι το κοινωνικο προσωπο της αστυνομιας και της κοινωνιας? αυτη ειναι η "κοινωνικα αλληλεγγυη αστυνομια" που ευαγγελιζεται ο συνδικαλιστης τους κυριος φωτοπουλος?αυτοι ειμαστε ως ελληνες?εχει χαθει καθε φιλοτιμο και τσιπα στο βωμο της ανωθεν εντολης για συλλογη φορων?περισσοτερο εχω ντραπει και στεναχωρεθει ως ελληνας και ως ανθρωπος παρα για το αστρονομικο για τα δεδο�ενα μου προστιμο που ουτως η αλλως "ουκ αν λαβοις παρα του μη εχοντος".

Δεν θελω να σας κουρασω αλλο, απλα ψαχνω κι εγω για ενα στηριγμα.τα σχολια δικα σας.ευχαριστω.