Σύμφωνα με τους εκπροσώπους σωματείων ιδιοκτητών Ταξί από την Θεσσαλονίκη, η πτώση της κίνησης λόγω της κρίσης έχει επιφέρει συρρίκνωση του τζίρου σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με τα δεδομένα του 2008.
Για τον λόγο αυτό, ήδη υπάρχουν σκέψεις που αφορούν στην μείωση του κομίστρου, προκειμένου να Ταξί να καταστούν πιο… ελκυστικά για το ευρύ �οινό.
Συγκεκριμένα, κύκλοι της αγοράς αναφέρουν πως η ελάχιστη διαδρομή θα μπορούσε να μειωθεί από τα 3,2 ευρώ στα 3,0 ευρώ ή να καταργηθεί το μέτρο της μονής ή διπλής ταρίφας. Αντί αυτού θα μπορούσε να θεσπιστεί ένα ενιαίο τιμολόγιο στο οποίο π.χ. τα πρώτα 5-10 χλμ. να έχουν υψηλότερο κόστος ανά χλμ. σε σχέση με τα επόμενα, με αποτέλεσμα όσο μεγαλώνει η απόσταση του δρομολογίου τόσο να μειώνεται η χιλιομετρική επιβάρυνση.
Μειώσεις και στα ΚΤΕΛ Αθηνών- Θεσσαλονίκης
Μειώσεις στα εισιτήρια ανακοίνωσε όμως και το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. καθώς και το Υπ�! �ραστικό ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. για τα δρομολόγια Αθήνας- Θεσσαλονίκης και αντίστροφα.
Από τη Δευτέρα 22/10/2012, καθιερώνεται το νέο «λαϊκό δρομολόγιο» με εισιτήριο αξίας 21 ευρώ, το οποίο θα ισχύει ωστόσο μόνο για το δρομολόγιο των 16:30, μόνο για απλή μετάβαση αλλά και περιορισμένο αριθμό θέσεων.
Επίσης μειώνεται και η τιμή του κανονικού εισιτηρίου απλής μετάβασης από τα 42 ευρώ στα 39 ευρώ καθώς και εκείνου με επιστροφή από τα 65 ευρώ στα 59 ευρώ.