Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές στους ξένους επισκέπτες.
«Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχε� ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ' όλη τη διάρκεια του έτους», επισήμανε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, ο γγ του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του Οργανισμού για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας, περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται τη χώρα μας.
Επίσης, εκπρόσωπος τής Google παρουσίασε το νέ�! � κανάλι του You Tube για τον ΕΟΤ.
Στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου ήταν, επίσης, ο πρέσβης της Ελλάδας, Κων. Μπίκας, ο γγ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ανδρέας Κατσανιώτης, και η διεθνούς φήμης Βρετανίδα συγγραφέας, Βικτόρια Χίσλοπ η οποία είπε, μεταξύ άλλων, ότι «αν και δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται Ελληνίδα στην καρδιά».
Κατά τη διάρκεια παραμονής της στο Λονδίνο, η υπουργός Τουρισμού έχει προγραμματίσει να δώσει σειρά συνεντεύξεων στα σημαντικότερα βρετανικά ΜΜΕ.
Στην Παγκόσμια Έκθεση του Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ. το οποίο πλα�σιώνεται από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως η ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων.
Το περίπτερο του ΕΟΤ συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, επαγγελματιών και δημοσιογράφων, καθώς και επισκέπτες μεγάλου κύρους.