Ελαττωματικό αποδεικνύεται το στέγαστρο «Καλατράβα», που κόστισε περίπου 130 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά». Λόγω προβλημάτων στην...
κατασκευή και τη συντήρηση του έργου, δημιουργείται εν δυνάμει κίνδυνος για την κατάρρευσή του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για ένα στάδιο όπως το ΟΑΚΑ που χρησιμοποιείται από Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, καθώς και για άλλες εκδηλώσεις (π.χ. συναυλίες). Ο κίνδυνος είχε επισημανθεί από το 2005 σε έκθεση του γερμανικού οργανισμού «Germanischer Lloyd» στην οποία επισημαίνονταν κατασκευαστικές ατέλειες στο έργο, όπως στις συγκολλήσεις και τις διασυνδέσεις στην αψίδα. Από το 2009 είχε εγκριθεί κονδύλι 6 εκατομμυρίων ευρώ για έργα επιδιόρθωσης και συντήρησης, ωστόσο η έλευση της τρόικας και οι περικοπές δαπανών κράτησαν στην αναμονή την υπόθεση. Σημειώνεται πως σχετική ερώτηση για τη συντήρηση του έργου, αλλά και το ακριβές κόστος κατασκευής του είχε κατατεθεί στη Βουλή το Φεβρουάριο του 2012 από τον πρώην βουλευτή του Λ�ΟΣ, Κώστα Αϊβαλιώτη. Ο τότε υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Νικητιάδης, είχε παραδεχτεί πως υπάρχουν φθορές και ατέλειες στο έργο, ενώ είχε αναφέρει πως η αρμόδια υπηρεσία θα προκηρύξει τους απαιτούμενους διαγωνισμούς για να διατηρηθεί η ασφάλεια και η λειτουργικότητα του στεγάστρου. Πάντως έκτοτε δεν έχει γίνει κανένα έργο για να διασφαλιστούν τα παραπάνω. Όσο για το κόστος; Ανέφερε πως κόστισε 130 εκατομμύρια ευρώ, αν και η κυβέρνηση Καραμανλή είχε δημοσιοποιήσει πως το κόστος είχε φτάσει στα 399 εκατομμύρια ευρώ με υπερκοστολόγηση 12.771% από το αρχικά εκτιμώμενο κόστος που ή�αν μόλις 3,1 εκατομμύρια ευρώ.
κατασκευή και τη συντήρηση του έργου, δημιουργείται εν δυνάμει κίνδυνος για την κατάρρευσή του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για ένα στάδιο όπως το ΟΑΚΑ που χρησιμοποιείται από Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, καθώς και για άλλες εκδηλώσεις (π.χ. συναυλίες). Ο κίνδυνος είχε επισημανθεί από το 2005 σε έκθεση του γερμανικού οργανισμού «Germanischer Lloyd» στην οποία επισημαίνονταν κατασκευαστικές ατέλειες στο έργο, όπως στις συγκολλήσεις και τις διασυνδέσεις στην αψίδα. Από το 2009 είχε εγκριθεί κονδύλι 6 εκατομμυρίων ευρώ για έργα επιδιόρθωσης και συντήρησης, ωστόσο η έλευση της τρόικας και οι περικοπές δαπανών κράτησαν στην αναμονή την υπόθεση. Σημειώνεται πως σχετική ερώτηση για τη συντήρηση του έργου, αλλά και το ακριβές κόστος κατασκευής του είχε κατατεθεί στη Βουλή το Φεβρουάριο του 2012 από τον πρώην βουλευτή του Λ�ΟΣ, Κώστα Αϊβαλιώτη. Ο τότε υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Νικητιάδης, είχε παραδεχτεί πως υπάρχουν φθορές και ατέλειες στο έργο, ενώ είχε αναφέρει πως η αρμόδια υπηρεσία θα προκηρύξει τους απαιτούμενους διαγωνισμούς για να διατηρηθεί η ασφάλεια και η λειτουργικότητα του στεγάστρου. Πάντως έκτοτε δεν έχει γίνει κανένα έργο για να διασφαλιστούν τα παραπάνω. Όσο για το κόστος; Ανέφερε πως κόστισε 130 εκατομμύρια ευρώ, αν και η κυβέρνηση Καραμανλή είχε δημοσιοποιήσει πως το κόστος είχε φτάσει στα 399 εκατομμύρια ευρώ με υπερκοστολόγηση 12.771% από το αρχικά εκτιμώμενο κόστος που ή�αν μόλις 3,1 εκατομμύρια ευρώ.