πηγές της αγοράς βλέπουν τη Θεσσαλονίκη και τον Βόλο ως πιθανά σημεία ρωσικού ενδιαφέροντος
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι ρώσοι αξιωματούχοι προσγειώθηκαν την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη και ταξίδεψαν στην Αθήνα με το τρένο, παρέα με τον μηχανοδηγό, προκειμένου να έχουν την πλήρη εικόνα της κατάστασης του δικτύου.
Στη συνέχεια, έφτασαν στην πρωτεύουσα, όπου επισκέπτονται τις τεχνικές βάσεις του ΟΣΕ και έχουν συναντήσεις με έλληνες αξιωματούχους.
Σημειωτέον ότι και προ μηνός υπήρξε συνάντηση των Ρώσων στην Αθήνα με το υπουργείο...
Υποδομών για τον σιδηρόδρομο (την αποκάλυψε «Το Βήμα της Κυριακής» στις 21 Οκτωβρίου 2012).
Οπως μεταδίδουν πηγές με γνώση της υπόθεσης, η Μόσχα ενδιαφέρεται για λιμάνι με σιδηροδρομική σύνδεση, καθώς οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι έχουν παρουσία και παράδοση στην ανατολική Ευρώπη και τυχόν σύνδεση τους με το Αιγαίο, θα «κούμπωνε» το σύστημα μεταφορών τους, που ενώνει τον Ειρηνικό, την Κεντρική Ασία και τον Καύκασο με την Ευρώπη.
Ετσι, με την εξαίρεση του Πειραιά, όπου ήδη δραστηριοποιείται η COSCO, πηγές της αγοράς βλέπουν τη Θεσσαλονίκη και τον Βόλο ως πιθανά σημεία ρωσικού ενδιαφέροντος, καθώς και την Αλεξανδρούπολη (λείπουν 400 μέτρα γραμμής για να «κουμπώσει» το λιμάνι με το δίκτυο του ΟΣΕ), που, επίσης, αποτελεί επίνειο διευρωπαϊκού διαδρόμου. Ενδιαφέρον παρουσιάζεται και για την Καβάλα, η οποία προορίζεται να συνδεθεί με το δίκτυο του ΟΣΕ, με τις σχετικές μελέτες να ωριμάζουν.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι ρώσοι αξιωματούχοι προσγειώθηκαν την Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη και ταξίδεψαν στην Αθήνα με το τρένο, παρέα με τον μηχανοδηγό, προκειμένου να έχουν την πλήρη εικόνα της κατάστασης του δικτύου.
Στη συνέχεια, έφτασαν στην πρωτεύουσα, όπου επισκέπτονται τις τεχνικές βάσεις του ΟΣΕ και έχουν συναντήσεις με έλληνες αξιωματούχους.
Σημειωτέον ότι και προ μηνός υπήρξε συνάντηση των Ρώσων στην Αθήνα με το υπουργείο...
Υποδομών για τον σιδηρόδρομο (την αποκάλυψε «Το Βήμα της Κυριακής» στις 21 Οκτωβρίου 2012).
Οπως μεταδίδουν πηγές με γνώση της υπόθεσης, η Μόσχα ενδιαφέρεται για λιμάνι με σιδηροδρομική σύνδεση, καθώς οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι έχουν παρουσία και παράδοση στην ανατολική Ευρώπη και τυχόν σύνδεση τους με το Αιγαίο, θα «κούμπωνε» το σύστημα μεταφορών τους, που ενώνει τον Ειρηνικό, την Κεντρική Ασία και τον Καύκασο με την Ευρώπη.
Ετσι, με την εξαίρεση του Πειραιά, όπου ήδη δραστηριοποιείται η COSCO, πηγές της αγοράς βλέπουν τη Θεσσαλονίκη και τον Βόλο ως πιθανά σημεία ρωσικού ενδιαφέροντος, καθώς και την Αλεξανδρούπολη (λείπουν 400 μέτρα γραμμής για να «κουμπώσει» το λιμάνι με το δίκτυο του ΟΣΕ), που, επίσης, αποτελεί επίνειο διευρωπαϊκού διαδρόμου. Ενδιαφέρον παρουσιάζεται και για την Καβάλα, η οποία προορίζεται να συνδεθεί με το δίκτυο του ΟΣΕ, με τις σχετικές μελέτες να ωριμάζουν.