Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Παρουσιάστηκαν οι Κατσικοκέρης, Κατίδης

Αναλυτικά ο Νίκος Κατσικοκέρης σημείωσε:

"Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα, για να δείξω τι μπορώ να κάνω και να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις των ανθρώπων που με προτίμησαν. Έχω επίγνωση που είμαι. Στις μεγάλες ομάδες, όπως η ΑΕΚ, πρέπει να δίνω το 100% και να είμαι αυτός που πρέπει και μέσα στο γήπεδο και εκτός γηπέδου.

Οι στόχοι είναι μεγαλύτεροι φέτος, προφανώς και θα ήθελα συνέχεια να σκοράρω. Αυτή άλλωστε είναι η δουλειά του επιθετικού. Στόχος μου είναι να ξεπεράσω τα περσινά γκολ.

Σχετικά με τη μεταγραφή του δήλωσε: "Η μεταγραφή μου πέρασε από διάφορα κύματα. Υπήρξαν δυσκολίες και ευτυχώς ξεπεράστηκαν. Θέλω να ευχαριστήσω την ΑΕΚ και τον Εργοτέλη που τα βρήκαν. Πήρε και ο Εργοτέλης τα χρήματα που χρειάστηκε και έγινε το όνειρό μου πραγματικότητα. Όπως κάθε παίκτης έτσι κι εγώ ήθελα να παίξω σε μία μεγάλη ομάδα."

Από τη μεριά του ο Γιώργος Κατίδης τόνισε:

"Ήταν ένα βήμα που περίμενα να κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που με επέλεξαν. Ελπίζω να έχουμε μία καλή χρονιά. Είμαι λίγες ημέρες εδώ και θέλω να δεθώ και με τους άλλους παίκτες γρήγορα. Για όλες τις ομάδες θα είναι μία δύσκολη χρονιά. Όλες οι ομάδες έχουν προβλήματα, εμείς όμως είμαστε νεαροί ποδοσφαιριστές και θέλουμε να καθιερωθούμε".

Σε ερώτηση για τον Γιαννιώτα, απάντησε: "Εγώ του μίλησα την πρώτη μέρα που ήρθα και του είπα τι αντίκρισα. Του είπα για τις εγκαταστάσεις, που είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών και για τη δουλειά που γίνεται και πως θα περάσει πολύ καλά αν έρθει εδώ. Από εκεί και πέρα βέβαια είναι δικό του θέμα τι θα κάνει, αλλά ξέρουμε ότι η ΑΕΚ ενδιαφέρεται".

Τέλος, για τις απαιτήσεις που υπάρχουν στην ΑΕΚ, υπογράμμισε: "Εδώ δείχνουν πιο οργανωμένα τα πράγματα, απ' ότι στην προηγούμενη ομάδα μου. Είμαστε νεαρά παιδιά και έχουμε την ψυχολογία να βοηθήσουμε. Είμαστε όλοι για τα δύσκολα. Τις απαντήσεις θα τις πάρετε στο γήπεδο".