Σύμφωνα με την έκθεση, τα δεδομένα από το ραντάρ του αεροσκάφους δείχνουν ότι το F-4 «έπιασε» τον πύραυλο που πλησίαζε.
Ο πύραυλος, συνεχίζει η έκ�εση, δεν φαίνεται να χτύπησε το μαχητικό ούτε υπάρχουν ίχνη καταστροφής από φωτιά, όπως ισχυρίζονται οι Σύροι.
«Το βλήμα εξερράγη πίσω και αριστερά από το μαχητικό», επισημαίνεται.
Στα συντρίμμια βρέθηκαν πάντως ίχνη υλικού που υπάρχει σε βλήματα εδάφους-αέρους, συγκεκριμένα χλωριούχο κάλιο, που χρησιμοποιείται σαν οξειδωτικό στα καύσιμα πυραύλων και υπάρχει στις κεφαλές με τα εκρηκτικά.
Το ωστικό κύμα προκάλεσε απώλεια στήριξης και στη συνέχεια την πρόσκρουση του μαχητικού στη θάλασσα με το αριστερό μέρος.
Ο πύραυλος, υποστηρίζει εν�! �έλε� � η έκθεση, ερρίφθη καθώς το μαχητικό πετούσε σε διεθνή εναέριο χώρο.
Υπενθυμίζεται ότι και οι δύο πιλότοι έχασαν τη ζωή τους στο συμβάν.
Την εκδοχή των τουρκικών Αρχών απορρίπτει η Συρία που επισημαίνει ότι το μαχητικό καταρρίφτηκε με αντιαεροπορικά πυρά μέσα σε συριακό εναέριο χώρο και μάλιστα σε πολύ χαμηλό ύψος, μόλις 100 μέτρων.
Τον Ιούλιο, ο Σύρος πρόεδρος Μπασάρ αλ Άσαντ είχε εκφράσει μεν τη λύπη του για την κατάρριψη του τουρκικού αεροσκάφους, αλλά είχε υποστηρίξει πως οι δυνάμεις του αναγκάστηκαν να το πράξουν δεδομένου ότι αυτό πετούσε ε�τός του συριακού εναέριου χώρου.
Σε κάθε περίπτωση, από την πρώτη στιγμή, οι αντιφάσεις, η ελλιπής ενημέρωση και οι παλινωδίες δεν έλειψαν και από τις δύο πλευρές (ούτε όμως και οι φήμες), περισσότερο ίσως από την Τουρκία που ενεπλάκη στο συριακό ζήτημα με έναν άμεσο και δυνητικά επικίνδυνο τρόπο.