Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Την ανεξαρτητοποίηση του από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ο Μίμης Ανδρουλάκης

Εκτός Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ έθεσε εαυτόν ο Μίμης Ανδρουλάκης παρά το ότι χθες ψήφισε κανονικά το πολυνομοσχέδιο των νέων μέτρων.

Παραθέτω ένα απόσπασμα από τα όσα δήλωσε στον ΒΗΜΑ Fm:

Η ανεξαρτησία σημαίνει ότι με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω οι ψηφοφορίες να έχουν τρικομματική διάσταση και ευρύτερη...


...πολιτική και κοινωνική συναίνεση. Δεν μετέχω σε αντι-ΣΥΡΙΖΑ μπλοκ. Όπως λένε άλλοι συστημικό, φιλοευρωπαϊκό…
(...)
Με  ενδιαφέρει όμως βεβαίως και ο αυτομετασχηματισμός του ΣΥΡΙΖΑ ως ένα άλλο πόλο της πολιτικής ζωής. Αλίμονο. Γιατί έγραψα το «Όπλων Κρίσις»; Για μία νέα σύνθεση της Αριστεράς. Αυτή είναι η θέση μου. Και θα είμαι και πιο εποικοδομητικός. ΘΑ βοηθήσω και το Βαγγέλη και τον Κουβέλη και τον Τσίπρα, όλους, να υπάρξει μία σύγκλιση.

Εγώ πιστεύω σε ένα νέο κοινωνικό -πολιτικό μπλοκ, το οποίο θα περιλαμβάνει και τις δυνάμεις κομμουνιστογενούς έμπνευσης, από την οποία προέρχομαι εγώ, και δυνάμεις σοσιαλδημοκρατικής ή κεντροαριστερής έμπνευσης.