Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

"Με παντελόνια θα χορέψω το χορό του Ησαΐα"


Το απόλυτο θηλυκό της δεκαετίας του...
'90, Βάνα Μπάρμπα, "άνοιξε" την καρδιά της στο κυπριακό περιοδικό "Down Town"...

"Η ιδέα της δέσμευσης, το ότι ανήκεις σε κάποιον, όχι μόνο δεν με γοήτευσε ποτέ, αλλά μου ήταν πάντα πάρα πολύ απωθητική. Βαριόμουν και μόνο στην ιδέα ότι θα ξυπνώ κάθε μέρα δίπλα στον ίδιο άνθρωπο και θα μοιραζόμαστε την καθημερινότητα. Και μόνο η σκέψη με βασάνιζε, πνιγόμουν!

Σκέψου μόνο όλες αυτές τις υποχρεώσεις που αποκτάς όταν παντρεύεσαι, που μαζί με τον άντρα σου αποκτάς δεσμούς με όλους τους συγγενείς του, κι έχεις απ� το πουθενά ένα σωρό υποχρεώσεις", ανέφερε η ηθοποιός.

Αν αναρωτιέστε τι πρέπει να διαθέτει ένας άνδρας για να την κερδίσει απαντά: "Να κουβαλάει την ίδια τρέλα με μένα. Μόνο ένας τέτοιος άνθρωπος μπορεί να σταθεί δίπλα μου κι εγώ δίπλα του. Δεν με φοβίζει η τρέλα. Τα κανονικά και προβλέψιμα πράγματα με φοβίζουν, αυτά με "σκοτώνουν".

Η Βάνα Μπάρμπα αποκαλύπτει ότι δεν είναι αρνητική στην ιδεά του γάμου. Εάν έβρισκε τον "ιδανικό" θα έβαζε βέρα στο δεξί, αλλά χωρίς να φορέσει νυφικό. "Εγώ δεν μίλησα για νυφικό. Είπα ότι θα γίνει ο γάμος με τους δικού! ς μου όρους, κι ένας από αυτούς είναι να πάω στην εκκλησία με παντελόνια! Είμαι έτοιμη να παντρευτώ, αλλά με παντελόνια θα χορέψω το χορό του Ησαΐα".