Το πέσιμο της καρό σημαίας στο Βρετανικό GP βρήκε το Μαρκ Γουέμπερ να πανηγυρίζει τη 2η νίκη του στη περσινή σεζόν έναντι μιας του Φέτελ μέχρι τότε στο Μπαχρέιν. Ο Αυστραλός βρίσκονταν στη 2η θέση της βαθμολογίας πίσω από τον Αλόνσο ενώ ο Φέτελ ακολουθούσε 10 βαθμούς πιο πίσω.
Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη για τον Αυστραλό πιλότο. Η εξέλιξη της RB8 δε φάνηκε να τον βολεύει ειδικά μετά την μεγάλ� αναβάθμιση στη Σιγκαπούρη ο Φέτελ πήρε 4 νίκες μαζεύοντας συνολικά ως το τέλος 141 βαθμούς έναντι 47 του Γουέμπερ.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ που στο παρελθόν κλήθηκε να διαχειριστεί καταστάσεις όπως τη σύγκρουση των δυο Ταύρων στην Κωνσταντινούπολη το 2010, δε δίστασε να παραδεχτεί πως η ομάδα επικέντρωσε την προσπάθειά της στο να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του Φέτελ: «Είναι προφανές από τη στιγμή που έγινε η αναβάθμιση στη Σιγκαπούρη ότι ο Φέτελ κατάφερε να αξιοποιήσει στο έπακρο το μονοθέσιο σε αντίθεσ! η με το Μαρκ. Ταίριαξε καλύτερα στις απαιτήσεις του ενώ ο Μαρκ δεν ένιωσε ποτέ πραγματικά άνετα. Παραταύτα πήρε την pole στην Κορέα ήταν στην πρώτη σειρά στο Άμπου Ντάμπι και μπροστά από το Φέτελ στη Βραζιλία. Αλλά ήταν κυρίως στους αγώνες που ο Φέτελ μπόρεσε να μεγιστοποιήσει τη δυναμική του μονοθεσίου. Σίγουρα είναι δύσκολο για το Μαρκ είναι οδηγός κορυφαίου επιπέδου αλλά βρίσκεται αντιμέτωπος με τον καλύτερο στον κόσμο. Είναι δύσκολο αυτό για έναν οδηγό να το αποδεχτεί».